OH NOESquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat de laatste aflevering in zicht is
yo niggas luister, het is je boy wiwaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:35 schreef NumberSeven het volgende:
hee boys, tis je boy wiewalientje hiero, boys dit is de laatste aflevering...
yo wiewalientje, tis je boy the real thrilla nigga mc biggahhhhhhh. ik ga die shit winnen want ik ben al net zo goed als jay-z en styles p.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef ukga het volgende:
[..]
yo niggas luister, het is je boy wiwa
quote:In HipHop zijn we allemaal gelijk aan elkaar. Ik ben niet beter dan Jay-z en Jay-z is niet beter dan mij
quote:Wat ik van Lange Frans vind? Ja helemaal kut
https://twitter.com/#!/MCBIGGAH/statuses/121604658019049472quote:Ik heb meer swagg in me kleine teen dan sommige mensen in hun leven zullen hebben #truedat
Waar staan de stats dan?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:31 schreef iBenny het volgende:
Het is toch slechter bekeken dan ik van te voren had gedacht
Ik hoop veel voor hem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:31 schreef Captainp00face het volgende:
Willie heeft echt geen flikker toegevoegd aan dit programma, hoeveel geld zou die gekregen hebben?
Gelijkwaardigheid en iemand wel of niet leuk vinden zijn totaal verschillende dingen.quote:
de clips van otie alleen al zijn veel vaker bekeken op youtube, verder zijn ook de anderen in het programma's niet echt de absolute top; die negerin die gewoon een groupie is, die neger in zn pyama die zogenaamd topregisseur is, dollasign..mwah beetje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:15 schreef Luchtkoker het volgende:
Kornbread en Foreshadow. Maar ze zijn inderdaad totaal niet beroemd ofzo
hij zegt wel dat lange frans slecht is. En net beweerde ie nog dat jayz niet beter dan hij is en hij niet beter dan jayzquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Gelijkwaardigheid en iemand wel of niet leuk vinden zijn totaal verschillende dingen.
Inderdaad. Maar goed, voor de onwetende kijker maakt het natuurlijk niks uit. En de meeste mensen weten toch al wel dat het allemaal met een grote zak zout moet worden genomen, dus tjaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:52 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
de clips van otie alleen al zijn veel vaker bekeken op youtube, verder zijn ook de anderen in het programma's niet echt de absolute top; die negerin die gewoon een groupie is, die neger in zn pyama die zogenaamd topregisseur is, dollasign..mwah beetje.
het is prachtigquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:26 schreef Moofasah het volgende:
Korte serie. Kennelijk niet erg succesvol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |