Kan me maar hele kleine stukjes herinneren, maar het was in een zwembad of zo, en ik ging iemand helemaal open snijden. Was echt super vatsig waardoor ik ook wakker schrokquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:47 schreef coban het volgende:
[..]
Vertel me aubbb (schattig kijken ditdatallles?)
Slaaplekker arkadassss
Omgquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
Kan me maar hele kleine stukjes herinneren, maar het was in een zwembad of zo, en ik ging iemand helemaal open snijden. Was echt super vatsig waardoor ik ook wakker schrok. Komt door de alcohol denk ik dan maar.
Ik weet het niettttquote:
Die hebben een intiem momentje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:52 schreef coban het volgende:
Waar is dalando BBQ en dimens?
ZIJN ZE ONS SOMS AAN HET VERLATEN?
Ik ga 1e 2 lessen skippppen grgrquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:52 schreef Plastic_zak het volgende:
coban komt morgen 20 minuten te laat
gr gr
ik vertrouw je niet :Squote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo wie wil er gratis snoep kom maar in mijn busje
Hey laatst zag ik je rijden maar je had heel veel haastquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was aan het gapen toen zag ik dit en moest ik lachen en gapen tegelijk en toen stikte ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n busje had ik in mijn droom ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
ahhahaha pedoquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Leef je nog?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik was aan het gapen toen zag ik dit en moest ik lachen en gapen tegelijk en toen stikte ik
Heb je ook koekjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |