Nog een staartje van meegekregen...quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Gino, Paul en Ainsley in de bochtLeuk programma is dat toch, Ready steady cook
Spaanse nasiquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:00 schreef Sunnythesun het volgende:
Klinkt lekker Annex! Ik heb gloeiend hete paella voor me staan. Brand net mijn mond
Wat is dat nou?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb broccolisoep gemaakt want ik heb geen zin om te kauwen.![]()
En woensdag mag ik Het Kistje kopen!
Nee, ik ben gewoon niet lekker en ik heb geen trek. Nu hoef ik alleen maar te slikken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat is dat nou?
Heb je ook iets aan je gezicht dan?
Ik dacht het ook ja..quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef borisz het volgende:
Hoe erg ook wat er in Rotterdam is gebeurd, ik dacht wel waarom geven ouders 'foutieve' voornamen aan hun kinderen? Jennefer is daar zo'n voorbeeld van. Net zoals Jhonny en ga zo maar door.
Nee, ik wil de koningin houden!quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Boris for president
![]()
Hmm yoghurt met een stoofpeertje toe
quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef borisz het volgende:
Hoe erg ook wat er in Rotterdam is gebeurd, ik dacht wel waarom geven ouders 'foutieve' voornamen aan hun kinderen? Jennefer is daar zo'n voorbeeld van. Net zoals Jhonny en ga zo maar door.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik dacht het ook ja..vind dat erg raar, maar goed.
was hopelijk niet het eerste wat in jullie opkwam?quote:
Bij het Amber-alert van gisteren wel. Meteen: wie noemt z'n kind nou zo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
was hopelijk niet het eerste wat in jullie opkwam?
De ouders.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij het Amber-alert van gisteren wel. Meteen: wie noemt z'n kind nou zo?
Ik voelde de pijn van de ouders die niet kunnen spellenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
[..]
was hopelijk niet het eerste wat in jullie opkwam?
grappigquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:30 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik voelde de pijn van de ouders die niet kunnen spellen
Slecht geweten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:34 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ging vandaag naar de bakker een gebakje halen voor mezelfben ik binnen, zegt de mevrouw achter de toonbank op boze toon 'blijf jij even hier, ik moet nog wat met je bespreken'. schrok me wild
had ze het tegen haar zoontje die achter me stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |