Dierenmishandeling, zo'n naam.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Brownie
Maar ik ga nu echt eten, pasta pesto
Die tijd van de maand?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zie er wel uit als die kip die ik net gepost heb. Manmanman ik heb zin om iemand te slaan. En om te huilen ook wel een beetje.
Ik ben niet dik maar theoretisch gezien wel alcoholverslaafd denk ikquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:21 schreef Kutstudent het volgende:
Ekte studenten zijn corpulent, ongezellig officieel alcoholverslaafd.
Je kan alcoholverslaafd worden vanaf het moment dat je elke week 12 biertjes drinkt, verspreid door heel de week en minstens 1 keer goed bezopen wordt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:30 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik ben niet denk maar theoretisch gezien wel alcoholverslaafd denk ik
Lekker.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
Ik hoorde gisteren dat mijn achterneef zijn lever stuk heeft gedronken en binnenkort doodgaat. Echt raar.
Ik vroeg me al wanneer je hier zou verschijnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Wat een walgelijke titelecht niet hoor
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef JanPiraat het volgende:
Wat een walgelijke titelecht niet hoor
![]()
![]()
Hoe oud?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Dastan het volgende:
Ik hoorde gisteren dat mijn achterneef zijn lever stuk heeft gedronken en binnenkort doodgaat. Echt raar.
Die dronk dan ook echt heel heel veel. Ken hem nauwelijks hoor. Tien jaar niet gezien.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker.
Wanneer ga jij minderen?
En dat doe jij?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:32 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Je kan alcoholverslaafd worden vanaf het moment dat je elke week 12 biertjes drinkt, verspreid door heel de week en minstens 1 keer goed bezopen wordt.
De tering ouwe ik dacht dat je daar bij 50+ risico op hadquote:
Geen idee, weet er maar weinig van. Binnenkort maar eens vragen hoe het precies zit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:35 schreef Splutje het volgende:
[..]
De tering ouwe ik dacht dat je daar bij 50+ risico op hadKon die geen donor lever krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |