Zo'n relatie hadden ze uiteindelijk welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het broertje van Darlene was.
Je gaat toch niet denken dat ze daar om de tafel gaan zitten, nou uhh Kaley wat vind jij fijner, Jim wat vind jij? Of dat als hun erover praten dat ze dat ook echt vinden..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:05 schreef Komakie het volgende:
[..]
Anyway, wat vinden de TBBT'ers er eigenlijk van? Ik gok dat ze liever een Android hebben (meer open source) dan een Iphone/Ipad/Mac, maar ik kan me niet herinneren dat de discussie ooit aan bod is gekomen.
Ik weet alleen dat ze meer met Linux hebben (zoals een echte nerd betaamd) en Sheldon Windows 7 meer gebruiksvriendelijk vind dan Vista en dat hij dat niet leuk vindt
Volgens de officiele Facebook-page zijn het er 2.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Volgens tv countdown maar 1. Anders gaan ze wel heel hard
In mijn geval niet, ik kende de acteur al. Inderdaad onder andere van Roseanne.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:11 schreef delano.888 het volgende:
Volgens mij komt dat echt omdat jullie Leonard gewend zijn met bril.
^^quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:33 schreef Jabberwocky het volgende:
Deze aflevering was zoals het hoort ja, top.
Maar de 2de was een stuk lekkerderquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:44 schreef Stefan het volgende:
Rosaenne vond ik altijd wel leuk, ik was een Becky-fan, de eerste, niet de tweede
Nee natuurlijk niet. Maar er zijn nog veel meer manieren om dat terug te brengen. Zoals kleine verwijzingen. Zoals ik zei met windows Vista en Windows 7. Maar ook bijvoorbeeld met Ubuntu waarvan Sheldon zegt dat het zijn favoriete Linux versie is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je gaat toch niet denken dat ze daar om de tafel gaan zitten, nou uhh Kaley wat vind jij fijner, Jim wat vind jij? Of dat als hun erover praten dat ze dat ook echt vinden..
Het is wie het meeste betaald.. die komt in de serie, product placement noemen ze dat.
Maargoed, deze discussie kun je beter met alle andere fanboys doen in the digital corner
Die gast die gelijk die action figure uit de verpakking haaltquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:26 schreef Rainesz het volgende:
Goede aflevering!
Wil Wheaton afleveringen doe het altijd goed!
Gast, jij weet zeker niet wie dat was.... Het was wel grof, dat was ook het leuke eraan. Vraag resteert mij alleen, waarom wilde Will vriendschap met Sheldon sluiten?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die gast die gelijk die action figure uit de verpakking haalt
Het zijn wetenschappers geen ICT'ers.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar er zijn nog veel meer manieren om dat terug te brengen. Zoals kleine verwijzingen. Zoals ik zei met windows Vista en Windows 7. Maar ook bijvoorbeeld met Ubuntu waarvan Sheldon zegt dat het zijn favoriete Linux versie is.
Bijvoorbeeld dat hij Steve Jobs een lul vind of een visionair ofzo. Hoewel dat topic op dit moment wel een beetje gevoelig zal liggen
Maar goed, laten we er maar over ophouden. Het is alleen een topic wat ik nog wel mis in TBBT. Ik had wel zo'n discussie een keer verwacht
Was wel grappig maar juist hij zou moeten weten dat voor nerds dit soort items in verpakking horen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:30 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Gast, jij weet zeker niet wie dat was.... Het was wel grof, dat was ook het leuke eraan.
Dat vond ik ook helemaal onlogisch...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:30 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Gast, jij weet zeker niet wie dat was.... Het was wel grof, dat was ook het leuke eraan. Vraag resteert mij alleen, waarom wilde Will vriendschap met Sheldon sluiten?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:24 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat die Wheaton Sheldon gewoon een grappig, entertainend mannetje vindt om wat met te mindfucken en gunt hij hem deze keer wel eens een cadeautje.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat vond ik ook helemaal onlogisch...
Kom er nu pas achter dat het Sarah Chalke wasquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Maar de 2de was een stuk lekkerder
Onafhankelijk of ik wist wie het was (ik wist dat het een Star Trek dude was, maar geen idee wie) vond ik het een prachtig stukje. Net als die reactie van hem daarnaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:30 schreef MakuMaku het volgende:
[..]
Gast, jij weet zeker niet wie dat was.... Het was wel grof, dat was ook het leuke eraan. Vraag resteert mij alleen, waarom wilde Will vriendschap met Sheldon sluiten?
it's a big scamquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik denk dat die Wheaton Sheldon gewoon een grappig, entertainend mannetje vindt om wat met te mindfucken en gunt hij hem deze keer wel eens een cadeautje.
Dat zou ik een leuke verklaring vindenquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:38 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
it's a big scam
Hij liet Data expres die mint condition action figure slopen om Sheldon te narren
hahaha.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:20 schreef TheGOAT het volgende:
Denk idd niet dat Weaton Sheldon echt als vriend wil, maar meer om hem te fucken nu aardig deed. Vond het met die floppy wel briljant. Damn, floppy broke down. The guy who was CEO in 1989 of ... congratulations, you made my list! hahaha. Sommige dingen zag je zo hard aankomen, zoals Howard na de make-up met Bernadette; 'sex now?'. Maar heerlijke aflevering weer!
Ik vond het ook erg raar, net zoals een hoop plotontwikkelingen dit seizoen, en een paar in het vorige. In dit geval was het onlogisch omdat de laatste keer dat de twee elkaar tegenkwamen met die gestolen film was.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:38 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Dat vond ik ook helemaal onlogisch...
Ik mis mijn floppy bakken, die plastic bakken met een doorzichtige klep met een slotjequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:20 schreef TheGOAT het volgende:
Denk idd niet dat Weaton Sheldon echt als vriend wil, maar meer om hem te fucken nu aardig deed. Vond het met die floppy wel briljant. Damn, floppy broke down. The guy who was CEO in 1989 of ... congratulations, you made my list! hahaha. Sommige dingen zag je zo hard aankomen, zoals Howard na de make-up met Bernadette; 'sex now?'. Maar heerlijke aflevering weer!
Was een mooie idd (die van Sheldon)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:20 schreef TheGOAT het volgende:
Wheaton vindt Sheldon gewoon een grappig mannetje. Volgens mij ziet hij Sheldon gewoon een beetje als een klein kindquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:52 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Ik vond het ook erg raar, net zoals een hoop plotontwikkelingen dit seizoen, en een paar in het vorige. In dit geval was het onlogisch omdat de laatste keer dat de twee elkaar tegenkwamen met die gestolen film was.
Probleempjes mee? Als ik enthousiast wil zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:39 schreef Jabberwocky het volgende:
Het is niet zo uitgebreid als na vorige aflevering, maar ga je nu iedere week je favoriete quotes uit de aflevering in dit topic dumpen?
Why do you say it like that?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:54 schreef Seam het volgende:
Voor de mensen die trouwens ook Family Guy kijken, lezen jullie nu ook Wgill Wgeaton?
Bedoel je nu de coolwhip grap? Want daar wordt een harde H uitgesproken en helemaal geen G..quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 14:54 schreef Seam het volgende:
Voor de mensen die trouwens ook Family Guy kijken, lezen jullie nu ook Wgill Wgeaton?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Leonard en Sheldon zijn vernoemd naar Sheldon Leonard (Filmproducent), Robert Hofstadter (Nobelprijswinnaar Natuurkunde) en Leon Cooper (Natuurkundige).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:35 schreef Mirel het volgende:
Wat een gekke achternamen hebben ze allemaal. En ze hebben bijna allemaal zo'n middennaam.
Sssssst. Die Sojoezraketten zijn de meest betrouwbare die er zijn.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Tsk, alsof Russische bemande ruimtevluchten gevaarlijker zouden zijn dan Amerikaanse.
Volgens mij zijn er 10x zoveel Amerikanen omgekomen in de ruimtevaart als Russen
Die slordige fout viel mij ook al op. Zeker omdat alle 4 de karakters dat toch zouden moeten weten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Tsk, alsof Russische bemande ruimtevluchten gevaarlijker zouden zijn dan Amerikaanse.
Volgens mij zijn er 10x zoveel Amerikanen omgekomen in de ruimtevaart als Russen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Dat is toch geen fout? Dat is toch de Amerikaanse arrogantie omdat ze denken dat zij de nummer 1 zijn (in alles in principe) en denken dat zij de baas zijn van de ruimte!?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:02 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die slordige fout viel mij ook al op. Zeker omdat alle 4 de karakters dat toch zouden moeten weten.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:10 schreef Axia het volgende:
Volgende aflevering met Sheldon z'n moeder
Maar dat wordt toch nooit gezegd?quote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Volgens mij werd ze pas echt negatief toen Howard zei dat ie naar Rusland moest voor de lancering.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:00 schreef Aether het volgende:
[..]
Maar dat wordt toch nooit gezegd?
Bernadette zegt alleen dat NASA geen space shuttles meer heeft waarop Howard zegt dat ie naar Rusland moet. Ze vind het idee van de reis volgens mij niets.
Je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze pas echt negatief toen Howard zei dat ie naar Rusland moest voor de lancering.
Da's gewoon patriotische VS arogantie, geen foutquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:02 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Die slordige fout viel mij ook al op. Zeker omdat alle 4 de karakters dat toch zouden moeten weten.
het lult ze alleen niet om een fatsoenlijk vliegtuig te bouwenquote:Op maandag 17 oktober 2011 12:15 schreef remlof het volgende:
Dat deed ie omdat Howard zei: "I'm trying not to go up in flames"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef TheGOAT het volgende:
15 goede antwoorden, valt me nog mee :p Aflevering van vandaag net aan begonnen, begint alweer heer lijk![]()
was een leuke aflevering, Sheldon 'once, twice in a generation.' Gelukkig geen Bernadette en weinig Amy.
In de kerk zag je Leonard naar Penny toeschuiven, vond dat wel erg duidelijk en opmerkelijk.
In de korte aankondiging stond toch ook dat Leonard relationship getest werd? Heb dat niet gezien of ben ik nou zo dom?
27 goedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef IceBeach het volgende:
Grappige quiz: http://www.hwdyk.com/quiz/m/1853/the-big-bang-theory-season-4
Ik had er 27/30 goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |