De 'gewone' versie of hoe je dat noemtquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het stuk dat in Oldboy zit? En in exact die uitvoering?
Ah, niet de versie die ik bedoel dus.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
De 'gewone' versie of hoe je dat noemt. Niet die van Oldboy.
Mja, niet helemaal mee eens.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:09 schreef Tegan het volgende:
I know. Maar het origineel lijkt uiteraard op jouw versie.
Op vakantie gaan in dezelfde tijdzone FTWquote:
Dat duikt minder mooi.quote:Op zondag 9 oktober 2011 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op vakantie gaan in dezelfde tijdzone FTW![]()
Was ze onder de indruk?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Sorry.Ze was wel langer stil dan normaal.
Hebben ze de naam bewust verkeerd geprint, of heet de winkel ook echt zo en is het hun manier van "grappig". Anders zou ik me doodschamen als mijn uitnodigingen zo verkeerd waren gedrukt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:27 schreef rhubarbje het volgende:
ik moet zo naar de opening van een nieuwe winkel (van iemand uit mijn familie)
maar ze hebben de naam verkeerd geschreven
ik erger me er al aan sinds ik de uitnodiging kreeg maar ja om er nu nog wat van te zeggen is ook lullig lijkt me want alles is al klaar etc
Weet ik niet, vond het vanmorgen maar eng, normaal meldt ze zicht wel tussen zeven en acht.quote:
Nope dit is gewoon een fout omdat ze de taal niet goed beheersenquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hebben ze de naam bewust verkeerd geprint, of heet de winkel ook echt zo en is het hun manier van "grappig". Anders zou ik me doodschamen als mijn uitnodigingen zo verkeerd waren gedrukt.
[..]
Weet ik niet, vond het vanmorgen maar eng, normaal meldt ze zicht wel tussen zeven en acht.![]()
Ze is wel een liefje he, ondeugend liefje dat wel.
Zal zo even je naam noemen, kijken of ze reageert.
Ze schrijven 'sjop' ipv 'shop'?quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nope dit is gewoon een fout omdat ze de taal niet goed beheersen
Wassup?quote:
Jij hebt tenminste niet voor niets al die foto's ingeleverd.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:43 schreef KomtTijd... het volgende:
[ afbeelding ]
Eén kaart voor al het openbaar vervoer. Makkelijk, snel en veilig. Jeuj.
quote:
Heldenverhalen op FOK!quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Maar ik douw die conducteur gewoon 5 kaartjes in zijn klauwen, zo van "volgens mij moet dit genoeg zijn".
quote:Op maandag 10 oktober 2011 10:46 schreef Bengeltje het volgende:
Dan vanmiddag daar maar eens neuzen.Fijn dat het zo goed gaat.
Ik wil vandaag al voor heel de week niet, ben er al weer helemaal klaar meequote:
Leraren hebben genoeg vrijquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:10 schreef rhubarbje het volgende:
Ik had er ook moeite mee
Ik haat werken op mijn vrije dag
en toch moet het bijna elke week?
Al had ik 50 weken per jaar vrij! een contract van 3 dagen betekend natuurlijk niet elke week 4 dagen werkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Leraren hebben genoeg vrij![]()
Gelukkig mag ik 6 dagen deze week, oh joy!![]()
![]()
Ik snap het helemaal, zo gaat het bij mij ook altijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Al had ik 50 weken per jaar vrij! een contract van 3 dagen betekend natuurlijk niet elke week 4 dagen werken
Maar ik ben natuurlijk braaf en zie ook wel waar het vandaan komt en zo
maar het valt me wel zwaar om dan braaf op te staan
Ha!quote:
Figuurlijk dan hè!quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godver, allemaal mensen in mijn omgeving die ziek zijn en nu gaat het in mijn maagdarmstelsel ook helemaal de verkeerde kant op.
Ik heb ook even gekeken!quote:
Hoe vaak ben jij ziekquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Godver, allemaal mensen in mijn omgeving die ziek zijn en nu gaat het in mijn maagdarmstelsel ook helemaal de verkeerde kant op.
Yup, nog even genieten van de laatste zwoele avond.quote:
Nicequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, nog even genieten van de laatste zwoele avond.
Nooit echt 'ziek melden en heel de dag in bed blijven'-ziek eigenlijk. Maar mijn buik is overgevoelig lijkt wel, hoe vaak ik wel niet aan de dunne ben. Duurt dan meestal maar een halve dag ofzo maar tof is het nietquote:
Dat zou ik sowieso moeten doen jaquote:
Zou zomaar kunnen, ik eet heel slecht en onregelmatig, vaak veel slaaptekort doordeweeks, dat zal allemaal niet echt bevorderlijk zijn voor je spijsvertering idd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:25 schreef Tegan het volgende:
Maar serieus, denk dat 80% van je klachten dan over zijn hoor.
Als de klok een uur terug gaat, is het weer even wat langer licht 's avonds.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nice.
Hier is het ook wel een mooie avond, alleen kan ik niet wennen aan dat het zo vroeg donker is steeds.
Mja, yay. Alleen eigenlijk moeten ze dat zomer- en wintertijd afschaffen. Veel te ingewikkeld met tijdzones enzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als de klok een uur terug gaat, is het weer even wat langer licht 's avonds.
Het is net zoiets als zes weken zomervakantie. Een voortvloeisel uit vervlogen tijden. Het heeft zijn nut gehad, maar inmiddels is het wat achterhaald.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mja, yay. Alleen eigenlijk moeten ze dat zomer- en wintertijd afschaffen. Veel te ingewikkeld met tijdzones enzo. En het ene land die er wel aan doet en het andere niet enzo.
Gewoon géén vakantiequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is net zoiets als zes weken zomervakantie. Een voortvloeisel uit vervlogen tijden. Het heeft zijn nut gehad, maar inmiddels is het wat achterhaald.
Dat zeggik! Vroeger was het echter reuzehandig dat de kinderen zo lang op het land konden helpen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:44 schreef Tegan het volgende:
Zes weken zomervakantie is nutteloos. Verder eens.
Toen gingen de meisjes gewoon niet naar school zodat ze op het land konden werkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zeggik! Vroeger was het echter reuzehandig dat de kinderen zo lang op het land konden helpen.
Gelukkig hebben ze tegenwoordig alle tijd om het huishouden te doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Toen gingen de meisjes gewoon niet naar school zodat ze op het land konden werken.
De winnende.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb ook even gekeken!
Welk autotje is van jou KT?
Aan het eind stond ik ook nog een keer te juichen. En Kuuks heeft me gespot op de tribune maar dat heb ik zelf even gemist...quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet daadwerkelijk op de film staan om in beeld te komen he.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:56 schreef Tegan het volgende:
Er moet gewoon een confirmation screen komen.
Er waren meer krullenbollen, dus het kan ook zijn dat het een andere was hoor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:26 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Aan het eind stond ik ook nog een keer te juichen. En Kuuks heeft me gespot op de tribune maar dat heb ik zelf even gemist...
de trui die ik laatst had besteld maar teruggestuurd omdat ik hem te duur vond is nu in de salequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:07 schreef rhubarbje het volgende:
blegh wekker gezet omdat ik een jurkje wil van de H&M
is precies die maat uitverkocht
jammerquote:
Topkwaliteitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
Vijf minuten bij Tessa en al kapot gebeten.
[ afbeelding ]
Aardig buikje voor bijna 17 wkn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:37 schreef Kuukske het volgende:
Oja, Bengel. Dan hoef je niet te zoeken: Het grote buikentopic deel 71
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Zie hier toch wel goed dat haar ene oog donkerder is dan de andere, viel me altijd al op, ben benieuwd of dat zo blijft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Och en dat koppie er dan ook bij hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:34 schreef Bengeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zei "goedzo", voor haar is dat eigenlijk een teken om op te springen en voor een brokje te komen. Nu was ze in dubio, speeltje of brokje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och en dat koppie er dan ook bij hè.
Jaloers.quote:
Bij deze dan maar meteen... Mooie buik Kuuks.quote:
Even bijkomen van een nacht slecht slapen. Gelukkig erg rustig op werk op het moment dus kon eerder weg. Nu dus playstation aan en kansloos gamenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jaloers.
En bedankt voor de buikcomplimentjes dames.
T'tje!quote:
quote:
Ja! Dank je Airquote:
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Even bijkomen van een nacht slecht slapen. Gelukkig erg rustig op werk op het moment dus kon eerder weg. Nu dus playstation aan en kansloos gamen
Yup! Nu met een vest aan achter de laptop. Toch anders.quote:
Voor jou?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:41 schreef Tegan het volgende:
Ah, hier kan jij ook vast iets mooi bedenken om warm te worden.
Waarom maak jij foto's van je buik en laat je die aan iedereen zien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik een foto van mijn buik maak zegt iedereen: "kilo of 10 afvallen zou je goed doen Grrrrrrrr..."
Yup, dus dan denk ik: als jij het koud hebt, doe je ook een vest aan.quote:
Of om een zekere Grrrrrrrr te citeren:quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Als ik een foto van mijn buik maak zegt iedereen: "kilo of 10 afvallen zou je goed doen Grrrrrrrr..."
quote:Doggy!.
Ik bedoel voor jezelf zodat jouw vest uit kanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, dus dan denk ik: als jij het koud hebt, doe je ook een vest aan.
Da's niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:05 schreef Tegan het volgende:
Ik bedoel voor jezelf zodat jouw vest uit kan.
Ga eten!quote:
Nog lasagne in de vriezer liggen?quote:
Iets anders lekkers?quote:
Dan snoepen, honger lijden of afleiding zoeken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Tegan het volgende:
Dat kost allemaal veel te veel tijd voordat het ontdooit is.
quote:
Om anderen voor te zijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom maak jij foto's van je buik en laat je die aan iedereen zien?
Misschien moest je ook maar es gaan posten in het grote buiken topic dan.quote:
Zien!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef Tegan het volgende:
Als ik zo die buiken daar bekijk en mijn buik, dan kan ik ook haast tien weken zwanger zijn.
Je valse mededogen siert je niet.quote:
Kom maar op!quote:
Waar doel je op?quote:
Het blijven maar woorden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:53 schreef Tegan het volgende:
Dat ik je lekker maak met over mijn buik praten.
Wat vond je van het einde? Na mijn stomme verklapactie die ik nog enigszins probeerde te verbloemenquote:
Me too. Tránen met tuiten. Zo hard heb ik gejankt. Tis maar goed dat ik 'm niet in de bios heb gezien, dan was ik er waarschijnlijk uitgetrapt wegens te veel herrie.quote:
Mequote:
Hij draaide toen wij onze hond lieten inslapen. Zijn er maar niet naartoe gegaanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:04 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Me too. Tránen met tuiten. Zo hard heb ik gejankt. Tis maar goed dat ik 'm niet in de bios heb gezien, dan was ik er waarschijnlijk uitgetrapt wegens te veel herrie.
Ik moet ook altijd aan m'n eigen hondjepondje denken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij draaide toen wij onze hond lieten inslapen. Zijn er maar niet naartoe gegaanHeb hem wel op de HD staan maar durf nog steeds niet te kijken.
Ik heb al 3 keer boerenkool gegeten en morgen hutspotquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
Bij deze verklaar ik het hutspotseizoen voor geopend
Ik zei dan ook niets over het boerenkoolseizoenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb al 3 keer boerenkool gegeten en morgen hutspot
Je hebt toch geen hond?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aan m'n eigen hondjepondje denken..
Bij jullie was het helemaal heftige timing dan indd. Tsjiez..
Al 14 jaar niet meer nee.quote:
Hell yeahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:01 schreef MissMSX het volgende:
Bij deze verklaar ik het hutspotseizoen voor geopend
Met speklapjes en owh... heb ik wel mosterd?quote:
Of met lekkere kippenpotenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met speklapjes en owh... heb ik wel mosterd?
Moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Al 14 jaar niet meer nee.. Maar ik zal het gewoon nooit vergeten. De dag dat ze voor het laatst de deur uit ging. ... Oh kut. Hormonen.
.
*Hugs*.quote:
quote:
Echt? Dat vind ik er nou helemaal niet bij passenquote:
Tof he?quote:
Mosterd? Wat is jouw recept?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met speklapjes en owh... heb ik wel mosterd?
Ik ben iOS5 aan het installeren.quote:
...quote:
3 minutes remaining is traag?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef JDude het volgende:
Het is nu baggertraag. Ik denk niet dat je veel mist.
Ajoh, dan leg ik 'm heel de nacht aan de pc. Wat geeft hetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef JDude het volgende:
Het is nu baggertraag. Ik denk niet dat je veel mist.
Echt niet!quote:
quote:
Klodder sambal door de jus en klodder mosterd op de hutspot en in het kuiltje voor de jusquote:
MissM kan briljant koken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef Tegan het volgende:
Klinkt als 'het smaakt voor geen meter dus ik meng er een of ander sausje door'.
Mosterd is toch niet heel vreemd?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:00 schreef Tegan het volgende:
Klinkt als 'het smaakt voor geen meter dus ik meng er een of ander sausje door'.
Ik ben allochtoon dus geen idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mosterd is toch niet heel vreemd?
Jawel, ben nog aan het downloaden. Niet installeren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef Kuukske het volgende:
Hé, JD. Jij bent aan de be.. Oh wacht, kunt niet wordfeuden nu.
Oh mooi. JIJ BENT!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:06 schreef JDude het volgende:
[..]
Jawel, ben nog aan het downloaden. Niet installeren.
Zeg dan niksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Ik heb vandaar een 'BN'er' gesproken, maar kan niet zeggen wie.
Heb je eindelijk KT in je huis gelaten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
Ze was wel ook blondquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je eindelijk KT in je huis gelaten?
Type het dan maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef Tegan het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Heb je eindelijk KT in je huis gelaten?
Hou je mening dan ook voor jequote:
Ben jij dat Geert?quote:
Je kent haar niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Kuukske het volgende:
Oh, een zij. Hm. Kennen we haar van een tv-serie?
In films?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kent haar niet.
Ze komt wel op de Nederlandse tv soms.
Of post een foto van haar, maar verander de naam van de foto zodat we het daar niet uit af kunnen leiden.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef Tegan het volgende:
Nee, dan weten jullie iets van mij dat geheim is.
Of een saaie film.quote:
Ik ook!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je kent haar niet.
Ze komt wel op de Nederlandse tv soms.
Oude tijden herlevenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:34 schreef KomtTijd... het volgende:
Toch een goeie 12 uur dood geweest hier.
Stooflappen!quote:
Gewoon doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit te twijfelen of pizza in bad eten te bizar is of wel gewoon kan als je alleen thuis bent
Onder de douche pizza eten, dat is bizar, in bad kan prima.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik zit te twijfelen of pizza in bad eten te bizar is of wel gewoon kan als je alleen thuis bent
Een bad hebbenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef rhubarbje het volgende:
+1quote:
Morgen boerenkool!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |