abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:43:00 #1
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102911162
ofzo. :') ff niet geinspireerd!

maar jeuj voor Lois die alweer een stukkie kon lopen *O* zet m op vrouwke!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  maandag 10 oktober 2011 @ 12:45:07 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102911213
You go girl! *O*

En over Secret Santa, ik wil je niet pushen verder, maar het pakje hoeft pas 11 dec daar te zijn he... O-)
Maar ik kan me voorstellen dat het je nu heel erg ver van je bed aan doet hoor! :Y
pi_102911238
Lois, 200 meter is in elk geval een begin van de 5 km...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_102911324
Lois, misschien internetshoppen? Iemand gaf al een suggestie van Dille en Kamillie webshop in het secret sint/kerst topic.

Maar _O_ *O* voor je stukje lopen.

Diaan, ik zat vanmorgen ook met het complete gezin bij de huisarts en iedereen op mijn wederhelft na is aan de antibiotica. Ik heb zelf een voorhoofdholte ontsteking en een hoofdpijn waar je u tegen zegt.

Gelukkig is mijn moppie dan vrijdag wel weer opgeknapt want vrijdag gaan we een weekendje weg saampjes. Moeder-Dochter uitjes zijn O+
  Jubileum moderator maandag 10 oktober 2011 @ 12:50:11 #5
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_102911333
Volgend jaar loop ik de marathon :D trap lopen gaat nu met nog maar 1 x pauze halverwege, dus hoewel frustrerend langzaam gaat het wel vooruit *O*
Blijft bizar hoe weinig ik kan maar ik leef nog :P
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_102911371
komt vanzelf wel weer goed Lois, goed aan je eigen blijven denken en niet 7 sloten tegelijk proberen te lopen.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:05:08 #7
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102911744
dat frustrerende kan ik me voorstellen Lois. Maar potverdikke wat een optater ff snel. kalm an maar.

Wij hebben een inlog gekregen voor het cijfersysteem op de school van oudste. Bleek veel vraag naar te zijn van ouders :? ik heb me net maar aangemeld, maar blijf het een beetje genant vinden ofzo. Nou is mijn zoon een braverik en vertelt hij alles maar dan nog. Het blijf raar en een soort inbreuk op de privacy ofzo. Ik haalde ook wel eens een onvoldoende, en ging dan weer ff blokken om m op te hijsen. Wist mijn moeder niks van hoor. En kreeg ik ook niks van. Of ben ik nu wanhopig ouderwets en is het heel normaal je puberende kind zo te monitoren?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_102911814
Nee, ik vind dat een niet vertelde onvoldoende mogelijk moet zijn :Y Ik ga er vanuit dat als het namelijk echt actie situatie waardig is de mentor o.i.d. wel aan de bel trekt...
Bovendien beetje eigen verantwoordelijkheid hoort er ook bij. Niet dat je alleen maar goede cijfers haalt omdat je ouders zo pushen.
Arme kinderen met push ouders zeg!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:08:33 #9
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102911834
Ik vind het zielig om Lois als horde te gebruiken, dus dat sla ik dan maar ff over :P

En tsja buuf, tis tegenwoordig heel normaal. Maar ook niet zo mijn ding denk ik
I`m not weird. I`m limited edition.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:08:34 #10
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102911836
ik vind 't ook heel twijfelachtig hoor debuuv, of dat nou allemaal zo goed is. later hebben ze ook niet continu toezicht op wat ze doen, ze zullen daar toch een keer mee moeten leren omgaan. je kunt natuurlijk wel zelf hierover afspraken maken met je kind, over hoe vaak/waar je allemaal in meekijkt. maar als 't er is zou ik 't misschien ook niet kunnen laten om wel af en toe te kijken.
in de haak.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:12:38 #11
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102911959
cooki, wat was je vannacht nog laat (of juist vroeg?) actief ! maar bedankt voor alle voorstel-info enzo, leuke foto's zag ik her en der voorbijkomen, en excuses nog dat ik dacht dat je wellicht een kloon was. dat was niet beledigend bedoeld overigens, maar door hoe je post leek het er op dat je niet nieuw was. blijkbaar had je al een hele tijd meegelurkt. knap dat je dat zolang kon volhouden! wat maakte dat je de overstap maakte van lurken naar meeschrijven?

lois, fijn dat 't vooruitgaat. wat hakt dat er dan in zeg, zo'n infarct! het lijtk me ook best griezelig om dan weer 'gewoon' dingen te gaan doen.

secret santa sla ik dit jaar over, al zal ik met plezier meekijken. ik vind het aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant ook heerlijk om daar nu zelf even geen moeite/tijd in te hoeven stoppen. ik ben al genoeg tijd kwijt aan (kerst- & andere) cadeautjes voor zelfgekozen ontvangers.

BE zo'n hotstone massage lijkt me ook heerlijk!

[ Bericht 18% gewijzigd door trui op 10-10-2011 13:18:27 ]
in de haak.
pi_102911989
Het schijnt op heel veel scholen al te gebeuren. En hopelijk is het gewoon niet nodig, en kijk je er nooit in, maar mijn broertje was heel erg van de verhalen dat het heel goed ging, en dan kwam hij met een rapport vol onvoldoendes thuis.. Dus ik kan me best voorstellen dat sommige ouders het willen.. Al ben je nog wel afhankelijk van hoe snel docenten de cijfers invoeren.. :P
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:14:50 #13
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102912028
Nou ja, dat is het denk ik, ik vind de angst voor meekijkende ouders een verkeerde stok achter de deur. Wat je zegt Trui, ze moeten ermee leren omgaan. dus heb ik afgesproken dat ik me aanmeld, dat ik verder niet kijk. Dat als het niet gaat hij aan de bel trekt. En dat het een handige manier is om te kijken wat zijn gemiddelde is. :P Wie weet heb ik het in de toekomst nog wel hard nodig en kom ik hier drie keer op terug. :+ vooralsnog voelt het onplezierig.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:16:46 #14
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102912091
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:13 schreef laiveneertiekje het volgende:
Het schijnt op heel veel scholen al te gebeuren. En hopelijk is het gewoon niet nodig, en kijk je er nooit in, maar mijn broertje was heel erg van de verhalen dat het heel goed ging, en dan kwam hij met een rapport vol onvoldoendes thuis.. Dus ik kan me best voorstellen dat sommige ouders het willen.. Al ben je nog wel afhankelijk van hoe snel docenten de cijfers invoeren.. :P
ja, da's wel een puntje ja. En nakijken ook trouwens. :P
pi_102912104
Wat ik er over hoorde was vooral dat ze geen zin hadden in gezeur bij elke onvoldoende die ze haalden... Als ze echt niet willen, dan helpt het meekijken bij de cijfers ook niet meer.. En zodra ze 18 worden, dan mogen ze zelf kiezen of ze de ouders wel of geen toegang geven tot de cijfers... Dus dan weet je het wel.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:20:36 #16
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102912211
nah, mijnese gaat de 18 niet halen op deze school, tenzij hij twee keer blijft zitten. dus dat biedt perspectief. :+

Is moeilijk hoor, niet zeuren bij onvoldoendes. :X maar ik doe keihard m'n best het niet te doen, maar op positief te evalueren wat er "mis" ging en hoe het anders kan. Ik put hoop uit het feit dat ie alles tot nu toe nog verteld. ;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:20:43 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_102912215
Ik vind het ook niet prettig overkomen, Buuv. Maar gelukkig nog even een ver-van-mijn-bed show.

Ik had me laatst met Katja's huiswerk bemoeid. Ze moet tegenwoordig topografie en dan krijgt ze een kaart van de provincie met A-, B- en C-onderdelen. A en B zijn verplicht en C hoeft niet echt.
Dus ze had van Friesland en Groningen keurig alleen A en B gedaan en C had ze laten zitten.
Maar toen kwam Drenthe en dat was zo weinig dat ik zei dat ze dan ook C moest doen. Dus dat had ze gedaan en ze had alles goed. Helemaal prima tot zo ver!
Komt ze de volgende dag helemaal verontwaardigd thuis; omdat ze bij Drenthe C had gedaan en alles goed had moest ze van de juf nu ook verplicht C blijven doen. "En nu moet ik juist Noord-Holland, mama :( o|O "
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_102912287
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:12 schreef trui het volgende:
cooki, wat was je vannacht nog laat (of juist vroeg?) actief ! maar bedankt voor alle voorstel-info enzo, leuke foto's zag ik her en der voorbijkomen, en excuses nog dat ik dacht dat je wellicht een kloon was. dat was niet beledigend bedoeld overigens, maar door hoe je post leek het er op dat je niet nieuw was. blijkbaar had je al een hele tijd meegelurkt. knap dat je dat zolang kon volhouden! wat maakte dat je de overstap maakte van lurken naar meeschrijven?
:D Trui, ik ben sinds kort werkloos :+ vandaar tijd genomen om mee te schrijven.. O+
Ik was idd vroeg... k wordt wakker op moment dat lucas soms wakker wordt en meestal doorslaapt (en ik niet :( ) maar ik heb me dus maar ff nuttig gemaakt ;)

O+ Loïs, veel kracht gewenst en veel geduld, ws wil je geest sneller dan fijn is voor je lijf? :*

quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:14 schreef debuurvrouw het volgende:
..... . dus heb ik afgesproken dat ik me aanmeld, dat ik verder niet kijk. Dat als het niet gaat hij aan de bel trekt. .....
Buurvrouw: k ben t weer met je eens :Y :@ fijne aanpak heb jij met je kinderen O+ :Y
ik zou t idd met mn kind bespreken en aangeven dat zij hun verantwoordelijkheid hebben (ook in het op de hoogte houden van mama/papa) en deze moeten nemen en dat we pas alternatieven zoeken (controle oid) als kind heeft "bewezen" de verantwoordelijkheid niet aan te kunnen. :Y
magoe, mijnes zit pas in groep7 oO<

edit: livelink: lekker dan vd juf , zo motiveer je n kind nog ns :N om zn best te doen :X
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:32:16 #19
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102912603
Haha, ik vind het dan wel weer een goeie actie van de juf! Je weet nooit genoeg Topo. Ik vind juist het systeem van een keuze een beetje raar. Zo geef je ze juist de kans om de kantjes eraf te lopen als ze het wél (makkelijk) kunnen. Maar balen voor Katja, en ook voor jou Livelink. Je zal nog eens wat zeggen.

En pas maar op Cooki, voor je het weet is ie een Brugger. :P Ik heb ook nog een 7e groeper. Als die een keer achter de rug is nog een lááááááng jaar Freewheelen in groep 8. Wat een nutteloos jaar voelt dat toch. :@ zal wel losmakingsproces zijn van de basisschool ofzo maar goed.
pi_102912707
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
En pas maar op Cooki, voor je het weet is ie een Brugger. :P Ik heb ook nog een 7e groeper. Als die een keer achter de rug is nog een lááááááng jaar Freewheelen in groep 8. Wat een nutteloos jaar voelt dat toch. :@ zal wel losmakingsproces zijn van de basisschool ofzo maar goed.
:@ ik weet ff niet hoe ik dit netjes moet zeggen, dus alvast excuus voor als ik iemand tegen de schenen schop :@
de hele basisschool is voor Thomas op leergebied een soort freewheelen, dus ik hoop dat de middelbare hem beter past straks... :Y
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:41:23 #21
37150 livelink
pi_102912879
Toch heb ik de relativiteit van de topografie ook alweer ontdekt. Doordat ik Katja help en ook overhoor wist ik zelf ook al weer snel alles uit mijn hoofd, maar als je het me 3 weken later weer vraagt ben ik het alweer kwijt. En zo ben ik ook wel soms makkelijk door school gerold. Een goed geheugen, even stampen, een goed cijfer en poef, weg is de kennis weer.
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:41:35 #22
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_102912887
Als jullie de goede middelbare school kiezen, wordt het ongetwijfeld een stuk beter, Cooki. :Y Zo werkt het tenminste wel bij mijn 2 oudsten. :)
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:46:05 #23
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102913046
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef livelink het volgende:
Toch heb ik de relativiteit van de topografie ook alweer ontdekt. Doordat ik Katja help en ook overhoor wist ik zelf ook al weer snel alles uit mijn hoofd, maar als je het me 3 weken later weer vraagt ben ik het alweer kwijt. En zo ben ik ook wel soms makkelijk door school gerold. Een goed geheugen, even stampen, een goed cijfer en poef, weg is de kennis weer.
toch kun je denk ik ook niet zomaar zeggen 'ach, gooi al die topografie maar uit het lespakket'. over dat vergeten: het is ook niet zinvol om alles blijvend te onthouden. nu krijgen ze toch een bepaalde basiskennis op topografisch gebied. specifieke dingen kun je natuurlijk altijd opzoeken zodra je ze nodig hebt. bovendien is 't een goede hersen-oefening om soms wat te moeten stampen. :)
in de haak.
pi_102913102
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef livelink het volgende:
daarom moeten dergelijke dingen dus ook jaren herhaald & uitgebreid worden :Y
is hetzelfde met wiskunde: alleen varen op begrip is niet genoeg, maar alleen varen op rijtjes sommen evenmin. er moet begrip *en* routine zijn
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 10 oktober 2011 @ 13:50:45 #25
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102913211
Zo hadden ze bij ons op school in hun oneindige wijsheid besloten om Topo alleen nog te overhoren door het vragen van de eerste letter van de stad. alle ouders in opstand, die wilden állemaal, niemand uitgesloten, dat er gewoon ouderwets plaatsnamen gestampt werden. :d Hahaha, verrassend denk ik, voor de directie, die over het algemeen te horen kregen dat er teveel, te jong en te vaak huiswerk was.
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:02:37 #26
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102913608
maar ja, wat is nou ook zo'n eerste letter van een stad waard?? dan kun je net zo goed niks leren.
toch vind ik niet per se dat 't allemaal jaarlijks herhaald moet worden hoor, die kennis hoef je toch niet per se voortdurend paraat te hebben?
in de haak.
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:05:26 #27
37150 livelink
pi_102913693
Ik bedoelde ook niet dat topografie moest verdwijnen, ik zie alleen dat er eigenlijk ook (en met name) een andere vaardigheid getoetst wordt. Maar ja, ik heb er heel veel aan gehad dat ik goed kon stampen.

En wat ik wel merk is dat topografie wel weer belangrijker wordt. Het klinkt stom, maar vroeger zat je in een auto met een kaart voor je neus en in het spoorboekje moest je ook wel van een kaart uitgaan en tegenwoordig kun je overal komen zonder een kaart te raadplegen. Dat is toch wel bizar eigenlijk.
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:08:18 #28
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102913776
dan zou 't toch minder belangrijk moeten worden? als je er zonder kaart kunt komen, bedoel ik. :)
in de haak.
pi_102913779
tot de tomtom je naar delfzijl stuurt wanneer je naar joure moet ;)
dan is het eenmaal in delfzijl toch verrekte handig dat je
a) ff online kan gaan op een parkeerplaats (ict kennis) en
b) google maps kan gebruiken (topo!) en
c) om te beginnen niet in de stress schiet en iets nuttigs doet om het probleem op te lossen
;)
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:09:24 #30
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102913811
google maps vervangt topo dan juist. :+
in de haak.
pi_102913848
ik heb serieus nog nooit Nederlandse topografie gehad op de basisschool. Wel kon ik het complete zuid amerika uit mijn hoofd incl hoofdsteden, dat werd ons dan wel weer geleerd.
pi_102913852
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:09 schreef trui het volgende:
google maps vervangt topo dan juist. :+
ervaring met familie heeft geleerd dat google maps niet werkt wanneer mensen geen enkele basiskennis topo hebben :P _O-

(ze gingen richting groningen terwijl ze in leeuwarden dachten te moeten zijn. en voor je je het afvraagt: we wonen in geen van beiden)
pi_102913853
Oopk niet mijn ding Buuf maar op mijn oude middelbareschool doen ze het al jaren.
Ik vertelde echt niet elke punt thuis

Lois wow al weer een stukje gelopen ga ze door.
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:11:11 #34
37150 livelink
pi_102913862
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:08 schreef trui het volgende:
dan zou 't toch minder belangrijk moeten worden? als je er zonder kaart kunt komen, bedoel ik. :)
Nee, want ik vind dat het belangrijk is dat mensen ongeveer weten waar ze zijn. Anders krijg je die genante vertoningen als vroeger in De Vakantieman, dat mensen het land waar ze op vakantie waren niet op een kaart konden aanwijzen. Nou ja, wellicht denk ik er over 10 jaar weer anders over en hang ik nu te veel aan oude waarden, maar dat vind ik toch kennis die niet verloren zou moeten gaan.
pi_102913885
maar het kaartje maakt een bochtje naar rechts, dan moet ik nu toch ook naar rechts?

bast boem. sloot.
pi_102914015
te veel vertrouwen op een TomTom (of ander merk navigatie) zou ik zo ie zo niet doen. Die van ons hangt regelmatig omdat die naar eigen zeggen geen signaal kan vinden. Zo reden wij vanuit de Ardeche (al weer wat jaartjes geleden) richting NL en de TomTom wou ons maar een hele lange brug over sturen maar die was dus afgesloten. En ook al gaven wij aan dat die brug een no-go was bleef dat ding maar herhalen dat we die brug over moesten. Heb toen maar aan een Fransoos gevraagd hoe we richting NL konden rijden en via Lyon naar Parijs (als ik me niet vergis) richting NL. Ik ben geen grote fan van TomTom en eigenlijk zou ik weer net als vroeger een groot wegenboek achter in de auto willen hebben liggen.
pi_102914145
ha! goeie voor je sintersanta: een wegenboek :Y
pi_102914166
Wij hebben een tom tom maar hebben het de hele vakantie met een wegenboek gedaan ^O^
The way you rock'n'roll
pi_102914238
denk dat dat wel heel erg prijzig is zo een boek. Ooit heel lang geleden had ik er eentje maar die is spoorloos verdwenen toen de TomTom zijn intrede deed in ons huishouden. En echt way back in time, toen ik nog een klein meisje was hadden mijn ouders er eentje met alle verkeersborden, vogelsoorten, planten soorten en joost mag weten wat er nog meer in stond. Maar wat hebben mijn zusje en ik ons daar mee zoet weten te houden op de achterbank.

was zo iets maar dan in knalrood
http://www.anwb.nl/webwin(...)el.topx.Wegenkaarten en -atlassen.Het grote ANWB Wegenboek#moreInformation
pi_102914348
We hebben er eentje van heel Europa ¤25,- maar die is niet gedetailleerd genoeg voor binnenweggetjes. Dus nu hadden we er eentje van Frankrijk ¤20,-
Geen schokkende prijzen en zeer nuttig in de bergen e.d.
The way you rock'n'roll
pi_102914401
nee zeker niet en je hebt er zeker wat aan als de navigatie uitvalt.

Waait het bij jullie ook zo hard? Ik zie hier de bomen van links naar rechts gaan,
pi_102914432
tis hier rotweer. veel wind en veel regen.
pi_102914518
Hier aan de kust waait het stevig.
The way you rock'n'roll
pi_102914600
o help, ik ga het weekend weg en ga natuurlijk zwemmen met mijn dochter maar nu ben ik op zoek naar een badpak in maat 38 maar dan wel eentje die niet voor hoogbejaarde bedoeld is en een heel leuk prijsje heeft
  maandag 10 oktober 2011 @ 14:52:24 #45
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102915168
Fijn Lois dat je weer een stukje kon lopen :*

S6 met het vinden van een leuk badpak Faja!

Pfff ik wilde dat ik mezelf vandaag kon kloonen, huiskamer is ontploft hier... wat een chaos :X
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_102915345
ik geloof niet dat het een badpak gaat worden maar eerder een tankini ofzo
pi_102915578
ga van de week wel even langs de hunkemoller ofzo, durf dat soort dingen nooit echt goed online te kopen
  maandag 10 oktober 2011 @ 15:26:46 #48
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102916284
livera hier had nog wel een paar leuke hangen als ik me niet vergis.
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2011 @ 15:45:06 #49
37843 lady-wrb
kortaf
pi_102916902
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 14:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik heb serieus nog nooit Nederlandse topografie gehad op de basisschool. Wel kon ik het complete zuid amerika uit mijn hoofd incl hoofdsteden, dat werd ons dan wel weer geleerd.
he, zat jij bij mij op school?
dat was hier ook.
ik heb me toch een problemen gehad toen ik eenmaal ging werken.
we werkten met rayons en ik heb echt moeten leren welke plaats in welk rayon zat. ik had echt geen flauw benul.
pi_102918296
Genant was dat inderdaad livelink dat vakantieman programma met die kaart en aanwijsstok :o

Lois, wat heb/had je? Begrijp dat je niet meer kon lopen, wat is er gebeurt? :*
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator maandag 10 oktober 2011 @ 16:32:22 #51
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_102918658
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:21 schreef jessie het volgende:
Genant was dat inderdaad livelink dat vakantieman programma met die kaart en aanwijsstok :o

Lois, wat heb/had je? Begrijp dat je niet meer kon lopen, wat is er gebeurt? :*
Ik heb 3 weken geleden een hartinfarct gehad. Ben wel gedotterd maar pas 4 dagen later waardoor ik nogal wat hartschade heb opgelopen. Daarom kan ik vrij weinig... En dat moet langzaam herstellen.
Eva ♥ en Iris ♥
  Jubileum moderator maandag 10 oktober 2011 @ 16:33:57 #52
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_102918710
En elke keer als ik dit vertel of opschrijf vind ik het toch een bizar verhaal :o :')
Eva ♥ en Iris ♥
pi_102919065
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 13:41 schreef Spuuglokje het volgende:
Als jullie de goede middelbare school kiezen, wordt het ongetwijfeld een stuk beter, Cooki. :Y Zo werkt het tenminste wel bij mijn 2 oudsten. :)
Ah, dat biedt hoop :Y , we gaan dit jaar al vast ns rondkijken, ms dat ie een soort motivatie kan oppikken ofzo :7

quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 16:32 schreef Lois het volgende:

[..]

Ik heb 3 weken geleden een hartinfarct gehad. Ben wel gedotterd maar pas 4 dagen later waardoor ik nogal wat hartschade heb opgelopen. Daarom kan ik vrij weinig... En dat moet langzaam herstellen.
Het is ook een heftig verhaal zeg! brrr :{ :*

En over topo/tomtom: ik had ns haast en typte ipv de plaatsnaam , de straatnaam in en toen OK.... faill... ipv in Noordwijk zat ik bijna in Utrecht... kwam ik er wel achter, maar ik kwam wel te laat op mn afspraak |:(

[ Bericht 36% gewijzigd door -Caroline- op 10-10-2011 16:51:01 ]
pi_102919217
Jezus Lois!!!!! Bizar verhaal, is nog lichtelijk uitgedrukt!
Ik ben heel blij dat je dit zelf nog hier zit te tikken :* :* :*
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_102919330
Waarom ben je eigenlijk pas vier dagen later gedotterd Lois?
The way you rock'n'roll
  Jubileum moderator maandag 10 oktober 2011 @ 17:09:25 #56
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_102920209
Ik dacht maandagavond wel dat ik een hartaanval had "mama help, ik heb een hartaanval" maar mijn moeder en ik besloten beide dat het gewoon hyperventilatie was. Allebei EHBO-er maar het leek ons gewoon sterk, ik ben pas 39, plus ik had lang niet alle symptomen..... En het leek zo op hyperventilatie.

Affijn ik hield wel druk op de borst dus toch maar even naar huisarts dinsdag. Die dacht ook aan hyperventilatie vanwege stressvol jaar maar om alles uit te sluiten moest ik toch even bloed prikken. Woensdagmorgen gedaan, nuchter, en 's middags werd ik gebeld door de huisarts of ik toch even langs kon komen. (ik dacht nog dat alleen suiker zo snel bekend zou zijn qua bloeduitslagen, dus ik nog heel verwonderd nagaan of ik dorstiger was dan anders :D )
Affijn uit bloed bleek hartinfarct en dus kwam ambulance. Gelijk naar ziekenhuis gebracht waar ze dag en nacht kunnen dotteren maar daar aangekomen bleek mijn bloeddruk te hoog te zijn en dus was dotteren te gevaarlijk. Pas 2 dagen later was dat stabiel.

Pfffffffffff wat een verhaal :o
Eva ♥ en Iris ♥
pi_102920563
Jeetje :o Het is toch lastiger vast te stellen dan bij een man zo'n hartaanval, dat is duidelijk!
The way you rock'n'roll
pi_102920575
Lois toch wat een verhaal. En wat een ontzettende spannende tijd moet het geweest zijn.
Ik ben blij dat je het zelf hier nog kunt typen.
Is er volledig kans op het herstel van je hart?
  Jubileum moderator maandag 10 oktober 2011 @ 17:18:43 #59
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_102920658
Bij een vrouw is het inderdaad anders, dat zei de cardioloog ook. Daarbij voelt elk infarct weer anders, afhankelijk van de plaats waar het gebeurd op het hart, dus ik heb nu wel geleerd dat "bij twijfel altijd bellen" het beste is!

Ferrari: over 3-4 maanden moet blijken hoeveel hersteld is en hoeveel restschade blijvend is. Er is weinig wat ik kan doen om dat te beïnvloeden behalve heel veel rust nemen.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_102920745
Bizar verhaal Lois!
En wat een schrik dan!

Ook vooral omdat bij mn moeders beste vriendin begin september ongeveer hetzelfde gebeurd is! Die had t druk gehad enzo, wel veel moe, maar ja logisch. Nou ja heel herkenbaar!
pi_102920748
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 17:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Jeetje :o Het is toch lastiger vast te stellen dan bij een man zo'n hartaanval, dat is duidelijk!
Waarom dat dan?
Ik heb er echt geen verstand van dus sorry voor mijn domme vraag
  Jubileum moderator maandag 10 oktober 2011 @ 17:39:15 #62
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_102921514
De symptomen zijn bij mannen vaak veel duidelijker aanwezig (pijn op borst, zweten, etc) Bij vrouwen vaak wat minder nadrukkelijk en dat maakt het moeilijker in te schatten.

Daarbij ging ik, vanwege de pijn, echt raar ademen en was het echt hyperventilatie ;)
Eva ♥ en Iris ♥
pi_102921868
Jeetje Lois, wat een verhaal.

Een hartaanval daar denk je toch niet meteen aan als je nog maar 39 bent toch? dat verwacht je niet. Hopelijk een spoedig herstel voor jou.

Even wat anders, ik heb net een jurkje gekocht voor de bruiloft van mijn zus. Ik ben er zooo blij mee. De jurk is zonder mouwen. De bolero hadden ze niet meer en moet nog uit Italie komen over twee weken en de jurk was er nog maar eentje van in de winkel O+ Ik vind het zo wauw. Nu nog schoenen *O*

ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_102922142
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

he, zat jij bij mij op school?
dat was hier ook.
ik heb me toch een problemen gehad toen ik eenmaal ging werken.
we werkten met rayons en ik heb echt moeten leren welke plaats in welk rayon zat. ik had echt geen flauw benul.
Ik zat op een openlucht school in Amsterdam en net als met Topografie heb ik ook geen spelling etc gehad. Ik heb me echt het eerste jaar middelbare school flink uit de naad moeten werken om het in te halen allemaal.
pi_102922175
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 15:26 schreef _Bar_ het volgende:
livera hier had nog wel een paar leuke hangen als ik me niet vergis.
De hunkemoller heeft niks meer in de winkel, je moet dus echt online kijken voor een tankini of badpak.
  maandag 10 oktober 2011 @ 18:13:28 #66
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102922735
Gave jurk Estrys! :o ben je een hakkentype of meer van de platte schoen? Wat zoek je?
Sandaal is niet echt de tijd van het jaar. Een laars eronder ook teveel van het goede... Lastig denk ik?
  Jubileum moderator maandag 10 oktober 2011 @ 18:29:48 #67
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_102923389
Gaaf Estrys!! Dit kun jij zo hebben met jouw figuur :o wauw!!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_102924362
Mijn trouwschoenen zouden kunnen wb kleur die zijn iets van een bronskleur wat wel mooi is maar ik weet niet of ik slingbacks nou zo geschikt vind voor december.
5 cm hak is eigenlijk wel limiet. Tot 7 kan op zich, moet ik wel flink oefenen om niet vallend het gemeentehuis binnen te komen. Hangt ook wel van de hak af, naaldhakken is geen goed idee. Voor mij is gewoon lopen zonder eruit te zien als een pinguïn al een kunst :') En naast mijn man kan eigenlijk sowieso ook maar 5 cm want die is 1m70 en ik 1m65 :D
Zwart kan, pumps of zo. Heb hele mooie gezien, aan de bovenkant iets gesloten beetje tussen pump en enkellaars in zeg maar. Maar hoog, alles is zoooo hoog op het moment.
pi_102925471
Estrys, wat een super jurk :Y chic en hip tegelijk :Y
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:45:54 #70
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_102926531
Lois, als ik je verhaal weer lees slaat me de schrik weer om mijn hart. Wat een stomme uitdrukking, dan hé?! Nogmaals een goed herstel gewenst. :*

Estrys wat een mega gave jurk :o !! Bij wat voor winkel scoor je zoiets? Ik kom dat nou nooit tegen. :N
... ♥ ik mis je ♥
pi_102926842
Deze komt van Van Tilburg mode. Een mega grote winkel in het dorp van mijn ouders. Hij is van het merk Siste's. Ik zag deze in hun krantje.
pi_102927079
Oeps. Pagina updaten is wel handig. Sorry!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 10 oktober 2011 @ 19:58:42 #73
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_102927145
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:52 schreef Estrys het volgende:
Deze komt van Van Tilburg mode. Een mega grote winkel in het dorp van mijn ouders. Hij is van het merk Siste's. Ik zag deze in hun krantje.
Ahá! En hebben ze jou nooit verteld dat je nooit mooier mag zijn dan de bruid? ;)
... ♥ ik mis je ♥
pi_102927200
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:58 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ahá! En hebben ze jou nooit verteld dat je nooit mooier mag zijn dan de bruid? ;)
ja dat ja, goeie phluphy ^O^ >:)
pi_102927900
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 18:58 schreef Estrys het volgende:
Mijn trouwschoenen zouden kunnen wb kleur die zijn iets van een bronskleur wat wel mooi is maar ik weet niet of ik slingbacks nou zo geschikt vind voor december.
5 cm hak is eigenlijk wel limiet. Tot 7 kan op zich, moet ik wel flink oefenen om niet vallend het gemeentehuis binnen te komen. Hangt ook wel van de hak af, naaldhakken is geen goed idee. Voor mij is gewoon lopen zonder eruit te zien als een pinguïn al een kunst :') En naast mijn man kan eigenlijk sowieso ook maar 5 cm want die is 1m70 en ik 1m65 :D
Zwart kan, pumps of zo. Heb hele mooie gezien, aan de bovenkant iets gesloten beetje tussen pump en enkellaars in zeg maar. Maar hoog, alles is zoooo hoog op het moment.
Same here. Ik krijg regelmatig de vraag wat ik met m'n been heb gedaan; of ik gevallen ben of zo. Vrij genant als ik dan 'euh, niks?' zeg. :') Blijkbaar loop ik als Lucile Werner of zo. Op hoge hakken durf ik me al helemaal niet te vertonen. Bovendien zijn dan al m'n broeken te kort.
pi_102928687
Ssserpente _O-
heb jij dan alleen maar van die verstandige schoenen dan joh, lijk je me helemaal t type niet voor :N
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:34:08 #77
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102929142
ik beweeg me ook zo elegant als een kamerolifant op hakken :') althans, hoger dan 5 cm dan. omdat je je voet niet kunt afwikkelen klepper ik echt keihard. En blijkbaar loop ik nogal kordaat en moet je op hakken dribbelen of schrijden, een kunst die ik niet versta.

Maar mijn allerliefse lievelingsschoenen hebben hakken van 8 cm en een super voetbed en waren héééééél duur :@ beetje jammer dat ik er zulke zere voeten van krijg. :')
pi_102929264
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:26 schreef Cooki het volgende:
Ssserpente _O-
heb jij dan alleen maar van die verstandige schoenen dan joh, lijk je me helemaal t type niet voor :N
Nee, ik loop op zeer onverstandige schoenen. Op m'n werk zit ik toch stil. :P Ik prop er wel steunzolen in trouwens, dat dan weer wel. :')
pi_102929459
Wat heftig, Lois. Een hartaanval, zomaar op je 39ste...pff
pi_102929460
Ik vind de TT zo grappig trouwens. 'Lois en andere hordes'. :D
pi_102929547
oh, ik loop altijd op hoge hakken trouwens. Behalve naar een festival of de Efteling ofzo...en met sporten :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:51:40 #82
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102930223
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Volgens mij hoort langeafstandslopen met Lois bij elkaar, en is dat de horde zeg maar? Of laat mijn taalgevoel me nu helemaal in de steek?
pi_102930730
ik neem ook aan dat het zo bedoeld is. :D
  maandag 10 oktober 2011 @ 20:59:08 #84
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_102930741
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Volgens mij hoort langeafstandslopen met Lois bij elkaar, en is dat de horde zeg maar? Of laat mijn taalgevoel me nu helemaal in de steek?
Zoiets dacht ik ook ja.
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:04:25 #85
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_102931132
Lois heftig hoor!
Laten we hopen dat de schade er niet is, aan je hart, en als er wat is, dat het maar heeel heeel weinig is.
Sterkte! :*
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:06:36 #86
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102931310
quote:
1s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Ssserpente het volgende:
ik neem ook aan dat het zo bedoeld is. :D
Ik weet het wel zeker O-)
pi_102931365
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 19:58 schreef phluphy het volgende:

[..]

Ja maar De bruid gaat in MIJN trouwjurk :-D dus ik weet wat ik doe.
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 21:20:34 #88
5428 crew  miss_sly
pi_102932179
Jeetje Lois, als je het zo leest is het inderdaad weer erg bizar. Hartinfarcten enzo horen bij oude mannen, voor mijn gevoel. NIet bij jonge vrouwen, wat je met 39 gewoon nog bent. Ik hoop dat de schade beperkt of niet aanwezig is :*

Ons dagje was heerlijk O+ Wat is dat toch echt relaxen, zo'n dagje sauna. De hot stone massage was goddelijk en het eten ook lekker. Ik kan er weer even tegen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 10 oktober 2011 @ 21:33:38 #89
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102933127
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:39 schreef Ssserpente het volgende:
Ik lees steeds langeafstand-slopen. :')
pi_102933459
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 20:14 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Same here. Ik krijg regelmatig de vraag wat ik met m'n been heb gedaan; of ik gevallen ben of zo. Vrij genant als ik dan 'euh, niks?' zeg. :') Blijkbaar loop ik als Lucile Werner of zo. Op hoge hakken durf ik me al helemaal niet te vertonen. Bovendien zijn dan al m'n broeken te kort.
Die vraag krijg ik dus dagelijks en meestal meerdere keren. Inmiddels is mijn antwoord steevast: 'zo loop ik altijd' :{w het maakt dus niet uit of ik op hakken loop of niet. Misschien kan ik eens een goed verhaal bedenken, iets spannends of zo.
  Moderator maandag 10 oktober 2011 @ 21:39:23 #91
5428 crew  miss_sly
pi_102933544
Ik loop vaak op hakken, kan ik ook prima op lopen. Heb een tijd alleen op lage schoenen gelopen, omdat het zo lastig is achter een dreumes aan te rennen op hakken :P
pi_102933624
Allereerst: tjemig Lois, pfff. Dat verwacht je dan toch ook niet op jouw leeftijd. Voor mij horen hartinfarcten bij hele oude mensen, niet bij mensen die maar 7 jaar ouder zijn dan ik. Sterkte met het herstel.

En ik en hakken. Ik ben zonder al 184 centimeters, dus ik heb heel lang geen hakken willen dragen, vond mezelf al lang genoeg enzo. Maar nu ben ik sinds een aantal jaren om. Het lastige is alleen dat ik ze nu, 4 maanden na bevalling en bekkenproblemen, maar een dagje aan kan. En dan ook die met goed voetbed. Op zich niet erg, maar laat ik nou veel broeken hebben die gewoon te lang zijn zonder hakken...

Estrys, gave jurk! Was je bij Van Tilburg in N? Daar tegenover zit een schoenenwinkel om je vingers bij af te likken...En Van TIlburg zelf is zoooo ideaal. Ze hebben er gewoon alles. Schoenen, lingerie, nette broeken, sportkleding, G-Star etc etc. We komen er best vaak.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_102933924
Ja in N. daar wonen mijn ouders, ik ben er geboren. Van Tilburg is al iets van drie keer beste zelfstandige winkel van nederland geworden.
pi_102934144
Kut, ik wil naar bed, maar was vergeten dat ik vanmiddag het bed heb afgehaald. :')
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:07:53 #95
37150 livelink
pi_102935290
Dat is echt heel kut idd, Ssserpente. Ik push mijn vriend dan altijd om eerder naar bed te gaan zodat hij het moet gaan opmaken.
pi_102937575
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef livelink het volgende:
Dat is echt heel kut idd, Ssserpente. Ik push mijn vriend dan altijd om eerder naar bed te gaan zodat hij het moet gaan opmaken.
hehe, dat doe ik ook altijd
  maandag 10 oktober 2011 @ 22:48:43 #97
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102937732
Jammer dat dat niet altijd werkt.... Die van mij gaat altijd veel later naar bed dan ik.... En die voelt dan al aan dat hij wat moet doen en daar trapt hij dus niet in....
  † In Memoriam † maandag 10 oktober 2011 @ 23:19:01 #98
7074 moussy
kuttekop
pi_102939486
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 22:07 schreef livelink het volgende:
die van mij zou er dan zo tussen stappen -O-
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_102939682
quote:
0s.gif Op maandag 10 oktober 2011 23:19 schreef moussy het volgende:

[..]

die van mij zou er dan zo tussen stappen -O-
Mijne ook :') |:(
pi_102945097
gelukkig is die van mij niet zo, die heeft het bed nog sneller opgemaakt dan ik,
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 09:09:45 #101
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_102945248
Over lange afstand lopen met hordes gesproken 8)7
Vrouw direct na marathon bevallen
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_102945626
ja ach de baby was er de vorige dag nog niet en de dokter vond dat het wel kon, de marathon lopen. ):O
pi_102945664
Na zo'n marathon lijkt een bevalling me een eitje denk ik.
pi_102945743
Bed afhalen en opmaken doe ik altijd maar meteen achter elkaar.. Ik haat het zo om in de avond mn bed nog te moeten doen.. Oh en M. krijgt ons dekbed er nooit in geslagen.. Die loopt er altijd zo mee te kutten dat het mij irriteert en ik het afpak en zelf doe.
pi_102945875
ik laat juist het dekbed altijd luchten voor ik er nieuwe op gooi
pi_102945964
Dekbed gooi ik altijd open en de deur ook... Dus luchten doe ik eigenlijk elke dag.
pi_102946071
ja dat doe ik ook maar ook even uithangen voor ik het weer opmaak

ik ben een girls night out aan het regelen voor de vrouwen in de familie, dus ook mijn moeder etc. Maar ik zie mijn moeder niet in een nachtclub na een etentje. Theater is meer iets voor de oudjes denk ik. Wat vinden jullie?
pi_102946086
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
ja dat doe ik ook maar ook even uithangen voor ik het weer opmaak

ik ben een girls night out aan het regelen voor de vrouwen in de familie, dus ook mijn moeder etc. Maar ik zie mijn moeder niet in een nachtclub na een etentje. Theater is meer iets voor de oudjes denk ik. Wat vinden jullie?
Uiteten met zn allen...
pi_102946104
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Uiteten met zn allen...
Ze zegt toch na een etentje? :P

Theater is leuk hoor Faja :Y
The way you rock'n'roll
pi_102946127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ze zegt toch na een etentje? :P

Theater is leuk hoor Faja :Y
Je kan toch ook blijven zitten? tot laat.
pi_102946161
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:56 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Je kan toch ook blijven zitten? tot laat.
:Y En je daar vol zuipen :7
The way you rock'n'roll
pi_102946227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 09:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

:Y En je daar vol zuipen :7
Juist!
pi_102946400
Ik heb ze nu maar een linkje van de agenda gestuurd van het nieuwe De La Mar Theater, Carre en het Muziek Theater. En die van een diner boot waar om 10 uur de tafels aan de kant gaan voor de dansvloer. Misschien gaan de oudjes ons jongere garde nog verbazen :P
pi_102946750
/nog niet bij gelezen

Maar moet even kwijt.
Sollicitatie gedaan...krijg nu mailtje dat ik het weer niet geworden ben.

*Baal*

Nummer zes of zeven dit jaar...ga gewoon aan mezelf twijfelen.

Vol goede moed maar weer op zoek naar wat anders :s
pi_102946828
Supreme Evil, ik ben al een jaar aan het solliciteren op een 2e baan (voor erbij) omdat ik maar 3 dagen kan werken bij mijn werkgever en ik wil hier dus niet weg. Maar 1 dag of 2 dagen erbij zou welkom zijn. Echter wordt ik ook overal afgewezen en het ligt niet aan mijn cv of scholing. Gewoon door blijven gaan, de juiste vacature komt echt wel op je pad. Of in mijn geval komt er eindelijk eens een keerje financieel voordeel en hoef ik niet een 2e baan erbij.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 12:04:29 #116
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102949144
Faja je kunt versteld staan van de "oudjes" ;)

Supreme Evil balen zeg dat het allemaal niet lukken wilt en Faja ook voor jou balen.

Ik mag opzoek naar een mooie jurk voor een bal Masque O+ moet alleen nog even beslissen of ik ook echt uit die italiaanse stijl kies of voor een eigen creatie ga.
Het is alleen volgende maand al, dus de tijd om zelf wat te maken is krapjes.
Overgens wil ik wel zelf een masker gaan maken ervoor.
pi_102950135
heb je geen verkleedkleding winkel in de buurt Bar?
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 13:13:15 #118
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102951216
jawel, maar ik wil eens wat anders, anders loopt iedereen er mee rond daar ;-)
aangezien dit de enige winkel hier in de buurt is :+
pi_102951622
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:27 schreef SupremeEvil het volgende:
/nog niet bij gelezen

Maar moet even kwijt.

*Baal*

Balen ik weet hoe het voelt.
Ik ga voor je duimen dat je snel iets vindt. In limburg toch? Volgens mij zijn daar ook erg weinig banen
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:01:54 #120
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102952761
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 10:27 schreef SupremeEvil het volgende:
/nog niet bij gelezen

Maar moet even kwijt.

*Baal*

Wat is dat balen zeg.

Vanmorgen besloten dat ik iets ga voorlezen op de crematie van mn oma. Ik heb het gevoel dat ik dat moet doen. En heb een tekstje geschreven. Korte bondige zinnen waarin zo goed als alles wat mijn oma typeert naar voren komt. Toen ik er mee bezig was, belde mn tante.. mijn nichtje wilde ook iets doen, maar durfde niet alleen en vroeg of ik ook wilde... heel toevallig. Ik heb ze mijn tekst voorgelezen en vonden het super. Mn nichtje en ik hebben net geoefend en het gaat helemaal goedkomen!! Ook al is het eng en emotioneel! We gaan het gewoon doen!

Gisteren trouwens nog even mee naar de aula geweest om te kijken hoe mn oma eruit zag ivm beslissing over wel of niet kist open... maar wat was ze mooi. O+ Ze zag er weer zo uit als voordat ze ziek was.. en het leek of ze rustig lag te slapen met een lichte grijns op haar gezicht. De kist gaat nu dus open om de andere mensen ook dit mooie afscheid te gunnen.

Sorry voor mn egoposten... :@
Make love, not war ☮
pi_102953177
Dapper Diaan, maar fijn dat je dat nog kan doen voor je oma.
Is het morgen? Veel sterkte!
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 14:34:27 #122
114177 Diaan73
pi_102954031
Dankje! Morgenavond is de condoléance in de aula en donderdagmorgen is de crematie. Nog 2 zware dagen voor de boeg! Gelukkig wel veel afleiding van de kinderen, dat is wel fijn.
Make love, not war ☮
pi_102955417
Diaan heel dapper dat je iets gaat zeggen!
Heel veel sterkte morgen en donderdag :*

Een witte of een zwarte iphone? Sommige keuzes in het leven zijn zwaar O-)
The way you rock'n'roll
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:32:09 #124
114177 Diaan73
pi_102956182
Dankje DML.

Witte natuurlijk... enne waar ga je hem kopen? Met of zonder abo? Ik wil/mag ook!!
Make love, not war ☮
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:33:06 #125
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102956232
Diaan, goed dat je je gevoel volgt hierin. :Y :*
pi_102956269
Met abo, online bij Sizz (is van Vodaphone) maar ik twijfel als een echte vrouw over wit of zwart :')
The way you rock'n'roll
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:34:25 #127
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102956292
wit!
pi_102956359
Wat hebben jullie allemaal met wit?

Hoe is het met u TF?
The way you rock'n'roll
pi_102956374
Ik kon ook niet kiezen dus heb een zwarte met witte hoes waardoor de zijkanten en achterkant wit zijn :D
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:36:47 #130
114177 Diaan73
pi_102956398
Peaceman heeft een zwarte, omdat ik een witte wilde. Ik vind wit iets mooier.
Make love, not war ☮
pi_102956464
Ik vind wit ook mooier. Mijn, Samsung Galaxy S (die nu al een maand weg is ter reparatie :( ) is wit. Maar daar raak je wel sneller op uitgekeken, vind ik. Het is echt een kleur die op dat moment hip moet zijn, anders wordt het al snel ordi imho.
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:38:59 #132
5428 crew  miss_sly
pi_102956495
Ik ben nog steeds erg blij met mijn metalic-bruine htc desire O+
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:49:06 #133
114177 Diaan73
pi_102956921
Ik heb even gekeken bij Sizz, maar ik vind hem daar nog wel erg duur. Hij is bij castle.nl goedkoper volgens mij.
Make love, not war ☮
pi_102957135
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:49 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb even gekeken bij Sizz, maar ik vind hem daar nog wel erg duur. Hij is bij castle.nl goedkoper volgens mij.
Ligt er aan welk abo je neemt toch? Ik zie hem bij castle.nl zeker niet goedkoper.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:55:02 #135
114177 Diaan73
pi_102957193
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Ligt er aan welk abo je neemt toch? Ik zie hem bij castle.nl zeker niet goedkoper.
Ik dacht abo van 29,50 p/m (onbeperkt internet) en dan 188 euro voor telefoon. Sizz is wat duurder.
Make love, not war ☮
pi_102957237
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:55 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Ik dacht abo van 29,50 p/m (onbeperkt internet) en dan 188 euro voor telefoon. Sizz is wat duurder.
Het internet is dan maar 500mb ;)
The way you rock'n'roll
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 15:58:13 #137
114177 Diaan73
pi_102957321
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Het internet is dan maar 500mb ;)
Ow werkelijk.. dan is dat veranderd... belnu.nl is nog wel onbeperkt volgens mij. Ik hou die twee sites meestal in de gaten.En onlangs een superaanbod voorbij laten gaan. :(
Make love, not war ☮
pi_102957356
En dan krijg je t-mobile. Ik ben er persoonlijk geen fan van.
The way you rock'n'roll
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:02:55 #139
114177 Diaan73
pi_102957539
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
En dan krijg je t-mobile. Ik ben er persoonlijk geen fan van.
Okay. Ik heb niet zo'n problemen met t-mobile. Heeft Peace ook. N
Make love, not war ☮
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:07:37 #140
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102957738
Ik heb volgens mij 150 mb en Wifi altijd aan. Dan red ik dat makkelijk.
pi_102957843
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb volgens mij 150 mb en Wifi altijd aan. Dan red ik dat makkelijk.
Ik red het nu zonder wifi ook makkelijk maar ik heb geen idee wat voor extra's een iphone heeft waardoor het misschien veel sneller oploopt? :@
The way you rock'n'roll
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:17:17 #142
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102958210
Nou heb ik een Blackberry, dus kweenie. Al kan ik daarop wél flashfilmpjes kijken, en dat scheelt aardig in de data :+
pi_102958438
Volgens mij is bijna geen abo nog echt totaal onbeperkt internet. Ik heb een Sizz Friend met 1 gb. Ik had eerst een Vodafone simlock vrij speciaal voor de iPhone. (Nog toen alleen t-mobile ze verkocht en ik had een simlock vrije iPhone uit Italië) 13,50 pm met internet etc. Maar die abonnementen hadden ze niet meer dus na twee jaar zou het overgaan in 28 euro voor dat Abo. En ik kan daar nou zo boos over worden hè. :( Als ik niet in de winkel was geweest voor iets anders dan zou ik dat dus niet eens in de gaten hebben gehad.

Maar goed, het is in ons nieuwe huis kiezen tussen weinig en nog minder ontvangst. Dus wat dat betreft. Ik gebruik thuis altijd WIFI. Hoewel die verbinding ook crap is met een heule grote C. }:|

Ow en ik heb een witte, die matchte zo mooi bij m'n MacBook :P Maar die witte macbooks zijn ook uit de productie, dus dat is geen argument meer in de toekomst

[ Bericht 13% gewijzigd door Estrys op 11-10-2011 16:27:02 ]
pi_102958687
Ow -O- Ik dacht dat het vodafone netwerk wel goed was of staat jullie nieuwe huis in de bush bush? :+
The way you rock'n'roll
pi_102958710
Zeeland krijgt als eerste provincie een provinciaal dekkend WIFI-netwerk. 8-)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:30:49 #146
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102958809
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:28 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ow -O- Ik dacht dat het vodafone netwerk wel goed was of staat jullie nieuwe huis in de bush bush? :+
Vodafone was in den beginne de enige provider met dekking hiero. Nu inmiddels niet meer, maar ik ben heel tevreden over mijn bereik overal.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:32:58 #147
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102958906
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:28 schreef Ssserpente het volgende:
ja, maar Zééland :+

grapje Ssserpente, ik durfde het te zeggen, als inwoner van de dufste provincie van Nederland :')
pi_102958926
aangezien we zowat naast de dwingelder veld wonen hebben we amper ontvangst, van welk merk provider dan ook. tis wel een mooi radarding :P
  Moderator dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:35:32 #149
5428 crew  miss_sly
pi_102959030
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:28 schreef Ssserpente het volgende:
Ow, dan kunnen we toch verhuizen naar Zeeland :P
pi_102959090
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

ja, maar Zééland :+

grapje Ssserpente, ik durfde het te zeggen, als inwoner van de dufste provincie van Nederland :')
Ik kom er wel overheen...
pi_102963692
Niks mis met Zeeland! Pas op hè ;)
pi_102964515
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 13:25 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Balen ik weet hoe het voelt.
Ik ga voor je duimen dat je snel iets vindt. In limburg toch? Volgens mij zijn daar ook erg weinig banen
In brabant ;) :)

Ik zoek gewoon weer verder...zit niks anders op. Ben ook al een jaar bezig met zoeken (en afgewezen worden :() Misschien moet ik maar iets totaal anders gaan doen, maar dan weet ik weer niet wat...lastig! Voor nu zal ik maar "blij
" zijn dat ik een baan heb, en niet miepen...maar ook dat is lastig :$

Nu ga ik bijlezen...
pi_102964682
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:38 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met mijn metalic-bruine htc desire O+
Ik ook, wat is hij mooi hè O+

(heb helemaal niks tegen apple, maar snap de hype niet zo :$)
pi_102965228
En misschien moet ik leren om meerdere quotes in 1 post te plaatsen... Sowwy
Uhm... Hoe moet dat :@
pi_102965272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:06 schreef SupremeEvil het volgende:
En misschien moet ik leren om meerdere quotes in 1 post te plaatsen... Sowwy
Uhm... Hoe moet dat :@
Bij meerde posts op het quoteknopje klikken voor je op invoeren klikt ;)
pi_102965420
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 18:51 schreef SupremeEvil het volgende:

[..]

In brabant ;) :)

Ik zoek gewoon weer verder...zit niks anders op. Ben ook al een jaar bezig met zoeken (en afgewezen worden :() Misschien moet ik maar iets totaal anders gaan doen, maar dan weet ik weer niet wat...lastig! Voor nu zal ik maar "blij
" zijn dat ik een baan heb, en niet miepen...maar ook dat is lastig :$

Nu ga ik bijlezen...
Hier ook Brabant en ook zonder baan. Ik zal ook niet weten wat ik anders nog kan doen. Ik ga zo twijfelen aan mezelf
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:19:57 #157
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_102965859
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Hier ook Brabant en ook zonder baan. Ik zal ook niet weten wat ik anders nog kan doen. Ik ga zo twijfelen aan mezelf
Heb je ook geen vervangingen lopen? Volgens mij is daar echt een chronisch te kort aan hoor...
En verder in een andere sector? Of bijvoorbeeld de kinderopvang? TSO? NSO?

Of gewoon heel iets anders. Een gat op je cv staat ook lelijk, en je zou ook iets kunnen doen als bijvoorbeeld kassiere ofzo? Tijdelijk dan?

Een opleiding RT bijvoorbeeld en later voor jezelf beginnen???
pi_102966316
Ah banen. Hier is het de maand van de waarheid. Deze maand horen we of we 2 of 3 ton moeten bezuinigen en wat de gevolgen zijn. Maar dat het gevolgen heeft voor het personeel is duidelijk. Zal mij benieuwen.
pi_102966409
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:11 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Dat heb ik dus ook, dat "twijfelaanjezelf" gevoel... weet niet zo goed wat er mee aan moet...
ik heb nu nog wel een baan maar daar heb ik geen doorgroeimogelijkheden en ik vind het te ver reizen voor het werk wat ik moet doen...het plezier is weg :(

Misschien toch maar wat eerder aan de babbie...? (al vind ik dat niet echt de juiste reden)
pi_102966517
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:07 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Bij meerde posts op het quoteknopje klikken voor je op invoeren klikt ;)
Zit op de mobiele site versie...dus dat werkt niet geloof ik... Maar toch bedankt :)
pi_102966523
Daar wordt je baan niet leuker van. Van babbies
pi_102966533
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Heb je ook geen vervangingen lopen? Volgens mij is daar echt een chronisch te kort aan hoor...

Of gewoon heel iets anders. Een gat op je cv staat ook lelijk, en je zou ook iets kunnen doen als bijvoorbeeld kassiere ofzo? Tijdelijk dan?

Ik werk momenteel wel hoor (vervanging)
Cassiere kan ik nooit meer doen met mijn schouder en hetzelfde geldt voor kinderopvang ik kan gewoon niet veel tillen
RT wil ik wel doen maar momenteel niet de financiële middelen daarvoor
TSO is maar zo weinig uur het kan icm BSO maar daar is ook weinig vraag naar
pi_102967084
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:31 schreef Estrys het volgende:
Daar wordt je baan niet leuker van. Van babbies
Klopt.
Maar dan zou ik nog een dag minder gaan werken :')
Je verzint de gekste constructies

Maar ja, niet miepen en voorrrrralll zo dooorrrrgaan :@
pi_102967205
De kans is groot dat je motivatie met een baby thuis nog veel minder zal zijn. Want dan wil je thuis blijven bij je kleine kindje en helemaal niet meer naar die stomme baan.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:45:30 #165
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102967306
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:19 schreef amaranta het volgende:

[..]

Echt hoor, een gat in je CV staat mooier dan cassiere op je lijstje. En daar nemen ze je op zeker niet voor aan. Want dat kan een 17 jarige schoolverlater ook, maar dan goedkoper. :{
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 19:52:58 #166
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_102967731
Ik heb een iphone, en een prepaidabbo van simyo met 9,95 per maand voor interwebz. Prima genoeg voor mij, ik zit toch meestal thuis op het netwerk :)

En met mij gaat het wel goed. Zaterdagavond uit eten geweest en daar heb ik nu nog een beurse maag van :') maar verder gewoon gewoon :)
pi_102968019
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef Estrys het volgende:
De kans is groot dat je motivatie met een baby thuis nog veel minder zal zijn. Want dan wil je thuis blijven bij je kleine kindje en helemaal niet meer naar die stomme baan.
Dat weet ik bijna wel zeker...ik vind het dus ook niet de juiste reden.
Sneu voor t kind ook: "ja, want mama vond dr werk niet meer leuk en toen kwam jij" 8)7

Ik ga gewoon verder zoeken naar een andere baan. Met mijn cv is niks mis, wordt ook uit de brieven wel geselecteerd voor een gesprek. Maar dan wordt ik uiteindelijk niet gekozen voor een tweede gesprek...
Bedrijven hebben ook wel lekker veel keuze op dit moment denk ik, zoveel mensen zijn op zoek naar een baan. Maar na de ene afwijzing na de andere krijg je wel het gevoel dat het aan jezelf ligt, dat twijfelgevoel dus. Ik zal de laatste afwijzing nog eens terugmailen met de vraag of ze kan omschrijven waar het nou echt aan lag ipv standaard mailtje "andere kandidaten passen beter in het profiel".
pi_102969934
Uh oh, de meneer voor het grondwerk achter is net geweest om een en ander af te spreken. Mijn man is niet thuis maar die flipt al bij het woord tuin. En nu heb ik met die man afgesproken dat hij volgende week zaterdag komt... alleen dan heeft mijn meneer dus een lanparty hier in huis... met 16 man. Oeps. Ik heb het hem nog niet gezegd, moet nog even een manier zoeken om dit zonder ruzie te brengen. Ik weet ook niet of die 16 man heel blij worden van een graafmachine in de achtertuin om half 8 als ze tot diep in de nacht hebben zitten gamen. Aan de andere kant de achterbuurman begint ook gewoon om 7 uur met bouwen dan. Misschien had ik beter een ander weekend af kunnen spreken 8)7
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 20:46:23 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102971075
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Wat is dat balen zeg.

Vanmorgen besloten dat ik iets ga voorlezen op de crematie van mn oma. Ik heb het gevoel dat ik dat moet doen. En heb een tekstje geschreven. Korte bondige zinnen waarin zo goed als alles wat mijn oma typeert naar voren komt. Toen ik er mee bezig was, belde mn tante.. mijn nichtje wilde ook iets doen, maar durfde niet alleen en vroeg of ik ook wilde... heel toevallig. Ik heb ze mijn tekst voorgelezen en vonden het super. Mn nichtje en ik hebben net geoefend en het gaat helemaal goedkomen!! Ook al is het eng en emotioneel! We gaan het gewoon doen!

Gisteren trouwens nog even mee naar de aula geweest om te kijken hoe mn oma eruit zag ivm beslissing over wel of niet kist open... maar wat was ze mooi. O+ Ze zag er weer zo uit als voordat ze ziek was.. en het leek of ze rustig lag te slapen met een lichte grijns op haar gezicht. De kist gaat nu dus open om de andere mensen ook dit mooie afscheid te gunnen.

Sorry voor mn egoposten... :@
Fijn dat je wat gaat zeggen, en dat het goed voelt om het ook te doen :*
Sterkte nogmaals
pi_102974327
@Diaan73
Helemaal overheen gelezen :@, ik en mijn egoposts.

Vind het mooi dat jullie dat samen doen, sterkte.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 21:38:33 #171
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_102974846
Diaan..sterkte!
pi_102977908
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Echt hoor, een gat in je CV staat mooier dan cassiere op je lijstje. En daar nemen ze je op zeker niet voor aan. Want dat kan een 17 jarige schoolverlater ook, maar dan goedkoper. :{
Vind ik niet. Het pleit voor iemand wanneer ie aan kan tonen dat ie liever een baan onder z'n niveau aanneemt om iig bezig te zijn dan thuiszit. :)
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 22:29:56 #173
37150 livelink
pi_102978438
En bij mijn werk proberen ze al een tijdje iemand aan te nemen, om ook de dag dat ik minder ben gaan werken op te vangen, en dat lukt dan weer niet. Het is een rare wereld.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 23:42:52 #174
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_102982911
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Vind ik niet. Het pleit voor iemand wanneer ie aan kan tonen dat ie liever een baan onder z'n niveau aanneemt om iig bezig te zijn dan thuiszit. :)
dat dus

Ik neem weleens zitting in een soll.commissie en bij gelijke geschiktheid, zou zo'n tussenbaantje positief doorslaggevend zijn.
Het geeft idd een bepaalde drive/motivatie aan. En nu was kassiere maar een voorbeeld. Maar werk, werk is er genoeg...
  woensdag 12 oktober 2011 @ 07:28:26 #175
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102987302
Nou ja, ik word al niet eens aangenomen voor een 'baantje onder mijn niveau' momenteel, en heb ondertussen een cv die aan elkaar hangt van 'baantjes onder niveau' wat de kans op een baan wel op niveau ook niet echt groter maakt. Het zou sollicitatiecommissies sieren als ze eens gingen kijken naar de kwaliteiten van een persoon in plaats van in het verleden behaalde resultaten.
pi_102987329
Ik krijg tegenwoordig ' niet commercieel genoeg'. Ow en Een kind? Plong! stempel niet flexibel. Grappig trouwens Mijn zus ging bij een maatschappelijk organisatie solliciteren en kreeg: te commercieel
  woensdag 12 oktober 2011 @ 07:40:30 #177
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102987356
Ja, ik ben eigenlijk al zo ver dat ik mijn kinderen maar van mijn cv ga halen. :/ heb ook mijn leeftijd overwogen weg te halen, maar dat pleit dan wel weer sort of voor me, en mijn schoolcarriere verraad een hoop.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 07:46:20 #178
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102987390
Ik ga even spammen, maar gisteren bij de taal workshop gaf iemand de tip van deze site en er staan idd hele leuke dingen op: http://gezinnig.nl/
Ik wil nu al de halve webshop leeg kopen. :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:08:57 #179
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_102987527
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef amaranta het volgende:

[..]

dat dus

Ik neem weleens zitting in een soll.commissie en bij gelijke geschiktheid, zou zo'n tussenbaantje positief doorslaggevend zijn.
Het geeft idd een bepaalde drive/motivatie aan. En nu was kassiere maar een voorbeeld. Maar werk, werk is er genoeg...
Mwoah.. over die motivatie kan getwist worden.. Iemand met een gat in z'n CV door bijv. gezin en nu wil werken geeft op die manier aan dat ze WIL werken.. Iemand die tijd overbrugt heeft met een mindere baan kan ook betekenen dat diegene MOET werken.
Als werkgever zou ik liever die eerste hebben :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:06:36 #180
114177 Diaan73
pi_102988277
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef SupremeEvil het volgende:
@Diaan73
Helemaal overheen gelezen :@, ik en mijn egoposts.

Vind het mooi dat jullie dat samen doen, sterkte.
Geeft niet hoor!!

Dankjewel.

Goedemorgen :W
Make love, not war ☮
  woensdag 12 oktober 2011 @ 09:20:52 #181
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102988526
Ziet er leuk uit die link BE, straks als ik terug ben even op m'n gemak kijken!
pi_102988545
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 07:46 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ga even spammen, maar gisteren bij de taal workshop gaf iemand de tip van deze site en er staan idd hele leuke dingen op: http://gezinnig.nl/
Ik wil nu al de halve webshop leeg kopen. :D
Dat auto stickerboek ga ik voor Puck later aanschaffen. Leuk zeg!
The way you rock'n'roll
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 09:25:41 #183
5428 crew  miss_sly
pi_102988611
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

Mwoah.. over die motivatie kan getwist worden.. Iemand met een gat in z'n CV door bijv. gezin en nu wil werken geeft op die manier aan dat ze WIL werken.. Iemand die tijd overbrugt heeft met een mindere baan kan ook betekenen dat diegene MOET werken.
Ik vind het ook goed als iemand werkt omdat hij moet werken. Er zijn ook mensen die daarin niet hun verantwoordelijkheid nemen.

Ik ga de site ook even bekijken, BE. Hoe was het gisteravond?
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 09:38:06 #184
5428 crew  miss_sly
pi_102988853
BE, wat een leuke dingen staan er op die site! Ik wil graag iets van een organizerbord en ze hebben daar hele leuke opties!
pi_102989146
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 08:08 schreef E.T. het volgende:

[..]

Maar dat je moet werken wil niet automatisch zeggen dat je niet wil werken. Wij hebben mijn baan financieel gezien echt nodig, maar ook als we het ons wel konden permitteren om van één baan te leven, was ik gaan werken.
pi_102989221
Hier een Overijsselse met baan die een week vroeger dan gepland wil beginnen..... Staat de collega die me nu vervangt, en het niet eens goed doet, te steigeren. Vroeg gister om het rooster wat voor mijn verlof opgesteld is om te zien welke terugkeer datum daar op staat, 24e, andere vervangster wil vroeger stoppen ivm ziekte man. Ik dacht, mooi opgelost dus! :') Ze lost het maar lekker zelf op, mail terug gedaan dat ik dan de 24e wel kom :s)
pi_102989335
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:52 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Maar dat je moet werken wil niet automatisch zeggen dat je niet wil werken. Wij hebben mijn baan financieel gezien echt nodig, maar ook als we het ons wel konden permitteren om van één baan te leven, was ik gaan werken.
dat je niet werkt omdat je een praktische keuze hebt moeten maken wil evenmin zeggen dat je dan dus helemaal niet wil werken. deze discussie zegt hooguit iets over de beperktheid van een cv als selectiecriterium :*
pi_102989344
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 07:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, ik word al niet eens aangenomen voor een 'baantje onder mijn niveau' momenteel, en heb ondertussen een cv die aan elkaar hangt van 'baantjes onder niveau' wat de kans op een baan wel op niveau ook niet echt groter maakt. Het zou sollicitatiecommissies sieren als ze eens gingen kijken naar de kwaliteiten van een persoon in plaats van in het verleden behaalde resultaten.
Tja, weet je, de arbeidsmarkt is nu zodanig dat werkgevers het zich kunnen permitteren om én naar kwaliteiten, én naar persoonlijkheid én naar werkverleden te kijken, dan is er sprake de perfecte match. Relevant werkverleden betekent nu eenmaal meer kennis. Wanneer ze een vacature publiceren, krijgen ze daar tientallen, zo niet honderden reacties op. En ze hebben de luxe om daar de perfecte kandidaat uit te selecteren. Dan maakt het in jouw geval echt niet uit of je een gat in je CV hebt of achter de kassa hebt gezeten. Feit is dat je recente werkervaring niet aansluit.

Pas als de arbeidsmarkt weer aantrekt, zullen werkgevers gedwongen worden om meer te selecteren op kwaliteiten en persoonlijkheid.

Ik heb er zelf ook last van. Ik heb communicatie gestudeerd en werk sinds m'n afstuderen in de uitzendbranche. Als ik nog terug wil in de communicatie, is nu het moment om die stap te zetten. En eigenlijk ben ik daar al te laat mee. Ik heb namelijk niet meer de kneedbaarheid van een (onervaren) starter, maar beschik ook niet over bijgehouden vakkennis van een 'oudere' werknemer. En dan zit ik nog wel met m'n neus bovenop de banen...
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 10:03:16 #189
5428 crew  miss_sly
pi_102989392
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:00 schreef simmu het volgende:

[..]

dat je niet werkt omdat je een praktische keuze hebt moeten maken wil evenmin zeggen dat je dan dus helemaal niet wil werken. deze discussie zegt hooguit iets over de beperktheid van een cv als selectiecriterium :*
het klopt beide, maar ET gaf aan dat iemand die eerst thuis blijft voor de kinderen en een gat in haar cv heeft een betere keus zou zijn dan iemand die een baan onder niveau genomen heeft omdat diegene moet werken.
pi_102989420
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:00 schreef simmu het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet?

Natuurlijk is een CV een beperkt selectiecriterium. Maar je moet ergens beginnen, vooral in de huidige markt. En als je als organisatie vooral veel waarde hecht aan kennis en dus ervaring en werkverleden, is het heel gemakkelijk om daar obv een CV je eerste selectie op te baseren.
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 10:05:50 #191
5428 crew  miss_sly
pi_102989455
Heeft er iemand ervaring met een bepaalde organizer/agendabord? Ik merk dat Senna het wel prettig vindt om te weten wat en hoe die week/dag en dat zou ik graag een beetje inrichten met een bord.
pi_102989471
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

het klopt beide, maar ET gaf aan dat iemand die eerst thuis blijft voor de kinderen en een gat in haar cv heeft een betere keus zou zijn dan iemand die een baan onder niveau genomen heeft omdat diegene moet werken.
dat onderschrijft alleen mijn stelling dat een cv als criterium gewoon te beperkt is ;) nog buiten dat; een gat in je cv kan je verdoezelen op zo'n manier dat het niet (negatief) opvalt :Y je wil de mensen de kost niet geven die dat doen hoor. en een baan onder niveau klinkt altijd zo makkelijk, maar ook dat valt vies tegen. ze gaan echt niet zomaar ff een hbo'er achter de kassa zetten nu hoor. dan krijg je weer het hele "ja, ik kan die persoon wel aannemen, maar na een half jaar is ze weg en een 18 jarige schoolverlater is goedkoper" gedoe. dan werkt die cv alweer tegen je
pi_102989489
O, en ik kom wekelijks 'werkzoekenden' tegen die banen onder hun niveau of voor minder uren dan ze voorheen werkten afwijzen omdat 'dat zo'n gedoe is met het UWV'. Dan blijven ze liever volledig in de WW dan dat ze 'voor elk gewerkt uurtje een briefje moeten invullen waarmee ze gekort worden op hun uitkering'.
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 10:08:49 #194
5428 crew  miss_sly
pi_102989527
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:07 schreef Ssserpente het volgende:
O, en ik kom wekelijks 'werkzoekenden' tegen die banen onder hun niveau of voor minder uren dan ze voorheen werkten afwijzen omdat 'dat zo'n gedoe is met het UWV'. Dan blijven ze liever volledig in de WW dan dat ze 'voor elk gewerkt uurtje een briefje moeten invullen waarmee ze gekort worden op hun uitkering'.
Dat bedoel ik idd met je verantwoordelijkheid nemen!
pi_102989530
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:06 schreef simmu het volgende:

[..]

dat onderschrijft alleen mijn stelling dat een cv als criterium gewoon te beperkt is ;) nog buiten dat; een gat in je cv kan je verdoezelen op zo'n manier dat het niet (negatief) opvalt :Y je wil de mensen de kost niet geven die dat doen hoor. en een baan onder niveau klinkt altijd zo makkelijk, maar ook dat valt vies tegen. ze gaan echt niet zomaar ff een hbo'er achter de kassa zetten nu hoor. dan krijg je weer het hele "ja, ik kan die persoon wel aannemen, maar na een half jaar is ze weg en een 18 jarige schoolverlater is goedkoper" gedoe. dan werkt die cv alweer tegen je
Dat is waar. Dat argument wordt door werkgevers vaak gebruikt. Maar dat geldt alleen voor vaste banen; voor tijdelijke banen ben je niet zo snel overgekwalificeerd.
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 10:12:09 #196
5428 crew  miss_sly
pi_102989602
En dat argument is van alle tijden. Dat kreeg ik 15 jaar geleden ook al te horen. En hoe leuk de baan me ook leek, en hoe graag ze me eigenlijk ook wilden hebben, ik kreeg de baan niet, omdat ik er vast niet voldoende uitdaging uit zou halen.
pi_102991512
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:05 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er iemand ervaring met een bepaalde organizer/agendabord? Ik merk dat Senna het wel prettig vindt om te weten wat en hoe die week/dag en dat zou ik graag een beetje inrichten met een bord.
Nope, maar gister tijdens dat die bijeenkomst van het CJG, werd dat wel aangeraden. Of tenminste, als tip gegeven. :)
pi_102992222
Ik heb jeugdpuistjes. Leuk zo'n heuse cyclus enzo. :')

Ik weet ook niet wat jullie met deze info moeten.
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 12:04:53 #199
5428 crew  miss_sly
pi_102992658
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:28 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Nope, maar gister tijdens dat die bijeenkomst van het CJG, werd dat wel aangeraden. Of tenminste, als tip gegeven. :)
Het lijkt me ook erg fijn. Ik merk dat ze best een beetje een idee heeft en we hebben het er 's ochtends altijd over hoe een dag eruit zal zien, maar het lijkt me ook fijn en leuk om dat zichtbaar te maken.
Op die site die BE postte staan wel een paar leuke, maar geen idee welke nou handig is met een peuter :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:32:27 #200
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_102995293
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 12:04 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Het lijkt me ook erg fijn. Ik merk dat ze best een beetje een idee heeft en we hebben het er 's ochtends altijd over hoe een dag eruit zal zien, maar het lijkt me ook fijn en leuk om dat zichtbaar te maken.
Op die site die BE postte staan wel een paar leuke, maar geen idee welke nou handig is met een peuter :)
Wat wil je precies aangeven? In wat voor blokken?
Blokken van en uur? Dagdelen?
bv?
Hier staan we op 7.30 uur
Hier gaan we ontbijten 8:00
Hier gaat Senna naar.... 9:30
Hier gaat Senna slapen 11:00
Hier gaan Senna boterham eten 12:00

Bij de peuterspeelzaal van Eva gebruiken ze dagritme kaarten.
Daar staan dan geen tijden bij, alleen de volgorde.
Binnenkomen, jas ophangen, kring, buiten spelen, hapje eten...etc
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:35:49 #201
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_102995390
Je kan ook zelf dagritme kaarten maken Waar houdt ze van?
Bijvoorbeeld van dora ofzo.
Nou dan koop je een groot mangeetbord, en dan lamineer je de kaartjes, en die plak je op de juiste volgorde op het bord.
Dora die opstaat
Dora die ontbijt
Dora die boodschappen doet
Dora die....

Enige ndeel kan zijn, dat ze je er aan houdt. "Ja maar mama op het kaartje staat dat we boodschappen gaan doen en nu......
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:36:12 #202
12734 amaranta
Alles Dasty!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 13:40:30 #203
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102995562
miss_sly ik zal eens kijken of ik die van ons van de week eens op foto krijg.
Wij hebben er pas 1 zelf gemaakt met foto's van ons huis, en spullen van Roy.
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 14:01:37 #204
5428 crew  miss_sly
pi_102996272
Het lijkt me nog niet zinvol om met uren te werken. Het gaat er voorlopig even om om de grote dingen aan te geven: omi/oma die op komt passen, dat ze naar het kev gaat, dat ze met mij thuis is, weekend en dan grote dingen (peuterdansen op zaterdagochtend bijv), etc. Die link ziet er zo snel wel leuk uit, zal ik vanavond thuis eens goed bekijken!
pi_102996815
quote:
alleen jammer dan meer dan de helft van die links het niet doen..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_102997687
Herkenbaar, Sorbo. -O- Ik ben ook een grote, puberale (maar dat ben ik sowieso al) puistenkop zonder de pil.

Ik heb trouwens een griepprik besteld. Vorig jaar ben ik zo vaak ziek geweest, dat ik nauwelijks meer credits op m'n werk had. Dat wil ik dit jaar echt voorkomen.
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 14:45:49 #207
5428 crew  miss_sly
pi_102997763
ow, even iets heel anders: ik heb geen idee wat de apgar scores van Senna waren. Zou je die gewoon op kunnen vragen in het ziekenhuis?
pi_102997792
Ik heb mijn bevallingsverslag opgevraagd. Dit is wat ook naar je VK en huisarts wordt gestuurd. Hier stonden dat soort dingen ook in. Ik wist ze ook niet namelijk.
Ze zeiden dat ze het eigenlijk nooit deden maar maakten er verder geen probleem van.

Ik heb het opgevraagd omdat ik wilde weten wat er nou precies gebeurd was waardoor ik zo'n inwendige schade had. Vervolgens vroeg de osteopaat naar allerlei zaken als apgar, bloedverlies etc en dat had ik dus net in mijn verslag gelezen *)
The way you rock'n'roll
  woensdag 12 oktober 2011 @ 14:53:13 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102998011
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 09:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het ook goed als iemand werkt omdat hij moet werken. Er zijn ook mensen die daarin niet hun verantwoordelijkheid nemen.

Ik ga de site ook even bekijken, BE. Hoe was het gisteravond?
Gisteren was wel aardig maar niet superinformatief verder. Veel dingen die we wel wisten mbt communicatie met je kind.
Maar op zich wel leuk. :Y
pi_102998112
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 11:49 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb jeugdpuistjes. Leuk zo'n heuse cyclus enzo. :')

Ik weet ook niet wat jullie met deze info moeten.
+1 :'(
pi_102998285
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:53 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Gisteren was wel aardig maar niet superinformatief verder. Veel dingen die we wel wisten mbt communicatie met je kind.
Maar op zich wel leuk. :Y
Same here. We waren met z'n zessen. ;( Het thema was 'positief opvoeden'. Er werden wel leuke tips gegeven in de trant van 'betrek je kind bij je bezigheden' en zo, maar iets nieuws heb ik niet gehoord. :)
pi_102998602
We hebben wel geleerd hoe vaak je het woord blaadje kunt zeggen op een dag, BE! :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:12:50 #213
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102998701
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef miss_sly het volgende:
Het lijkt me nog niet zinvol om met uren te werken. Het gaat er voorlopig even om om de grote dingen aan te geven: omi/oma die op komt passen, dat ze naar het kev gaat, dat ze met mij thuis is, weekend en dan grote dingen (peuterdansen op zaterdagochtend bijv), etc. Die link ziet er zo snel wel leuk uit, zal ik vanavond thuis eens goed bekijken!
Dat is die van ons ook, wij werken niet met uren.
Omdat dat toch niet opgaat.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:13:49 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102998730
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:10 schreef bodpa09 het volgende:
We hebben wel geleerd hoe vaak je het woord blaadje kunt zeggen op een dag, BE! :P
:D
Ben jij al in het bos geweest! :Y) Het stond wel op mijn lijstje, maar op de een of andere manier staat het me nu tegen. :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:16:22 #215
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102998791
Wel fijn plassenstampen nu Be ;)

Zucht... ik heb gewoon de salontafel net onderteboven kunnen zetten, Roy blijft maar die tafel omver duwen en dat op een parketvloer }:|
pi_102998934
Euhm, even een kneuzenvraag, vooral voor iemand die hotelschool heef gedaan...

Ik ga koekjes bakken. En volgens Koopmans moet ik de bakplaat invetten. Mag ik er ook gewoon bakpapier opleggen? Dat geklieder...
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:21:35 #217
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102998945
:Y
pi_102998954
Fijn, thanks!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:25:14 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_102999051
Niet dat ik nou een kookwonder ben, maar de boter is tegen het aanbakken en dat voorkom je ook met het papier denk ik dan. ;)
pi_102999152
Ik gebruik altijd bakpapier ipv boter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_102999202
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:25 schreef Brighteyes het volgende:
Niet dat ik nou een kookwonder ben, maar de boter is tegen het aanbakken en dat voorkom je ook met het papier denk ik dan. ;)
ook tegen het plakken, maar bakpapier gaat ook prima :Y
er zijn ook invetspuitbusjes, die zijn ook handig
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:31:56 #222
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102999321
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:27 schreef Vicky het volgende:
Ik gebruik altijd bakpapier ipv boter
kraakt dat niet, bakpapier op brood? ;)
in de haak.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:34:24 #223
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_102999422
ben ik dan de enige debiel die zijn bakpapier nog even invet? :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:35:31 #224
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_102999465
bakpapier hoef je niet in te vetten hoor!
in de haak.
pi_102999544
Damn, wat is dat beslag lekker. Zonde om te bakken!
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 15:42:14 #226
5428 crew  miss_sly
pi_102999686
Haha herkenbaar! Ikmag van Senna niet mixen, dat maakt teveel lawaai, maar ze wil wel die dingen aflikken :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 15:45:50 #227
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_102999828
ik heb een matje wat ik daarvoor gebruik, ooit eens gekocht bij de lidl daarna even afvegen met vochtige doek en opdrogen en opruimen ideaal.
pi_102999907
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 15:45 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb een matje wat ik daarvoor gebruik, ooit eens gekocht bij de lidl daarna even afvegen met vochtige doek en opdrogen en opruimen ideaal.
Een siliconenmatje. Die zijn fijn schijnt.
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 15:50:06 #229
5428 crew  miss_sly
pi_102999991
Ik vind bakpapier helemaal prima, werkt perfect en gooi je erna gewoon weg.
Ja, ik ben lui :+
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 15:52:55 #230
7074 moussy
kuttekop
pi_103000093
Ik ben dat matje altijd kwijt als ik denk dat ik het nodig heb, bakpapier dus :')
pi_103000877
Moet ik de koekjes aan een of aan twee kanten bestrijken met ei?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:14:37 #232
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103000927
niks moet! maar ik zou 't alleen op de bovenkant doen. :)
in de haak.
pi_103000960
Gelokkig!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:21:07 #234
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_103001197
Ik ben appelflappen aan het maken met Tobias, hj snijdt de appel;
T; is dit klein genoeg?
S; bijna, beetje kleiner nog.
T; hap.
T; is dit dan klein genoeg?
S; Ja! Dat is mooi klein!
T; hap.

1 appel verder en nog niets in het bakje O+ O+
Ylana
pi_103001281
Sorry Miss, maar ik moest lachen om het niet mogen mixen van Senna... Zo kan je nooit samen wat lekkers maken. Mag het ook niet als ze haar vingers in haar oren zou doen?

Ik heb een appelcake in de oven staan en heb net spekjes en pijnboompitjes gebakken voor het eten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:23:58 #236
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_103001327
Zit je weer op je foon Vicky? :D
Ylana
pi_103001368
Ja joh klote ding :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 16:30:04 #238
5428 crew  miss_sly
pi_103001558
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef Vicky het volgende:
Sorry Miss, maar ik moest lachen om het niet mogen mixen van Senna... Zo kan je nooit samen wat lekkers maken. Mag het ook niet als ze haar vingers in haar oren zou doen?

Ik heb een appelcake in de oven staan en heb net spekjes en pijnboompitjes gebakken voor het eten.
Het is ook lachwekkend en lastig :D
Ik wilde vorige week cakjes met haar maken, maar het was bijna niet mogelijk. Uiteindelijk heb ik haar voor de tv geparkeerd met het geluid behoorlijk hard en heb ik even snel gemixt :')
het gaat gemakkelijker als schaap er bij is, die kan haar dan afleiden of op afstand laten kijken.

Ik heb vandaag twee keer gebak gegeten :@ Ben aan het bedenken wat we vanavond zullen eten waardoor dat een beetje geneutraliseerd wordt, maar ik geloof niet dat er iets is dat dat goed kan maken :')
pi_103001882
Sla met biefstuk?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_103001926
Hmpf, koekjes zijn nu bruin zat, maar wel nog zacht. Worden ze vanzelf hard?
pi_103001941
Antwoord: ja, dat worden ze.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:40:30 #242
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_103002017
Was dit je koekjes-bak-ontmaagding Serpente? ;)
Ylana
pi_103002045
Ja. :@
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:41:58 #244
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_103002089
O+ gefeliciteerd O+
Dat er nog maar vele koekjes mogen volgen :D
Ylana
pi_103002104
appeltaart, appelflappen, hete bliksem, appeltoetjes uit de oven en appelmoes. nog een doos appels te gaan hier :') ik heb nu een hete bliksem schotel met gehakt in de oven staan
pi_103003075
ik ben ook in bakmodus en kookmodus
ik ben altijd een luie koker..
normaal zouden we pepertartaar, gebakken aardappelen en simpele ijsbergsla eten.
nu heb ik champignons en uitjes gebakken voor bij de tartaar, eitje gekookt voor bij t slaatje, tomaatje komkommertje, de hele rambam :+

en ik ga morgen met lex en elin op pad om bakspulletjes te kopen, zodat we gezellig koekjes kunnen bakken

en men wat ben ik een kickass huisvrouw :')
alle was is weg, kind zit vol en is schoon, mijn huiswerk is af en ingezonden, t eten staat op, de koelkast en keukenkasten zijn schoon en ook de vloeren en trap zijn blakend

en mn tette lekke :')
pi_103003514
Klinkt heerlijk kneuterig KD :D
Mag ik bij je eten? :P

Hier hachee vanaaf, ik wil nog niet maar het is er wel het weer voor -O-
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_103003574
met appels fannie?
:Y)
pi_103004783
Neuj met uien :P
Ik heb geen appels in huis, jij nog wel hé? O-)
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_103005392
ik heb zelfs hartjes van kaas op de tartaar gemaakt

hormonen :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:05:49 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103007389
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef Ssserpente het volgende:
Hmpf, koekjes zijn nu bruin zat, maar wel nog zacht. Worden ze vanzelf hard?
Je kan ze het beste na het bakken van het bakblik afscheppen en op het aanrecht af laten koelen. :)

Ik heb net heerlijke vis op naar een recept van M@x, ik ben best een kookkneus, gek op vis, maar weet nooit hoe je het klaar moet maken. :+
(insmeren met pesto en dan met wat bouillon, wijn en cherrytomaatjes in de oven. :9 Simpeler kan bijna niet, maar wel lekker. :Y ) Ben er helemaal blij van. :Y
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:08:32 #252
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103007501
Oh ja, vandaag 6 jaar getrouwd!
Ik muis kijkend met de 2 mannen, F. heeft cursus. :+
Vorig jaar gingen we nog uit eten, ik met mijn trouwjurk aan. :')
pi_103008030
^) Gefeliciteerd BE en stinkie! ^) :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_103008118
gefeliciteerd met jullie trouwdag ^)

wil er iemand een appeltje? ik heb nog een doos staan. had ik al gezegd dat ik zelf helemaal geen appels lust?
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:38 #255
5428 crew  miss_sly
pi_103008322
Gefeliciteerd BE!
Wij waren gisteren 6 jaar samen!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:28:22 #256
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103008414
Gefeliciteerd BE en Miss!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:45:44 #257
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103009336
Gefeliciteerd be en misssly. Wat leuk, om in je trouwjurk uit eten te gaan
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:48:17 #258
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_103009475
Kd ik heb laatst bij de action best veel bakspul gezien
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:50:27 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_103013177
Gefeliciteerd be ! En Miss_sly jij ook nog!!

Oh en hier iig bij ah xl : playmobil piraten bastille heul goedkoop 20 euro!! Dacht misschien Sint ideetje?
Ik ga iig 2 blije neefjes hebben :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_103015912
Ik heb vandaag mijn FOK-jubileum!!
12 jaar op FOK
w/ *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_103016222
Vick. Jij fokmeubulair.
pi_103016444
B-)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:48:39 #263
37150 livelink
pi_103016501
Vicky *O*
En al die tijd onder deze naam? Ik lurkte wel heel erg mee ten tijde van BB1, maar het heeft langer geduurd voordat ik me eindelijk registreerde.

BE en MissSly, gefeliciteerd allebei ^)
pi_103016540
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Kleurdoos het volgende:
bakmodus en kookmodus
Someone rang?
pi_103016576
Yep, al die tijd onder dezelfde naam
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:55:51 #266
37150 livelink
pi_103016976
Bestaat dat oldbieforum eigenlijk nog?
pi_103017015
Jaja, olbies Only :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:00:30 #268
37150 livelink
pi_103017278
Kom jij daar dan ook wel eens? Ik vraag me wel eens af of dat nog een beetje loopt. En ik ben stiekem ook wel nieuwsgierig, geef ik toe.
pi_103017328
Eigenlijk bijna nooit.. Het is er ook.erg stil
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 12 oktober 2011 @ 22:38:28 #270
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_103019726
Gefeliciteerd BE en miss_sly!
Hoi Modus
  woensdag 12 oktober 2011 @ 23:01:46 #271
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_103020811
Swets en ik hebben vandaag 11 jaar en 11 maanden 'verkering' ..
Gekkengetal :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_103021516
quote:
5s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:49 schreef Modus het volgende:

[..]

Someone rang?
:D men jij bent ook overal :D
pi_103021569
ik wilde je uitlachen Vicky ivm je 12 jaar hier.
tot ik bedacht dat ik hier zelf al vanaf 2002 zit :')

(andere nicknames)
bijv Nymphaea die komt uit maart 2003 :')

kanonne!
bijna 10 jaar gewoon
pi_103021965
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wilde je uitlachen Vicky ivm je 12 jaar hier.
tot ik bedacht dat ik hier zelf al vanaf 2002 zit :')

(andere nicknames)
bijv Nymphaea die komt uit maart 2003 :')

kanonne!
bijna 10 jaar gewoon
Hoeveel heb je er zonder streepje door de naam? :P
pi_103022082
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 23:24 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er zonder streepje door de naam? :P
op deze na, geen enkele :D
allemaal banned 4 life :')
pi_103027119
Ik zit ook al vanaf 2002 op fok :D (ook heel veel usernames gehad) Toen was ik dus 14 a 15 :{
  donderdag 13 oktober 2011 @ 08:56:57 #277
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103028029
Ik ga maar eens even flink handschoenen enzo inslaan en laarzen met teddy gevoerd :o er wordt een echteechte koude winter voorspeld!!
pi_103028090
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:56 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik ga maar eens even flink handschoenen enzo inslaan en laarzen met teddy gevoerd :o er wordt een echteechte koude winter voorspeld!!
Maar werd die vorig jaar niet ook voorspeld, en zou het ook geen loeihete zomer worden?
  donderdag 13 oktober 2011 @ 09:00:18 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103028102
Nou, ik vond het anders een flink pittige winter vorig jaar! :o Of dan toch iig in December. :Y

Heerlijk, kom maar op! *O*
pi_103028837
Dames! Laatste oproep! Ik doe mee aan de NS publieksjury en heb stemmen nodig om een jaar lang gratis boeken te winnen. Je doet mij een groot plezier als je via http://www.nspublieksprijs.nl/jurylid/ZX83Q op je favoriete stemt.
Je kunt zelf ook een jaar gratis boeken winnen overigens. ^O^

Dankjewel!
pi_103029245
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:59 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Maar werd die vorig jaar niet ook voorspeld, en zou het ook geen loeihete zomer worden?
Hete zomer? Waar??
pi_103029373
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, ik vond het anders een flink pittige winter vorig jaar! :o Of dan toch iig in December. :Y

Heerlijk, kom maar op! *O*
ja leuk, gaan we weer peuterkegelen als de peuterspeelzaal uit is, omdat ze daar te beroerd zijn om te strooien. man, wat was dat een sneu gedoe. deur open --> peuters uit, knal! beng! boem en toen lagen er 8 huilende peuters op de grond :X }:|
pi_103029386
mijnes bleef trouwens als enige wel overeind :7
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 10:12:28 #284
43556 miss_dynastie
pi_103029513
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 08:59 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Die pittige winter hebben we toch echt wel gekregen vorig jaar }:| -O-
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:20:08 #285
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103029674
stimmt. waar je ook van opwarmt: leuke muziek O+
in de haak.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 10:58:14 #286
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103030697
allemaal aan 't luisteren nu zeker? ;)

oja en renzells vriend was gisteren bij DWDD (met z'n band 'Wolfendale'), klonk goed joh! ^O^ (ook bij de luisterpaal van 3voor12 te beluisteren).
in de haak.
pi_103031124
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:06 schreef simmu het volgende:
mijnes bleef trouwens als enige wel overeind :7
Had ook niks anders verwacht natuurlijk.
pi_103031142
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:05 schreef simmu het volgende:

[..]

ja leuk, gaan we weer peuterkegelen als de peuterspeelzaal uit is, omdat ze daar te beroerd zijn om te strooien. man, wat was dat een sneu gedoe. deur open --> peuters uit, knal! beng! boem en toen lagen er 8 huilende peuters op de grond :X }:|
Wellicht moeten de juffen de kinderen dan leren dat ze niet naar buiten rennen.
Of...de kinderen binnen ophalen.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:14:47 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103031166
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 10:05 schreef simmu het volgende:

[..]

donderdag 13 oktober 2011 @ 11:20:42 #290
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_103031329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:14 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
wat drink je daar, een glaasje anti-vries?
in de haak.
  donderdag 13 oktober 2011 @ 11:28:15 #291
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_103031565
:D
Nee, het was meer bedoeld als 'halfvol glas'. Tikkie recalcitrant vandaag. ;)
pi_103032204
quote:
7s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:13 schreef amaranta het volgende:

[..]

Wellicht moeten de juffen de kinderen dan leren dat ze niet naar buiten rennen.
Of...de kinderen binnen ophalen.
en daarom zit sangdrax tegenwoordig in de oudercommissie :Y

tis hier nogal armoedig met 1 juf en ouders die bij toerbeurt hulpjuf zijn
pi_103032290
*O* blanco maskers besteld :) glitters voor erop, nu nog opzoek naar mooie verf, en stof :D
Ik heb er zoveel zin in :@
pi_103032533
Gefeliciteerd met je trouwdag BE.

:X ik ging wel even een ladies night organiseren voor de jonge vrouwen uit mijn familie, toen kwam mijn nichtje op het idee om haar en mijn moeder (zussen) ook mee te vragen aangezien wij hun jongere zusje (onze tante dus) wel mee vroegen. Nou mijn moeder wil wel mee maar niet naar een danstent/club, niet naar klassiek ballet en eigenlijk wel graag naar een Wolter Kroes :r , Melissa Etheridge :? of naar een Laura Pausini :O :z in de HMH. Ik vindt een hoop dingen prima; ballet, theater, dancing, restaurant of tapasbar maar echt waar je kan me dood schieten als ik naar een Wolter Kroes of Pausini moet
pi_103032573
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2011 11:51 schreef simmu het volgende:

[..]

en daarom zit sangdrax tegenwoordig in de oudercommissie :Y

tis hier nogal armoedig met 1 juf en ouders die bij toerbeurt hulpjuf zijn
Ik ben net begonnen in Kids Skills. Om een problem te verhelpen, moet eerst een vaardigheid
worden aangeleerd.
pi_103032645
Ja, maar jouw moeder heeft niks te vinden. Jij organiseert toch? Als zij naar Wolter Kroes wil gaan, dan moe ze het de volgende keer zelf organiseren.
Sim-pel.
pi_103032774
amaranta, ik wou dat ik dat aan mijn moeder der verstand kon brengen.......vermoeiend
  † In Memoriam † donderdag 13 oktober 2011 @ 14:39:17 #298
7074 moussy
kuttekop
pi_103037319
En als het dr niet bevalt blijft ze toch lekker thuis?
pi_103037614
of jullie gaan toch gewoon leuk naar melissa etheridge :P
ze speelt in nl in februari en maart hoor :Y
pi_103038038
Bijna weekend *O*
  donderdag 13 oktober 2011 @ 15:17:45 #301
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_103038405
oké. Dan doe ik het wel weer }:|

Vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')