Dat zou wel een stuk beter voor het programma zijn als ze ook laten zien hoe dat dieet er dan precies uitziet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef Mryc het volgende:
Ik vraag me af waar het dieet uit bestaat. Dat er gezond moet worden gegeten snap ik. Maar volgens mij moeten de deelnemers alle koolhydraten laten staan. Lekker gezond als je een paar uur per dag moet bewegen.
Dat ook. Straks denkt iedereen dat het verstandig (lees: gezond) is om binnen een jaar de helft van je lichaamsgewicht af te vallenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat zou wel een stuk beter voor het programma zijn als ze ook laten zien hoe dat dieet er dan precies uitziet.
Verder zou het ook wel beter zijn als ze laten zien dat de kandidaten dus ook psychologische begeleiding krijgen (dat had Danny gezegd toch dat dat er ook bij zat?), want je wordt niet zomaar zo dik, dus om het voortaan te voorkomen moet er naar de oorzaak worden gekeken en dat moet worden weggenomen. Dus laat dat dan ook zien denk ik dan, maar goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 00:31 schreef Moonwalk het volgende:
Nou ja zeg ! Mega spoilers vandaag bij RTL Boulevard. Ik heb nu dus gewoon uitgebreid en lang gezien hoe Alexander en Kathelein er nu uit zien
spoilerNu zag zij er best leuk uit, hoe hebben die mensen dat zo ver laten komen blijf ik mij dan afvragen, die beelden waren bizarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet gezien? ga kijken![]()
De spoilers waren in RTL Boulevard.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:40 schreef BGTes het volgende:
Vanavond weer een nieuwe afleveringheb geen spoilers gezien
Er is een verschil tussen geen interesse of ontkenning.. en ik denk dat ze vooral last van het laatste hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Adelante het volgende:
Echt een ranzigheid die lichamenOp welk moment interesseert het mensen niet meer, is dat 90 kilo, 100 kilo, 110 kilo?
Die denial idd.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen geen interesse of ontkenning.. en ik denk dat ze vooral last van het laatste hebben
Denk het juist van niet, ze wisten al langer dat ze dik waren, maar hebben er gewoon niks aan gedaan. Of het lukte ze niet om hun oude leventje vaarwel te zeggen.quote:
Weten en beseffen is ook nog een verschil. In je hoofd denk je heel lang 'acht het valt best wel mee eigenlijk want zusenzo' en dat kan je lang volhouden..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Denk het juist van niet, ze wisten al langer dat ze dik waren, maar hebben er gewoon niks aan gedaan. Of het lukte ze niet om hun oude leventje vaarwel te zeggen.
Die was veel gemotiveerder, minder klagerig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik vond met Danny echt nog de beste aflevering!![]()
.
Ze is net zo recalcitrant als ik zou zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die was veel gemotiveerder, minder klagerig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |