SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Elke ajacied kent de legendarische momenten wel lijkt mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:52 schreef Dven het volgende:
Goed van die historische wedstrijden. Zal morgen even op zoek gaan naar alle huidige wedstrijden. Kunnen we er twee spoiers van maken. Classics en recentIn de classic missen we trouwens nog die briljante wedstrijd tegen Bayern en madrid!
En misschien dat een spoiler met legendarische Ajax-spelers en memorabele momenten ook wel een leuk idee is
niet 12 jarigen enzquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke ajacied kent de legendarische momenten wel lijkt mij
Daar gaan we ons toch niet achter verschuilen he? . Maargoed AZ heeft een goede instelling..Ajax niet...AZ wint.quote:
nee hoor we gaan dat gewoon winnen, wel moeizaam, dat welquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Daar gaan we ons toch niet achter verschuilen he? . Maargoed AZ heeft een goede instelling..Ajax niet...AZ wint.
Ze zullen in de komende 40 jaar vast een keer winnen in Amsterdam, maar niet zaterdag kan ik je vertellen.quote:
Idd. Anders wint Ajax ook wel, maar dan zal het verdomde moeizaam gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:06 schreef Smoofie het volgende:
Ajax wintMits theo niet als CVM staat.
Over 40 jaar bestaat AZ niet meer maar AJAX welquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ze zullen in de komende 40 jaar vast een keer winnen in Amsterdam, maar niet zaterdag kan ik je vertellen.
Theo is één van de fitste spelers zaterdag, zonder interland verplichtingen, dus ik verwacht wel wat van hemquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet het niet mijn beste Ajax-Vrienden.Mits Theo CVM staat verliezen we. 70% kans van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |