Ik vind wel dat witgoud snel slijt, mijn verlovingsring is van witgoud. Gelukkig is hij nog niet geel gekleurd (mag ik wel verwachten na 4 maanden) maar hij mist zijn glans en er zitten al krasjes in, vind ik toch zonde van een ring van 400 euro!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef martine1984 het volgende:
wij laten onze ringen door een bevriende edelsmid maken. Ik drraag zelf altijd zilver en mn lief goud. Dus word mijn trouwring witgoud en die van mn lief geel goud. Ik ben meer van strak en mn lief vind een afgeronde ring mooier dus dat word dan ook zo gemaakt. Maar dan alles wel dus danig dat t een set blijft. We gaan er in t nieuwe jaar mee verder ben heel benieuwd wat t word
Veren, hulst, dennentakken? Ga los met kerstversiering?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met winterboeketten? Een van de weinige dingen die ik nog moet regelen. Eigenlijk wilde ik helemaal geen bloemen. Maar misschien iets met veertjes er bij? Het meot in wintersfeer zijn. Ideeen?
Hm ja, helaas is hij niet geslaagd. Ze hebben hem aangeraden om te wachten tot de collectie van voorjaar/zomer 2012 binnen is. Nu weet ik dus helemaal dat hij een wit pak zal dragenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef martine1984 het volgende:
goed idee lily om mensen die t totaalplaatje weten mee te sturen.
Ik wacht nog steeds om mn jurk, heb hem 5 maanden geleden besteld. Levertijd zou 4 maanden zijn... Ga van de week maar eens bellen om te vragen hoe t voor staat.
Ja maar die heb je nu ook genoeg :pquote:Op maandag 19 december 2011 20:21 schreef martine1984 het volgende:
ook in de zomer kun je een grijs pak kopen hoor lily :p
Oh dat scheelt!quote:Op maandag 19 december 2011 22:08 schreef martine1984 het volgende:
gelukkig heb ik nog tot 11 mei de tijd, dus is het niet zo'n probleem dat mn jurk vertraagd is.
Ziet er uit als een vol programma lily, maar dat blijft toch altijd op zo'n dag. Wij gaan s ochtends foto's maken. Ik denk van 10 tot 1200 uur en dan ff een broodje eten thuis als vorens we naar de locatie gaan. Op de locatie zelf moeten we ook nog even foto's maken met familie etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |