Oh dat is wel heel fijn. Kunnen ze je vast goed adviseren! Ik heb maat 40-42 en een D-cup dus voor mij wordt het ook een bustier.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:59 schreef martine1984 het volgende:
lily thanks voor de tip. Ik heb een maat 44 met een cup 75F dus dan lijkt een bustier toch een betere optie.
Ik kom altijd bij een klein boetiekje die bekend staat om grote maten bh's. En ze hebben de hele collectie van marlies dekkers. Dus het is meer een speciaal zaak. Maar volgens mij is er veel mogelijk dan ik in eerste instantie zou denken.
Nope, notaris moet geregeld zijn vóór je huwelijk (daarna kan ook nog, maar dan wordt het wel een stuk duurder omdat het via de rechtbank moet), maar kan prima na de ondertrouw.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:24 schreef martine1984 het volgende:
lily de afspraak met de notaris moet die voor de ondertrouw?
Je bent goed bezig!
Je moet wel de keuze hebben gemaakt tussen in gemeenschap van goederen of op huwelijkse voorwaarden. En het is wel goed om daar een gesprek over te hebben met de notaris.quote:Op vrijdag 2 december 2011 12:09 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Nope, notaris moet geregeld zijn vóór je huwelijk (daarna kan ook nog, maar dan wordt het wel een stuk duurder omdat het via de rechtbank moet), maar kan prima na de ondertrouw.
Hm ja wij twijfelen dus ook. Althans ik twijfel. Vriendlief twijfelt niet. Die zegt dat hij net zo goed niet kan trouwen als hij nu al nadenkt over een scheiding. Moet hem daar wel gelijk in geven. En op dit moment ben ik ook degene die het meest baat heeft bij een huwelijk in gemeenschap van goederen. Maar wil toch voor de zekerheid er nog even met een notaris over praten. Ook i.v.m. andere dingen (o.a. zijn huis dat we op gezamenlijke naam willen hebben, testament etc.).quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:04 schreef martine1984 het volgende:
Wij twijfelen wat we moeten doen. Ik heb een huis en mn lief heeft niks. Echter heb ik nog niks afbetaald aan mn huis en zit ik met een negatieve overwaarde (lang leve de crisis) Dus tja ik denk als je beide niks hebt dat t dan niet zoveel uitmaakt.
We gaan 19 januari al in ondertrouw dus ik moet dan wel opschieten met de notaris als we dat al willen doen. * terug in twijfel modus*
Verder vinden wij de ondertrouw ook niet zo boeiend. We wilde eerst op 18 januari gaan maar das een woensdag en dan ben ik al vrij van mn werk. Dus dan krijg ik geen vrije dag... vond dat zonde dus dan maar de 19de om mn vrije dag te cashen
Oh dat is wel stukken beter. Volgens de directeur kan hij niet zomaar een willekeurige dag vrij geven voor de ondertrouw. Ben nu de dag van het burgerlijk huwelijk vrij en de vrijdag voor de grote dag. Zit nog te dubben of ik de ondertrouw op een maandag ga doen en ga liegen tegen directie zodat ik die dag nog tegoed heb voor een lang weekend weg. Kunnen we vast wel gebruiken in stressvolle weken voor de bruiloftquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef BBQ-kip het volgende:
Bij mij in de CAO kreeg ik 14,4 uur voor trouwen incl. ondertrouw, zelf in te zetten. Dus ondertrouw heb ik op vrijdag gedaan, dan was ik toch al vrij. En die 14,4 uur gewoon in mijn huwelijksreis "opgemaakt"
Als je twijfelt is een gesprek met een notaris wel handig, of anders langs gaan of op de website voor notariële dingen kijken voor info
Hm ja wil je op save spelen, dan kun je het beste een egale BH kiezen met dezelfde vorm als je lijfje. Heb ik ook gedaan met mijn korset.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:13 schreef Mangostine het volgende:
Ik ga volgende week op zoek naar lingerie. Nou heb ik een strapless jurk. Hoe weet ik nou of een beha goed zit onder dat lijfje?
Verder: morgen bij de gemeente informeren wanneer we in ondertrouw kunnen. Het idee is om de getuigen die avond uit te nodigen voor een diner. En dan doen we ze een strikje cadeau![]()
Ik zat in de OP te neuzen naar ringen. Er staat een duitse link tussen, een website met eenvoudige ringen in alle prijsklassen en diverse metalen.
Iemand hier ervaring mee?
Wij willen gewoon trouwen in gemeenschap van goederen. Zo leven we nu al samen, dus dat is voor ons de meest natuurlijke vorm.
En ik heb een supergave auto in gedachten: zwarte cadillac fleetwood uit 1970
Dat is wel een goeie tip ja!quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:46 schreef martine1984 het volgende:
ik kreeg de tip van de lingerie winkel goede foto's van mezelf in de jurk te maken. Voornamelijk van de voor en achterkant waar op je goed kan zien hoe hoog je jurk zit. En een vriendin van mij had een een halve bustier gekocht, dus tot op haar navel. Die heeft ze uit eindelijk niet gedragen onder dr jurk omdat je de randjes hiervan zag zitten onder dr jurk.
Ze zijn al gevraagd, maar we willen van de ondertrouw een soort feestelijke happening maken. Dus als ze er fysiek bij willen zijn, leuk, maar we willen sowieso die avond met ze uit eten. En idd, vooraf kopietjes paspoorten inleveren!quote:Ik begrijp je idee met je getuigen niet zo goed, ga je ze pas vragen na de ondertrouw? Let wel dat je kopietjes paspoort van je getuigen moet overleggen bij de ondertrouw.
Hmm, nog maar es over nadenken dan.quote:Een metalen ring kan absoluut heel mooi zijn! Echter moet je wel in je achterhoofd houden dat bv een titanium ring niet meer aan te passen is, gemaakt is gemaakt. Mijn schoonzus is tijdens haar zwangerschap een paar kilo aan gekomen die ze er niet meer afkrijgt, gevolg is dat dr trouwring niet meer past. De juwelier kan haar ring niet vergroten / oprekken. Dit is met goud of zilver wel mogelijk.
Ik vind wel dat witgoud snel slijt, mijn verlovingsring is van witgoud. Gelukkig is hij nog niet geel gekleurd (mag ik wel verwachten na 4 maanden) maar hij mist zijn glans en er zitten al krasjes in, vind ik toch zonde van een ring van 400 euro!quote:Op woensdag 7 december 2011 22:09 schreef martine1984 het volgende:
wij laten onze ringen door een bevriende edelsmid maken. Ik drraag zelf altijd zilver en mn lief goud. Dus word mijn trouwring witgoud en die van mn lief geel goud. Ik ben meer van strak en mn lief vind een afgeronde ring mooier dus dat word dan ook zo gemaakt. Maar dan alles wel dus danig dat t een set blijft. We gaan er in t nieuwe jaar mee verder ben heel benieuwd wat t word
Veren, hulst, dennentakken? Ga los met kerstversiering?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:30 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met winterboeketten? Een van de weinige dingen die ik nog moet regelen. Eigenlijk wilde ik helemaal geen bloemen. Maar misschien iets met veertjes er bij? Het meot in wintersfeer zijn. Ideeen?
Hm ja, helaas is hij niet geslaagd. Ze hebben hem aangeraden om te wachten tot de collectie van voorjaar/zomer 2012 binnen is. Nu weet ik dus helemaal dat hij een wit pak zal dragenquote:Op vrijdag 16 december 2011 20:29 schreef martine1984 het volgende:
goed idee lily om mensen die t totaalplaatje weten mee te sturen.
Ik wacht nog steeds om mn jurk, heb hem 5 maanden geleden besteld. Levertijd zou 4 maanden zijn... Ga van de week maar eens bellen om te vragen hoe t voor staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |