Ik bedoelde dat de economie nu op zn gat ligt en de wereld gedijt daar niet echt onderquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Economie is er altijd, dus altijd een wereld met economie. Of zo.
gewoon heel ongezond eten ben je snek van je leven af en maak je het niet meer mee.quote:
deze man weet,quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:03 schreef TWP het volgende:
Als we gaaan, dan gaan we met z'n alleeee!
Spring dan gewoon gelijk van een toren of brug af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:04 schreef Oceanview het volgende:
[..]
gewoon heel ongezond eten ben je snek van je leven af en maak je het niet meer mee.
Zelfmoord is illegaal krijg je levenslang.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Spring dan gewoon gelijk van een toren of brug af.
Onder de grond ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Zelfmoord is illegaal krijg je levenslang.
vrienden? Wat zijn dat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:19 schreef coban het volgende:
[..]
Ik moest lachen en vrienden staan bij me:')
Oh noes, dat mag niet!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:23 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn arm voelt alsof hij aan het afsterven is.
Gezond.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:46 schreef BBQSausage het volgende:
Heb vandaag helemaal niet gegeten, op die ene stroopwafel van net na.
BlackBerry.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
En zitten hier al mensen te trillen omdat ze niet meer kunnen pingen met hun BlackBerry?
Hier in de woonkamer welquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
En zitten hier al mensen te trillen omdat ze niet meer kunnen pingen met hun BlackBerry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |