Die hebben een intiem momentje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:52 schreef coban het volgende:
Waar is dalando BBQ en dimens?
ZIJN ZE ONS SOMS AAN HET VERLATEN?
Ik ga 1e 2 lessen skippppen grgrquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:52 schreef Plastic_zak het volgende:
coban komt morgen 20 minuten te laat
gr gr
ik vertrouw je niet :Squote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo wie wil er gratis snoep kom maar in mijn busje
Hey laatst zag ik je rijden maar je had heel veel haastquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was aan het gapen toen zag ik dit en moest ik lachen en gapen tegelijk en toen stikte ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Zo'n busje had ik in mijn droom ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
ahhahaha pedoquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Leef je nog?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik was aan het gapen toen zag ik dit en moest ik lachen en gapen tegelijk en toen stikte ik
Heb je ook koekjes?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Oceanview het volgende:
[ afbeelding ]
Nee ben nu doodmaar is niet erg nu kan ik snachts bij jullie komen spokenquote:
Doe maar niet, ben al bang in het donkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ben nu doodmaar is niet erg nu kan ik snachts bij jullie komen spoken
Ik bescherm je wel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe maar niet, ben al bang in het donker
Ben jij altijd die warme gloed die over mij heen kruipt 's nachts?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:54 schreef coban het volgende:
[..]
Nee ben nu doodmaar is niet erg nu kan ik snachts bij jullie komen spoken
Ik had vast een klantquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hey laatst zag ik je rijden maar je had heel veel haast
Haha dombo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:53 schreef coban het volgende:
[..]
Ik was aan het gapen toen zag ik dit en moest ik lachen en gapen tegelijk en toen stikte ik
Ik ben overalquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
Zo'n busje had ik in mijn droom ook.
Wat ik geef gewoon gratis snoepquote:
Moet ik even kijkenquote:
dacht ik ook mja jij geen vertrouwenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik dagt jij en ik 4evaaah maja maja
Yesquote:
Ja superquote:
Ik geef licht zoals een engeltje rozequote:Op zondag 9 oktober 2011 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe maar niet, ben al bang in het donker
Elke keer dat ik klik zie ik deadmau5quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:56 schreef Intronic het volgende:
http://open.spotify.com/track/7rvkrfMUtA4k5KRRfREkFy
Mooizoquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja superHoe was dat van jou? En je date? Je ging toch schaatsen of zag ik dat verkeerd staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |