abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102850319
Ik kijk altijd The Voice met mijn vriendjes en dan gaan we lekker Jillz kopen, teensokjes aan doen en met onze geschoren billetjes in de mannenstring onder een wollen dekentje. Heerlijk. O+
Fuck your ethnicity, nigga.
pi_102850339
Veel natte tosti's zeg deze week
Eens met wat hierboven staat
pi_102850400
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:56 schreef Posucice het volgende:
Ik kijk altijd The Voice met mijn vriendjes en dan gaan we lekker Jillz kopen, teensokjes aan doen en met onze geschoren billetjes in de mannenstring onder een wollen dekentje. Heerlijk. O+
:')
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_102850522
Debielen tv om het gepeupel rustig te houden.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_102850568
quote:
he dat doe ik ook altijd (no homo).
pi_102850741
quote:
Kruikje erbij en daarna overgaan op groepsmasturbatie
Ga weg
pi_102850749
No homo
Ga weg
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:18:31 #58
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_102850934
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:17 schreef Ritmo het volgende:

Doe ik ook, maandags. Vrijdag is alleen maar onzinnig gelul en voorbeschouwen. Overigens is VI geen 'gezellig' programma om op te hebben als je met een heleboel mensen in de kamer zit. Moet je steeds het verhaal blijven volgen.
Blijkbaar zijn je kamergenoten makke schapen...
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 19:19:40 #59
111382 Ofyles2
pi_102850968
quote:
Ben je een XY die een XY zoekt of ben je geforceerd geėmancipeerd?

Edit: Kijk nog even of Ferrie Doedens bezet is, dan kun je meteen met hem van bil. Succes...
pi_102853187
Sowieso het hele Nederlandse tv-aanbod van tengewoordig. :r.

Veel te veel talentencrap, en onzinnige realitymeuk
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 20:38:03 #61
277717 KeizerKuzco
I was born this way
pi_102853460
Alles op tv is slecht, behalve iCarly.
Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
pi_102853562
quote:
Waarschijnlijk zit jij eerder in je eentje op je zolderkamertje, met je piemeltje in je hand, heavy metal op en wat mooie krasjes in je armen te maken.
-
pi_102853578
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:38 schreef KeizerKuzco het volgende:
Alles op tv is slecht, behalve iCarly.
iCarly _O_
-
pi_102853613
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:52 schreef ThaTim het volgende:

[..]

inhoudelijk kijken we dan ook niet, slechts voor vermaak

Derksen&genee _O_
Boskamp&Gijpie _O_
Zeker wel zo. Maar alleen maandag (bij EK/WK mag het wel elke dag) is wel genoeg.
-
pi_102854028
Helemaal niks mis met TVOH. Spontaan programma, veel humor en een goed gecastte jury panel. Zelfs hebben ze een miljoenen contract met Vodafone en goede social media integratie met apps en alles. Waar haten jullie dan op?
Het is een van de meest kwalitatieve programma's op de huidige Nederlandse TV. John de Mol heeft een zeer degelijke ondernemersspirit en een gezegend niveau van ondernemersschap, orginaliteit en innovativiteit. Dit resulteert in succesvolle programma's en TVOH is het statistische bewijs.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:43:35 #66
111382 Ofyles2
pi_102859800
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:57 schreef Ouqz het volgende:
Helemaal niks mis met TVOH. Spontaan programma, veel humor en een goed gecastte jury panel. Zelfs hebben ze een miljoenen contract met Vodafone en goede social media integratie met apps en alles. Waar haten jullie dan op?
Het is een van de meest kwalitatieve programma's op de huidige Nederlandse TV. John de Mol heeft een zeer degelijke ondernemersspirit en een gezegend niveau van ondernemersschap, orginaliteit en innovativiteit. Dit resulteert in succesvolle programma's en TVOH is het statistische bewijs.
Technisch klopt het wel, maar ik zit niet te wachten op geforceerde programma's die je met het gezin/de familie moet bekijken.
pi_102860092
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Technisch klopt het wel, maar ik zit niet te wachten op geforceerde programma's die je met het gezin/de familie moet bekijken.
Wat hebben mensen als jij toch met je 'geforceerd'? Het is pas geforceerd als J. de Mol je deur in komt trappen, je vastbindt op een stoel, de tv op RTL 4 zet en een gun tegen je hoofd houdt om je te dwingen het programma te kijken. Anders kijk je het wel of niet gewoon om wat je er van vindt, en kijk je niet naar of er veel mensen naar kijken of niet.
-
pi_102860894
Best een goed programma, maar die Ben Saunders is natuurlijk weer even hard gefaald als alle andere talentenjachtwinnaars.
pi_102861053
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:17 schreef Saysem het volgende:
Best een goed programma, maar die Ben Saunders is natuurlijk weer even hard gefaald als alle andere talentenjachtwinnaars.
Alleen Waylon is echt doorgebroken. Maar hij won dan ook niet.
pi_102861346
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 20:41 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zit jij eerder in je eentje op je zolderkamertje, met je piemeltje in je hand, heavy metal op en wat mooie krasjes in je armen te maken.
:')14.gif
Fuck your ethnicity, nigga.
pi_102863500
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:22 schreef SomePerson het volgende:
Alleen Waylon is echt doorgebroken. Maar hij won dan ook niet.
Dit. Beter kan je stoppen in de kwartfinales, want als je wint heb je een minute of fame en zit je vaak verplicht vast aan een commerciėle platenmaatschappij die geen fuck om jou geeft want ze verdienen genoeg aan het contract met de TV-zender. Je zit dan een aantal jaar vast. Kan je helemaal opnieuw beginnen als het contract afloopt en moet je iets doen om weer mainstream te worden, zoals uit de kast komen.
Gr gr Jamai.
  Spellchecker zondag 9 oktober 2011 @ 05:16:05 #72
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_102866058
quote:
13s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:26 schreef Nikmans het volgende:
Talentenjachten :') Waarom mensen naar die onzin blijven kijken is me een raadsel
Mensen zijn simpel, that's why.
Tevens -purist.
pi_102869221
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
:(

[..]

_O-
Het zal altijd blijven bestaan, zolang er tieners blijven SMSen, verdienen ze er flink aan.
Ze dringen het echt op, het programma dat komt voor Voice of Holland, wordt gewoon iets eerder afgekapt, zodat mensen maar niet gaan zappen :r :r :r .
Normaal zit er reclame tussen, maar bij realitybagger van eigen makelij nooit, let er maar eens op.
Het is er ook een hele avond op en een paar dagen later nog een keer dezelfde shit in herhaling.
Talentenjachten zijn goedkoop om te maken, brengen veel geld op & er zijn altijd genoeg stakkers die beroemd willen worden.
De meeste mensen kijken volgens mij ook alleen maar voor het afzeiken door de jury, puur leedvermaak.
Die Gordon zit daar heus niet in de jury, omdat hij zo'n geweldige zanger is :( .
Goedkoop gefabriceerde realitybagger is here to stay!
Seizoen 1 van TVOH kostte ruim 6 miljoen euro om te maken. Dit seizoen zal dat nog aanzienlijk meer zijn omdat ze werkelijk alles uit de kast halen er het best mogelijke tv-format van te maken. The Voice in Amerika, wat als eerste land Nederland volgde met het programma, kostte zo'n 2 miljoen dollar per aflevering.
Het programma is al aan tientallen landen in de wereld verkocht, waar het ook overal scoort als een gek.
En in The Voice worden kandidaten niet afgezeken omdat ze al veel voorrondes door zijn gegaan voor ze in de blind auditions komen en dus alleen de beste zangers op tv verschijnen.
Gordon zit niet in de jury van The Voice...

Prachtig programma. Geniet er als hetero man die ook groot voetbalfanaat is elke week van.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_102869382
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 11:53 schreef UltraR het volgende:

[..]

Seizoen 1 van TVOH kostte ruim 6 miljoen euro om te maken. Dit seizoen zal dat nog aanzienlijk meer zijn omdat ze werkelijk alles uit de kast halen er het best mogelijke tv-format van te maken. The Voice in Amerika, wat als eerste land Nederland volgde met het programma, kostte zo'n 2 miljoen dollar per aflevering.
Het programma is al aan tientallen landen in de wereld verkocht, waar het ook overal scoort als een gek.
En in The Voice worden kandidaten niet afgezeken omdat ze al veel voorrondes door zijn gegaan voor ze in de blind auditions komen en dus alleen de beste zangers op tv verschijnen.
Gordon zit niet in de jury van The Voice...

Prachtig programma. Geniet er als hetero man die ook groot voetbalfanaat is elke week van.
Eens.

En dan nog het feit dat De Mol ook dit seizoen weer artiesten als James Morrison, (waarschijnlijk) Lady Gaga en Michael Bublé voor de live-shows heeft weten te strikken. Knap hoor, voor een Nederlandse programma.
-
pi_102869395
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 05:16 schreef NoBody122 het volgende:

[..]

Mensen zijn simpel, that's why.
Mensen die het nog nooit gekeken hebben en direct schreeuwen: "TALENTENJACHTTTT, IS KUT IS KUT" die zijn idd simpel ja.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')