foto's van Ali: http://www.net5.nl/web/show/id=1673823/langid=43quote:Net5 brengt vanaf 28 augustus de Amerikaanse datingshow The Bachelorette. Hierin gaat de mooie, succesvolle en vrijgezelle Ali Fedotowsky (25) op zoek naar haar toekomstige echtgenoot. Bij de start staan 25 single mannen voor haar klaar, die tot het uiterste gaan om Ali’s hart te veroveren. Dit gaat gepaard met dramatische rozenceremonies, veel romantiek en nog meer rivaliteit, want uiteindelijk maakt maar één van de mannen kans op een romantisch huwelijksaanzoek.
In het zesde seizoen van The Bachelorette staat de 25-jarige Ali Fedotowsky centraal. De oplettende kijker heeft haar vorig jaar al in The Bachelor op Net5 kunnen zien. Ali was in seizoen 14 van het moment dat ze uit de limo stapte favoriet bij de kijker en bij Bachelor Jake Pavelka. Aan haar Bachelor-avontuur kwam echter een abrupt einde toen Ali een hartverscheurende beslissing nam en moest kiezen tussen haar geliefde baan en doorgaan met Jake. Ze koos verrassend genoeg voor haar carrière, een beslissing waar ze al snel spijt van kreeg.
Nu is de mooie, energieke en charismatische carrièrevrouw terug. Ali heeft haar huis en baan achter zich gelaten en is vastbesloten de man van haar dromen te vinden. Ze heeft 25 knappe, avontuurlijke maar uiteenlopende mannen om uit te kiezen. Gedurende de reeks leert Ali de mannen steeds beter kennen. Ze reizen naar exotische locaties en brengen veel tijd door met elkaar. Ali zal haar mannen ook voorstellen aan haar familie en vrienden en van hen ook bekenden ontmoeten. Wekelijks zal ze echter iemand naar huis moeten sturen, totdat haar ware liefde overblijft.
Ik had bij het programma hiervoor even 5 minuten drama met digitenne, nu is het al een poos goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Frank is not amused.
Hebben jullie ook veel storing of is mijn televisie aan het overlijden?
had ik ook ja! Ligt dus niet aan je tvquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:32 schreef liesje1979 het volgende:
Frank is not amused.
Hebben jullie ook veel storing of is mijn televisie aan het overlijden?
Portugal vond ik een erg relaxed landquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:35 schreef Starlie het volgende:
Lissabon mooi!!! Gaat ook op het lijstje
Nou dat is echt een creep eerste klas maar nu hou ik ook niet zo van blonde mannen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Die blonde met enge ogen, Kyle, mag van mij nu weer als eerste weg
Ze kan er niks aan doen denk ik, maar tis best irritant als je het 2 uur hoortquote:
Miaauwquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef BellaNotte het volgende:
Ik vind Ali trouwens helemaal niet zo knap eigenlijk.
Ik blijf er Chantal Janzen in zien...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef BellaNotte het volgende:
Knap is perfectie, en dat is er ook niet, tis gewoon een leuke girl nextdoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef BellaNotte het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Ty of Kyle naar huis moeten van haar, wilde gok
Denk het ook, ik gok op die Lance Armstrong look-a-like.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:45 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Ty of Kyle naar huis moeten van haar, wilde gok
Haha jaajo.. Je snapt wat ik bedoel. Ze ziet er zeker wel leuk uit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Knap is perfectie, en dat is er ook niet, tis gewoon een leuke girl nextdoor
Wait.. whut? Er staat 'Ik vind..'quote:
Haha ja nu je het zegt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik blijf er Chantal Janzen in zien...
Ik zou het wel weten als ik haar was!!! Robertooooo <3quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Oh oh oh ze heeft het zoooooooo moeilijk
jaaa ik zou ook voor hem gaanquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten als ik haar was!!! Robertooooo <3
Precies. Weer een sterk staaltje overacteren van de Amerikanenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
Familie ontmoeten zo'n serieuze zaak?
Mwah, je bent een nummer, 1 van de 4, dus of het nou écht veel voorstelt?
Zoenen en giechelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef Honeymooner het volgende:
Doet ze nog iets anders dan in kastelen rondhangen?
Tongworstelen en giechelen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:03 schreef Honeymooner het volgende:
Doet ze nog iets anders dan in kastelen rondhangen?
quote:
quote:
Hetquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:05 schreef Pisces29 het volgende:
Nu zij het toen straks over het werken had, dat ze zo graag veel werkt, ik ben best benieuwd of zij wel echt van het huisje boompje beestje is. Ik geloof wel dat ze gewoon serieus met 1 jongen is, maar om echt te settelen? Samenwonen? Ik vraag het me af...
Bij Jake moest ze ineens naar huis, nu in haar eigen serie baan en huis opgezegd, maar wat...? Geen ideequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
Wat voor een carriere heeft ze ook al weer opgegeven?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
Wat voor een carriere heeft ze ook al weer opgegeven?
quote:Weeks after leaving ‘the Bachelor’ as a contender to keep her job at Facebook, Ali Fedotowsky has quit Facebook and is set to star in the new season of ‘The Bachelorette’. She made these revelations during her appearance on the Jimmy Kimmel show.
Ik zie haar echt lange avonden maken, en dan kun je net zo goed samenwonen, maar ik ben benieuw of ze nog niet te jong is om dat nu echt al te doen...quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:10 schreef Starlie het volgende:
Ik vind haar helemaal niet overkomen als een carrière vrouw... Maar dat komt denk ik door al dat gegiechel! Wat doet ze eigenlijk voor werk? Iets in de PR zeker?!
quote:During the interview, the former Bachelor contender revealed that she is now also a former Facebook advertising accounts manager. Ali revealed that she has left Facebook to find her dream guy, but similar to her reality TV stunt, her affair with Facebook isn’t over yet. Ali plans to get back to Facebook once she has found her Mr. Handsome.
Beetje vaag ja, dat past er niet echt tussenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef MissJ het volgende:
huh? Zometeen iets over de breuk tussen Jake en Vienna? WTF
Gewoon bam uit het nietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef MissJ het volgende:
huh? Zometeen iets over de breuk tussen Jake en Vienna? WTF
Even teruggekeken en inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zegt "and uh..." maar het klinkt haast Nederlands, zo van "ennuh"
Tja, zijn familie is pas sinds 1,5 jaar niet compleet meer door het verlies van zijn moeder... snap het welquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:23 schreef zoem het volgende:
Chris geeft nogal een emotionele lading aan de familie-ontmoeting...
quote:
Ja ik dacht net ook huh?!?!?! Alsog zou ik een moord voor haar figuur doen (jaja ik ga morgen sporten)!quote:
ik hoop ook dat Kyle gaatquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Ty moet gaan, maar ik hoop op freak Kyle
Vergelijkingsmateriaal?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik dacht net ook huh?!?!?! Alsog zou ik een moord voor haar figuur doen (jaja ik ga morgen sporten)!
Kyle is er al uit sinds afl. 1, je bedoelt Kirk?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Ty moet gaan, maar ik hoop op freak Kyle
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Vergelijkingsmateriaal?
[..]
Kyle is er al uit sinds afl. 1, je bedoelt Kirk?
in de Veronica gids staat dat het tot 23.20 duurt... Dus vaaaaaaag.quote:
ja een uur jake en vienna zeker?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
in de Veronica gids staat dat het tot 23.20 duurt... Dus vaaaaaaag.
denk dat dat het wel zal zijn danquote:
Dat zijn haar welgemeende emoossiesquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef Starlie het volgende:
Mijn god wat een pruilebek trekt ze weer!!
Zal wel lekker spicey zijn danquote:
Ja, want ze kan zelf niet tellenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Ik proestte bijna m'n chocomelk eruit toen die kerel weer kwam vertellen dat er nog 1 roos zou komen![]()
Ik vind het overgeacteerd ook met dat kreunerige stemmetje erbij...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zijn haar welgemeende emoossies
Was dat niet bij die opnames van die videoclip een paar weken geleden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
En je zag net aan het begin een stukje waarin iemand, blond haar, een klap krijgt, net dacht ik al, het is nog niet geweest, zal enge Kirk wel zijn volgende week, dus hij is door
Oh dat zou kunnen, ik heb niet gehoord of het over 'vroeger' ging of niet, de waterkoker stond te loeienquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Was dat niet bij die opnames van die videoclip een paar weken geleden?
Wel apart dat hij het zo perfect vond gaan, want zien hun ook niet dat zij zo sopt bij Roberto? En brillemansquote:
De roze bril hè, de roze bril...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel apart dat hij het zo perfect vond gaan, want zien hun ook niet dat zij zo sopt bij Roberto? En brillemans
Eigenlijk klinkt die naam in het Engels totaal niet, het klinkt dan als "Rwoburto"
dus dit. Ik vind hem echt overkomen als een nare gladjakkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:39 schreef Starlie het volgende:
Ali mag blij zijn dat het niets met Jake is geworden ik vertrouw hem niet zo!
Beetje een nerd denk ik... Onzeker... Egoistisch... Zoiets!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het idee dat het gewoon de camera-Jake is, geen idee hoe hij in het echt is eigenlijk?
zou heel goed kunnen ja.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij liegt die Vienna alles los en vast aan elkaar.
En toch zie ik hem nerveus knipperen bij álle argumenten (hond, ouders) die zij opsomde net...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:53 schreef MargrietV het volgende:
Volgens mij liegt die Vienna alles los en vast aan elkaar.
Ik dacht dat zij zo'n sloerie was, maar ik vind hem zelf nu zo nerveus overkomen, rolt ogen met alles en heeft geen antwoorden op de quotes en dingen die ze zegt, dus nu denk ik dat het aan hem ligtquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
zou heel goed kunnen ja.
Ik dacht eerst de hij de engerd is, maar begin daar nu sterk aan het twijfelen.
Als ze het geld écht zo hard nodig had...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef Starlie het volgende:
Ze zegt dat ze niet van dat voor de camera leven houdt maar ze stapt wel naar de bladen... Ze deugen beide niet!
Ik ga met je meequote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef MissJ het volgende:
Hmm mijn conclusie is nu ook dat ze beiden niet sporen, beiden op hun eigen manier.
denk het wel ja!quote:Op zondag 16 oktober 2011 11:33 schreef Pisces29 het volgende:
Gaan ze vanavond naar de families toe?
Dit moet wel haar allerallerallerfavorietste-ding op de wereld zijn om te doen, mijn hemelquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:36 schreef Starlie het volgende:
Ik ga de tv op mute zetten... Ik kan dat gegiechel niet meer aanhoren!
ja, die vind ik ook echt niks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:01 schreef MargrietV het volgende:
dat denk ik ook Miss J,, enige die ik echt niet zie zitten is die Frank, bah bah bah
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:04 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een enorm leuke vader heeft hij zeg!
aaah, ok, dus dan volgende week ontmoeting met haar ouders en dan de laatste aflevering haar uiteindelijke keuze.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:04 schreef zoem het volgende:
Als het goed is hierna nog 2 afleveringen.
Even opgezocht: dit is ep8 en er zijn er 10 in totaal.
Dat zit allebei in de laatste aflevering.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
aaah, ok, dus dan volgende week ontmoeting met haar ouders en dan de laatste aflevering haar uiteindelijke keuze.
Wie is Frank, die met die bril?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:11 schreef MargrietV het volgende:
Chris is zo zuiver in denken, Frank is een jaloerse player,
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo zielig, kans dat ze Chris kiest is zo klein, en hij is net een beetje blij aan het worden nu
Echt die vader, die lach van die man
Ik zou hem kiezenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef Starlie het volgende:
Chris is toch ook wel een hele lieve vent daar heb je zeker weten een goeie aan!!!
Precies dit. Hij lijkt zo hoopvol terwijl ik denk dat het niets wordt. Zielig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het zo zielig, kans dat ze Chris kiest is zo klein, en hij is net een beetje blij aan het worden nu
Echt die vader, die lach van die man
En dan na 3 maanden is de roze wolk wat aan het vervagen en heeft zij het druk met werk en ineens was het enkel lust en werkt het niet meer...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat ze meer een extraverte, stoere man zoekt en dat is Roberto en niet Chris.
Frank is een zenuwlijer die 100 keer 'i've got to step it up, think of something' heeft zitten roepenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef MargrietV het volgende:
Frank is die brilllemans.... heb niks tegen brillen, maar ga over mijn nek van Frank
Was bij Jake volgens mij ook een paar keer...quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Starlie het volgende:
Ik zie nooit mensen in gele kleren maar zij houdt wel ban de Tweety look!
dus dit, vind hem echt een creep.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef MargrietV het volgende:
Frank is die brilllemans.... heb niks tegen brillen, maar ga over mijn nek van Frank
volgens mij heb ik hier ergens in een spoiler gelezen datquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En dan na 3 maanden is de roze wolk wat aan het vervagen en heeft zij het druk met werk en ineens was het enkel lust en werkt het niet meer...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
whehehe!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Starlie het volgende:
Ik zie nooit mensen in gele kleren maar zij houdt wel ban de Tweety look!
Volgens mij hebben ze wel dezelfde humor. En vindt ze dat leuk aan hem. Verder zou ik ook niet weten wat ze in hem ziet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frank is een zenuwlijer die 100 keer 'i've got to step it up, think of something' heeft zitten roepen
Dat ze daar zo voor valt, voor die nerdlook, ik snap het nietKarakter niet, uiterlijk nog minder
Ik heb hem nog nooit zien lachenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel dezelfde humor. En vindt ze dat leuk aan hem. Verder zou ik ook niet weten wat ze in hem ziet.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:16 schreef MissJ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat stemmetje wat ze op ging zetten toen ze vertelde dat die dieren naast de ijsjes lagenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:26 schreef Starlie het volgende:
Het lachen uhh giechelen is haar vergaan EINDELIJK!!!!
Ik zeg niks, want ik weet het al.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wie denken jullie dat vandaag weg moet?
Kirk?
Ja absoluut!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Kirk?
ik hoop Frank. Wie ik denk weet ik nog niet, iig geen Roberto.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Kirk?
Kirk want ze wil Chris niet kwetsen natuurlijk. Dat doet ze volgende week wel.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Kirk?
Dan sla ik alvast zakdoekjes inquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kirk want ze wil Chris niet kwetsen natuurlijk. Dat doet ze volgende week wel.
Ze is leuk om naar te kijken en ze lijkt me wel een slim persoon. Dus genoeg reden om voor haar te vallenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Ik durf te wedden dat die jankerds die weg moeten eenmaal thuis denken 'ah het valt wel mee om weg te zijn'
Nee uiteraard, maar de drama als ze naar huis moeten en amper een date gehad hebben... jankend in de limo, maar thuis valt het wel mee denk ikquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:37 schreef zoem het volgende:
[..]
Ze is leuk om naar te kijken en ze lijkt me wel een slim persoon. Dus genoeg reden om voor haar te vallenDat gegiechel zal wel een zenuwtrekje zijn en het lijkt me sterk dat ze dat irl ook zo veel doet...
Kirk is de ene freak, Frank is de nerd-freak. En de borderliner-freak is naar huis gestuurd vanaf IJslandquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:40 schreef Starlie het volgende:
In het begin vond ik Frank wel leuk maar nu is hij een beetje Freaky, de gevaarlijke nerd ofzo...
Ja ik vind ze wel allemaal een freak geloof ik... Die weatherman sloeg alles!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kirk is de ene freak, Frank is de nerd-freak. En de borderliner-freak is naar huis gestuurd vanaf IJsland
Ben even zijn naam kwijt maar volgens mij vond ik die gast die hem continu zat te jennen nog enger! Die weatherman was dat kleintje toch?quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja ik vind ze wel allemaal een freak geloof ik... Die weatherman sloeg alles!
Craig was datquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben even zijn naam kwijt maar volgens mij vond ik die gast die hem continu zat te jennen nog enger! Die weatherman was dat kleintje toch?
25 deelnemers hè, kan niet allemaal relatiemateriaal zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Er waren een hoop freaks aanwezig jaZe casten wel goed
Tuurlijk wel, dat kun je ook castenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:48 schreef zoem het volgende:
[..]
25 deelnemers hè, kan niet allemaal relatiemateriaal zijn
Oow ja die, die vond ik dus ook echt het engste!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ben even zijn naam kwijt maar volgens mij vond ik die gast die hem continu zat te jennen nog enger! Die weatherman was dat kleintje toch?
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:51 schreef zoem het volgende:
'step up'
Hoe vaak hebben we dat nu al gehoord?
vaakquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Frank is een zenuwlijer die 100 keer 'i've got to step it up, think of something' heeft zitten roepen
dit! Vreselijk is dat, heb er zelf ook ervaring mee dat een ex zo dacht.. oa vandaar ook ex nuquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef zoem het volgende:
Frank moet eens stoppen met relaties van te voren de nek om te draaien. Want er zou wel eens een kans kunnen bestaan dat het mislukt. Wat een instelling...
Ik dacht dat hij onzeker was, omdat hij 1/4e kans heeft, maar dat is het dus nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:56 schreef zoem het volgende:
Frank moet eens stoppen met relaties van te voren de nek om te draaien. Want er zou wel eens een kans kunnen bestaan dat het mislukt. Wat een instelling...
quote:
Die skip ik altijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:58 schreef zoem het volgende:
Kan iemand zich nog de promo van vorige week herinneren?![]()
Ja ik sta op scherpquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan zou ik dat vandaag ook maar doen als ik jou was
ah ok, dank voor de waarschuwing!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan zou ik dat vandaag ook maar doen als ik jou was
Zou ze luidruchtig zijn?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:00 schreef Starlie het volgende:
Thehenkkk yoeeeee kreun steun kreun.... Ach ja het is wel weer eens iets anders dan giechel giechel giechel!
Bij het zien van het mannelijk geslacht (ja laten we het netjes houdenquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:02 schreef Starlie het volgende:
[..]
Bij het zien van het mannelijk geslacht (ja laten we het netjes houden) zal ze wel gaan giechelen! Maar zodra het tot de daad komt zal er wel een hoop gekreun uitkomen denk ik
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
en Ali speelt of ze op alle vier verliefd is. Nou Ali, dat ben je niet
Juh, dat kan ook haast niet anders. Het is altijd vervelend om iemand weg te sturen, maar op alle vier verliefd... nah. Ze is verliefd op 1, max 2 en de anderen staan in de friends (with benefits?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef MargrietV het volgende:
en Ali speelt of ze op alle vier verliefd is. Nou Ali, dat ben je niet
Zou er al actie geweest zijn?quote:
Zal ik het je vertellenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil eigenlijk niet eens weten wie ze kiest, ik wil voornamelijk weten of ze NU NU NU NU nog samen met iemand is uit deze reeks... maar ik wacht braaf
Ik denk het ook niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:08 schreef zoem het volgende:
[..]
Zoenen kan ze wel, maar of er al gebatst is? Nee, denk het niet
Ze liep niet echt moeilijk... Als ze met vakantie gaan en samen "slapen" zou er wel wat gaan gebeuren denk ik!quote:
Zo ben ik ff blij dat ik niet geklikt hebquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar gingen dus die spoilers over wat posts terug. Staan geen namen in
Ik weet DE naam alquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:09 schreef zoem het volgende:
[..]
Daar gingen dus die spoilers over wat posts terug. Staan geen namen in
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:10 schreef MargrietV het volgende:
Bedoel je of ze buiten beeld in het geniep een wipje hebben gemaakt?
Ja sorry, ik kon het niet laten. Ze is ook zo knapquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:10 schreef MargrietV het volgende:
Bedoel je of ze buiten beeld in het geniep een wipje hebben gemaakt? Zou me niks verbazen,
Oh als ik dan vraag wie jullie denken dat er gaat, dan mag ik niet meer kijken als jullie postenquote:
dus dit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:07 schreef zoem het volgende:
[..]
Juh, dat kan ook haast niet anders. Het is altijd vervelend om iemand weg te sturen, maar op alle vier verliefd... nah. Ze is verliefd op 1, max 2 en de anderen staan in de friends (with benefits?) zone.
Ik weet alleen wie ze kiest maar niet in welke volgorde ze moeten gaan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh als ik dan vraag wie jullie denken dat er gaat, dan mag ik niet meer kijken als jullie posten
ik weet wel of ze nog samen is met degene wie ze kiest, maar weet niet voor wie ze gekozen heeftquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh als ik dan vraag wie jullie denken dat er gaat, dan mag ik niet meer kijken als jullie posten
Haha dat is wel heel bijzonder dan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
ik weet wel of ze nog samen is met degene wie ze kiest, maar weet niet voor wie ze gekozen heeft
Viezerikquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef Pisces29 het volgende:
Zit ik nog harder te lachen bij de aankondiging dat er nog maar 1 roos komt
gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit keer niet!quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:20 schreef MissJ het volgende:
verklappen ze dan echt zoveel bij de preview?
Potver toch een spoilerquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:21 schreef zoem het volgende:
Ja best wel.Ja maar dit wat ze net lieten zien had ik 2 weken terug al gezien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De promo van vorige week was iets uitgebreiderquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar dit wat ze net lieten zien had ik 2 weken terug al gezien!
quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:22 schreef MargrietV het volgende:
Frank gaat haar volgende keer iets vertellen! Lol: hij krijgt hem niet omhoog, alles blijft gewoon hangen, Lastig hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |