SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Elke ajacied kent de legendarische momenten wel lijkt mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:52 schreef Dven het volgende:
Goed van die historische wedstrijden. Zal morgen even op zoek gaan naar alle huidige wedstrijden. Kunnen we er twee spoiers van maken. Classics en recentIn de classic missen we trouwens nog die briljante wedstrijd tegen Bayern en madrid!
En misschien dat een spoiler met legendarische Ajax-spelers en memorabele momenten ook wel een leuk idee is
niet 12 jarigen enzquote:Op maandag 10 oktober 2011 01:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Elke ajacied kent de legendarische momenten wel lijkt mij
Daar gaan we ons toch niet achter verschuilen he? . Maargoed AZ heeft een goede instelling..Ajax niet...AZ wint.quote:
nee hoor we gaan dat gewoon winnen, wel moeizaam, dat welquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:13 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Daar gaan we ons toch niet achter verschuilen he? . Maargoed AZ heeft een goede instelling..Ajax niet...AZ wint.
Ze zullen in de komende 40 jaar vast een keer winnen in Amsterdam, maar niet zaterdag kan ik je vertellen.quote:
Idd. Anders wint Ajax ook wel, maar dan zal het verdomde moeizaam gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:06 schreef Smoofie het volgende:
Ajax wintMits theo niet als CVM staat.
Over 40 jaar bestaat AZ niet meer maar AJAX welquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ze zullen in de komende 40 jaar vast een keer winnen in Amsterdam, maar niet zaterdag kan ik je vertellen.
Theo is één van de fitste spelers zaterdag, zonder interland verplichtingen, dus ik verwacht wel wat van hemquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet het niet mijn beste Ajax-Vrienden.Mits Theo CVM staat verliezen we. 70% kans van.
Wordt inderdaad een soort finale, daarom heb ik er goede hoop op, gebrek aan strijd was de grootste oorzaak van het puntverlies in de competitiequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:05 schreef Ritmo het volgende:
Ben er benieuwd naar jullie wedstrijd dit weekend. Als AZ wint, zijn ze gewoon titelkandidaat denk ik. Hoewel het seizoen nog lang is, maar toch.
Ook met hem heeft hij 2 weken kunnen trainen, Siem de Jong trouwens ook, dus hij moet wel weten wat hij gaat doen zaterdagquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
boeliekin in de spits zetten moet frank niet doen.
Alderweireld vind ik helemaal niet slecht dit seizoen en v/d Wiel is ook helemaal niet zo slecht, er zijn teveel andere spelers die ook onder hun kunnen presteren om alleen hem te verwijten dat hij slecht speeltquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:25 schreef J2T het volgende:
Ik heb nog steeds geen zin in deze wedstrijd. 1 pluspunt is dat VD Wiel en Alderweireld niet spelen. Wat zijn die 2 bezig aan een slecht seizoen zeg.
Wat ik dus ook niet snap is dat VD Wiel niet eens klaagde over zijn tweede gele kaart. Ik vond dat er zo bizar uitzien. Zo ongeďnteresseerd het veld aflopen alsof hij wel betere dingen te doen had dan een potje spelen tegen Groningen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wordt inderdaad een soort finale, daarom heb ik er goede hoop op, gebrek aan strijd was de grootste oorzaak van het puntverlies in de competitie
Echt een middenveld dat volledig kapot getrapt (whehehe) gaat worden dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:37 schreef J2T het volgende:
Ik denk dat dit de opstelling wordt tegen AZ:
Vermeer
Ligeon/Rhijn-Ooier-Vertonghen-Anita
Janssen
Siem-Eriksen
Sulejmani-Buly-Derk
Ooierquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:37 schreef J2T het volgende:
Vermeer
Ligeon/Rhijn-Ooier-Vertonghen-Anita
Janssen
Siem-Eriksen
Sulejmani-Buly-Derk
Zelf hoop ik dus op Siem in de spits en Janssen een linie naar voren met Anita daarachter.
Dan komt Blind linksback te spelen, lijkt me nu ook niet zo'n goed plan, naar mijn mening zo min mogelijk schuiven met spelers, daar zijn ze nu er geen enkele in vorm is niet bij gebaat, gewoon de afgevallen spelers aanvullen met reserves op die posities, dus jouw prognosequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:37 schreef J2T het volgende:
Vermeer
Ligeon/Rhijn-Ooijer-Vertonghen-Anita
Janssen
Siem-Eriksen
Sulejmani-Buly-Derk
Zelf hoop ik dus op Siem in de spits en Janssen een linie naar voren met Anita daarachter.
quote:‘Ajax totaal afhankelijk van transfers en deelname aan Europees voetbal’
Ajax maakt dinsdag de winstcijfers bekend en in de financiële wereld verwacht men een flinke miljoenenwinst. Tom Muller van private bank Theodoor Gilissen laat in gesprek met RTL Z weten uit te gaan van een winst van ‘ongeveer vijf miljoen euro’.
“In deze rapportage worden de grote transfers meegenomen, zoals die van Luis Suárez”, legt de analist uit. “Ik verwacht daarom een winst van ongeveer vijf miljoen euro, plusminus 35 cent per aandeel. Een leuke, redelijke winst per aandeel.”
Toch ziet Muller niet alleen maar positieve kanten aan het verhaal. “Wat je ziet is dat de club totaal afhankelijk is van transfers en deelname aan Europees voetbal. De begroting van Ajax gaat uit van een deelname aan de Champions League, minimaal drie keer per vijf jaar. En voor de aandeelhouder wordt het pas echt leuk als ze verder komen in het toernooi.”
Hoezo valt het tegen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nog een resultaat dat tegen valt, kan er ook nog wel bij
Als je afhankelijk blijft van transfers om winst te maken betekent dat je op je normale bedrijfsvoering verlies maaktquote:
Dat we afhankelijk zijn van de verkoop van grote spelers. Ik bedoel, suarez is voor 35 miljoen verkocht, maar we hebben maar 5 miljoen winst. Waar zit al dat geld dan?quote:
Klopt, maar dat is niks nieuws. Is al jaren zo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je afhankelijk blijft van transfers om winst te maken betekent dat je op je normale bedrijfsvoering verlies maakt
26 miljoen. (in termijnen)quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:23 schreef RvS-Coldplay het volgende:
[..]
Dat we afhankelijk zijn van de verkoop van grote spelers. Ik bedoel, suarez is voor 35 miljoen verkocht, maar we hebben maar 5 miljoen winst. Waar zit al dat geld dan?
Dat zou Rick en de zijnen toch gaan veranderen of heb ik dat fout?quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is niks nieuws. Is al jaren zo.
Iedereen wil dat volgens mij gaan veranderen, maar zo makkelijk gaat dat niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou Rick en de zijnen toch gaan veranderen of heb ik dat fout?
Ik dacht dat dat nieuw beleid was toen van Basten vertrok en ik meen me te herinneren dat Rick zijn vertrek zei dat het ook gelukt wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Iedereen wil dat volgens mij gaan veranderen, maar zo makkelijk gaat dat niet.
Rick had het over de salarissen volgens mij .. toch? Ze hadden heel veel contractspelers (60+) en daar wou hij iets aan gaan doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat nieuw beleid was toen van Basten vertrok en ik meen me te herinneren dat Rick zijn vertrek zei dat het ook gelukt was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |