Wow, wat een ophef over een groepje van maar 40 demonstranten. Afgaande op het fanatisme van Die_Hofstadtgruppe kreeg ik het idee dat heel het Plein volgestroomd was met extremisten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:04 schreef slashdotter3 het volgende:
Ik heb een Trouw artikel erbij gevonden:
[ afbeelding ]
Het is natuurlijk gewoon een zonde om constructief te werken aan je eigen land..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:12 schreef slashdotter3 het volgende:
Het leven zou zoveel makkelijker zijn als we dit soort knuppels gewoon konden deporteren.
"je vindt dit een kutland? Prima, opgerot uit dit kutland!!"
Alsof dit het enige wapenfeit was. Dat gedownplay wordt echt lachwekkend. Eerst is het niet waar en als je dan bewijs toont is het niet genoeg. Never enough.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:07 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wow, wat een ophef over een groepje van maar 40 demonstranten. Afgaande op het fanatisme van Die_Hofstadtgruppe kreeg ik het idee dat heel het Plein volgestroomd was met extremisten.
Wat is niet waar? Ik vind vooral dat je nogal hard brand schreeuwt terwijl er hooguit een kringeltje rook is. Er staan 40 moslims met antieke ideeen op het Plein hun vrijheid van demonstratie te beoefenen en jij schetst het beeld dat over tien jaar overspeligen als regel worden gestenigd. Prima dat je het protest van dit kleine groepje achterlijk vindt, dat mag. Maar je moet het niet groter maken dan het is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:22 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Alsof dit het enige wapenfeit was. Dat gedownplay wordt echt lachwekkend. Eerst is het niet waar en als je dan bewijs toont is het niet genoeg. Never enough.
Waarom werd dit stelletje idioten niet in elkaar geknuppeld door de ME, want je gezicht bedekken mag niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Ik vind vooral dat je nogal hard brand schreeuwt terwijl er hooguit een kringeltje rook is. Er staan 40 moslims met antieke ideeen op het Plein hun vrijheid van demonstratie te beoefenen en jij schetst het beeld dat over tien jaar overspeligen als regel worden gestenigd. Prima dat je het protest van dit kleine groepje achterlijk vindt, dat mag. Maar je moet het niet groter maken dan het is.
Word jij door de ME in elkaar geknuppeld als je door rood rijdt ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Waarom werd dit stelletje idioten niet in elkaar geknuppeld door de ME, want je gezicht bedekken mag niet?
Zoals ik al zei: alsof dit het enige wapenfeit is. Zie jij dit echt los van al dat gezeik over burqas, hoofddoeken, van Gogh's moord, handgranaten gooien in Laak (waar ik toen woonde), 9/11, Atocha, London, Jeneiz etc etc etc?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat is niet waar? Ik vind vooral dat je nogal hard brand schreeuwt terwijl er hooguit een kringeltje rook is. Er staan 40 moslims met antieke ideeen op het Plein hun vrijheid van demonstratie te beoefenen en jij schetst het beeld dat over tien jaar overspeligen als regel worden gestenigd. Prima dat je het protest van dit kleine groepje achterlijk vindt, dat mag. Maar je moet het niet groter maken dan het is.
Van het teringweer natuurlijk! Jezus hoe stom kan je zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef Taurus het volgende:
Powned die normale vragen stelt. Right. Wat bedoelt TS met 'bang dat het zoontje ziek wordt'? Waarvan?
Omdat het daar regent en koud is vraagt hij of het zoontje niet ziek wordt i.v.m. verkoudheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef Taurus het volgende:
Powned die normale vragen stelt. Right. Wat bedoelt TS met 'bang dat het zoontje ziek wordt'? Waarvan?
Ik zie het in perspectief, en in de wetenschap dat het overgrote merendeel van de moslims in Nederland dit extremisme niet aanhangt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: alsof dit het enige wapenfeit is. Zie jij dit echt los van al dat gezeik over burqas, hoofddoeken, van Gogh's moord, handgranaten gooien in Laak (waar ik toen woonde), 9/11, Atocha, London, Jeneiz etc etc etc?
Sorry maar dan ben je echt extreem naief.
Dat is fysiek geweld. Precies de grens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:42 schreef hydroven het volgende:
[..]
Wat ik niet duld, is dat de journalist zijn microfoon werd afgenomen door één van de betogers. Dat is echt beginnnen met provoceren en geweld uitlokken.
Ja, ik bedoel dat geweld niet kan en dat het over de grens is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is fysiek geweld. Precies de grens.
Je woont zeker vooral tussen blanken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:42 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik zie het in perspectief, en in de wetenschap dat het overgrote merendeel van de moslims in Nederland dit extremisme niet aanhangt.
Irrelevant. Ik hou er niet van mijn eigen ervaringen op heel Nederland te projecteren. Dat heet generaliseren, en daar heb ik niet zo veel mee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je woont zeker vooral tussen blanken?
Ja dus de realiteit is niet belangrijk? Theoretische prietpraat over hoe het zou MOETEN ZIJN wel?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:51 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Irrelevant. Ik hou er niet van mijn eigen ervaringen op heel Nederland te projecteren. Dat heet generaliseren, en daar heb ik niet zo veel mee.
Welja joh, verdraai mijn woorden even lekker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dus de realiteit is niet belangrijk? Theoretische prietpraat over hoe het zou MOETEN ZIJN wel?
Powned journalisten serieus nemen. Niet goed. Doe niet zo naïef, powned is nooit gefrustreerd, die mensen hopen juist te worden weggestuurd. Tijd dat mensen eindelijk eens doorhebben waarom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:42 schreef hydroven het volgende:
[..]
Omdat het daar regent en koud is vraagt hij of het zoontje niet ziek wordt i.v.m. verkoudheid.
Begrijp zowel het standpunt van de Pownews-journalist als de betogers.
De journalist zei wel ethisch-conforme vragen en begrijp zijn frustratie dat hij niet door mag gaan doen. Terecht dat hij voor zijn eigen veiligheid weggegaan is door de politie. Als hij zou worden geslagen, zou hij de kans krijgen om de politie als dader te nemen.
Langs de andere kant begrijp ik ook de betogers omdat ze zo bang zijn dat Pownews hun groep belachelijk gaan maken. En Pownews heeft wel een zekere vorm van reputatie om personen/groepen te stigmatiseren.
Wat ik niet duld, is dat de journalist zijn microfoon werd afgenomen door één van de betogers. Dat is echt beginnnen met provoceren en geweld uitlokken.
Persoonlijke ervaringen zijn juist NIET de realiteit voor Nederland, maar slechts jouw kleine beperkte ervaringen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja dus de realiteit is niet belangrijk? Theoretische prietpraat over hoe het zou MOETEN ZIJN wel?
Bij sommige nieuws-items willen ze het inderdaad luchtig maken (bv. aan kamerleden vragen of ze het met Jeroen Pauw hebben gedaan).quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:03 schreef Taurus het volgende:
[..]
Powned journalisten serieus nemen. Niet goed. Doe niet zo naïef, powned is nooit gefrustreerd, die mensen hopen juist te worden weggestuurd. Tijd dat mensen eindelijk eens doorhebben waarom.
Uitvoerende journalisten? Bedoel je niet uitvoerende, door belastinggeld gefinancierde, provocateurs?quote:Op zondag 9 oktober 2011 01:58 schreef Robus het volgende:
Dat hier serieus mensen zijn die agressiviteit en doodsbedreigingen tegen uitvoerende journalisten goedpraten zeg...
Bedoel je die uitkeringstrekkende haatbaarden?quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:01 schreef Ludd het volgende:
[..]
Uitvoerende journalisten? Bedoel je niet uitvoerende, door belastinggeld gefinancierde, provocateurs?
Scherp.quote:Op zondag 9 oktober 2011 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Bedoel je die uitkeringstrekkende haatbaarden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |