gesellugquote:
neequote:
haha, das waar ook joh. Dies nog door de ekte baas hier gemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee
maar jij wel!![]()
en je sig is bijna jarig!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, das waar ook joh. Dies nog door de ekte baas hier gemaakt
Roelio! nog steeds aan de baan? laatste keer dat ik hier was was je volgens mij net begonnenquote:
Yupquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Roelio! nog steeds aan de baan? laatste keer dat ik hier was was je volgens mij net begonnen
prima, prima. Druk bezig met studie, en werk uiteraard. Huizen zijn duurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ik zit nog steeds in de gelatine-business
.
Hoe is 't met jou?
behalve hansquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
prima, prima. Druk bezig met studie, en werk uiteraard. Huizen zijn duur![]()
Valt me op dat de harde kern hier nog steeds zit zeg, tot aan Sersjee aan toe
Die heeft zijn account definitief opgeborgen ben ik bang. Die tijd krijgen we niet meer terugquote:
Ja de huizenprijzen mogen wel wat naar beneden. Tijd dat de bubbel eens wordt leeg geprikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
prima, prima. Druk bezig met studie, en werk uiteraard. Huizen zijn duur![]()
een deserteur is hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die heeft zijn account definitief opgeborgen ben ik bang. Die tijd krijgen we niet meer terug
Ach, het is geen koophuis dus veel zal ik daar niet aan hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja de huizenprijzen mogen wel wat naar beneden. Tijd dat de bubbel eens wordt leeg geprikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |