Ja, omdat ik het een prima programma vind. En dat terwijl ik normaal echt niets met talentenjachten heb.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:02 schreef luckass het volgende:
Ritmo, ben jij nou The Voice of Holland aan het verdedigen?
Dat jij tijd hebt om het te kijken op de zaterdagavond.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, omdat ik het een prima programma vind. En dat terwijl ik normaal echt niets met talentenjachten heb.
Als ik op vrijdag uitga, dan is het meestal daarna. Of soms tijdens, want blijf er niet speciaal voor thuis.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat jij tijd hebt om het te kijken op de zaterdagavond.
Oh, het is op vrijdag. Dan nog.
"Look at me, I have a life! Ik ben 24/7 met zinnige dingen bezig!"quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:11 schreef boskameel het volgende:
tv kijkenen dan vooral talentenjachtshows, dan heb je echt geen reet te doen
Ben ik blij dat ik naar tvoh heb gekeken, die interland op de andere net, scheen 3x niks te zijn geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:31 schreef zatata het volgende:
[..]
ik heb voetbal gekeken amigo, dat jij gekluisterd voor de buis zit kan ik ook niks aan doen
Wat een toegevoegde waarde moet het geweest zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:36 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik naar tvoh heb gekeken, die interland op de andere net, scheen 3x niks te zijn geweest.
Idd. Maar dat zijn de types die hun hele avonden zitten te FOK'en, die dergelijke dingen roepen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:27 schreef UltraR het volgende:
[..]
"Look at me, I have a life! Ik ben 24/7 met zinnige dingen bezig!"
Wat voor toegevoegde waarde heeft het dat jij deze post nu hier neerzet?quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:49 schreef Aukje83 het volgende:
[..]
Wat een toegevoegde waarde moet het geweest zijn.
wow nu je dit zegt kijk ik ineens heel anders tegen dingen aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:55 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft het dat jij deze post nu hier neerzet?
Kap eens met doen alsof alles extreem nuttig, noodzakelijk en hoogstaand zou moeten zijn.
Bevalt dat een beetje, dat kuiken?quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:10 schreef PirE het volgende:
Ik kijk het niet, maar je wordt gewoon doodgegooid met allemaal voice-propaganda op de radio/in bladen en dergelijke. Op TV zullen ze ook wel spammen maar ik kijk vrij weinig naar de nederlandse zenders (Ik kuik alles).
Ja de domme meute zou juist moeten streven naar verlichting en het vergaren van kennisquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef Postalz het volgende:
t is nog steeds allemaal het zelfde als idols.
en de domme meute vreet t nog steeds op als koek.
Jij begrijpt het tenminste!quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:12 schreef Postalz het volgende:
t is nog steeds allemaal het zelfde als idols.
en de domme meute vreet t nog steeds op als koek.
Ik zou toch die interland bekijken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:36 schreef miep63 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik naar tvoh heb gekeken, die interland op de andere net, scheen 3x niks te zijn geweest.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 16:53 schreef Faux. het volgende:
Haten op het enige fatsoenlijke zangprogramma op de tv
Daar ga je alquote:
wie gaat er nou op vrijdag of zaterdag in het weekend talentenjachtshows kijkenquote:Op maandag 10 oktober 2011 15:54 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Maar dat zijn de types die hun hele avonden zitten te FOK'en, die dergelijke dingen roepen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |