Die mini-meet is doorgegaan dus?quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:37 schreef HostiMeister het volgende:
Weetje wat pas bikkelen is? 3 kwartier lang tegen deze wind in fietsen met een kater.
Nah, ik vond dat die fles rum op moest zodat ik tenminste nog iets gedaan had gisteren.quote:
Pff, in Engeland hebben ze deze wind niet eensquote:
Als het daar zo hard zou waaien lagen ze in het kanaal.quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Pff, in Engeland hebben ze deze wind niet eens
Dan blaas je ze weer terug! Zo naar Ierland.quote:
Snel achter de boekenkast en doen alsof er niemand thuis is. Heel WOII.quote:
Wanneer heb je gemaild?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Snel achter de boekenkast en doen alsof er niemand thuis is. Heel WOII.
True, en vorige keer duurde het ook best lang. We wachten gewoon af dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:24 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Wanneer heb je gemaild?
Ik ken mensen die zelfs in deze moderne tijden weigeren vaker dan één keer per week hun mail te kijken
Ik heb een statistiekdag en het gaat goed
Dat is dus echt heel erg chill voor je juist. De peildatum voor de langstudeerregeling ligt namelijk op 30 september. Dus voor dit jaar sta je ingeschreven als bachelor student terwijl je al je master doet. Mocht je onverhoopt langer met je master bezig zijn dan heb je dus nu nominaal + 1 jaar + dit hele jaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 11:58 schreef Californium het volgende:
Heel handigMijn inschrijving is omgezet van B naar M per 01-10. Sturen ze mij een nieuweregistratiekaart voor de periode van 01-09 tot 30-09. Helemaal leuk, maar niet handig dat ze die dan begin oktober versturen! En dus 1 voor de mijn Master van 01-10 tot einde van het jaar....
Al gezienquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:32 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
True, en vorige keer duurde het ook best lang. We wachten gewoon af dus
http://www.jaccuzzi.ch/html/affichjacc.php?id=265
Dat nog iets voor Swarmi, CP en Swine toevallig?
En dat is niet waar. Ik heb besloten niet naar (nutteloze) colleges te gaan, maar ben hier wel druk bezig. Net al mijn kleren uitgezocht/ingepakt bijvoorbeeldquote:Op maandag 10 oktober 2011 14:35 schreef Swine het volgende:
Want die heeft overduidelijk geen kut te doen vandaag
Al z'n muziek? Of vooral z'n Amélie kant? Met die laatste kun je nogal bedrogen uitkomen als je een concert van hem bezoektquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 13:02 schreef Swine het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)bij_een_ongeluk.html
Mja, je rijdt rechts langs iedereen die links rustig aan doet en vervolgens zie je een enorm grote, knalrode brandweerauto over het hoofd doordat je zit te slapen of te veel ramptoerist aan het spelen bent door op de Volvo te letten. Lijkt me weinig aan te debatterenquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:04 schreef IrishBastard het volgende:
Ook ernstig jaEn iedereen die in de comments wel een mening heeft over wie er fout zat
Dat was een Renault hequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Mja, je rijdt rechts langs iedereen die links rustig aan doet en vervolgens zie je een enorm grote, knalrode brandweerauto over het hoofd doordat je zit te slapen of te veel ramptoerist aan het spelen bent door op de Volvo te letten. Lijkt me weinig aan te debatteren.
Oh crap, dat gebeurt me niet vaakquote:
Neuh, wel ambu gehoordquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:22 schreef Dupje het volgende:
Iemand van een stijger gevallen in de straat? IB, jij een trauma heli gezien?
Ja, ik welquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:22 schreef Dupje het volgende:
Iemand van een stijger gevallen in de straat? IB, jij een trauma heli gezien?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had hem ook gehoord. Ik was onder de tafel gaan zitten. Ik kreeg weer hallucinaties over Vietnam.
quote:Ik blijf het zeggen:
Als onze voorouders dit geweten hadden, hadden ze zelf hun katoen wel geplukt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:34 schreef IrishBastard het volgende:
Mijn hardop-lachen-moment van de dag is best ernstig. Op het Anthony Klein (die kerel waar dat lijk van het 10-jarige meisje gevonden is) topic staat een reactie:
[..]!
Okequote:Op maandag 10 oktober 2011 23:45 schreef Mikkie het volgende:
Yashi, IB, Catan is morgen bij swarmi, vanaf een uurtje of acht!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij staat t ziekenhuis in de hens ofzo. P2000 meldingen, brandweer alles.
10-10-11 23:46:43 Brandweer Gelderland-Zuid PRIO 1 M330 UMC (2034) 268-2034 GEERT GROOTEPLEIN-ZUID 10 NIJMEGEN OMS24 ROEPNAAM 2352 lijkt er op dat het maar 1 voertuig is van de brandweer, ook nog eens n openbaar meld systeem dus ws een valse meldingquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef HostiMeister het volgende:
Volgens mij staat t ziekenhuis in de hens ofzo. P2000 meldingen, brandweer alles.
Oei, da's de hoofdingang/SEH.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef HostiMeister het volgende:
Heb swarmi gesproken vanavondquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
OkeWeet swarmi dat ook?
En moeten we (behalve catan) nog iets meenemen?
PRIO 1 M330 UMC (2034) 268-2034 GEERT GROOTEPLEIN-ZUID 10 NIJMEGEN OMS24 ROEPNAAM 2352 2131 2331 2091quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
10-10-11 23:46:43 Brandweer Gelderland-Zuid PRIO 1 M330 UMC (2034) 268-2034 GEERT GROOTEPLEIN-ZUID 10 NIJMEGEN OMS24 ROEPNAAM 2352 lijkt er op dat het maar 1 voertuig is van de brandweer, ook nog eens n openbaar meld systeem dus ws een valse melding
ja ik weet het, was mikkie net tegengekomenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
OkeWeet swarmi dat ook?
En moeten we (behalve catan) nog iets meenemen?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:51 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
10-10-11 23:46:43 Brandweer Gelderland-Zuid PRIO 1 M330 UMC (2034) 268-2034 GEERT GROOTEPLEIN-ZUID 10 NIJMEGEN OMS24 ROEPNAAM 2352 lijkt er op dat het maar 1 voertuig is van de brandweer, ook nog eens n openbaar meld systeem dus ws een valse melding
Kwam daar net vandaan, heb niets gezien of gehoordquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oei, da's de hoofdingang/SEH.
[..]
[..]
PRIO 1 M330 UMC (2034) 268-2034 GEERT GROOTEPLEIN-ZUID 10 NIJMEGEN OMS24 ROEPNAAM 2352 2131 2331 2091
0904099 BRW Nijmegen-West ( Kazernealarm )
0904084 BRW Nijmegen-West ( Bemanning 43656 )
0904049 BRW Nijmegen-Centrum ( Kazernealarm )
0903274 BRW Gelderland-Zuid ( OvD Nijmegen )
0903200 BRW Gelderland-Zuid ( GMS Koppelcode )
0903100 BRW Gelderland-Zuid ( Monitorcode )
0903051 BRW Gelderland-Zuid
En je bent gewoon weg gegaan? Asoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:16 schreef Swine het volgende:
Kwam daar net vandaan, heb niets gezien of gehoordKwam een kwartier geleden nog wel een reanimatie-pt binnen.
Heb m al een paar jaar, maar hij blijft goed jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef Mikkie het volgende:
Mooi stuk ja. Sowieso is die dvd echt wel de moeite waard!
Ik ken het repertoire van Phil Collins, maar dan als lid van Genesis, dat was goed. Maar goed, over smaak valt niet te twisten hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:34 schreef IrishBastard het volgende:
Als je wat meer luistert dan de skyradio nummers snap je het misschien wel
O de 18e alquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
18een dan moet je een week van te voren bellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
Hebben jullie het toen tijdens het spreekuur opgehaald dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:49 schreef Californium het volgende:
Zou ik ook zeker doen! Maar ik ken alleen maar mensen bij wie ze het wel proberen (o.a. bij ons). Kan het me enigszins ook wel voorstellen. Onze complexbeheer is er bijna nooit buiten spreekuren... altijd druk!
Enerzijds relaxt, anderzijds zit je ook wel met de shit. En een kozijn eruit in december, da's niet grappigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:38 schreef Californium het volgende:
Over complexbeheerders gesproken... Hij was er netZe willen een appartement gaan gebruiken voor het als eerst plaatsen van de kozijnen (met ramen en luchtrooster
en dubbele beglazing) en verzetten van verwarming en plaatsen van vensterbank om te kijken hoe het gaat en welke problemen ze tegen komen. Of wij dat willen
Nu krijgen we dus waarschijnlijk in nov/dec al de verbouwing ipv in het voorjaar
O en we krijgen een nieuw likje verf over onze muur waar de lekkage heeft gezeten
Dus eigenlijk zit je mid-winter dus lange tijd zonder ramen en verwarming?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:38 schreef Californium het volgende:
Over complexbeheerders gesproken... Hij was er netZe willen een appartement gaan gebruiken voor het als eerst plaatsen van de kozijnen (met ramen en luchtrooster
en dubbele beglazing) en verzetten van verwarming en plaatsen van vensterbank om te kijken hoe het gaat en welke problemen ze tegen komen. Of wij dat willen
Nu krijgen we dus waarschijnlijk in nov/dec al de verbouwing ipv in het voorjaar
O en we krijgen een nieuw likje verf over onze muur waar de lekkage heeft gezeten
Scheelt naderhand wel in de kostenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:22 schreef Californium het volgende:
Neuh hoor. dat is 1 a 2 dagen. ene kozijn eruit en de andere erin...(dingen zijn uit 1 stuk gemaakt
)
Bijna!quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Californium het volgende:
Blijkbaar is een te grote bocht nemen tegenwoordig ook een reden om iemand te laten zakken voor het rij-examen
De pik op je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:50 schreef Californium het volgende:
Volgens mij heeft die kerel de pik op mij... (zelfde als vorige keer)....
Geen goede dag @ huize Cali
quote:
Nee, maar wel interessant.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
Zo. Moge duidelijk zijn wie de eckte Catan baas is
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen PMquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, maar wel interessant.
Nu pas weer de eerste week in november college.
Hoe maakt u het?
[..]
Oke.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:16 schreef IrishBastard het volgende:
Is het zo gecompliceerd? Doe mij ook maar een pm
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Oke.
Geen rare complexe verhalen, maar dingen die niet hier hoeven te staan
Dus er komt een groeps-PM?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:21 schreef Swine het volgende:
[..]
Oke.
Geen rare complexe verhalen, maar dingen die niet hier hoeven te staan
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef IrishBastard het volgende:
GoedemorgenWe mogen inderdaad maandag om 10 uur de sleutel al ophalen
Kan ik mooi die oud bewoner nog een vriendelijke duw naar beneden geven
Uhm nee, daar ben ik nog niet mee bekend (keihard gaat googlenquote:Ik ben benieuwd naar je ideeėn over je scriptieonderwerp.
Ik neem aan dat jij bekend bent met het AStri-onderzoeksrapport ter evaluatie van de WIA van 17 januari 2011.
Mogelijk vind je daar aanknopingspunten in voor afbakening en formulering van je probleemstelling van je scriptieonderwerp.
Tot vanmiddag.
Gaat niet zo goed dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef Californium het volgende:
Zo maar eens door naar werk... 2e stressvolle ding deze week: functioneringsgesprek... hoewel ik dit wel kan voorspellen...
Ach, je hebt nog evenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
*slik*
Krijg net een mail van mijn scriptiebgeleider, waarmee ik vanmiddag een afspraak heb. Staat onder andere in:
[..]
Uhm nee, daar ben ik nog niet mee bekend (keihard gaat googlen) Maar goed tegelijkertijd neemt ze wel aan dat ik mijn probleemstelling nog moet formuleren en afbakenen dus dat is wel prettig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij is een prima luisteraar dusquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net uber moe zijn en dan nu niet kunnen slapen. En dan ben je tegen Ib aant praten, krijg je 0 reactie, want die is al vertrokken naar dromenland.
Ha, die moet ik ook weer bedenken een nieuw scriptie onderwerp. Blijkbaar was mijn onderwerp, neo-christelijk stromingen t.t.v. Xerxes dus geen goed idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
*slik*
Krijg net een mail van mijn scriptiebgeleider, waarmee ik vanmiddag een afspraak heb. Staat onder andere in:
[..]
Uhm nee, daar ben ik nog niet mee bekend (keihard gaat googlen) Maar goed tegelijkertijd neemt ze wel aan dat ik mijn probleemstelling nog moet formuleren en afbakenen dus dat is wel prettig
'Het verschil tussen braden en grillen zit hem in de details.'quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef Mikkie het volgende:
Zo fijn als je scriptie al een hele tijd af is
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef Mikkie het volgende:
Zo fijn als je scriptie al een hele tijd af is
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
'Het verschil tussen braden en grillen zit hem in de details.'Een meesterproef door frituurchef Mikkie.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
'Het verschil tussen braden en grillen zit hem in de details.'Een meesterproef door frituurchef keukenprins Mikkie.
Keukenprinses? Je hebt maar gelijk een operatie gehad of komt de ware aap uit de mouw?quote:
Mits een handicap heeft die recht op vergoedingen en subsidies om aan het werk te kunnen/blijven, maar blijft in dienst van de werkgever.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hmm ik herinner me nu ook dat ik ook nog eens twee kanten op kan, dat is wel een goede om dadelijk met haar te overleggen en dus een verklaring te hebben waarom ik nog niet zoveel gedaan heb
Maar ik kan de kant op om oplossingen te gaan zoeken voor de persoon die minder dan 35 % arbeidsongeschikt is.
Of ik kan kijken hoe het zit als zo'n persoon na 2 jaar ziekte weer opnieuw uitvalt, en dan vaak geen recht heeft op doorbetaling van het loon, dit gaat pas weer gelden als er nieuwe arbeid is ontstaan.
insert mikkiepost, iets met ruggengraatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:18 schreef BGTes het volgende:
Tessa gisterenavond: Oke, ik zet mijn wekker op 8 uur, dan kan ik douchen, ontbijten, schoonmaken, en dan van 10-12 studeren, vervolgens naar de sportschool, boodschappen doen, eten maken, en dan 's avonds mag ik wat gamen.
Ik zit nog steeds in mijn pyjama.
Meh. Van maar anderhalf uur college en 9 uurtjes werken per week word je gewoon ontzettend luiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
insert mikkiepost, iets met ruggengraat
Hoeft niet altijd, want als het niet lukt om in dienst te blijven en wel alle middelen zijn gebruikt om er toch voor te zorgen dat er passende arbeid is, kan iemand toch worden ontslagen met toestemming van het uwv.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mits een handicap heeft die recht op vergoedingen en subsidies om aan het werk te kunnen/blijven, maar blijft in dienst van de werkgever.
Dat tweede hangt dan weer of van de mate waarin iemand arbeidsongeschikt is lijkt mij.
vertel mij watquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Meh. Van maar anderhalf uur college en 9 uurtjes werken per week word je gewoon ontzettend lui
Doe meesterchef de groeten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vertel mij wat
ik ga wel sporten zo btw
weet niet of die er is, volgens mij ging die gister odmat ie vandaag niet konquote:
Nja het voelt zo loos om eerst te douchen en dan te sporten:P Vrijdag poging 2 danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vertel mij wat
ik ga wel sporten zo btw
je hebt toch niet gedoucht, je zat in je pyama zei je netquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nja het voelt zo loos om eerst te douchen en dan te sporten:P Vrijdag poging 2 dan
Jawel eerst gedoucht, daarna pyjama weer aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je hebt toch niet gedoucht, je zat in je pyama zei je net
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:21 schreef BGTes het volgende:
[..]
Meh. Van maar anderhalf uur college en 9 uurtjes werken per week word je gewoon ontzettend lui
Dat dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:19 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
insert mikkiepost, iets met ruggengraat
Loos, ja. Maar heb je iets beters te doen dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Nja het voelt zo loos om eerst te douchen en dan te sporten:P Vrijdag poging 2 dan
Good point.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:31 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Dat dus.
[..]
Loos, ja. Maar heb je iets beters te doen dan?
Die ging vandaag zijn buikspieren trainen nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
weet niet of die er is, volgens mij ging die gister odmat ie vandaag niet kon
Sowieso, wat loop je nou te miepen. Het is fucking half 1, je kunt nog prima iets gaan doen. Dan beweeg je je gewoon naar je fiets, naar het sportcentrum, en ga je alsnog sporten. Sluit je in ieder geval de middag goed afquote:
Hier is de verwarming wel al langer aan hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:56 schreef Rituals het volgende:
Vandaag voor het eerst de verwarming aan![]()
. Ik vind het maar koud.
Tot zover deze nuttige mededeling. Ik ga maar weer leren, overmorgen weer tentamen.
Dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier is de verwarming wel al langer aan hoorMaar dat kan ook te maken hebben met enkele beglazing, ramen/deuren die niet goed sluiten en scheuren in muren waar je de tocht doorheen voelt komen
Goede motivatiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hier is de verwarming wel al langer aan hoorMaar dat kan ook te maken hebben met enkele beglazing, ramen/deuren die niet goed sluiten en scheuren in muren waar je de tocht doorheen voelt komen
Hier staat ook alles wagenwijd open (incl voordeur). Lekker temperatuurtje, lekker windjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef AMDB het volgende:
Ik ben net op het punt dat m'n balkondeur maar af en toe open staat:+
Dubbelglas merk je toch wel, niet eens de verwarming aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:40 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb ook de balkondeur nog lekker open staan.. Het verschilt toch niet veelmet wanneer ik de deuren dicht doe met mijn megaruiten van enkel glas, het lijkt net of de wind daar gewoon doorheen komt
ja had ff gesmstquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die ging vandaag zijn buikspieren trainen nog.
Toch erg tofquote:eindelijk een vrouw met kennis van zaken op u afdeling kunnen andere bij u een voorbeeld aan nemen een dikke 10
Tip voor de volgende keer: collegeblok mee en wat dingen opschrijven? Veel mensen hebben hier last van, maar zonde als de kennis en tips verloren gaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net weer wat Klant tevredenheid onderzoeken teruggehad, daar krijg je dan cijfers voor waarvan er één:
[..]
Toch erg tofhad verder nog een 10, een 9 een 8, 7 en 6.
dus klanten vinden mij over het algemeen wel prettig werken
Scriptiegesprek ging goed btw, is gewoon een hele lieve vrouw en gaat me denk ik wel goed begeleiden..
Ik ben nu alleen nog niet veel verder gekomen, voor mijn gevoel heb wel wat antwoorden gehad maar ik ben altijd geneigd die snel te vergeten, en dat ik dan niet meer weet wat er precies gezegd is.
Het was verder niet erg dat ik me niet voorbereid had, zij zag het ook als een oriėnterend gesprek. Het onderwerp van de 35 minner is goed. Moet nu eerst daar ff wat dieper op induiken en een opzet maken. Even kijken welke problemen er daadwerkelijk zijn e.d.en welke vragen dat bij mij oproept.
En aan de hand daarvan een probleemstelling bedenken..
Heb wel iets in mijn hoofd zitten en had gehoopt dat ze me daar wat concreter mee ging helpen maar dat doet ze nog niet echt.. Misschien dat ze het straks nog een beetje fine-tuned ofzo. Maar moets van haar nu eerst er verder dieper op ingaan..
Het andere onderwerp van de terugval na 104 weken ziekte, was minder geschikt want dat is te ingewikkeld, nog te weinig literatuur over en dat ging dan eindelijk het niveau van de scriptie te buiten.
Ik voel me op het moment wel een beetje leeg en kriegelig.. Kan gewoon niet echt herinneren wat er nu net precies gezegd is en hoe er gereageerd is op bepaalde vragen van mij.. En ik weet gewoon echt niet hoe en waar ik moet beginnen, ook met het er dieper op ingaan, ben nu een scriptiehandleiding aan het lezen maar dat roept alleen maar meer vragen op.
Ook wil mijn begeleider de voorlopige opzet en alles niet veel later dan over een maand ontvangen, maar heb haar ook aangegeven dat ik volgende week erg druk ben met verhuizen e.d. en dat begreep ze heel erg goed.
Beetje debatteren en mij helpen Laysa en Difficult op stang te jagenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
In principe wil ik best wel meedoen, maar wat is de context? waar? wat wordt er van me verwacht?
Zie PMquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
In principe wil ik best wel meedoen, maar wat is de context? waar? wat wordt er van me verwacht?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Beetje debatteren en mij helpen Laysa en Difficult op stang te jagen.
Heb net even gekeken IB en ik ben vrij die avond, dus heb alvast een kleine notitie gemaakt in m'n agenda. Laat de details nog maar weten!
Die ouders doen alsof het de schuld van de samenleving is dat hun dochter het concept magazine niet begrijpt, maar wel een iPad. I call bullshit. Zij zijn degene die een kind van 1 jaar oud (!) een iPad geven om mee te spelen, in plaats van een stel blokken.quote:
En het klaarblijkelijk toch zo leuk vinden dat je je kind wel op Youtube plemptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:26 schreef BGTes het volgende:
[..]
Die ouders doen alsof het de schuld van de samenleving is dat hun dochter het concept magazine niet begrijpt, maar wel een iPad. I call bullshit. Zij zijn degene die een kind van 1 jaar oud (!) een iPad geven om mee te spelen, in plaats van een stel blokken.
Ik geloof niet dat het de samenleving is hier die faalt..
Precies!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:28 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En het klaarblijkelijk toch zo leuk vinden dat je je kind wel op Youtube plemptWie faalt er hier nou
Ben je gister nog gaan sporten trouwens?
Je bent verbaal niet zo sterk? Je hebt niets met energie? Of is debatteren niet je ding?quote:
Ik vind het gewoon niks aan....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je bent verbaal niet zo sterk? Je hebt niets met energie? Of is debatteren niet je ding?
Tevens, mijn muziek is weg
Coolquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:11 schreef Difficult het volgende:
Ik heb me rooster van november nog niet bekeken, maar als ik niet hoef te werken kom ik me zegje wel doen
Hoeveel drank moet ik dan in godesnaam meenemenquote:
Komende weken drukquote:
Info over?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
En maar richting uni vanuit mijn ouders. Een beetje voor info kijken
Nou nog gefeliciteerd hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ik zie nu dat ik maandag mijn 7 jarig jubileum op fok vergeten ben te vieren
In de bloei van zijn jeugd! In de kiem gesmoord! Tjonge, zou het wiegendood zijn geweest?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:55 schreef IrishBastard het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ie-is-overleden.html
Wat is je onderwerp? Meestal is het gruwelijk heet in de UB, dan staan alle verwarmingen weer eens op Vietnam klimaat.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
scriptie, maar het gaat echt voor geen meter, en het is koud in de bieb
Zee-klimaat! Jij bent meer van het Siberiė-klimaat. In de hongerwinter van '44 zou jij nog met een t-shirt lopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:37 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Wat is je onderwerp? Meestal is het gruwelijk heet in de UB, dan staan alle verwarmingen weer eens op Vietnam klimaat.
Jazekers! Maar dat op 30 graden stoken als het buiten één graden onder de 20 valt is toch absurd!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zee-klimaat! Jij bent meer van het Siberiė-klimaat. In de hongerwinter van '44 zou jij nog met een t-shirt lopen
30 graden is mooi. Alleen die luchtvochtigheid is echt minder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Jazekers! Maar dat op 30 graden stoken als het buiten één graden onder de 20 valt is toch absurd!
Zal wel voor de bijzondere collectie zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:31 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Jazekers! Maar dat op 30 graden stoken als het buiten één graden onder de 20 valt is toch absurd!
Is that right, Brembo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:01 schreef Brembo het volgende:
[..]
Zal wel voor de bijzondere collectie zijn.
Mag ik trouwens zeggen dat de ontwerper van het busstation echt een volslagen idioot is. Diegene heeft de actuele vertrektijden en de plattegrond maarliefst 20 meter uit elkaar gezet,.
Onderwerp is de persoon die minder dan 35% arbeidsongeschikt is. Ik zat in het studeon en precies onder zon blazer ofzo. Was dus fris.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:37 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Wat is je onderwerp? Meestal is het gruwelijk heet in de UB, dan staan alle verwarmingen weer eens op Vietnam klimaat.
Die kan blijven werken als arbeidsgehandicapte met daarop de rechten en de werkgever is verplicht daarin te voorzien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Onderwerp is de persoon die minder dan 35% arbeidsongeschikt is. Ik zat in het studeon en precies onder zon blazer ofzo. Was dus fris.
Wet verbetering poortwachter -> WIA -> UWVquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gaan we weer. Nee niet altijd. En er doen zich ook andere problemen voor, zoals bijv uitval nadat al 104 weken loon is doorbetaald.
Ik zag je gisteren nog (met een witte wijn?) buiten bij jullie kantine staan volgens mij. Was de borrel gezellig?quote:
Ik was wel op een borrel maar heb niet geborreld omdat ik de bob wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:41 schreef HostiMeister het volgende:
Ben ik nou (ironisch genoeg) de enige die gisteren NIET geborreld heeft?
True, maar daar ontstaan nog wel problemen mee.. En is niet de ideale oplossing.. Als het allemaal zo simpel was als jij zegt zou het onderwerp toch niet goedgekeurd worden door mijn begeleiderquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Minder dan 35% is gewoon werken --> WW of bijstand daar komt het wel op neer.
Voor 2004 kreeg je gewoon al WAO als je 15% arbeidsongeschikt was, een stuk sneller dusquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:55 schreef Californium het volgende:
lastig toch allemaal! Vroeger was alles veel makkelijker! Niet werken = Geen geld
anyway![]()
Naar college
Al met al, gewoon fucking werken, back in line, make that money and stop whining. Dat zou een mooie slogan zijn.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Voor 2004 kreeg je gewoon al WAO als je 15% arbeidsongeschikt was, een stuk sneller dus
Dan schuif je die mensen maar in de hoogovens. Hoppa wereld economisch crisis opgelost.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
True that, alhoewel je niet moet vergeten dat iemand die 34% arbeidsongeschikt is, toch behoorlijke beperkingen kan hebben
Dat vind ik nou te ver gaan, in slechte smaak zelfsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:32 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vind die ovens wel een goed punt inderdaad. Heeft al eerder gewerkt om uit een crisis te komen
Een knallend uiteinde is toch ook leukquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:48 schreef Laysa het volgende:
Goeie reminder!!!!
Mocht ik dood gaan/zijn dat ze eerst die pomp dr uithalen voor dat ze me de oven inschuiven...er zit nl butaangas in...dat knalt zo lekkker weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |