Ja tot half 2, toen stond opeens een maat van me langs me bed "Kijk hem daar liggen meuren, mafkees, het is half 2 man! Heb je gister liggen kloeken? (zuipen)"quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:02 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Ik deed een dubbele facepalm![]()
Lekker geslapen trouwens?![]()
[/offtopic]
Nee gewoon of je nog had geslapen, want je ging laat naar bedje toe. Ik was slechts 3 uurtjes eerder gaan slapen, dus had achteraf net zo goed kunnen blijven kijkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja tot half 2, toen stond opeens een maat van me langs me bed "Kijk hem daar liggen meuren, mafkees, het is half 2 man! Heb je gister liggen kloeken? (zuipen)"
Of snap ik hem nou niet? Voglens mij doel je op dat ik optijd ben gaan slapen? If so nee, 6 uur baby haha, kon het niet laten, maar ik was ook pumpedddddd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 67% gewijzigd door Geo3kant op 09-10-2011 14:20:41 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Fenomeno op 09-10-2011 15:13:49 ]
Nou:quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:01 schreef Geo3kant het volgende:
Eens Fyodor, ze waren slecht..
En dat 200lbs was echt weer een Goldberg moment -> facepalm.
En hij heeft nog wel een zwaardere periode gehad, dus kan wel eens in de buurt hebben gezeten, zeker als hij inderdaad veel gewichtheffen deed...quote:Maynard's conditioning has been a noteworthy subject amongst fighters and broadcasters alike. During his entrance at UFC 125, Joe Rogan noted how Gray's performance is not severely hindered by traditional pre-fight weight cutting practices, noting that while the lightweight champion Frankie Edgar walks around close to the 155-pound weight limit, Maynard during training will sometimes weigh as much as 190 pounds. This means that from the start of training to the day of the official weigh-in, Maynard cuts between 25 and 35 lbs. to make the required 155.
Eitje voor Nog normaal gesproken, vond hem prima vechten tegen Davis.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Trouwens, heb ik het volgende gemist?
Ortiz vs. Nogueira @ UFC 140 Announced @ UFC.com
Ik las wel dat Tito vanalles aan het brabbelen was op Twitter over UFC 140 maar dit was me ontgaan?!
Als je 20 kg cut dan vind ik het niks gek dat hij soms problemen heeft met z'n cardioquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:25 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Nou:
[..]
En hij heeft nog wel een zwaardere periode gehad, dus kan wel eens in de buurt hebben gezeten, zeker als hij inderdaad veel gewichtheffen deed...
is dat niet een keer uitgesteld omdat ortiz geblesseerd was?quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik las wel dat Tito vanalles aan het brabbelen was op Twitter over UFC 140 maar dit was me ontgaan?!
bedoel je nate diaz vs sherk? je wilt hem dood?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:50 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik heb eens even gekeken in hoeverre fights al vooruit announced zijn, dat loopt helemaal door tot en met 140 die al ver ingevuld is. Voor UFC 141 staat pas een halve card en dan stopt het.
Daarom dacht ik dat het leuk zou zijn om al even vooruit te kijken en om Joe Silva te spelen.![]()
Hier eerst nog even 2 fights die ik @ UFC 141 verwacht
Welterweight: Sanchez vs. Ellenberger
Heavyweight: Carwin vs. Russow
UFC 142
Bantamweight: Wineland vs. Mizugaki
Featherweight: Vasquez vs. Yayha
Lightweight: Sherk vs. Diaz
Lightweight: Sotiropoulos vs. Barboza
Welterweight: Thiago vs. Johnson
Gamburyan en Damacio Page zullen tegen deze tijd ook wel weer hersteld zijn.
UFC 143
Flyweight: Benavidez vs. TBD
Welterweight: Koscheck vs. TBD
Middleweight: Okami vs. Boetsch
Light Heavyweight: Evans vs. Davis
In 3 maanden gebeurd er natuurlijk veel maar ik ben benieuwd of ik een beetje in de buurt zit.
TBD: To Be Determinedquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:53 schreef Geo3kant het volgende:
Fitch vs Ellenberger verwacht ik![]()
De rest wel mee eens/goede kans, maar wie is TBP?
Ik zie Pettis vs Diaz wel gebeuren.
De UFC heeft nu bijna alleen maar champs die stevig op hun plek staan (lees: hun titel minstens 1x verdedigd hebben). Dat p4p-gedoe was leuk toen alleen Silva en GSP dominant waren in hun divisies maar nu is het een onmogelijke taak om iemand aan te wijzen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:02 schreef Fyodor het volgende:
Ach dat geneuzel over P4P volg ik al tijden niet meer, is toch behoorlijk subjectief en Dana brengt zijn mening altijd als feit en voegt daar nog wat ''explicitive' aan toe om het nog overtuigender over te laten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had hem allang gepost, opletten slaapkopquote:Op zondag 9 oktober 2011 14:14 schreef Geo3kant het volgende:
http://uk.ufc.com/media/136-post-fight-press-conference
Ze hadden hem goed verstopt, post fight conference!
met vechten.[/spoiler]
[Centraal] MMA topic #91 Aldo vs. FlorianDie staat al weken op Wikipedia, het moet alleen nog officieel bevestigd moet worden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 15:23 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik las wel dat Tito vanalles aan het brabbelen was op Twitter over UFC 140 maar dit was me ontgaan?!Ik ga voor Ortiz. Tegen Davis deed hij helemaal niks, alleen takedowns verdedigen. En zoals we gisteren zagen bijquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Eitje voor Nog normaal gesproken, vond hem prima vechten tegen Davis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met verdedigen alleen win je geen wedstrijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |