De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, maar heb het liever niet door als het van een vent komt..
quote:
Nee maar ik vind dit altijd zo jammer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus nu is die opeens geen goede gozer meer
Wat ben jij dan een klapjosti
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Dalando het volgende:
En dan pak je een pak nesquick, en dan ga je gewoon het poeder eten.
Haha nice man dan hoef ik dat niet meer te doen. Het is een elektrische?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:45 schreef BBQSausage het volgende:
Ik zal mijn kacheltje wel even aandraaien en vol laten stromen met warm vocht![]()
Zo hard dat de koekjes en koffie in de rondte vliegen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Zit nu bij mijn ouders en het is party hardy hiero
Sterren 24 staat dus aan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Spouwerranger het volgende:
Zit nu bij mijn ouders en het is party hardy hiero
Hoezo? Noem één goede rede.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik vind dit altijd zo jammer.
Ik was 13:30 klaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ben net klaar met werken, zou eigenlijk van nu tot vanavond 23:00 moeten werken maar die dienst had ik met een collega geruild, dus eerder weekend
Nog erger, theequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zo hard dat de koekjes en koffie in de rondte vliegen?
IS FUCKING LEKKER MANquote:
Nee, je moet hem zelf even aanslingeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nice man dan hoef ik dat niet meer te doen. Het is een elektrische?
Voordeelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo ben net klaar met werken, zou eigenlijk van nu tot vanavond 23:00 moeten werken maar die dienst had ik met een collega geruild, dus eerder weekend
Waarom, dat slaat toch nergens op, is hij nu opeens anders ofzo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
Nee maar ik vind dit altijd zo jammer.
Nee, ze zitten allebei een boek te lezen, echt droger wordt het niet volgens mijquote:
ook wel lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je wat pas lekker is zijn? Borrelnootjes.
Ja dus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Pas maar op, monkyyy is hier ook.
Omdat hij een gozer is waarvan ik het niet had verwacht..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sterren 24 staat dus aan?
[..]
Hoezo? Noem één goede rede.
Ik had vrij. U jelly?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jij bent echt verslaafd aan borrelnootjes.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Weet je wat pas lekker is? Borrelnootjes.
Bij de hoogvliet omdat kortingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens ben ik weer voorzien van pils, heb net een kratje HJ gehaald
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent echt verslaafd aan borrelnootjes.
Gaarne.quote:
anders, maar of het nou ook per se beter is?quote:
Goed bezigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
Tevens ben ik weer voorzien van pils, heb net een kratje HJ gehaald
Gezellig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, ze zitten allebei een boek te lezen, echt droger wordt het niet volgens mij
Wat had je dan verwacht? Dat iedere homo zwaar verwijfd is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Omdat hij een gozer is waarvan ik het niet had verwacht..
Ah. Zo'n ouderwetse dus. Nja laatmaar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, je moet hem zelf even aanslingeren.
Waarom noem je jezelf dan zoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:49 schreef BBQSausage het volgende:
Mensen die denken dat ik BBQSausages lekker vind.
Dit is al de 2e collega waar dit zo mij overkomt..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat had je dan verwacht? Dat iedere homo zwaar verwijfd is?Kom eens onder die steen vandaan.
Nee, niet per sequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
anders, maar of het nou ook per se beter is?
quote:
Ga janken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit is al de 2e collega waar dit zo mij overkomt..
Het is dan ook zo dat 10% van de wereldbevolking homo is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dit is al de 2e collega waar dit zo mij overkomt..
Best lekkerquote:
Nou, het zit zo, toen ik me registreerde, deed ik dat tijdens Serious Request van 3fm, en toen zat ik helemaal klaar, hele bureau vol chips en nootjes, en drinken enzo. Dus ik dacht, hé, ik ga me registreren op de FOK!s, voor het 3fm SR topic, maar hoe ga ik heten??/ Dus toen zag ik zo'n zak chips liggen met van die BBQ/Ham chips, en ik dacht hé, ok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:50 schreef coban het volgende:
[..]
Ah. Zo'n ouderwetse dus. Nja laatmaar.
Ik hou de meningen voor mijzelfquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is dan ook zo dat 10% van de wereldbevolking homo is.
En je ontwijkt de vraag; wat maakt het uit?
JA, ECHT KAPOT ERRUG, OMG COBAN, IK WIL TS ZIJNquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef coban het volgende:
Ik ben de TS like a boss.
Zijn jullie jaloers stelletje fuckers?
Zwaar jaloers, zit hier in een hoekje te huilen met zelfmoordneigingen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef coban het volgende:
Tsss, ik zat er al helemaal klaar voor, kon niet wachten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:50 schreef Beach het volgende:
[..]
je snapt best dat ik dat niet zomaar doe
Niet echt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef coban het volgende:
Helaas. Je zal je moeten behelpen met wat anders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsss, ik zat er al helemaal klaar voor, kon niet wachten.
Quotefaal?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, het zit zo, toen ik me registreerde, deed ik dat tijdens Serious Request van 3fm, en toen zat ik helemaal klaar, hele bureau vol chips en nootjes, en drinken enzo. Dus ik dacht, hé, ik ga me registreren op de FOK!s, voor het 3fm SR topic, maar hoe ga ik heten??/ Dus toen zag ik zo'n zak chips liggen met van die BBQ/Ham chips, en ik dacht hé, ok.
Nee dat doe je niet, je hebt al een paar keer aversie laten blijken jegens homoseksuelen.quote:
geen quotefaalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:53 schreef coban het volgende:
[..]
Quotefaal?
Maar eerlijk gezegd wilde ik je wel vragen wrm je daarvoor koos
Sadist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef coban het volgende:
Omg yeeesss ik heb mijn doel bereikt pizza en spouwer janken yeauahuehauahhhuheuhauhhhs
Je levensdoel toch wel?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef coban het volgende:
Omg yeeesss ik heb mijn doel bereikt pizza en spouwer janken yeauahuehauahhhuheuhauhhhs
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef coban het volgende:
Ik ben het met je eens. Goed verwoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, je hebt al een paar keer aversie laten blijken jegens homoseksuelen.
Maar ja, het is dan ook zo dat niet iedereen snapt hoe het zit met homo's de meesten mensen schijnenen daar niet genoeg hersenverbindingen voor te hebben
Omgomgomgomgomgomgomgomgomgomgquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef coban het volgende:
[..]
Jawel want ik had het over je kachel
...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee dat doe je niet, je hebt al een paar keer aversie laten blijken jegens homoseksuelen.
Maar ja, het is dan ook zo dat niet iedereen snapt hoe het zit met homo's de meesten mensen schijnenen daar niet genoeg hersenverbindingen voor te hebben
huilen en alles, gevoelig shit deze.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef Dientje12 het volgende:
Ik ga vannacht als het donker is ''Marco Borsato - Afscheid nemen bestaat niet'' luisteren
En dan ga ik met een aansteker zo in de lucht heen en weer
SRquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nou, het zit zo, toen ik me registreerde, deed ik dat tijdens Serious Request van 3fm, en toen zat ik helemaal klaar, hele bureau vol chips en nootjes, en drinken enzo. Dus ik dacht, hé, ik ga me registreren op de FOK!s, voor het 3fm SR topic, maar hoe ga ik heten??/ Dus toen zag ik zo'n zak chips liggen met van die BBQ/Ham chips, en ik dacht hé, ok.
Allichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef Rezania het volgende:
Zeggen jullie ook soms 'U mad?' en 'U jelly?'
Als je zoiets in het echt gebruikt, vind ik dat best wel sneu.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef Rezania het volgende:
U jelly klinkt wel goedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef Rezania het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
...
Daarom houd ik ze nu voormijzelf
omg, een onsterfelijke turkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
Hahahahha denken jullie dat ik zomaar doodga?
HHAHAHAAHAHA nooit.
Noh.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef Rezania het volgende:
JIJ BEN GWOON ONSTERFELIJK IK WIST HET!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef coban het volgende:
Hahahahha denken jullie dat ik zomaar doodga?
HHAHAHAAHAHA nooit.
Ik weet het.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Als je zoiets in het echt gebruikt, vind ik dat best wel sneu.
Vorig jaar stonden ze in Eindhoven op de grote markt. Ook een avondje staan zuipen, was goed te doen.quote:
Snert? Eigenlijk wel inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef BBQSausage het volgende:
wat een belachelijke naam voor soep.
Mensen die zeggen dat ik mensen die zegquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij zegt soms toch 'Mensen die...'?
Onsterfelijke Ottomaan vind ik wel baziger klinkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef coban het volgende:
[..]
Oui, mijn stoutste dromen zijn uitgekomen
Ik moet nu de hele tijd lachen als ik jouw UI ziequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef BBQSausage het volgende:
Jij dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef coban het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ik mensen die zeg
Lijkt me idd nice, misschien dit jaar ook eens doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden ze in Eindhoven op de grote markt. Ook een avondje staan zuipen, was goed te doen.
Nederlanders hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:59 schreef BBQSausage het volgende:
Pinjo, wat een baas was dat bij SRquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik moet nu de hele tijd lachen als ik jouw UI zie
Ja, net als Hutspot.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:01 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders he
Nu allemaal haatopcoban reacties
Aaah wollah, wat kom je stoer doen dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:01 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders he
Nu allemaal haatopcoban reacties
Ja ook jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Onsterfelijke Ottomaan vind ik wel baziger klinken
Mot ik je klappen dang?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Aaah wollah, wat kom je stoer doen dan.
Hutspot!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, net als Hutspot.______________________________________________!
Atatürk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:03 schreef Beach het volgende:
Cobannetje vind jij Kemal Atatürk ook de grootste Turk aller tijden?
Amenth was nog wel een baas. Gulmez daarentegen met z'n faalaudiquote:
Ik dacht nu aan zo'n hele dikke vrouw die opeens opstond en boos keek; komt door je UIquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat pindakaas pindakaas heet, omdat boter een geregistreerd handelsmerk was?___! Hoe hard faal je dan. In alle andere landen is het gewoon pindaboter (peanutbutter!
), maar in Nederland was boter al geregistreerd, dus tsja, jammer dan, mag geen boter heten.
_________________________________!
Falers gonna faalquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:04 schreef BBQSausage het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat pindakaas pindakaas heet, omdat boter een geregistreerd handelsmerk was?___! Hoe hard faal je dan. In alle andere landen is het gewoon pindaboter (peanutbutter!
), maar in Nederland was boter al geregistreerd, dus tsja, jammer dan, mag geen boter heten.
_________________________________!
Omdat ik geen normaal antwoord krijg? Nee hoor zo snel krijg je mij niet op de kast.quote:
Wat is normaal volgens jou?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat ik geen normaal antwoord krijg? Nee hoor zo snel krijg je mij niet op de kast.
Een simpel 'ja' of 'nee' was al afdoende geweest.quote:
Ja? Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:07 schreef Beach het volgende:
[..]
Een simpel 'ja' of 'nee' was al afdoende geweest.
Schaar/hamer/kniptang/klopboorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
IK ZIT NU AL 10 MINUTEN MIJN LOLLY PROBEREN OPEN TE MAKEN![]()
![]()
![]()
Wat bedoel je? Ten eerste vroeg ik het niet aan jou en ten tweede ja zeggen zonder dat ik expliciet wat aan jou vroeg in mijn laatste post is gewoon vaag.quote:
Ben jij zwakbegaafd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:09 schreef Dientje12 het volgende:
Toen ik in de snackbar werkte (Bezorger) was er ook een collega van me die stond achter de kassa.
Dus kwam er een engelse man binnen die vroeg wat we allemaal hadden.
En toen legde ze dat uit en haar engels was niet zo goed en tegen garnalen zei ze Garnails
Die man zo van ???
Latersquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik ga douchen, voor chauffeur spelen eten en weer met de trein terug naar mijn stinkhok. Dus tot vanavond schatjens![]()
Yooquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik ga douchen, voor chauffeur spelen eten en weer met de trein terug naar mijn stinkhok. Dus tot vanavond schatjens![]()
doeiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik ga douchen, voor chauffeur spelen, eten en weer met de trein terug naar mijn stinkhok. Dus tot vanavond schatjens![]()
Ik vroeg het me af op basis van je posts.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:10 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik wel ja, wat is het probleem daarvan?
Ik bedoel eigenlijk helemaal niks, ik verveel me gewoon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Ten eerste vroeg ik het niet aan jou en ten tweede ja zeggen zonder dat ik expliciet wat aan jou vroeg in mijn laatste post is gewoon vaag.
Nee. Hij mag van mij nog een keer dood.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:03 schreef Beach het volgende:
Cobannetje vind jij Kemal Atatürk ook de grootste Turk aller tijden?
Later.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:11 schreef Spouwerranger het volgende:
Mensen, ik ga douchen, voor chauffeur spelen, eten en weer met de trein terug naar mijn stinkhok. Dus tot vanavond schatjens![]()
Oke, dan is het goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik vroeg het me af op basis van je posts.
Nepturkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef coban het volgende:
[..]
Nee. Hij mag van mij nog een keer dood.
Maar dan wel met mijn nekschotjessysteem.
Ben ik ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht nu aan zo'n hele dikke vrouw die opeens opstond en boos keek; komt door je UI
Okee bedankt voor de verduidelijking.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk helemaal niks, ik verveel me gewoon.Maar ik weet wel dat coban Atatürk niet echt waardeert.
Nu ben ik benieuwd waarom.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:13 schreef coban het volgende:
[..]
Nee. Hij mag van mij nog een keer dood.
Maar dan wel met mijn nekschotjessysteem.
Nou meer omdat hij de islam eigenlijk op zo'n manier aan de kant heeft geschoven dat veel vrouwen met hoofddoek werkloos thuis zitten. Bijvoorbeeld studeren mag niet met hoofddoek, waardoor veel meisjes niet kunnen/willen stuseren.quote:
Oke ik denk dat ik het begrijpquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:18 schreef coban het volgende:
[..]
Nou meer omdat hij de islam eigenlijk op zo'n manier aan de kant heeft geschoven dat veel vrouwen met hoofddoek werkloos thuis zitten. Bijvoorbeeld studeren mag niet met hoofddoek, waardoor veel meisjes niet kunnen/willen stuseren.
Daarnaast maakt hij het geloof ook gewoon belachelijk, ookal zegt hij van niet.
Mja long story.
like a bossquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:19 schreef coban het volgende:
Ook al die mensen die hun levens hebben gegeven in de oorlog toentertijd, en dat hij volgens hem degene is die turkije heeft gevormd. Yeah right. Terwijl al die soldaten doodgingen zat hij thuis met een kopje koffie en een sigaar.
...quote:
Wat een schijtluis, Willem van Oranje ging tenminste nog dood in een gevecht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:19 schreef coban het volgende:
Ook al die mensen die hun levens hebben gegeven in de oorlog toentertijd, en dat hij volgens hem degene is die turkije heeft gevormd. Yeah right. Terwijl al die soldaten doodgingen zat hij thuis met een kopje koffie en een sigaar.
Nee hoor, Willem van Oranje werd lafhartig vermoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een schijtluis, Willem van Oranje ging tenminste nog dood in een gevecht.
Oh.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee hoor, Willem van Oranje werd lafhartig vermoord.
Eigenlijk was het waarschijnlijk best wel een dappere man die hem vermoorde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee hoor, Willem van Oranje werd lafhartig vermoord.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Eigenlijk was het waarschijnlijk best wel een dappere man die hem vermoorde.
Nee geen zin in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Leef je eens in die man in!
Wtf... je spelling is zo raar dat ik geen idee heb wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het si door mensen die coban beschrijft dat die Wilders een partij kan beginnen met zijn fasistische ideeën.
Haha nja ik begrijp je gedachtes wel, maar voor mij ligt het anders weetje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee geen zin in.
Coban ik vraag wel niet door, want ik ben zelf nogal seculier ingesteldgeen zin in ruzie met jou
Haha ik begrijp wel wat je bedoeltquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het si door mensen die coban beschrijft dat die Wilders een partij kan beginnen met zijn fasistische ideeën.
Mijn toetsenbord is vercrackt waardoor de toetsen blijven haken etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:26 schreef Beach het volgende:
[..]
Wtf... je spelling is zo raar dat ik geen idee heb wat je bedoelt.
Ja snap ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:26 schreef coban het volgende:
[..]
Haha nja ik begrijp je gedachtes wel, maar voor mij ligt het anders weetje.
Waarheen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:31 schreef Patje1987 het volgende:
Beach nu ga ik wel een ticket boeken om een weekend te zuipen
Naar Venetië waarschijnlijkquote:
Nee maat van me zit daar omdat school, maar ik ga daar gewoon heen danquote:
Veel plezier! Hoe laat gaat je vlucht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee maat van me zit daar omdat school, maar ik ga daar gewoon heen dan
Is nog niet zeker ik ga dinsdag tickets boeken als het goed is, ligt aan die kerel natuurlijk want ja heel zijn klas is daar en ik ga dan gewoon opeen mee. Hij moet dat eerst vragen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Veel plezier! Hoe laat gaat je vlucht?
Ooh ik dacht vandaag nogquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Is nog niet zeker ik ga dinsdag tickets boeken als het goed is, ligt aan die kerel natuurlijk want ja heel zijn klas is daar en ik ga dan gewoon opeen mee. Hij moet dat eerst vragen.
Net ook kaartjes voor deze gekocht:
Wat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:53 schreef Patje1987 het volgende:
Brabanders die Friezen uitschelden en doodschieten
Mensen diequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:53 schreef Patje1987 het volgende:
Brabanders die Friezen uitschelden en doodschieten
Ja die new kids trailerquote:
Waarom niet, ruimte maken voor de nieuwe generatie toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mensen diegaan doen bij het doodgaan van mensen
Ooow new kids trailerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:55 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja die new kids trailer
[..]
Waarom niet, ruimte maken voor de nieuwe generatie toch.
Waar kan ik hem vinden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:59 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb hem ook gezien, hij is weer baas
Hahah ik dacht dat ik al laat was met mij half 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:00 schreef Boterbartje het volgende:
wow shit, kwart voor 5 werd ik pas wakker
Bijt jij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahah ik dacht dat ik al laat was met mij half 2
Niet met zulke enge tanden hoop ikquote:
ja ik lag te slapen ineens schrik me dood want pa deed mijn deur iets op een kier om mijn tas naar binnen te gooien. ik zo huh wat ik schrik wakker!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahah ik dacht dat ik al laat was met mij half 2
Hahahahhaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ik lag te slapen ineens schrik me dood want pa deed mijn deur iets op een kier om mijn tas naar binnen te gooien. ik zo huh wat ik schrik wakker!
Hij zo: ja is ook een keer tijd het is al kwart voor 5
Ik kijk op m'n wekker:![]()
![]()
MAAR DAT MAG WEL EEN KEER TOCH?!
doeidoeiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hahahahhaik ga douchen hoin
Bazentrailer.quote:
wat is dezenquote:
ditquote:
jewel ik ruik heel lekker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
doeidoei
douchen
mensen die niet hun eigen lichaamsgeur en zweet willen ruiken
misschien dat je dan toch niet lekker ruikt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
jewel ik ruik heel lekker.
alleen de buren begonnen vanmorgen te klagen![]()
brb
OMg das 'nen vam-pier!quote:
jawel alleen die mensen hier weten dat niet te waarderen. kom maar ruiken hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
misschien dat je dan toch niet lekker ruikt?
haatquote:
Gooi het er ns uit meidquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:18 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben geen rolluikfan dus ik haat niet. Ik heb een nare aanvaring gehad met rolluiken.
Loopt een topic over.quote:
OMG je UIquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Bang voor rolluiken.
Zelfs ik weet dat.
Ze wordt al zo groot he?quote:
mee eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze wordt al zo groot he?
Ik weet nog goed toen we haar voor het eerst naar de basischool brachten, ze was toen zo schtiig
Aparte denkwijze heb jij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Soase deed mijn denken aan een oase van soa's
simcity 4 deluxequote:
Je vergeet MC gewoon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:46 schreef Dalando het volgende:
RCT 2, TF2, TM Nations forever, CoD 4, BF p4f, terraria, portal, garry's mod, far cry, en nog een paar.
Dat is geen spel, dat is een en al bazigheidquote:
maar wel zelf gemaakt met spek en parmazaanse kaas en room en courgette nomnomquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]![]()
Al heb ik liever carbonarasaus
Sins of a Solar Empire, Oblivion, Fallout 3, New Vegas, Age of Empires.quote:
Funghi is lekkerder, room met champignons.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
maar wel zelf gemaakt met spek en parmazaanse kaas en room en courgette nomnom
ik maak altijd penne, en dan snij ik de courgettes in 4en en die snij ik dan in de vorm van de penne, dat ziet er vet leuk uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Funghi is lekkerder, room met champignons.
Trailer:quote:De engine die The Elder Scrolls V: Skyrim draait heet de Creation Engine, en Bethesda heeft alle nieuwe truukjes en vernieuwingen uit de doeken gedaan. Veel van de technologie achter Oblivion en Fallout 3 is uit het raam gegooid en vervangen met nieuwe methodes, vertelt Bethesda's Todd Howard aan Game Informer.
Creation Engine
De nieuwe Creation engine is verantwoordelijk voor het neerzetten van de wereld. Een grote verandering is volgens Howard hoe er met licht en schaduw omgegaan wordt. In tegenstelling tot in Oblivion wordt schaduw in Skyrim dynamisch toegepast op alle objecten in het oogveld van de speler, wat de wereld realistischer moet laten lijken. Daarnaast is het oude SpeedTree systeem, wat gebruikt werd om de wereld van bomen en gewassen te voorzien, vervangen met een nieuwe technologie die Bethesda zelf heeft gemaakt. Zo kunnen ze nu zelf bepalen wat voor bomen waar staan en hoe ze animeren. Als de speler een winderige bergpas betreedt, kunnen de bomen gevaarlijk over een ravijn hangen terwijl de takken heen en weer zwaaien. Een nieuw systeem om neerslag te genereren is ook gemaakt, zodat bijvoorbeeld sneeuwval op een realistische manier wordt weergegeven en op het landschap beland.
Radiant AI
Het Radiant AI systeem zorgde er in Oblivion voor dat NPC's (non-player characters) hun dagelijkse taken in de achtergrond deden om de wereld 'levend' te laten lijken. Echter, het systeem was niet zo geavanceerd en de karakters hadden maar vijf of zes taken. In Skyrim is het systeem verbeterd en hebben de bewoners meer te doen en meer individualiteit. Een dorp in een bos zal bijvoorbeeld bevolkt zijn met werkers die hout hakken, werken in een houtmolen en goederen vervoeren door het dorp. Het verbeterde Radiant AI systeem zal er ook voor zorgen dat NPC's een relatie met de speler op kunnen bouwen. Als de speler iemand heeft geholpen, zal deze persoon hem als vriend kunnen beschouwen. Mocht je dan ineens 's nachts zijn huis binnen vallen, zou hij je bijvoorbeeld een bed kunnen aanbieden. Als je 'per ongeluk' zijn huis een beetje overhoop gooit of dingen vernielt, zal de reactie van het personage bepaald worden door de relatie die de speler met hem heeft.
Havok Behavior
De personages uit Oblivion bewogen niet altijd op de meest realistische manieren. Om dit te verbeteren heeft Bethesda een nieuwe middleware gelicenseerd, Havok Behavior. Deze techniek is volgens Howard niet eerder gebruikt in een 'grote' game. Havok zorgt normaal voor de physics, ofwel dat objecten in de wereld realistisch reageren op externe krachten, maar Behavior zal ervoor zorgen dat animaties vloeiend overgaan in elkaar. In tegenstelling tot Oblivion en Fallout 3 zal de wereld niet meer stilstaan als de speler met een NPC praat, en de levenloze close-ups van het gezicht van degene met wie je praat behoren ook tot het verleden. De NPC zal gewoon doorgaan met zijn of haar acties tijdens het gesprek. Het Behavior-systeem kan dynamisch animaties genereren. Denk bijvoorbeeld aan het Euphoria systeem wat gebruikt werd in GTA IV, Red Dead Redemption en The Force Unleashed. Volgens Bethesda zullen de draken er fantastisch uitzien en zullen veel van hun animaties niet gescript zijn.
Radiant Story
Radiant Story is misschien wel de meest ambitieuze nieuwe technologie in Skyrim. Dit systeem moet ervoor zorgen dat side-quests dynamisch gegenereerd worden gebaseerd op jouw level, locatie, bezigheden en relaties met NPC's. Heb je bijvoorbeeld iemand geholpen, kan die persoon jou later vragen om iets voor hem te doen of om iemand om te brengen. De betrokken personages en locaties waar deze quests zich afspelen zullen allemaal dynamisch 'bedacht' worden door het spel. Ben je ergens al geweest, dan zal de quest zich waarschijnlijk afspelen in een locatie die je nog niet bezocht hebt. Als je een NPC hebt gedood die jou een quest had moeten geven, bijvoorbeeld een barman, dan kan later zijn zus die rol overnemen en je alsnog die quest geven. Of ze kan wraak komen zoeken voor de moord van haar broer. Het spel zal ook willekeurige gebeurtenissen in de wereld genereren, net als in Red Dead Redemption. Bethesda is zich wel bewust van het gevaar dat de speler zich overweldigd kan voelen door de side-quests, dus ze zullen het binnen de perken houden.
Als al deze beloftes waar gemaakt worden zou Skyrim de lat wel eens hoger kunnen legen voor open-wereld games.
quote:Release Date
November 11th, 2011. Single-player.
Plot
Your main character plays the role of the last Dragonborne. The setting is Skyrim, 2 centuries later from the events of Oblivion. Your mentor in the game is one, if not the last remaining members of the Blades, he is voiced by Max Von Sydow, who is also the narrator of the teaser.
-GASP- We start in a prison again.
Setting
- Skyrim contains more than just snow, as seen in screenshots, there are rivers, lakes, waterfalls, forests, etc. Along with five 'massive' cities throughout the world.
- Dungeons are said to be a lot more unique in Skyrim, should be less repetitive.
Attributes and Leveling
- 18 Skills in total, with new skills like 'Enchantment' and "Smithing".
- There is no level cap, however after reaching level 50, it will take a lot longer to gain experience.
- At each level, you get a health upgrade and you can then select if you want to upgrade your Stamina or your Magicka.
- You select perks when you level, just like in Fallout 3/New Vegas, however it is not known how frequent these perks will be able to be selected, or how many there will be.
-Dragon Shouts can be found throughout the world.
Creatures and NPCs ~
- Known returning creatures are skeletons, zombies, wolves, horses and elk.
- Confirmed new creatures are giant spiders, mountain and frost giants, dragons, mammoths and sabretoothed tigers.
- NPC face and body models have been significantly approved.
- Creatures/weapons do NOT scale with you. It's closer to FO3.
Combat
- Confirmed weapons are maces, axes, long swords, daggers, bow & arrow.
- There are 85 spells in the game. (The 'Mysticysm' school of magic has been removed, it's spells have been dispersed to other schools.)
- You can perform finishing moves which are unique to the weapon you are using and the creature you are fighting.
- You can dual wield weapons with many different combinations, including left hand spell, right hand weapon.
- You can fight using the shield, however it isn't known to which degree.
- Bethesda has put a lot of time into making the weapons feel real.
- Bow & Arrow is said to 'dominate' the long-distance combat, and are now slower to use, but more powerful.
- They've tried to kill off 'cheap' combat tactics such as backpedaling, when walking backwards you're not fast enough to keep your distance from your opponent and at the same time attack him.
- Customizable menu allows on-the-fly weapon/spell/item usage.
General:
- You can now sprint, at the cost of fatigue.
- You can now edit body features.
- Bethesda has hired a lot more voice actors this time to keep the dialogue fresh.
- Each race is going to look more distinct.
- Faces are now more emotive and are more distinguishable.
- There are now more activities to do in the cities, for example smithing, woodcutting and even cooking.
- When engaging in conversation, you no longer zoom in on the character you talk to, nor does it freeze time.
- The NPC's are much more dynamic, for example, if you drop a weapon inside a city, a young boy may pick it up, run after you, and ask if you dropped it. Another example of the same event is two men find the weapon and then fight over who gets to keep it.
- The Oblivion styled enemy leveling & loot leveling is out, the one in Skyrim is more in the style of Fallout 3, which in turn is more in the style of Morrowind.
- Fast Travel is still in the game, and 3rd person view has been improved.
- There are kids in the game.
- You can choose to play without the HUD.
- With the new engine, water looks better, trees look better and snow falls dynamically rather than just being a texture on the ground. And the draw distance greatly increased.
-10 playable races again.
Wie is rijk dan hier?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ja of een leuke jongen met veel geld hosslen.
Ja man, even voor je vriendin een PlayStation 3 kopen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ja of een leuke jongen met veel geld hosslen.
pussyactiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja man, even voor je vriendin een PlayStation 3 kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |