De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was moe dus heb me verslapen en wil nu niet naar school maar moet toch maar gaan zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:54 schreef coban het volgende:
[..]
Mattie dit doet pijn wat is er tell me
Ik ben op schoolquote:
Ik voel je pijn ik heb dit elke dagquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik was moe dus heb me verslapen en wil nu niet naar school maar moet toch maar gaan zo.
Pijnlijk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben op school
Ik heb alleen sultanaaas
Ik wil ontbijt
Zeg gewoon tegen de leraar/lerares. Ik moet godverdomme eten want als je niet eet ga je dood.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben op school
Ik heb alleen sultanaaas
Ik wil ontbijt
Hij gaat zeggen ga je gang daar kun je broodjes halen mr ik ben lui weeje geen zin om te gaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen de leraar/lerares. Ik moet godverdomme eten want als je niet eet ga je dood.
Vaak ben je bang.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:00 schreef coban het volgende:
[..]
Hij gaat zeggen ga je gang daar kun je broodjes halen mr ik ben lui weeje geen zin om te gaan
Woensdag en donderdag vrij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:01 schreef coban het volgende:
Morgen ben ik vrij maar moet ik 8 uur opstaan damn fuck my life
Jij bent wel bang.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:10 schreef coban het volgende:
Ik heb presentatie. Leuk
Patjeee ik ben nooit bang im bossyyyy
Als er een udowu meet is ben je bang en blijf je thuisquote:
Ja ik blijf wel thuis maar ik ben niet bangggquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als er een udowu meet is ben je bang en blijf je thuis
Je mag best toegeven dat je bang bent hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ja ik blijf wel thuis maar ik ben niet banggg
Wrm zou ik bang moeten zijn
Geef dan redenen wrm ik bang zou moeten zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je mag best toegeven dat je bang bent hoor.
Je komt buiten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:18 schreef coban het volgende:
[..]
Geef dan redenen wrm ik bang zou moeten zijn
Dit.quote:
Waarom?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ikke dokter morgen drm
Om fakking 8 uur PFFFFF
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:21 schreef TWP het volgende:
Mensen die ongeïnteresseerd op hun iPod kijken tijdens presentaties.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:23 schreef coban het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd keek ik snel in de klas rond of jij in mijn klas zat
Ligt eraan van welk opzicht je kijkt hequote:
Coban is pakken haar knuppel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Rezania het volgende:
Kom op mensen, geef me eens aandacht, anders val ik in slaap.
Hoi Rezzie alles goed? Hoe is het met de huisdieren? Wel te eten gegeven vandaag? Is het leren leuk? Welk vak ben je aan het leren?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef Rezania het volgende:
Kom op mensen, geef me eens aandacht, anders val ik in slaap.
Ik ben al klaar met mijn toetsen van vandaag.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:31 schreef coban het volgende:
[..]
Ligt eraan van welk opzicht je kijkt he
Nee allemaal nerds in mijn klas die strak vooruit kijken
@rez veel succes met je toetsennnn
Kon hij je niet wat later laten komen? Sadist.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:20 schreef coban het volgende:
[..]
Moe enzo niet belangrijk mr wel vroeg
Niet dat soort aandacht.quote:
-Nee, ik verveel me.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef TWP het volgende:
[..]
Hoi Rezzie alles goed? Hoe is het met de huisdieren? Wel te eten gegeven vandaag? Is het leren leuk? Welk vak ben je aan het leren?
Niet leuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Coban die door de bus heen donderd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Willyfoofoo has posted.
This thread is now important.
Heuhquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:40 schreef Rezania het volgende:
Wie zit op dit moment nog meer in de klas?
Maar ik zag je serieus in de bus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:45 schreef coban het volgende:
Ik zag jou ook in de bus willy. Je peuterde in je neus.
Opladend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:46 schreef coban het volgende:
Batterij bijna leeg hoe kom ik de dag nou door
Wat had ik aan dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Maar ik zag je serieus in de bus.
Ga FOK!ken op je mobiel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:47 schreef coban het volgende:
[..]
Wat had ik aan dan?
Heb geen oplader mee
Een shirt. En een broek.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:47 schreef coban het volgende:
[..]
Wat had ik aan dan?
Heb geen oplader mee
Ik heb geen mobiellllll meeerrrrquote:
Dit?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:49 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen mobiellllll meeerrrr
@willy dit is zo fout
Wat is er mee gebeurd dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:49 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb geen mobiellllll meeerrrr
@willy dit is zo fout
Nee.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:51 schreef TWP het volgende:
coban heeft legging aan met een lang shirt en een tas.
Geen BH of shirt? Geil hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:52 schreef coban het volgende:
[..]
Nee.
Ik heb lange jas, broek, nikes, hoofddoek
Like a boss.
Ik maakte maar een grapje. Ik weet heus wel dat je een lange jas, broek, Nikes en hoofddoek had.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:51 schreef coban het volgende:
Abo is afgelooopt.
Ja dat ja willy helemaal fout leugenaar alles
Nee, ik loop achter.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:00 schreef Patje1987 het volgende:
BBQ heb je de nieuwe shadow of Israphel gezien? Fucking spannende episode deze
Ik moest eerst lachen en daarna beheerste ik me en keek ikquote:
Jajaquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:53 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje. Ik weet heus wel dat je een lange jas, broek, Nikes en hoofddoek had.
Ja, dat zeg je nu.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:57 schreef Intronic het volgende:
Oke. Vanavond om 22:00 mijn laatste sigaret. Rotzooi.
Ik hou je hieraanquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:57 schreef Intronic het volgende:
Oke. Vanavond om 22:00 mijn laatste sigaret. Rotzooi.
Nou, ik hoop dat het je gaat lukken, succes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ben al een keer bijna een jaar gestopt. De enige manier om te stoppen is cold turkey.
quote:
Letterlijk? Hoe dat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:59 schreef coban het volgende:
Ik zit echt in een kinderklasje. Echt van die groep 3 kinderen.
Dat is gewoon saai.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:00 schreef coban het volgende:
Ik ben echt geweldig, nooit drugs nooit alcohol nooi gerookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |