Er is altijd een volgend seizoen. Tiger fans moeten dat al 34 miljoen jaar aanhoren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ga in een hoekje huilen. Go Brew Crew.
Maar met deze rotation is t gewoon schandalig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is altijd een volgend seizoen. Tiger fans moeten dat al 34 miljoen jaar aanhoren.
Dat denken ze in NY ook. Beetje respect voor de tegenstander kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar met deze rotation is t gewoon schandalig.
Ik heb zeker respect voor de Cardinals. Had in t vorige topic ook aangegeven dat ik ze meer dan de Dbacks vreesde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat denken ze in NY ook. Beetje respect voor de tegenstander kan geen kwaad.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb zeker respect voor de Cardinals. Had in t vorige topic ook aangegeven dat ik ze meer dan de Dbacks vreesde.
Je vergeet het team met de hoogste payroll, die in de eerste ronde er uit vliegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:49 schreef Version2 het volgende:
Het beste team aller tijden haalt de playoffs niet eens.
Team met de beste rotation aller tijden wordt in de 1e ronde uitgeschakeld.
![]()
De ESPN "experts" hadden het ook goed voorspeld trouwens: http://sports.espn.go.com(...)y?page=11expertpicks
Brewers vs. Tigers in World Series please.
Dat is wel eens vaker gebeurdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je vergeet het team met de hoogste payroll, die in de eerste ronde er uit vliegen.
quote:BREAKING: Game 2 of the Tigers-Rangers ALCS has been postponed to Monday at 4:19 PM ET.
Ik hoop ook op World Series tussen Rangers en Brewers. Dan komt er sowieso een nieuwe kampioen, aangezien ze beiden nog nooit de WS wonnen. Ik heb veel meer met de Cards dan de Brewers, maar die hebben redelijk recent nog gewonnen (en het is ook weer niet mijn absoluut favoriete team). Maar belangrijker nog dan dat zijn mooie wedstrijden, en tot nog toe krijgen we die welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ben dan weer meer voor een WS tussen de Rangers en de Brew Crew.
Astros gaan waarschijnlijk in de toekomst (2013 ofzo) in de AL spelen.
twitter:Buster_ESPN twitterde op woensdag 12-10-2011 om 23:45:38It's not raining. They're not taking the tarp off the field. It makes no sense. Is X-Factor the x-factor? We'll see. reageer retweet
twitter:Buster_ESPN twitterde op woensdag 12-10-2011 om 23:48:40And here comes the groundskeepers. Not sure why this process didn't start 30 minutes ago. reageer retweet
twitter:Buster_ESPN twitterde op woensdag 12-10-2011 om 23:50:36The estimated starting time is 6:30. Again, the rain stopped here about a half-hour ago. reageer retweet
Van 6-2 werd het nog 7-2 (HR van Raburn).quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:42 schreef Chase_Utley het volgende:
Maar dit doen ze dan wel weer goed.
4 run game nu, dus ik ga pitten.
Ja da's inderdaad een mooie.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:46 schreef Valandil het volgende:
First natural cycle in postseason history![]()
http://mlb.mlb.com/video/(...)89&topic_id=11493214
Zeker, maar wel een beetje lucky bij de double van Cabrera. Maar desalnietteminquote:
Hopleijk trekken de Brews het nog een keer gelijk.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:22 schreef DUK het volgende:
Rangers...blegh....
Brewers/Cardinals to win the World Series...
Niks mis met de Rangers en hun geweldige offence.quote:Op zondag 16 oktober 2011 09:22 schreef DUK het volgende:
Rangers...blegh....
Brewers/Cardinals to win the World Series...
Ik vind het een van de leukere teams om naar te kijken.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:06 schreef DUK het volgende:
Spelinhoudelijk vrij weinig op aan te merken.
Ik heb het niet zo op de Texaanse 'randverschijnselen'....
Op de een of andere manier heb ik ook het meeste sympathie voor dat team...quote:
Hoe laat begint het vannacht?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:54 schreef Slomy het volgende:
Yes, weekendje naar Leeds geweest om terug te komen en te zien dat de Cards de WS hebben gehaald.
Dat gaan lange nachten worden de komende week.
Klopt.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:54 schreef Valandil het volgende:
8.05 pm ET, volgens mij is dat 02.05 NL
dank uquote:Op woensdag 19 oktober 2011 16:54 schreef Valandil het volgende:
8.05 pm ET, volgens mij is dat 02.05 NL
Het team van de Rangers spreekt mij gewoon meer aan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:33 schreef fanneke het volgende:
Mijn sympathie gaat uit naar de Cardinals.
(Rangers zijn voor mij besmet doordat de Bush-clan er met hun smerige corrupte handen aan hebben gezeten.)
Messi is de Pujols van het voetbal zul je bedoelen...quote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:08 schreef Dos37 het volgende:
Ik ga ook voor de Cardinals en maar om één man, Albert Pujols de Messi van het honkbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |