Tuin zinder gras is geen probleem hoor, ze vermaken zich toch wel. Mette doet weinig met het gras in onze tuin. Het is bijvoorbeeld wel heel handig als je er een glijbaantje opzet, zachte ondergrond. Maar desalniettemin houd ik persoonlijk gewoon van gras in een tuin. Hoort er toch een soort van bij voor mij
En op zandbakken kan je deksels doen zodat de katten er niet in kunnen, hebben wij ook en werkt perfect.
Schuttingen, moeilijk hoor. Ik denk dat dat composietspul niet eens zo lelijk is hoor. En je kan het maar beter zo onder onderhoudsvriendelijk houden, zeker met 2 kleine kids. Of een degelijke, makkelijk te onderhouden houten, maar die zijn meestal wat duurder. Wij hoeven geen schutting bij te houden, alleen de heg af en toe bijwerken, maar dat is in een half uurtje/uurtje gebeurd.
En tot slot, jippie!! Over goed een maand hebben jullie oplevering!! Ik zou als het even kan zeker de afspraken vervroegen, wantbeind december ligt alles vanwege de feestdagen weer plat en die paar weekjes ervoor kan je dan lekker pakken en zorgen dat er doorgewerkt wordt. Dan heb je minder stress op het eind en kan je dat lekker geleidelijk aanpakken.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..