Amsterdam dacht ik te horen?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:03 schreef Wrijfhout het volgende:
ohw toch groningen, weet ook wel waar zo ongeveer werkt dan, dat bankje staat bij het hoorsemeer ergens
Is ook zo. Ook wel logisch met Soda als coach, anders zou het best reizen zijn voor hem, dagelijks van Groningen naar A'damquote:
Ja dat vond ik ook al zo gekquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is ook zo. Ook wel logisch met Soda als coach, anders zou het best reizen zijn voor hem, dagelijks van Groningen naar A'dam
Zou niet weten hoe het zit, d'r was iig een shot op de grote markt in Groningen, ik ken de hele stad wel uit mijn hoofd maar een paar plekken herkende ik niet. Nu zeggen ze weer naar haar huis in A'Dam. Zal wel toevallig een keer hier geweest zijn danquote:
Zouden haar ouders en zo niet gewoon in Groningen kunnen wonen? Het ging ook mis omdat ze daar was geweest leek ik te begrijpen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:11 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Zou niet weten hoe het zit, d'r was iig een shot op de grote markt in Groningen, ik ken de hele stad wel uit mijn hoofd maar een paar plekken herkende ik niet. Nu zeggen ze weer naar haar huis in A'Dam. Zal wel toevallig een keer hier geweest zijn dan
Nja die gezinnen leveren genoeg verknipte personen op dus dat zou goed kunnenquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Die familie lijkt wel zo'n biblebelt gezin
tokkiegezinquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:15 schreef Ronaldsen het volgende:
Die familie lijkt wel zo'n biblebelt gezin
Ja ik ook, haar ogen en haar lach komen veel beter uit nu.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind wel dat ze echt een knap gezicht heeft nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |