Hij zit in de ovenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef LizzyAdam het volgende:
Granny smiths zijn best lekker in de apfeltorte, dat geeft em een extra.. Bite.
Chester.. Een van de weinige stukjes noord-west engeland dat nog aanzichtelijk is. Ben je wel eens in stoke on trend geweest?
Dat was het leukste juist. Ik was bang, maar wel geintrigeerd door dit fenomeen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef LizzyAdam het volgende:
Blackpool=dronke dikke eng witte britten in een pret park.
Ik ken 't. Ik had een hanenkamachtigding bij de laatste Lesbeau-meet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef LizzyAdam het volgende:
Haha, ja he. Soms nog best trots op. Mind you, voor zo'n kam sta je toch echt wel ff een half uur met lijm, lak en een fohn te klooien!
Nietus!quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ken 't. Ik had een hanenkamachtigding bij de laatste Lesbeau-meet.
Helemaal prima. Ik heb 't goei gedaon.quote:
Maar 't stond wel omhoog. Voor een tijd.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar 't stond wel omhoog. Voor een tijd.
vroeg? op zondag? sorry, op een vrije zondag kunnen die 2 woorden niet samen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ws. omdat ze dachten dat jullie al om 10 uur open zouden gaan en ze er een vroegertje van wilden maken en keurig om kwart over 10 aankwamen.
* DancingPhoebe has been there. Dit weekend.
Prima idee als je weet wat je zoekt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:12 schreef lezzer het volgende:
Ik kan hier van alles op gaan zeggen, maar ik doe dat maar even niet. Oké?
Iemand ervaring met jeans online kopen? Goed idee? Slecht idee?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, ik heb vannacht echt bizar goede seks gehad! Insert sigaarrooksmiley!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:47 schreef Bakfiets. het volgende:
Nee, die komt pas om half 10 aan op Schiphol.
In je droom of?quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, ik heb vannacht echt bizar goede seks gehad! Insert sigaarrooksmiley!
Vriendin van Rinus.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:17 schreef lezzer het volgende:
OMG ik heb het nog bekeken ook. Minimaal de helft.
Bedoel je de zwiepende cheerleader? Of de vriendin van Rinus?
Dan heb ik dat ook, want ik lig ook in een deukquote:Op maandag 10 oktober 2011 18:59 schreef Bakfiets. het volgende:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/tietje
Waarom moet ik hier om brullen? Heb ik nog zo'n kinderzieltje?
Nog steeds.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:28 schreef lezzer het volgende:
Is eigenlijk iedereen de Mama Appelsap in de OP en TT ontgaan?
1463 in heel Nederland is toch niet zoveel? Dat zijn niet de nieuwe geboortes in 2010 hoor.quote:
Dat zou mogelijk helpen, maar is niet aan te raden als je vrouw 3 meter verderop op speaker zit te bellen.quote:
Nee, dan wacht maar evenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zou mogelijk helpen, maar is niet aan te raden als je vrouw 3 meter verderop op speaker zit te bellen.
Van mij nog geen 10. Dat vind ik eigenlijk wel onwaarschijnlijk weinig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:34 schreef lezzer het volgende:
van mijn naam zijn er iets van 24.000 ofzo
En ik heb geen idee waarom dat in mijn geboortejaar zo piekte eigenlijk.
ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 08:30 schreef lezzer het volgende:
Nee, nou, euh.
Vaak worden als doopnamen wel namen van grootouders o.i.d. gebruikt.
Zo ben ik naar mijn oma's vernoemd en mijn zus naar mijn opa's.
Ik neem dat Nirak dat bedoelt
Tuurlijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je kunt imo ook vernoemen zonder te dopen
Nee, ik was om half 8 op kantoor, keurig voor de file uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:56 schreef Vanyel het volgende:
Wat ben je laat. Stond je weer in de file?
Ja, dat ken ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:58 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind mezelf wel slim vandaag. Heb vorige week al de halve woensdag geblokkeerd in mijn agenda zodat ik straks een paar uur tijd heb om klusjes te doen die normaal blijven liggen.
Nu nog kijken of t lukt
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Het was half 1 voor ik bij de computer in de buurt kwam en had daarna ook nog de nodige aanloop.
Gelukkig kan ik morgen thuis in de herkansing.
quote:
uhm...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Nirak het volgende:
M'n baas heeft hier 3 uur zitten beppen, was erg gezellig. En hij moest weer even zeggen dat hij me mist. Maar ik mis m'n werk ook wel een beetje moet ik eerlijk zeggen.. Ik hou van vakantie.. maar deze vakantie duurt erg lang en ik kan niet veel.. Dus laat die beeb maar snel komen dan gaat m'n rugpijn snel over en heb ik wat te doen
Zet zangstem op: "eeeeeven aan m'n moeoeoeoeoeder vragen"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga zaterdag daten metDottir
.
Dr moeder schijnt er ook bij te zijn...,
Die wil best even gaan hoor als je een momentje alleen wil.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ga zaterdag daten metDottir
.
Dr moeder schijnt er ook bij te zijn...,
Met jou winnen we de oorlog ook niet he..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Nee joh gek, straks poept ze in dr pamper!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja eeeuh, das het voordeel he, van andermans kinderen, Teruggeven als ze schijten of krijsen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:35 schreef lezzer het volgende:
Oh bareuh...
Ik voel me eigenlijk niet zo lekker...
Hee ik ook niet. Gezellig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:35 schreef lezzer het volgende:
Oh bareuh...
Ik voel me eigenlijk niet zo lekker...
+10quote:
Als Dottir je lief aankijkt en die warme lucht opstijgt uit haar luier dan breek je DP , en dan zeg je: ach, kom maar hier met die luierdoekjes (gewoon 10 gebruikenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet mijn eerste. En nee. Gewoon nee.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Niet mijn eerste. En nee. Gewoon nee.
Ja, geen idee. ook niet gebaseerd op logica of wat ook.quote:
OMGquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
en smaakte naar een doos Celebrations.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 21:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Joh, dat Engelse meisje, allemaal leuk en aardig. En ze was vast fantastisch in bed en smaakte naar een doos Celebrations. Maar jij moet toch gewoon met Skunk trouwen, dus het is maar beter zo.
()
Klopt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jaja. Je wil me gewoon dronken en gewillig }:{
Tuulk. Afgelopen weekend voor het eerst in een half jaar auto gereden, maar parkeren kan ik vast nog.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 22:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wil jij me ook al dronken en gewillig?
Oto he :/
Kom je me weer inparkeren?
Idd.quote:
Ja, keileukquote:
Ja, ze vroeg of ik correspondent wilde worden in Amerikaquote:
Na 9 jaar was de liefde gewoon over. Zoals veel mensen niet goed nagedacht voordat je een dier in huis neemt. Ben er niet trots op, maar eerlijk duurt het langst.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:35 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de reden waarom je ze weg doet![]()
Het is een proces van 2 jaar geweest, deze beslissing. En er zijn ook echt wel wat traantjes gelaten gisteren hoorquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:19 schreef Blue-eyes het volgende:
Je bent er tenminste eerlijk over![]()
Ik kan het me nooit zo goed voorstellen dat mensen hun huisdier zomaar weg kunnen doen, je bent er immers aan gehecht en het maakt deel uit van je leven.
Ik moet zeggen, ik heb mijn katten ook wel eens vervloekt als het hele huis weer onder het kattegrit lag of ze hadden weer op een onmogelijke plek gekotst, maar aan wegdoen heb ik nooit gedacht.
Nee. Dat wist jij niet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Want in de provincie hebben ze geen kookboeken en/of internet?
Aha, en deed ze een beetje leuk mee?quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef Bakfiets. het volgende:
Die heb ik even mooi het hof gemaakt.
Ja, ik heb de geneugten van het samen eten van Döner met jou nog niet mogen meemaken hoor....quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:49 schreef Bakfiets. het volgende:
Tsja, wat dacht je dan. Tegen wie heb je het nou eigenlijk.
quote:
Ik las even Dottir ipv Döner. En ik vraag telkens wanneer je dan wil, maar je wil nooit.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, ik heb de geneugten van het samen eten van Döner met jou nog niet mogen meemaken hoor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 16% gewijzigd door Bakfiets. op 16-10-2011 20:42:39 ]Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Wel gewillig? Is het eindelijk zover?quote:
Jamaar jij slet met een heel ander land.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef skunkasaur het volgende:
Ben je aan het sletten met andere lesbo's? VERDORIE VROUWMENSCH
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik las even Dottir ipv Döner. En ik vraag telkens wanneer je dan wil, maar je wil nooit.Vind je me eng?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
OMG
![]()
![]()
Ik was gewoon helemaal onthutstquote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:41 schreef lezzer het volgende:
Maar ik wil eigenlijk zo graag lief gevonden worden en zo![]()
Kan dat er nog bij dan?
Ja kom maar op dan. Ik heb net m'n fitnessprogramma afgewerkt, met wel 1,5KG aan de dumbells. Dus dan weet je het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:49 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja kom maar op dan. Ik heb net m'n fitnessprogramma afgewerkt, met wel 1,5KG aan de dumbells. Dus dan weet je het wel
Nou ik kan boksen. En al dat boer'nwerk hier heeft me ook al meer spieren opgeleverd. Dus kijk maar uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:02 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou ik kan boksen. En al dat boer'nwerk hier heeft me ook al meer spieren opgeleverd. Dus kijk maar uit.My hero.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Dat snap ik.. 5.30... Das nog midden in de nacht johquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:51 schreef lezzer het volgende:
Ja, dat heb je als je wekker om 5.30 afgaat.
Waar ik overigens steeds bozer over word elke ochtend
Helaasch nodig als je de file voor wilt zijnquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:05 schreef Nirak het volgende:
Dat snap ik.. 5.30... Das nog midden in de nacht joh
quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo lieverds, ik heb maandagbleus en ben er een beetje sippig van.
Ik zat er al op te wachtenquote:Gaat zo omslaan naar opgefokt en dan krijgen ze er van langs!
Al gelukt?quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hallo lieverds, ik heb maandagbleus en ben er een beetje sippig van.
Gaat zo omslaan naar opgefokt en dan krijgen ze er van langs!
Ja niet dus! Damagnie namelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:54 schreef lezzer het volgende:
Oh, dus dáár zit iedereen: http://www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht&bericht=9563
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |