geen idee, niet gekocht, niet gevraagdquote:
stiefzus van juud, mijn collega ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:38 schreef Dastan het volgende:
Niet gekocht lijkt me nogal wietes. Welke familieleden dan?Lijkt wel een slechte film.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef Dastan het volgende:
O, oké, vandaar. Ik dacht met ouders, ooms, tantes, weet ik wie allemaal.
Niet bijzonder veel eigenlijk, behalve dat ik niet elke week straalbezopen ben.quote:
Ja ik dacht ook zoiets hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, bij `schoonfamilie` heb ik een heel ander beeld toch.
Lekker coke snuiven met opa en oma tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:39 schreef Dastan het volgende:
O, oké, vandaar. Ik dacht met ouders, ooms, tantes, weet ik wie allemaal.
Heeft wel iets. Ergens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker coke snuiven met opa en oma toch
Lijkt me raar. Straks gaat opa dood omdat hij een badtrip heeft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
Serieus, zo leer je ze toch op een heel andere manier kennen.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me raar. Straks gaat opa dood omdat hij een badtrip heeft.
Dan is er meer voor oma en jijzelf tochquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt me raar. Straks gaat opa dood omdat hij een badtrip heeft.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef Dastan het volgende:
[..]![]()
Gewoon het idee al, mijn streng-gereformeerde oma aan de coke.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:46 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dan is er meer voor oma en jijzelf toch
dit is echt zo'n fel wijf, kwam ik van lowlands terug ; ZO BEN JE BEZOPEN GEWEEEST?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:54 schreef Dastan het volgende:
Weet nooit zo goed wat ik daar nu van moet denken. Docent klassieke talen van 63 blowde ook elk weekeinde. In eerste instantie riep dat een soort mengeling van bewondering en ongeloof op, maar toen ik er haar al zag zitten, alleen, in een donker huis, met trillende handen een joint draaiende, vervloog dat gevoel zo snel als het verscheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |