Hij zit in de ovenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef LizzyAdam het volgende:
Granny smiths zijn best lekker in de apfeltorte, dat geeft em een extra.. Bite.
Chester.. Een van de weinige stukjes noord-west engeland dat nog aanzichtelijk is. Ben je wel eens in stoke on trend geweest?
Dat was het leukste juist. Ik was bang, maar wel geintrigeerd door dit fenomeen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef LizzyAdam het volgende:
Blackpool=dronke dikke eng witte britten in een pret park.
Ik ken 't. Ik had een hanenkamachtigding bij de laatste Lesbeau-meet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:00 schreef LizzyAdam het volgende:
Haha, ja he. Soms nog best trots op. Mind you, voor zo'n kam sta je toch echt wel ff een half uur met lijm, lak en een fohn te klooien!
Nietus!quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:01 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik ken 't. Ik had een hanenkamachtigding bij de laatste Lesbeau-meet.
Helemaal prima. Ik heb 't goei gedaon.quote:
Maar 't stond wel omhoog. Voor een tijd.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:30 schreef Bakfiets. het volgende:
Maar 't stond wel omhoog. Voor een tijd.
vroeg? op zondag? sorry, op een vrije zondag kunnen die 2 woorden niet samen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 11:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ws. omdat ze dachten dat jullie al om 10 uur open zouden gaan en ze er een vroegertje van wilden maken en keurig om kwart over 10 aankwamen.
* DancingPhoebe has been there. Dit weekend.
Prima idee als je weet wat je zoekt.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:12 schreef lezzer het volgende:
Ik kan hier van alles op gaan zeggen, maar ik doe dat maar even niet. Oké?
Iemand ervaring met jeans online kopen? Goed idee? Slecht idee?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jezus, ik heb vannacht echt bizar goede seks gehad! Insert sigaarrooksmiley!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |