Vick maakt het dit seizoen echt nog niet waar...quote:
Het hele team faalt, dreamteam, my assquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:34 schreef BusterPosey het volgende:
[..]
Vick maakt het dit seizoen echt nog niet waar...
Inmiddels al 28-0. Ik zie Arizona eigenlijk geen comeback maken, maar je weet het dit seizoen maar nooit...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:28 schreef Guard het volgende:
Peterson scoort in no time twee keer achter elkaar...
Vikes nemen weer een ruime voorsprong, another meltdown to follow?
en de touchdown...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef Guard het volgende:
Steelers met een fake punt, pass voor 33 yards
Mogelijk eerste W voor de Colts.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:51 schreef zjroentje het volgende:
Chiefs weer met een fantastische offensive performance tot nu toe.
Garcon ook alweer zijn 2e TD van de dag...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Mogelijk eerste W voor de Colts.
Nou, nette turnover op de 2 yard linequote:
Beter jinx je Manningquote:
Reverse-jinx?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef Guard het volgende:
TD Saints... 11 punten achter, dat maak je niet goed tegen de Saints
Toch wel, Saints can't play D.quote:
Time-out Carolinaquote:
Vind het meer slechte D.quote:
Dat is het ook, maar het was wel hilarisch, zelfs de Carolina players bleven stilstaan om te kijken waar Cam allemaal mee bezig wasquote:
Bij Midas veranderde alles in goud. Bij de Eagles gaat alles mis. Beginnen op 1 yard line. Big catch op de 50. Fumble. Nu een belangrijke stop op 3th down. Facemask van Nnamdi.quote:
Ah... thanks, ik snap em nuquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Bij Midas veranderde alles in goud. Bij de Eagles gaat alles mis. Beginnen op 1 yard line. Big catch op de 50. Fumble. Nu een belangrijke stop op 3th down. Facemask van Nnamdi.
Tja, je koopt er weinig voor met een 1-3 record...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef popolon het volgende:
Panthers, leuk dat ze het zo aardig doen.
Way to stay positivequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef Guard het volgende:
complete miss van Newton... slechte call weer... Saints krijgen de ball terug...
Dit wordt een 7 min TD drive van de Saints
Nah dit zie je gewoon mijlenver aankomen...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:51 schreef JimboSlice het volgende:
[..]
Way to stay positive![]()
Vind dat de Panthers het wel verdienen vandaag, zijn er niet veel die uit (betrekkelijk) verloren positie terug kunnen komen tegen de Saints.
50 seconden om in FG-range te komen. Mare was bij Seattle een zekerheidje qua kickenquote:
heb je die kicks vandaag gezien van de Panthers, een pat blocked, en de rest was ook verrekte close... zo zeker is dat niet... en dat ligt niet aan Marequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:00 schreef PirE het volgende:
[..]
50 seconden om in FG-range te komen. Mare was bij Seattle een zekerheidje qua kicken
Zal wel zo blijven.quote:
Niet de eerste van de Saints Def vanavond.quote:
Is ie QB of receiver?quote:
quote:
Niets goeds iigquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:23 schreef Boe-man het volgende:
Wat zijn de Bucs ook aan het doen vandaag
Ja dat helpt ze niet echtquote:
Nu niet meer!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 04:35 schreef popolon het volgende:
Tja, het gebrek aan een running game is toch wel jammer. Maar deze TD nemen we mee hoor.
Er blijven natuurlijk running game problemen.quote:
Er was wel verbetering in de tweede helftquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 04:51 schreef popolon het volgende:
[..]
Er blijven natuurlijk running game problemen.
Sinds 1956!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 05:42 schreef popolon het volgende:
Dit kan toch niet? Een jaaaaarenlange zielige waardeloze franchise, 2 jaar geleden nog 0-16 en dan nu 5-0?
Altijd fan gebleven.quote:Op maandag 9 november 2009 01:28 schreef popolon het volgende:
Ik begin te begrijpen waarom niemand in mijn omgeving om de Lions geeft. Ik blijf het proberen trouwens.
Ik was jaren gelden al gewaarschuwd maar toch, ik blijf koppig.
Haha, gefeliciteerd popolon, het is je gegund.quote:
Dat is toch het mooie aan de NFL, of niet dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 05:42 schreef popolon het volgende:
Dit kan toch niet? Een jaaaaarenlange zielige waardeloze franchise, 2 jaar geleden nog 0-16 en dan nu 5-0?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:00 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is toch het mooie aan de NFL, of niet dan?
Het zei ze overigens gegund, de Lions en alle Michiganians
quote:ENGLEWOOD, Colo. -- The Denver Broncos will start Tim Tebow against the Miami Dolphins when they return from their bye week, coach John Fox said Tuesday.
[.]
The game at Sun Life Stadium will be a homecoming of sorts for Tebow. The Dolphins plan to honor the 2009 University of Florida national championship team at halftime.
quote:Mike Ditka on Mike and Mike this morning:
Golic: "so is it Tebow Time in Denver?"
Ditka: "Don't ask me, ask those expert commentators on ESPN. (long pause) You can't coach character and you can't coach leadership...that's all I'll say".
Golic: so you would start Tebow now?
Ditka: "I would have started him 4 weeks ago but what do I know, I'm not very smart. I'm not one of the ESPN commentators who have been crucifying him".
De ESPN "Experts"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:52 schreef Guard het volgende:
Ik erger me ook meer aan CC (en in mindere mate aan Key) in dat zogenaamde expertpanel op ESPN
Mentaal zit het wel goed bij Newton (nooit gedacht dat ik wat positiefs over hem zou zeggen). Ik kijk overigens te weinig NFL om iets zinnigs te zeggen over de Carolina offense (en hoe je die effectief kan stoppen). Saints vond ik ook vrij matig on defense al heb ik het idee dat offenses over het algemeen veel sterker zijn dan de defenses (op een paar uitzonderingen na).quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef Guard het volgende:
Dat is me ook enorm meegevallen aan Newton, ik dacht eerst echt: oh nee zo'n one year wonder, een Russell the 2nd, maar hij is wel een competitor, en volgens mij inmiddels behoorlijk zuur van al die close losses, ondanks alle complimenten en hype aan zijn adres. Daar geeft ie niets om, hij wil winnen. Ironisch genoeg is zijn enige win tot nu toe ook zijn slechste pot....
Precies, meneer Ryan Leaf was het beste wat ooit uit college zou komen, JaMarcus Russell zou de NFL wel even versteld doen staan. Je hoorde geen woord over hun mindere kanten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef PirE het volgende:
[..]
De ESPN "Experts"zijn erg goed in het hypen van de verkeerde spelers (al is de TM7-hype terecht want TM7 is
) En de LSU defense is niet zo goed als die van Bama.
Tebow is gewoon een geboren winnaar en hij zal elke wedstrijd alles geven om te winnen. Het is geen ideale QB, maar hoeveel van die Pro-ready QBs falen er niet omdat het geen winnaars zijn.
Ja want die 6-22 die Orton heeft neergezet was wat de fans wildenquote:HerdOnESPNRadio Colin Cowherd
Colin on Tebow: Broncos fans think they won...but they haven't. You're stuck with this for at least a year and a half!
Zal niet lang meer duren denk ik voordat ze daar een team hebben (Chargers/Jaguars).quote:
Is het ook, alleen die mediahype om hem heen ...... Zie je zelfs terug in dit topic.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:36 schreef zjroentje het volgende:
Zal ook wel wat afgunst bij zitten. Niet alleen is Tebow een echte winnaar en zal hij elke play 100% geven, daarnaast is hij volgens mij ook nog gewoon een toffe kerel.
Eind jaren '80 / begin jaren '90 had je de LA Rams en de LA Raiders, maar die zijn beide verhuisd naar respectievelijk St. Louis en Oakland.quote:
Ik heb de aflevering zondagmiddag gekeken. Ik vond het een boeiende documentaire. Twee spelers die ik wel van naam kende, maar voor mijn tijd zijn. Interessant verhaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:24 schreef Boe-man het volgende:
Iemand "A Football Life - Reggie White and Jerome Brown" gezien?
En is het wat?
Als je aan het begin van het seizoen mocht kiezen welk team 5-0 zou staan en welk team 0-5 en je mocht kiezen uit de Lions en de Colts, zou vrijwel 100% ingezet hebben op de Colts 5-0.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 05:42 schreef popolon het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien, maar ben dat wel van plan...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:18 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Ik heb de aflevering zondagmiddag gekeken. Ik vond het een boeiende documentaire. Twee spelers die ik wel van naam kende, maar voor mijn tijd zijn. Interessant verhaal.
Hebben ze een tekort aan LBers dan?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:33 schreef Guard het volgende:
Curry is meteen starter in the Raiders defense, na 1 practise...
Ja dat sowieso anders trade je niet voor een LB, maar het is natuurlijk niet zo dat ze niemand hadden voor de WLB spotquote:Op zondag 16 oktober 2011 01:09 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Hebben ze een tekort aan LBers dan?
Het zou mij niks verbazen als de Chargers naar LA verhuizen ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:44 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zal niet lang meer duren denk ik voordat ze daar een team hebben (Chargers/Jaguars).
Wait.. what?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:41 schreef Guard het volgende:
Niners een unsportsmanlike voor challeging an unchallengeble play
Niets nieuws, deze throwbacks hebben ze al vaker aangehad,,,quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:53 schreef Rahl het volgende:
[..]
Wat hebben de Packers een gek pakje aan trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |