Er is altijd een volgend seizoen. Tiger fans moeten dat al 34 miljoen jaar aanhoren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:12 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik ga in een hoekje huilen. Go Brew Crew.
Maar met deze rotation is t gewoon schandalig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:13 schreef popolon het volgende:
[..]
Er is altijd een volgend seizoen. Tiger fans moeten dat al 34 miljoen jaar aanhoren.
Dat denken ze in NY ook. Beetje respect voor de tegenstander kan geen kwaad.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:14 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Maar met deze rotation is t gewoon schandalig.
Ik heb zeker respect voor de Cardinals. Had in t vorige topic ook aangegeven dat ik ze meer dan de Dbacks vreesde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:15 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat denken ze in NY ook. Beetje respect voor de tegenstander kan geen kwaad.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 05:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ik heb zeker respect voor de Cardinals. Had in t vorige topic ook aangegeven dat ik ze meer dan de Dbacks vreesde.
Je vergeet het team met de hoogste payroll, die in de eerste ronde er uit vliegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:49 schreef Version2 het volgende:
Het beste team aller tijden haalt de playoffs niet eens.
Team met de beste rotation aller tijden wordt in de 1e ronde uitgeschakeld.
![]()
De ESPN "experts" hadden het ook goed voorspeld trouwens: http://sports.espn.go.com(...)y?page=11expertpicks
Brewers vs. Tigers in World Series please.
Dat is wel eens vaker gebeurdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Je vergeet het team met de hoogste payroll, die in de eerste ronde er uit vliegen.
quote:BREAKING: Game 2 of the Tigers-Rangers ALCS has been postponed to Monday at 4:19 PM ET.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |