als strafquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:43 schreef Intronic het volgende:
[..]
Met de lekkere stagiaire docent.
DN ziet iedereen dat je foktquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Op dit moment mobiel, maar meestal gewoon op de pc.
Ik neem altijd een computer waarbij ik met mijn rug naar het raam zit en dan helemaal in de hoek, dan ziet niemand waar je mee bezig bent.quote:
Zo simpel is het.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
klopt hoe boller hoe oneerlijker opgelost slotje.
En als iemand naar je toekomt ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik neem altijd een computer waarbij ik met mijn rug naar het raam zit en dan helemaal in de hoek, dan ziet niemand waar je mee bezig bent.
Ik heb altijd een tabje met Wikipedia en Google openstaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:48 schreef coban het volgende:
[..]
En als iemand naar je toekomt ofzo?
Nja ik hb echt fobie dat iemand ziet
Puntelasticiteit bereken is veel irritanter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar die tabellen en cumulatief blabla is irritant.
Puntelasticiteit berekenen is veel irritanter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar die tabellen en cumulatief blabla is irritant.
Met economie ook niet echtquote:
Economie is er altijd, dus altijd een wereld met economie. Of zo.quote:
Als zij gaan dan gaan wij ook.quote:
Ik bedoelde dat de economie nu op zn gat ligt en de wereld gedijt daar niet echt onderquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Economie is er altijd, dus altijd een wereld met economie. Of zo.
gewoon heel ongezond eten ben je snek van je leven af en maak je het niet meer mee.quote:
deze man weet,quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:03 schreef TWP het volgende:
Als we gaaan, dan gaan we met z'n alleeee!
Spring dan gewoon gelijk van een toren of brug af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gewoon heel ongezond eten ben je snek van je leven af en maak je het niet meer mee.
Zelfmoord is illegaal krijg je levenslang.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spring dan gewoon gelijk van een toren of brug af.
Onder de grond ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zelfmoord is illegaal krijg je levenslang.
vrienden? Wat zijn dat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest lachen en vrienden staan bij me:')
Oh noes, dat mag niet!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn arm voelt alsof hij aan het afsterven is.
Gezond.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
Heb vandaag helemaal niet gegeten, op die ene stroopwafel van net na.
BlackBerry.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
En zitten hier al mensen te trillen omdat ze niet meer kunnen pingen met hun BlackBerry?
Hier in de woonkamer welquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
En zitten hier al mensen te trillen omdat ze niet meer kunnen pingen met hun BlackBerry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |