| 1 | /script for i=1, 40 do local x = GetRaidRosterInfo(i); if (x ~= nil and x ~= UnitName("player")) then UninviteUnit(x); end; end; LeaveParty(); |
Majorhomo is makkelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:25 schreef Isabeau het volgende:
No life meldt zich en ik heb een nieuwe en betere proxy gevonden
Brief helemaal naar wens, Bienelien? Endat majordomo eindelijk dood is
Volgens mij ben jij voor immersion een matige speler maar voor de andere 99% die wow speelt uber goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb eigenlijk geen idee of hij moeilijk is, al onze altruns (3 stuks, waarvan 2 25 man) doen 6/7 heroic, maar met die mensen raiden is niet kenmerkend voor de gemiddelde wowspeler. We racen er altijd doorheen. Na 2,5 uur killen we Ragnaros op normal en dat was het dan wel weer.
Immersion is niet echt goed voor je zelfvertrouwenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:34 schreef Isabeau het volgende:
Nou ja, ik had dus 2 weken geleden de altrun gemist omdat ik nachtdienst had gehad en voor 1 uur 's middags opstaan echt niet trok. Dus ben ik met een pug meegegaan en dat zette alles heerlijk in perspectiefZe vonden me echt geweldig en dachten dat ik een raider in het guild was
Daar ben ik toch echt te slecht voor
In vanilla was het ook trager, meer xp per level en minder xp per quest. En minder quests, en Mounts pas vanaf lvl 40 en dat was dan 60% en 100% was 1kgquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:10 schreef Isabeau het volgende:
En geen heirlooms en geen guild met 10% sneller xp dus
En dan nog gaat het eigenlijk best snel vind ik. Toen ik voor het eerst wow begon te spelen was het allemaal (voor mijn gevoel dan) stłkken trager zeg.
Het hele spel is ook anders, waar men vroeger als lvl 60 gewoon ff voor de gein met wat mensen naar STV gingen en ganken of in de Arena duelen tot de dood oid gaan ze nu liever dailies doen ofquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het nu soms zelfs te snel gaan als je rustig wilt questen. Voor je het weet ben je te hoog level voor een questarea, maar heb je alle quests er nog lang niet gedaan. En dat zonder dungeons tussendoor te doen, want dat maakt het allemaal nog sneller natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |