Denk het juist van niet, ze wisten al langer dat ze dik waren, maar hebben er gewoon niks aan gedaan. Of het lukte ze niet om hun oude leventje vaarwel te zeggen.quote:
Weten en beseffen is ook nog een verschil. In je hoofd denk je heel lang 'acht het valt best wel mee eigenlijk want zusenzo' en dat kan je lang volhouden..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:21 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Denk het juist van niet, ze wisten al langer dat ze dik waren, maar hebben er gewoon niks aan gedaan. Of het lukte ze niet om hun oude leventje vaarwel te zeggen.
Die was veel gemotiveerder, minder klagerig.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Ik vond met Danny echt nog de beste aflevering!![]()
.
Ze is net zo recalcitrant als ik zou zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die was veel gemotiveerder, minder klagerig.
Te gemotiveerd af en toequote:Op zondag 16 oktober 2011 20:27 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die was veel gemotiveerder, minder klagerig.
Echt hequote:
Ik wil ook een Radmiloquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Zij houdt Radmilo als coach? Wat een mazzelaar![]()
Nja.. haal er 1 ei af en reken 2 reepjes spek en dan heb je mijn lunch van vanmiddag..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drie eieren met bruin brood en spek wtf
Gaat ze zelf huilen. SCHAAM JE KATHELIJNEquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef Pino112 het volgende:
Fuck he, mag je eindelijk mee doen aan zo'n programma, doet ze nu dit![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |