Dan pis je op het perron als de trein 3 minuten stil staat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:32 schreef yosander het volgende:
[..]
Wel als je bent wezen pilsen en nog een uur in de trein terug moet
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:46 schreef ThaTim het volgende:
Altijd leuk om drollen te laten liggen op openbare wc's.
Zeker genot.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan pis je op het perron als de trein 3 minuten stil staat.
Of in de trein zelf, want de trein staat misschien net twee minuten stil op Assen, maar dan moet je nog 40 minuten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:47 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dan pis je op het perron als de trein 3 minuten stil staat.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon je slurfje tevoorschijn halen in het openbaar. Genot.
ik deel die mening nietquote:
TR gemacht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:56 schreef xCore het volgende:
Wat is deze???!? Allemaal gesprekken over poep en plas, eeeeewww!![]()
nee ja, ik vind het geen "genot"quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar hoe wilde je gaan plassen in een flesje dan?
hoaxquote:
Kan ook, maar dat is toch wel enigszins stijlloos.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:49 schreef yosander het volgende:
[..]
Of in de trein zelf, want de trein staat misschien net twee minuten stil op Assen, maar dan moet je nog 40 minuten.
Kindjes moeten ook niet na 8 uur nog op stap zijn hè...quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat is toch wel enigszins stijlloos.
Maargoed, meestal lig ik toch buiten westen te snurken in de trein, dus dan heb ik nergens last van.
quote:
Seks in openbare ruimtesquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Knakergoor man. Bah, naar het toilet gaan in openbare ruimtes.
Kies het liefst ook voor een andere oplossing, alleen is die niet altijd voor handenquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:59 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan ook, maar dat is toch wel enigszins stijlloos.
Maargoed, meestal lig ik toch buiten westen te snurken in de trein, dus dan heb ik nergens last van.
Na 7 uur 's-ochtends is het inderdaad wel mooi geweest.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:59 schreef xCore het volgende:
[..]
Kindjes moeten ook niet na 8 uur nog op stap zijn hè...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |