abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102845010
The voice of Europe _O_
pi_102845072
Whatever. Ik heb de hoop op goede Nederlandse televisie toch al lang opgegeven :).

Af en toe bbc, ngc, cnn en comedy central, verder staat ie altijd uit.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:44:32 #28
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_102845129
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:42 schreef Aukje83 het volgende:
Whatever. Ik heb de hoop op goede Nederlandse televisie toch al lang opgegeven :).

Af en toe bbc, ngc, cnn en comedy central, verder staat ie altijd uit.
Neem nu bijvoorbeeld de eurovisiesongfestival voorrondes.... Tenenkrommende vertoning. Maarja, dat trekt ook miljoenen kijkerts..
How can I make this topic about me?
pi_102845320
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:33 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Des te meer reden om die kutbagger niet te kijken.
Dan heb ik je post verkeerd begrepen, ik dacht dat je mensen die TVOH niet leuk vonden dom vond
Ga weg
pi_102845511
Voetbal International _O_
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_102846620
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:44 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Neem nu bijvoorbeeld de eurovisiesongfestival voorrondes.... Tenenkrommende vertoning. Maarja, dat trekt ook miljoenen kijkerts..
tsja daar noem je ook iets :')
pi_102847010
quote:
9s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:25 schreef CyberJesus het volgende:
't zit je nogal diep he? :')
-
pi_102847049
Ook wel mooi om te zien dat Ben Saunders gelijk weer 'weg' is.
pi_102847099
Ben Saunders :')
pi_102847132
The Voice is, in tegenstelling tot rotzooi als de X-factor, gewoon een vermakelijk en goed programma. Het enige punt waarmee ze te vergelijken zijn met Idols etc. is dat het allebei onder de noemer 'talentenjacht' valt. Voor de rest: kijk het eens,

(deze man kende ik niet, maar schijnt bij oudjes nogal bekend te zijn omdat ie ooit een bekende band op Pinkpop had)

(En dit zijn de audities dan nog maar he)

Dit staat toch kilometers boven het niveau van die andere shows? En daarbij is de jury hierbij zeer vermakelijk. Met inhoudelijke opmerkingen over de muziek en een leuke onderlinge strijd.
-
pi_102847200
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:37 schreef ThaTim het volgende:
Ik snap niet dat er mannen the Voice kijken als gelijktijdig Voetbal International is.
Omdat VI in beperkte porties leuk is. 1 keer per week een half uurtje/drie kwartier dat gezeur is leuk, maar dan vind ik het ook wel weer goed geweest. Ik kijk eigenlijk alleen de maandag-uitzendingen dus.
-
pi_102847275
quote:
15s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:31 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ja, leuk, maar na zo'n tien jaar hetzelfde programma te hebben gezien met acterende juryleden en matige artiesten heb ik het wel zo'n beetje gehad
Ik heb 1 of 2 seizoenen van Idols gezien ooit (de eerste twee ofzo) en daarna een heleboel jaar niets, omdat het idd alleen maar dezelfde zooi was. Op wat audities van Holland got Talent na als dat er toevallig op was. Maar TVOH kijk ik dan wel weer bijna wekelijks. Omdat het daar gewoon echt om de muziek gaat, en de jury (niet figuren zoals Gordon die je overal in elke show ziet, maar 'frisse' mensen met enigszins verstand van zaken) erg vermakelijk is.

Ik zou zeggen: zet even de vergelijking met Idols van je af en kijk het eens. Zal je verbazen.
-
pi_102847347
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:40 schreef luckass het volgende:
The voice of Europe _O_
Eddy Wally _O_
pi_102847437
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:00 schreef Ritmo het volgende:
The Voice is, in tegenstelling tot rotzooi als de X-factor, gewoon een vermakelijk en goed programma. Het enige punt waarmee ze te vergelijken zijn met Idols etc. is dat het allebei onder de noemer 'talentenjacht' valt. Voor de rest: kijk het eens,

(deze man kende ik niet, maar schijnt bij oudjes nogal bekend te zijn omdat ie ooit een bekende band op Pinkpop had)

(En dit zijn de audities dan nog maar he)

Dit staat toch kilometers boven het niveau van die andere shows? En daarbij is de jury hierbij zeer vermakelijk. Met inhoudelijke opmerkingen over de muziek en een leuke onderlinge strijd.
Come on, het is gewoon een talentenjacht in een iets andere vorm :')

En kandidaten die zeer goed kunnen zingen heb je elke serie wel. Maar iedereen weet dat de winnaar 1 covertje mag uitbrengen wat enorm gehypt wordt en daarna hoor je niks meer van ze.

Ze kunnen beter eens op zoek gaan naar goede songwriters.

Gewoon VI kijken :Y
pi_102847554
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:13 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Come on, het is gewoon een talentenjacht in een iets andere vorm :')

En kandidaten die zeer goed kunnen zingen heb je elke serie wel. Maar iedereen weet dat de winnaar 1 covertje mag uitbrengen wat enorm gehypt wordt en daarna hoor je niks meer van ze.
Met deze opmerking blijkt wel weer dat je nooit gekeken hebt en je niet weet waar je over praat. :) Dank je voor het bevestigen van mijn punt.
quote:
Gewoon VI kijken :Y
Doe ik ook, maandags. Vrijdag is alleen maar onzinnig gelul en voorbeschouwen. Overigens is VI geen 'gezellig' programma om op te hebben als je met een heleboel mensen in de kamer zit. Moet je steeds het verhaal blijven volgen.
-
pi_102847605
ongeloveloos ongeloveloos
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:20:58 #42
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_102847645
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:56 schreef ThaTim het volgende:
Genot.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 17:22:31 #43
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_102847681
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:56 schreef ThaTim het volgende:
Genot alom inderdaad.
Feyenoord Rotterdam
pi_102847724
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Genot.
pi_102848338
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Omdat VI in beperkte porties leuk is. 1 keer per week een half uurtje/drie kwartier dat gezeur is leuk, maar dan vind ik het ook wel weer goed geweest. Ik kijk eigenlijk alleen de maandag-uitzendingen dus.
ik kijk het vrijdag ook meestal voor het stappen met een paar maten
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_102848747
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 17:47 schreef ThaTim het volgende:

[..]

ik kijk het vrijdag ook meestal voor het stappen met een paar maten
Daarvoor vind ik het nou echt een totaal ongeschikt programma. :P Als ik VI kijk, wil ik daadwerkelijk horen wat er gezegd wordt.
-
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 18:03:43 #47
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_102848766
:(
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:28 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Omdat je ermee doodgegooid wordt. De coaches van The Voice of Holland staan op de cover van de Veronicagids en Ben Saunders stond er vorig seizoen op. Ik schrok me dood toen ik de cover zag.
Ik dacht serieus dat het een acteur was die men had opgemaakt om hem zo eng mogelijk te laten lijken. :X
_O-
Het zal altijd blijven bestaan, zolang er tieners blijven SMSen, verdienen ze er flink aan.
Ze dringen het echt op, het programma dat komt voor Voice of Holland, wordt gewoon iets eerder afgekapt, zodat mensen maar niet gaan zappen :r :r :r .
Normaal zit er reclame tussen, maar bij realitybagger van eigen makelij nooit, let er maar eens op.
Het is er ook een hele avond op en een paar dagen later nog een keer dezelfde shit in herhaling.
Talentenjachten zijn goedkoop om te maken, brengen veel geld op & er zijn altijd genoeg stakkers die beroemd willen worden.
De meeste mensen kijken volgens mij ook alleen maar voor het afzeiken door de jury, puur leedvermaak.
Die Gordon zit daar heus niet in de jury, omdat hij zo'n geweldige zanger is :( .
Goedkoop gefabriceerde realitybagger is here to stay!
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_102850166
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:03 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
:(

[..]

_O-
Het zal altijd blijven bestaan, zolang er tieners blijven SMSen, verdienen ze er flink aan.
Ze dringen het echt op, het programma dat komt voor Voice of Holland, wordt gewoon iets eerder afgekapt, zodat mensen maar niet gaan zappen :r :r :r .
Normaal zit er reclame tussen, maar bij realitybagger van eigen makelij nooit, let er maar eens op.
Het is er ook een hele avond op en een paar dagen later nog een keer dezelfde shit in herhaling.
Talentenjachten zijn goedkoop om te maken, brengen veel geld op & er zijn altijd genoeg stakkers die beroemd willen worden.
De meeste mensen kijken volgens mij ook alleen maar voor het afzeiken door de jury, puur leedvermaak.
Die Gordon zit daar heus niet in de jury, omdat hij zo'n geweldige zanger is :( .
Goedkoop gefabriceerde realitybagger is here to stay!
kranige uiteenzetting
pi_102850241
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 18:03 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Daarvoor vind ik het nou echt een totaal ongeschikt programma. :P Als ik VI kijk, wil ik daadwerkelijk horen wat er gezegd wordt.
inhoudelijk kijken we dan ook niet, slechts voor vermaak

Derksen&genee _O_
Boskamp&Gijpie _O_
pi_102850266
Al die hoerige talentenjachten moeten ze gewoon verbieden :r
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')