35 euro incl. verzenden gebodenquote:NFS:HP 10 euro
SC:DA 5.00 euro
Alice 20 euro
Postkantoor is schuin tegenover mij, dus ik hoop dat ik voor 5 uur thuis benquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:35 schreef vosss het volgende:
Gaat het lukken dat ik die dinsdag in huis heb denk ik?
Ik heb namelijk weekend tot en met woensdag, dus dat zou wel ok zijn zegmaar
Loki-bezichtiging?quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:29 schreef Façade het volgende:
Beautiful Katamari, 4 euro en een heuze Loki-bezichtiging.
Moet lukken, dan wordt het wel in de avond.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je wil hem vandaag op komen halen?
Prima. Ik PM je wel even.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:51 schreef Façade het volgende:
[..]
Moet lukken, dan wordt het wel in de avond.
Laat ff weten als het gelukt is vandaag, anders lig ik morgen voor jan met de korte lul voor mn brievenbus te wachten heel de dagquote:Op zondag 9 oktober 2011 11:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Postkantoor is schuin tegenover mij, dus ik hoop dat ik voor 5 uur thuis ben
Jupsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:33 schreef vosss het volgende:
Okay dus als TNT/TPG Post/PostNL of hoe dat kutbedrijf tegenwoordig dan ook mag heten een beetje mee werkt dan kan ik morgen de Sherlock Holmes uit gaan hangen
Ja ik heb een xbox, maar de user erop is gebanned, heb hem niet online gehad, dus alles doet het nog gewoonquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:46 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Dirt: 5 euro
SW:FU1 5 euro
Pure+Lego Batman 5 euro
Assassins Creed 2.50 euro
verzenden is 6.75 denk ik maar dat is goed
PM je gegevens maar
heb je ook nog een xbox want de mijne heeft rrod![]()
Wat is een leuk prijsje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:38 schreef MrDeX het volgende:
Prince of Persia
Fallout 3
Madden 09
Leuk prijsje?
Mooi, veel plezier ermeequote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef Brennie het volgende:
La Noire is in goede orde ontvangen.
Thanks en de groetjes,
vosss
vandaag ontvangen, tnxquote:
Kom op zeg je denk toch niet dat ik achterlijk ben? Dan zou ik jou moeten betalen om mijn game te kopen. 70 cent voor een envelop en 1.80 aan postzegels.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:53 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
2,45 voor Assassin's Creed incl. verzendkosten
Dat ook.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 18:12 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
En daarbij is ie al voor mij! Toch?
Wat vraag je voor die Xbox?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja ik heb een xbox, maar de user erop is gebanned, heb hem niet online gehad, dus alles doet het nog gewoon
quote:Op maandag 17 oktober 2011 21:01 schreef VerrekteHarrekes het volgende:
18,50 incl. verzenden voor RDR en Fallout 3?
Voor jullie beiden geld dat ik er net achter ben gekomen dat Fallout 3 niet werkt. Dus het is alleen een mooie onderzetterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |