Oeh, chick op die sitequote:Op zondag 9 oktober 2011 15:06 schreef The_Dean het volgende:
En hier:
http://kramtried.com/kramtried/index.php?catid=5&blogid=1
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:11 schreef The_Dean het volgende:
En de site heeft een Nederlands deel hoor, speciaal voor Kuno
wat een grap was dat toen met Luctor...!quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat een grap was dat toen met Luctor...!Nog steeds een mooie voor onder al mn posts
Jaquote:
Het aantal posts vandaag per persoon in deze reeks t/m 15:02 uur.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik klikte op een link in de OP en toen kwam ik op een andere pagina en toen zag ik dit:
Top 20 in de StageSC-reeks van vandaag tot en met 15:02 uur
01. 015 Klinkerbotsing
02. 012 Lithia
03. 010 jna
04. 009 The_Dean
05. 005 Bravebart
06. 005 Luctor.et.Emergo
07. 001 Kuno_van_Dijk
Wat is dit?
Oh, zo weinig maar?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het aantal posts vandaag per persoon in deze reeks t/m 15:02 uur.
Jahoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh, zo weinig maar?Klopt dat wel?
Tuurlijk klopt het. Heb je twijfels aan Piles?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tel maar naquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee ik zou niet durven!quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Tuurlijk klopt het. Heb je twijfels aan Piles?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Piles het volgende:
Die TT is vast niet serieus hè?
[..]
Tel maar naAls het niet klopt hoor ik het graag natuurlijk
Zie ondertitel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:51 schreef Piles het volgende:
Die TT is vast niet serieus hè?
[..]
Tel maar naAls het niet klopt hoor ik het graag natuurlijk
Maar krijg je er in het Engels wel evenveel punten voor?quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt
In het Engels kun je er veel meer mee
Meer woorden verzinnen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar krijg je er in het Engels wel evenveel punten voor?
Uhm even kijken of ik een Q heb.quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar krijg je er in het Engels wel evenveel punten voor?
Niet bij ons potje gelukkig!quote:Op zondag 9 oktober 2011 16:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Owowowow ik legde net Quote neer voor 60 fucking punten in wordfeud !![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kom knakerhard manmanman.
Mijn naam ook dus ik ben ook een ekte.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:18 schreef jna het volgende:
Alleen ekte bazen woorden en namen beginnen met een J
Tik 'm aan ouwe!quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mijn naam ook dus ik ben ook een ekte.
Het staat nu 174-132 voor mij.
Juistquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:18 schreef jna het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:18 schreef jna het volgende:
Volgende topic opent eens een ander dan jij.quote:
Het was gewoon een suggestie, geen levensvraag.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom denk je daar nu al over na?
Het is geen wedstrijd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgende topic opent eens een ander dan jij.
Jaap?quote:
Daar lijkt het anders wel op.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:12 schreef Lithia het volgende:
[..]
Het was gewoon een suggestie, geen levensvraag.
[..]
Het is geen wedstrijd.
Dan ligt het aan jouw eigen misvatting.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar lijkt het anders wel op.![]()
Maar nu lekker eten
Met wie moet ik dan romantisch met kaarsen in het donker zitten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:20 schreef Lithia het volgende:
Lekker romantisch met kaarsen in het donker zitten en dan HIMYM kijken.... ohh...
Met ons.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met wie moet ik dan romantisch met kaarsen in het donker zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Met ons.Geef het op, gaat niet gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zolang er mensen zijn die een gigantische pessimistische sfeer hierop gooien zodra ik het woord 'meet' gebruik, dan gaat het inderdaad niet gebeuren.quote:
Sorry hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Zolang er mensen zijn die een gigantische pessimistische sfeer hierop gooien zodra ik het woord 'meet' gebruik, dan gaat het inderdaad niet gebeuren.
Nou en.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry hoor
Maar het is nu al zo vaak geprobeerd
Moet je maar niet over meeten beginnenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef Lithia het volgende:
mama, mama, mama
I just shot a topic down
In central station
In front of a big old crowd
Ohhhhh why, ohhhhhh why
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lithiiaaaa ik heb vandaag belachelijk veel gepost.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yaay.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet je maar niet over meeten beginnen
Nee hoor, grapje
Als er een meet komt, dan ben ik natuurlijk bij (als ik kan)Gezellig.
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Ik wou net zeggen, er zijn minimaal 2 officiële(/openbarequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:35 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nou en.
Het was een paar keer wél gelukt.
Zolang er mensen zijn die hier zo negatief op zijn, dan krijgen anderen minder drang om te meeten.
Dat kon je toch amper meets noemen manquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, er zijn minimaal 2 officiële(/openbare) Stage SC meets geweest!
Meer dan 15 man?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kon je toch amper meets noemen man
We waren met meer dan 15 man hier, waarvan er dan max 4 elkaar ontmoeten
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Met ons.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
15 haalden we toen wel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Meer dan 15 man?We waren minimaal met uuhm ja 4
Geloof ik
Meet=meet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kon je toch amper meets noemen man
We waren met meer dan 15 man hier, waarvan er dan max 4 elkaar ontmoeten
Is goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb zo weinig tijjjjd, als ik tijd heb ben ik bij Jan te vinden.
Ja zo kan ik het ookquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:32 schreef Piles het volgende:
[..]
15 haalden we toen wel hoor![]()
Oh, en 6 mensen denk ik, Yesse, Yupje, Cue, Cali, jij en ik. Alleen nooit allemaal tegelijk
Ja, Yesse, Yup, Cue, Cali en jij zeker? En ik die toen net te laat in Utrecht was, toen Cue en Cali al weg warenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja zo kan ik het ookMaar 5 haalden we wel geloof ik
Ja datquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, Yesse, Yup, Cue, Cali en jij zeker? En ik die toen net te laat in Utrecht was, toen Cue en Cali al weg waren
Die goeie ouwe tijdquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja datMaar toen zijn we nog wel naar Rotterdam geweest
Niemand wil hierheen komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:37 schreef Piles het volgende:
[..]
En hoeveel mensen van deze SC heb jij al gemeet?
Zoietsquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:43 schreef Piles het volgende:
[..]
Die goeie ouwe tijd
Dat is alweer ruim 3 jaar geleden zeker?
Niet lullen, ben je Dzjenn al weer vergeten?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand wil hierheen komen.
Jongen! Jij wil niet naar kermissen komen, koekwausquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand wil hierheen komen.
Idd, niemand bij of af.....quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef ETA het volgende:
pfff... jaren later, nog steeds dezelfde mensen in de Stage SC.....
Die wilde toch ook niet naar mij komen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Niet lullen, ben je Dzjenn al weer vergeten?
hey ETAquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef ETA het volgende:
Lul niet manquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die wilde toch ook niet naar mij komen.Ik moest door regen ensneeuw daarheen
Haha, nostalgie.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die wilde toch ook niet naar mij komen.Ik moest door regen ensneeuw daarheen
ETAAAAAAAquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef ETA het volgende:
Hoi, ik ben Lithia, een newbie hier wat 3 jaar hier rondhangt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef ETA het volgende:
En uiteindelijk hebben jullie haar weggejaagdquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:50 schreef Lithia het volgende:
[..]
Haha, nostalgie.Iedereen probeerde jullie tweeën te koppelen.
ohquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En uiteindelijk hebben jullie haar weggejaagd
Gast...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jaaaa, gooi het maar weer op ons! Zij had gewoon ongekende Weltschmerz dat jij gewoon zo'n luctoriaans spelletje speeldequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een enkeling bezig met stage.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:02 schreef ETA het volgende:
zijn jullie allemaal nog steeds met een stage bezig of hangen jullie gewoon voor de gezelligheid rond ?
ben tegenwoordig speelgoed tester, gewoon in NLquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een enkeling bezig met stage.
Wat doe jij tegenwoordig? In welk land hang je nu uit.
Nice one.quote:
Ik doe ooit nog stage hoor, mark my words.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een enkeling bezig met stage.
Wat doe jij tegenwoordig? In welk land hang je nu uit.
Cool man. Ik ben al een paar jaar aan het werk. Nu een vaste baan als electronica reparateur.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:05 schreef ETA het volgende:
[..]
ben tegenwoordig speelgoed tester, gewoon in NL
Wtf, wat doe je dan de hele dag, speelgoed tegen de muur rossen om te kijken of het heel blijft en zo nee, de stukjes in je mond steken om te kijken of er inslikgevaar is?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:05 schreef ETA het volgende:
[..]
leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:05 schreef ETA het volgende:
[..]
Het is nog even wachten tot MB het uitbrengt.quote:
Nou ja, niet helemaal, maar zit er dicht in de buurt. Ik geef de opdracht aan een lab persoon het speelgoed tegen de muur aan te rossen en dan kijken of er geen stukjes afkomen waarin je kan stikkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf, wat doe je dan de hele dag, speelgoed tegen de muur rossen om te kijken of het heel blijft en zo nee, de stukjes in je mond steken om te kijken of er inslikgevaar is?
Dat ja!quote:
Ik had het niet beter kunnen omschrijven.quote:
Ik hang hier nog maar weinig rond anders...quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef ETA het volgende:
Alweer? Dat zal toch nietquote:
ik zie hetquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik hang hier nog maar weinig rond anders...
je zal toch eerst echt je studie moeten afmakenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:22 schreef jna het volgende:
Speelgoed testenfuck m'n studie, waar kan ik solliciteren?
BSc lijkt me genoeg toch?quote:Op maandag 10 oktober 2011 07:46 schreef ETA het volgende:
[..]
je zal toch eerst echt je studie moeten afmaken
Hoe oud ben je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:41 schreef Inspringer het volgende:
Dank voor het warme welkom![]()
Wellicht dat ik hier wat vaker te vinden ben aangezien ik straks ook op stage ga, en omdat jullie ook wel in mijn leeftijdscategorie vallen.
Krijg jij ook mailtjes als je gementioned wordt ja?quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef Californium het volgende:
Ik zag mijn naam ergens voorbij komen
Caliquote:Op maandag 10 oktober 2011 12:18 schreef Californium het volgende:
Ik zag mijn naam ergens voorbij komen
Ik moet meteen hieraan denken:quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef jna het volgende:
CALI!![]()
Ben ik trouwens de enige die meteen California Love van Tupac en Dr. Dre in zn hoofd heeft zitten zodra ie de naam van Cali ziet?![]()
Een leeftijdsgenootje.quote:
Ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef jna het volgende:
CALI!![]()
Ben ik trouwens de enige die meteen California Love van Tupac en Dr. Dre in zn hoofd heeft zitten zodra ie de naam van Cali ziet?![]()
Ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:28 schreef jna het volgende:
En dan ook meteen de neiging heeft het keihard te zingen
Geeft niks hoorquote:
Nee, ik ook. En het element!quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:27 schreef jna het volgende:
CALI!![]()
Nostalgic Critic > black music.quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar jij bent blank. Van Lien had ik toch wel verwacht van wel
Tupac & Dr. Dre > stagequote:Op maandag 10 oktober 2011 16:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vond stage leuk en dat wil ik overal melden. Dus bij deze
Waarom Casio?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:14 schreef jna het volgende:
Kijk op Bart kan je rekenen! Ik noem je voortaan casio
Texas instruments bekte niet lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom Casio?Noem me dan Radar!
Nee, wel meer niet!quote:
quote:
Moet het niet verkracht worden door de homies van Holland in da Hood.. Straight outta Alkmaar..quote:
Hehe, het is mijn werk, vandaar.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar niet door mij.
Wel een geniaal programma.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Moet het niet verkracht worden door de homies van Holland in da Hood.. Straight outta Alkmaar..
Zou wat zijn dan als jij dat niet zou kunnen dan inderdaad.quote:
Ja nee, daarom! En voor dat geld is het vaak de moeite ook niet om het te laten doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou wat zijn dan als jij dat niet zou kunnen dan inderdaad.
Maar anders had ik nu nog op jou moeten wachten, terwijl jij 'em maakte.
Dat ook nog eens.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja nee, daarom! En voor dat geld is het vaak de moeite ook niet om het te laten doen.
Dat zachte stemmetje van hem, zou het goed doen in de Hood..quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een geniaal programma.
Ja, ik kom uit de gevaarlijkste stad van Nederland, Heerlen.
Ik ken Heerlen, en geloof me, dat is verre van gevaarlijk
Net als veel nieuwe consumenten artikelen. Veel witgoedzaken repareren het niet eens meer. Zelfs binnen de garantie krijg je vaak gewoon een nieuwe DVD speler als je oude kapot is. Bepaalde merken/prijsklasses uitgezonderd.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zachte stemmetje van hem, zou het goed doen in de Hood..
Welk setje heb je?quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In die nieuwe speakers zit goed geluid
Hehe ja. En die G-LoW, uh ik bedoel Angelyrical danquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zachte stemmetje van hem, zou het goed doen in de Hood..
Die gasten uit Dokkum waren helemaal grappigquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hehe ja. En die G-LoW, uh ik bedoel Angelyrical dan
Vergeleken met Amerika, is Nederland vrij braaf. Ik kan me wel voorstellen waarom hij Heerlen bad-ass vindt, zeker vergeleken met andere steden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel een geniaal programma.
Ja, ik kom uit de gevaarlijkste stad van Nederland, Heerlen.
Ik ken Heerlen, en geloof me, dat is verre van gevaarlijk
De echte struggle zouden die gasten niet eens aan kunnenquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Vergeleken met Amerika, is Nederland vrij braaf. Ik kan me wel voorstellen waarom hij Heerlen bad-ass vindt, zeker vergeleken met andere steden.
Ja, jammer dat die er niet in zitten. Als er iets hardcore is, dan is het Dokkum!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die gasten uit Dokkum waren helemaal grappig
jupquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
De echte struggle zouden die gasten niet eens aan kunnen
Dokkum 4 life!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:38 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, jammer dat die er niet in zitten. Als er iets hardcore is, dan is het Dokkum!
LA prima. . South Central neequote:Op maandag 10 oktober 2011 18:39 schreef The_Dean het volgende:
Ik zou wel voor een van hun een paar weken naar South Central willen hoor
Ik hoor nu geluiden die ik met mijn vorige nooit hoorde.quote:
Mooi, kan Lien voortaan meenemen als ze uit school komtquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:04 schreef The_Dean het volgende:
Roep dat niet te hard, die zit in de straat achter Lien's school
Ik ken hem al een tijdje. En nee, want brommertjes.
Oh, okequote:Op maandag 10 oktober 2011 19:05 schreef The_Dean het volgende:
Nee, vanaf die halte rechtdoor die straat in, dan eerste rechts, en dan bijna op het einde.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:05 schreef jna het volgende:
[..]
Mooi, kan Lien voortaan meenemen als ze uit school komt
Als je daar kan komen, dan kan je net zo goed naar mijn verjaardag komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:08 schreef jna het volgende:
Oh ik heb ff op de kaart gekeken, Leeuwarden is toch verder weg dan ik had ingeschat
Tuurlijk.quote:
En wat is een Jan dan?!quote:
whehehequote:
Wat dan, zo'n programma die woorden voor je bedenkt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:09 schreef jna het volgende:
Overigens mogen mensen die zo'n cheatprogramma gebruiken ook dood!
Daarom verlies ik altijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:23 schreef jna het volgende:
[..]
Andere mensen wel. Heel wordfeud verneukt
Of winnen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:32 schreef Bravebart het volgende:
Mja, maar dan kan je soms verliezen door 1 woord
Ja. Log je in met je wf account en dan zie je alle mogelijke woorden per potjequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat dan, zo'n programma die woorden voor je bedenkt?
Lame!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. Log je in met je wf account en dan zie je alle mogelijke woorden per potje
Gerard Ekdomquote:
Vast niet.quote:
Ik moet die van vorige week nog kijken. Want het zit nu tegelijk met Grey's Anatomyquote:
Serieus? Wat gay zegquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:35 schreef jna het volgende:
[..]
Ja. Log je in met je wf account en dan zie je alle mogelijke woorden per potje
Ja dikke kak. Ik zie ook apps waar je niet hoeft in te loggen dus je kan het nooit tegenhoudenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Serieus? Wat gay zegZo wint een vriend van mij dus van me
No waaaaaay dat hij beter in Scrabble is dan ik
Terug naar gewoon Scrabble!quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:47 schreef jna het volgende:
[..]
Ja dikke kak. Ik zie ook apps waar je niet hoeft in te loggen dus je kan het nooit tegenhoudenRIP wordfeud, het was leuk
Ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:00 schreef The_Dean het volgende:
Cue![]()
Ja hoor, ben al een paar jaar aan het werk. Hoe gaat het met jou?
Zozo.. het is je hard vergaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:02 schreef The_Dean het volgende:
Hier gaat het prima. Goeie baan, huurhuisje, samenwonen
Ja, absoluut!quote:
Goed. Maar nog geen vrouw of samenwonend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
he Luc! Hoe is t met jou dan?
Ook al aan de vrouw en samenwonend?
Dat eerste is het belangrijkstequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed. Maar nog geen vrouw of samenwonend.
Je was hier toch nooit meer...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:02 schreef Cue_ het volgende:
Wel stom dat ik niet 1x in de OP genoemd wordt
Doel meer op van die mooie herinnerings/dankzij topicsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je was hier toch nooit meer...
Moet je jezelf even toevoegen.
Ja toch. Uit beleefdheid wil ik wel vragen hoe het met jou is, maar dat kan ik her al lezen:quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen
Hier gaat ie goed, 5 maanden geleden gewisseld van werk en prive gaat t z'n gangetje
En daar?
Gewoon iets ter plekke verzinnen wat OP waardig is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doel meer op van die mooie herinnerings/dankzij topics
Dat wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Doel meer op van die mooie herinnerings/dankzij topics
Dean moet zich toch ook nog wijzigen in de OP.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:04 schreef Lithia het volgende:
[..]
Gewoon iets ter plekke verzinnen wat OP waardig is.
Beleefdheid? is dat hier nog te vinden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja toch. Uit beleefdheid wil ik wel vragen hoe het met jou is, maar dat kan ik her al lezen:
Ik heb mijn steentje hier al genoeg bij gedragen in het verleden. Alleen niet om erkendquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:04 schreef Lithia het volgende:
Gewoon iets ter plekke verzinnen wat OP waardig is.
Dat bedoelde ik ook, wat je in het verleden hebt gedaan. Niet iedereen onthoudt alles en misschien hadden jullie vroeger iets gemist.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb mijn steentje hier al genoeg bij gedragen in het verleden. Alleen niet om erkend
Er is zoveel gebeurd, dat weet ik allemaal niet meer johquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:06 schreef Lithia het volgende:
Dat bedoelde ik ook, wat je in het verleden hebt gedaan. Niet iedereen onthoudt alles en misschien hadden jullie vroeger iets gemist.
Oh nee, dat heeft hij al aangepast.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dean moet zich toch ook nog wijzigen in de OP.
Maar je weet wel dat ze niet erkend worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er is zoveel gebeurd, dat weet ik allemaal niet meer joh
Gelukkig, te serieus hier op in gaan verpest hetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:11 schreef Lithia het volgende:
Maar je weet wel dat ze niet erkend worden.![]()
Nah, just kidding. Ik snap het wel.
Uitstekelbaars! (quote:
Hey Calquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:13 schreef Californium het volgende:
Klaar met studeren?Kom over een paar jaar nog maar even terug
Ligt natuurlijk ook nogal aan de studie die je moet doen. Maar wel grappig om nog altijd dezelfde mensen hier te zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:19 schreef Californium het volgende:
Cue_
Ik kwam hier ook mijn mijn eerste stage in begin 2008! Nu begin ik over iets minder dan een maand aan WEER een stage....
Je kwam speciaal voor mij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:28 schreef Californium het volgende:
Kloptniet dat ik hier nog vaak kom...
Denk dat we allemaal ondertussen wel klaar zijn met de studie die we toen dedenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:02 schreef Cue_ het volgende:
Nog altijd druk met de studie dus?
Dacht dat iedereen ondertussen wel eens klaar zou zijn![]()
Ja hoor, hier gaat t wel z'n gangetje
Wat liefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef Californium het volgende:
Ik zag je naam staan dus toen moest ik even komen kijken
Mwa, karig valt wel mee, maar de eerste assignment was wel erg easy, de helft van de mensen had een 10 ofzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:53 schreef Californium het volgende:
@ BB: hadden jullie ook zo'n karig mastervak als wij hadden (ik had een 9 als eindcijfer)
Nachtwerk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:02 schreef Californium het volgende:
Meh... Druk druk drukdeze week 2 stressvolle dingen op het programma en op morgenavond na elke avond wat sociaals
Geen idee wanneer ik mijn huiswerk moet gaan maken
9 uur slaap.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:11 schreef Californium het volgende:
[..]
En nachtwerk wordt m niet.... Ik heb minimaal 9 uur slaap nodig als ik goed wil functioneren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |