Ja, ik dacht het al niet, maar toch fijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef FutureFairytale het volgende:
voor Krak, mooi zo! Hoef je je daar in ieder geval geen zorgen meer om te maken.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet doet zijn treasure in thé siërra madre dansje
Dan snap je nu ook James May zijn dansjequote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan snap je nu ook James May zijn dansje
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:37 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan snap je nu ook James May zijn dansje
hilarischquote:
Oh cockquote:
En hij heeft het geduld van een Engel.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:50 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En hij heeft het geduld van een Engel.
Ik had haar gezegd ga toch even naar die hond toe om hem te aaien, en was daarna verder gereden
Schapenvoeten zijn ook een mooie naamquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:53 schreef golfer het volgende:
Bij onze groentenjuwelier heb ik Pied de Moutons gekocht om te verwerken in een gerechtje.
Wat een mooie zwammen zijn dat.
Schapenpoten of Gele Stekelzwam worden ze in het Nederlands genoemd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:59 schreef Pietverdriet het volgende:
Schapenvoeten zijn ook een mooie naam
Ik heb nog (ijdele) hoop op een verlate 1-April grap van de organisatie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef borisz het volgende:
Le Tour 2012. Uitgelekt net zoals de miljoenennota
.
Maar wat een saaie tour. de ASO heeft echt zijn best gedaan om die tour te verpesten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Die staat hier voor vanavond op het programma.quote:
Nog een staartje van meegekregen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Gino, Paul en Ainsley in de bochtLeuk programma is dat toch, Ready steady cook
Spaanse nasiquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt lekker Annex! Ik heb gloeiend hete paella voor me staan. Brand net mijn mond
Wat is dat nou?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb broccolisoep gemaakt want ik heb geen zin om te kauwen.![]()
En woensdag mag ik Het Kistje kopen!
Nee, ik ben gewoon niet lekker en ik heb geen trek. Nu hoef ik alleen maar te slikken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is dat nou?
Heb je ook iets aan je gezicht dan?
Ik dacht het ook ja..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef borisz het volgende:
Hoe erg ook wat er in Rotterdam is gebeurd, ik dacht wel waarom geven ouders 'foutieve' voornamen aan hun kinderen? Jennefer is daar zo'n voorbeeld van. Net zoals Jhonny en ga zo maar door.
Nee, ik wil de koningin houden!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Boris for president
![]()
Hmm yoghurt met een stoofpeertje toe
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef borisz het volgende:
Hoe erg ook wat er in Rotterdam is gebeurd, ik dacht wel waarom geven ouders 'foutieve' voornamen aan hun kinderen? Jennefer is daar zo'n voorbeeld van. Net zoals Jhonny en ga zo maar door.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dacht het ook ja..vind dat erg raar, maar goed.
was hopelijk niet het eerste wat in jullie opkwam?quote:
Bij het Amber-alert van gisteren wel. Meteen: wie noemt z'n kind nou zo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
was hopelijk niet het eerste wat in jullie opkwam?
De ouders.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij het Amber-alert van gisteren wel. Meteen: wie noemt z'n kind nou zo?
Ik voelde de pijn van de ouders die niet kunnen spellenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
grappigquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voelde de pijn van de ouders die niet kunnen spellen
Slecht geweten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ging vandaag naar de bakker een gebakje halen voor mezelfben ik binnen, zegt de mevrouw achter de toonbank op boze toon 'blijf jij even hier, ik moet nog wat met je bespreken'. schrok me wild
had ze het tegen haar zoontje die achter me stond
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
grappig
ik ging vandaag naar de bakker een gebakje halen voor mezelfben ik binnen, zegt de mevrouw achter de toonbank op boze toon 'blijf jij even hier, ik moet nog wat met je bespreken'. schrok me wild
had ze het tegen haar zoontje die achter me stond
Toen die amber alert kwam dacht ik als eerste he een typo. Maar dat was dus niet zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik vind het tot nu toe interessant, maar het gaat me te langzaam. Qua persoonlijke ontwikkeling bedoel ik. Ik mag (en kan) een heleboel dingen nog niet, maar die moeten wel gebeuren. Het is een complexe afd. dus rustig aan beginnen. En geen scholing hoor, gewoon werkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef AnneX het volgende:
Kun je al iets zeggen over de nieuwe baan? Lein.
Sta je al aan bed of is het eerst school? (omdat het een andere functie etc. is)
Ik ben errug benieuwd.
In de vriezer zeker nog wel een maand.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nog wat stoofvlees over van zondag, hoe lang kan ik dat bewaren?
Vele jaren als je wilt, zou het dan alleen niet meer opeten als ik jou wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:04 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nog wat stoofvlees over van zondag, hoe lang kan ik dat bewaren?
Grappig is dat he.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:37 schreef krakkemieke het volgende:
![]()
Zo is er bij de uroloog een balinese met dezelfde naam als ik. Als ik daar zit te wachten, schrik ik ook iedere keer als ze aangesproken wordt.
Nou dat is niet meer dan logischquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
Zo maar eens naar bedMorgen vroeg beginnen en om 13:00 afnokken om naar mijn oude werkgever te rijden. Daar verzamelen de (ex-) collega's zich om dan naar de uitvaart van onze collega te gaan. Geloof dat ik er een tikkie tegenop zie
![]()
Tnx!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:14 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben de stoofpot in een grote diepvrieszak gedaan en ingevroren voor een vlg keer
Maar je kan het in de koelkast gerust een dag of 2,3 bewaren, het is tenslotte gaar.
En dan met opwarmen even goed doorkoken (zaggies)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Wat moet je zo vroeg straks doen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:18 schreef FutureFairytale het volgende:
vandaag zo laat wakker geworden dat slapen me nu nog niet lukt. en de wekker gaat om 8u
Kort pittig kapsel laten aanmeten?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:34 schreef FutureFairytale het volgende:
kapper komt vroeg bij mn moeder verven en in de tussentijd dat het intrekt wordt mijn haar geknipt. gelukkig heb ik verder niks staan morgen qua afspraken
Goeiemorgen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:52 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee! Ik vroeg me gisteren hetzelfde af en ik zal eens bellen. Morgen, op een fatsoenlijk tijdstip
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |