Ja ik blijf wel thuis maar ik ben niet bangggquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als er een udowu meet is ben je bang en blijf je thuis
Je mag best toegeven dat je bang bent hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik blijf wel thuis maar ik ben niet banggg
Wrm zou ik bang moeten zijn
Geef dan redenen wrm ik bang zou moeten zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je bang bent hoor.
Je komt buiten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:18 schreef coban het volgende:
[..]
Geef dan redenen wrm ik bang zou moeten zijn
Dit.quote:
Waarom?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ikke dokter morgen drm
Om fakking 8 uur PFFFFF
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:21 schreef TWP het volgende:
Mensen die ongeïnteresseerd op hun iPod kijken tijdens presentaties.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:23 schreef coban het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd keek ik snel in de klas rond of jij in mijn klas zat
Ligt eraan van welk opzicht je kijkt hequote:
Coban is pakken haar knuppel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Rezania het volgende:
Kom op mensen, geef me eens aandacht, anders val ik in slaap.
Hoi Rezzie alles goed? Hoe is het met de huisdieren? Wel te eten gegeven vandaag? Is het leren leuk? Welk vak ben je aan het leren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Rezania het volgende:
Kom op mensen, geef me eens aandacht, anders val ik in slaap.
Ik ben al klaar met mijn toetsen van vandaag.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ligt eraan van welk opzicht je kijkt he
Nee allemaal nerds in mijn klas die strak vooruit kijken
@rez veel succes met je toetsennnn
Kon hij je niet wat later laten komen? Sadist.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:20 schreef coban het volgende:
[..]
Moe enzo niet belangrijk mr wel vroeg
Niet dat soort aandacht.quote:
-Nee, ik verveel me.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Hoi Rezzie alles goed? Hoe is het met de huisdieren? Wel te eten gegeven vandaag? Is het leren leuk? Welk vak ben je aan het leren?
Niet leuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban die door de bus heen donderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |