SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:55 schreef Fyodor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O rly?quote:Op zondag 9 oktober 2011 02:58 schreef Geo3kant het volgende:
Yo later! Ff pissen en tanden poetsen.. en slapen!? .....
Nee, jij gaat slapen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:10 schreef Geo3kant het volgende:
Nu gaan we kijken of Guillard zijn subdefense heeft verbeterd.
Zijn ook teveel risicovolle matches, mijn hele betting zooi draait om Sonnenquote:
Garcia is vooral bekend (bij mij) vanwege Korean zombie.. verder maar een sloppie stand up.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:25 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik vind beide fighters kut, zal wel een kut gevecht worden
Dat magere gezicht zit me toch niet helemaal lekker. Sinds de bekendmaking van de match-up denk ik al dat Stann via (T)KO wint en dan komt hij ook nog eens zo naar de weigh ins. Maar ik heb me door iedereen om laten lullen dat hij een decision eruit gaat grinden.quote:Op zondag 9 oktober 2011 03:23 schreef Geo3kant het volgende:
Tenzij hij al die andere fights ook met roids heeft gewonnen, dan wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |