Ja, ik dacht het al niet, maar toch fijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Krak, mooi zo! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet doet zijn treasure in thé siërra madre dansje
Dan snap je nu ook James May zijn dansjequote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan snap je nu ook James May zijn dansje
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan snap je nu ook James May zijn dansje
hilarischquote:
Oh cockquote:
En hij heeft het geduld van een Engel.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En hij heeft het geduld van een Engel.
Ik had haar gezegd ga toch even naar die hond toe om hem te aaien, en was daarna verder gereden
Schapenvoeten zijn ook een mooie naamquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:53 schreef golfer het volgende:
Bij onze groentenjuwelier heb ik Pied de Moutons gekocht om te verwerken in een gerechtje.
Wat een mooie zwammen zijn dat.
Schapenpoten of Gele Stekelzwam worden ze in het Nederlands genoemd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Schapenvoeten zijn ook een mooie naam
Ik heb nog (ijdele) hoop op een verlate 1-April grap van de organisatie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef borisz het volgende:
Le Tour 2012. Uitgelekt net zoals de miljoenennota
.
Maar wat een saaie tour. de ASO heeft echt zijn best gedaan om die tour te verpesten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |