Inderdaad, dan maken ze er echt een item van.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Wel irritant, dat gemekker over hun lengte. Net zoals toen met dat gay zijn van hoe-heet-hij-ook-al-weer.
Dan is je droom manquote:
Shocking.quote:
Nee dan komt Williamquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef Anonymousz het volgende:
2 jongste
2 kleinste
2 irritantste
2 knapste nu?
Volgens mij komt dat dan een of twee keer per seizoen, net zoals Broadwayquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja nouja.. Ze deden iets disco achtigeet hun armen. Maar disco is wel leuk. Zat dat er vorig jaar ook al in trouwens?
quote:
Terwijl het niet boeiend isquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, dan maken ze er echt een item van.
Dat was Lorenzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:16 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Oh of die jongen, wat had die ook alweer, iets met z'n knie
Noooo! Dat wist ik nog niet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
eensquote:
Ik miepte ook al meequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef pumpkinsoup het volgende:
Serge Gainsbourg & Jane Birkin op de achtergrond net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |