Graag! Ik gooi al genoeg privézooi online, dat laatste stukje hou ik graag offlinequote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:57 schreef Sersjee het volgende:
Jezelf een naam-TT bezorgen... Ouwe eigengeiler dat je er bent!
dat zit in mijn karakter volgens een eergisteren gedane karaktertest. onconventioneel en licht provocerendquote:
het wachten is op Jon Secada!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef Qunix het volgende:
Al die artiesten van 'vroeger' die terug komen met dit soort poepmuziek... Ze hebben geld nodig... Echt enorm veel groepen en artiesten die 'terug komen'.
Niet om het een of ander, maar Just another day is gewoon een fantastisch liedje.quote:
Heeft ie ooit meer gedaan dat just another day?quote:
kloptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Niet om het een of ander, maar Just another day is gewoon een fantastisch liedje.
ehm...moet dat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:01 schreef Qunix het volgende:
Vanessa - Up Side Down (2011 Revisited Dubstep).mp3
ik ben dan ook de Ivo Niehe van Fok! ahemquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ivo Niehe achtige TT, al zou die de naam Stenders achterwege hebben gelaten.
Het origineel was beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:01 schreef Qunix het volgende:
Vanessa - Up Side Down (2011 Revisited Dubstep).mp3
graag! die hebben puike nummers gemaakt in het verleden.quote:
Hopelijk wordt het niet zoiets als dit:quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
graag! die hebben puike nummers gemaakt in het verleden.
Ik zou grof geld overhebben voor een kaartje van een concert van ABBA. Kan ik makkelijk zeggen, want het gaat toch niet gebeuren.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:03 schreef Qunix het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is wat ik typte hoor
quote:
Tijd dat Rock even gaat bellen dus.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:12 schreef Paul-89 het volgende:
Die bellers bij freaknacht zijn ook 9 van de 10 keer echte freaks.
Rock gaat helemaal niet bellen. Rock gaat zijn nest opzoeken en daar lekker een paar uurtje pitten!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijd dat Rock even gaat bellen dus.
... waar geen hond naar gaat luisteren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Qunix het volgende:
Dit format voor op de dag met Stenders ook erbij en je hebt puike radio.
Of Cee die voor de 463648 x kaarten voor iets wint, of is dat oh-oh ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tijd dat Rock even gaat bellen dus.
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rock gaat helemaal niet bellen. Rock gaat zijn nest opzoeken en daar lekker een paar uurtje pitten!
slaap lekker allen
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Rock gaat helemaal niet bellen. Rock gaat zijn nest opzoeken en daar lekker een paar uurtje pitten!
slaap lekker allen
Mja... Dat is waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
... waar geen hond naar gaat luisteren.
Ik heb maar 1x ergens een kaartje voor gewonnen heur!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Of Cee die voor de 463648 x kaarten voor iets wint, of is dat oh-oh ?
nou ja.quote:
Ik vermaak me op het moment maar met mijn telefoon, topic is bijna leeggestroomdquote:
Heb net 5KM naar huis hardgelopen met genoeg drank op om me redelijk zwaar aangeschoten te noemn, gelukkig fietste een collega meequote:
Mafkeesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Heb net 5KM naar huis hardgelopen met genoeg drank op om me redelijk zwaar aangeschoten te noemn, gelukkig fietste een collega mee
Ja sorry, ik drink nooitquote:
Aaw, das wel lief van je dat je je pa niet wakker wil makenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja sorry, ik drink nooithet regende zo, me vader bracht me naar AH voor bedrijfsfeessie aantal gingen daarna nog uit dus ik mee achterop fiets, en ik vond het zielig mn pa wakker te maken
Niet zo snel reageren joh! kan ik niet bijhoudenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Aaw, das wel lief van je dat je je pa niet wakker wil maken
Sorry, ik zal langzamer typenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:08 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niet zo snel reageren joh! kan ik niet bijhouden
We gingen nog lasergamen ook, maarja, ik liep overal tegenaan.. KUT begint het nog te hagelen ook!quote:
Onder het lasergamen? Of onder het hardlopen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:10 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We gingen nog lasergamen ook, maarja, ik liep overal tegenaan.. KUT begint het nog te hagelen ook!
lasergamenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Onder het lasergamen? Of onder het hardlopen?
Klinkt alsof jij meer hebt beleefd dan ik vandaagquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
lasergamenGingen we weg bij AH liepen we richting uitgang belandde ik in een bi bag (lege flessenzak)
zon ding:
[ afbeelding ]
Ik sla het mountainbiken maar over morgenochtendquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij meer hebt beleefd dan ik vandaag
Die foto's zien er al zo afschrikwekkend uit, ik ga het filmpje maar niet kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:14 schreef hole1988 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/nightmaresfearfactory/
Jij bent een heel verstandig jong!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik sla het mountainbiken maar over morgenochtend
Lekker de hele dag slapen, om 17 uur werken!, oh wacht heb nog verjaardag tussendoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij bent een heel verstandig jong!!
Ik sta rond een uur of 10 op, heb de hele dag niets te doen en hoef er ook voor niemand uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Lekker de hele dag slapen, om 17 uur werken!, oh wacht heb nog verjaardag tussendoor
burrp!quote:
je hebt er zin in.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
JaIk zit wat loos te doen op internet.
Nee, staat hier meer op de achtergrond aan. Wel lekker bij het prutsen met m'n telefoonquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:28 schreef CindieY het volgende:
En Nachtegiel is nou ook weer niet zo spannend, zoals altijd. Het kan me nooit boeien.
Sander liet ook de nieuwe single horen. Compleet anders.quote:
heb het nieuwe album onlangs gehoord en ik vond het apenkloten zuigen. de 3 eerste albums zijn prima, maar daar had het wat mij betreft bij mogen blijven!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Sander liet ook de nieuwe single horen. Compleet anders.
Erg gezellig. Jeugdsentiment met Vengaboys, 2 Brothers on the 4th Floor, Party Animals en Mental Theo on stagequote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 10:49 schreef themauster het volgende:
http://www.flickr.com/pho(...)ory/with/6083869658/
![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:14 schreef hole1988 het volgende:
http://www.flickr.com/photos/nightmaresfearfactory/
quote:
gesellugquote:
neequote:
haha, das waar ook joh. Dies nog door de ekte baas hier gemaaktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee
maar jij wel!![]()
en je sig is bijna jarig!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:40 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
haha, das waar ook joh. Dies nog door de ekte baas hier gemaakt
Roelio! nog steeds aan de baan? laatste keer dat ik hier was was je volgens mij net begonnenquote:
Yupquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Roelio! nog steeds aan de baan? laatste keer dat ik hier was was je volgens mij net begonnen
prima, prima. Druk bezig met studie, en werk uiteraard. Huizen zijn duurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Ik zit nog steeds in de gelatine-business
.
Hoe is 't met jou?
behalve hansquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
prima, prima. Druk bezig met studie, en werk uiteraard. Huizen zijn duur![]()
Valt me op dat de harde kern hier nog steeds zit zeg, tot aan Sersjee aan toe
Die heeft zijn account definitief opgeborgen ben ik bang. Die tijd krijgen we niet meer terugquote:
Ja de huizenprijzen mogen wel wat naar beneden. Tijd dat de bubbel eens wordt leeg geprikt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:46 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
prima, prima. Druk bezig met studie, en werk uiteraard. Huizen zijn duur![]()
een deserteur is hetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:50 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Die heeft zijn account definitief opgeborgen ben ik bang. Die tijd krijgen we niet meer terug
Ach, het is geen koophuis dus veel zal ik daar niet aan hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja de huizenprijzen mogen wel wat naar beneden. Tijd dat de bubbel eens wordt leeg geprikt.
quote:
ah, net op tijd voor de krasplaat!quote:
Nah, hekel aan pijn en bloedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, net op tijd voor de krasplaat!
[ afbeelding ]
altijd leuk, een gefrustreerde spitsquote:
*proest*twitter:Koningin_NL twitterde op zaterdag 08-10-2011 om 14:36:19De A'tjes werken aan een herfsttafel. Ze zeuren om eikels, want de juf heeft gezegd dat de grootste in Ons kabinet zitten. #herfst reageer retweet
haal de tumbleweeds maar vast uit de kast en laat de spelden maar vast vallenquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haal de tumbleweeds maar vast uit de kast en laat de spelden maar vast vallen![]()
Huilend naar de club is ook nog uitgebracht...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:27 schreef 3rdRock het volgende:
bij de trackinfo staat dat dit de 3e single is? ehm..Sterrenstof, Electrotechnique, Get Spanish....
kun je nagaan! ze kunnen niet tellen bij 3FM! of is het dan 5FM?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef alors het volgende:
[..]
Huilend naar de club is ook nog uitgebracht...
MT50quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:50 schreef Allrounder het volgende:
Oja, het is hier natuurlijk één dooie bedoeling.
Fixedquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:50 schreef Allrounder het volgende:
Oja, het is hier natuurlijk één dooie bedoeNing.
nee, 3fm moet die Bart Arens en die Annemieke eruit tyfen en daar 's avonds Rudy voor in de plaats zetten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:15 schreef minthy het volgende:
Er moet echt een tumbleweed-emoticon komen voor dit soort avonden
Dan nog zijn de zaterdag- en zondagavonden rustigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, 3fm moet die Bart Arens en die Annemieke eruit tyfen en daar 's avonds Rudy voor in de plaats zetten.
Agossie, dat beest is ergens heel erg bang voorquote:
Miss mondriool met die vreselijke chronisch schorre stem...quote:
maar wel minder rustig denk ik....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog zijn de zaterdag- en zondagavonden rustig
Weet ik niet... Mensen hebben vaak de nare gewoonte in het weekend opeens een leven te hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar wel minder rustig denk ik....
wat vinden jullie van mn nieuwe jas?
http://www.vd.nl/heren/ja(...)lister&from=overview
Houtjetouwtjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar wel minder rustig denk ik....
wat vinden jullie van mn nieuwe jas?
http://www.vd.nl/heren/ja(...)lister&from=overview
nja, ga em maandag ff meenemen naar werk. kan zelf zo slecht beoordelen of dat ie te groot is. mouwen lijken iets lang, maar voor de winter kan dat best. en mijn collega's willen vast wel ff de maat bekijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Weet ik niet... Mensen hebben vaak de nare gewoonte in het weekend opeens een leven te hebben![]()
En jas is prima toch?
ik heb ook nog een legergroene lange jas. maar die is me nu iets te alternatief. die droeg ik 2 jaar geleden toen ik lang haar en sik hadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
HoutjetouwtjeToffe jas, ik houd van trenchcoats en zulk soort jassen.
Mouwen kun je beter iets te lang hebben dan te kort, zeker in de winter. Winterjassen liggen dus al volop in de winkels? Dan moet ik namelijk ook maar zsm een zoekpoging doen. Schijthekel aan winterjassen zoeken, mijn lengte + figuur is ze schijnbaar vreemd. Krijg je van die vormeloze dingen met te korte mouwenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ga em maandag ff meenemen naar werk. kan zelf zo slecht beoordelen of dat ie te groot is. mouwen lijken iets lang, maar voor de winter kan dat best. en mijn collega's willen vast wel ff de maat bekijken
ik heb online de v en d folder doorgespit, ben naar de winkel gekuierd. heb deze in maat 54 en 56 gepast, liep naar de kassa en pinde. maar ik heb ook een redelijk veel voorkomend figuur. alleen broeken zijn horror.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mouwen kun je beter iets te lang hebben dan te kort, zeker in de winter. Winterjassen liggen dus al volop in de winkels? Dan moet ik namelijk ook maar zsm een zoekpoging doen. Schijthekel aan winterjassen zoeken, mijn lengte + figuur is ze schijnbaar vreemd. Krijg je van die vormeloze dingen met te korte mouwen
Pfff... Trek me de waffel niet open!! Idd altijd de mouwen te kort, jas te kort of geen vorm... Drama! Nette broeken ook trouwens, zijn me altijd een paar cm te kortquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mouwen kun je beter iets te lang hebben dan te kort, zeker in de winter. Winterjassen liggen dus al volop in de winkels? Dan moet ik namelijk ook maar zsm een zoekpoging doen. Schijthekel aan winterjassen zoeken, mijn lengte + figuur is ze schijnbaar vreemd. Krijg je van die vormeloze dingen met te korte mouwen
Ik vind alles een horror. Broeken, shirts en truien/vesten, jassen, laarzen. En dat alleen omdat ik geen mager ding ben waar alle botten bij uitstekenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb online de v en d folder doorgespit, ben naar de winkel gekuierd. heb deze in maat 54 en 56 gepast, liep naar de kassa en pinde. maar ik heb ook een redelijk veel voorkomend figuur. alleen broeken zijn horror.
betekent wel dat ik in t voorjaar op zoek moet naar een zomerjas. m'n huidige jas heb ik beide jaargetijden gedragen, met die lange zwarte gaat dat echt niet lukken....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:22 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb alweer bijna 2 jaar een lekkere dikke en vooral zware chasin jas van stof geen houtjetouwtje maar gewone knopen, jas is ook niet zo lang als die van jou 3rdrock
let op, hier komt een stomme kutopmerking!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind alles een horror. Broeken, shirts en truien/vesten, jassen, laarzen. En dat alleen omdat ik geen mager ding ben waar alle botten bij uitsteken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, die was stom.
maar ik vind het ook stom dat het merendeel van de vlotte hippe winkels gericht lijkt op de doutzen kroes en sylvia geertsens van deze wereld.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Mijn zomerjas heb ik nu ook alwwer 2 zomers in gebruik, ben nog niet van plan een nieuwe te kopenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
betekent wel dat ik in t voorjaar op zoek moet naar een zomerjas. m'n huidige jas heb ik beide jaargetijden gedragen, met die lange zwarte gaat dat echt niet lukken....
en ik haat kleren kopen!
Mijn tieten passen er nooit in. Willen die bovenste knoopjes niet dichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:25 schreef minthy het volgende:
Oh en blousjes! Ik vind ze zo tof, maar het lijkt bij mij voor geen meter![]()
Dan de bovenste knopjes maar niet dichtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
Oh, ik lees m'n eigen opmerking terug en ik zet mezelf neer als één of ander vadsige zeekoe ofzo. Niet dusMaar 1.80 en maatje 36 is niet realistisch, dat is gewoon dun.
[..]
Mijn tieten passen er nooit in. Willen die bovenste knoopjes niet dicht
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
let op, hier komt een stomme kutopmerking!Vind ik niet, moeten ze maar niet zoveel eten, dat doen ze in de VS alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok, die was stom.
maar ik vind het ook stom dat het merendeel van de vlotte hippe winkels gericht lijkt op de doutzen kroes en sylvia geertsens van deze wereld.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
nou en?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
Oh, ik lees m'n eigen opmerking terug en ik zet mezelf neer als één of ander vadsige zeekoe ofzo. Niet dusMaar 1.80 en maatje 36 is niet realistisch, dat is gewoon dun.
[..]
er zijn ook veel mensen zonder zomerjas...ik kan dat niet. ik moet in de lente en de nazomer een zomerjas hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mijn zomerjas heb ik nu ook alwwer 2 zomers in gebruik, ben nog niet van plan een nieuwe te kopen
Nee, bij mij ook niet!! Of je krijgt van die gluurgaten bij je tietenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:26 schreef CindieY het volgende:
[..]
Puberquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan de bovenste knopjes maar niet dicht.
Er is ook nog zoiets als verhoudingen hè? Wat ik net al zei, 1.80 en 36, wat schijnbaar als gangbaar wordt gezien, dat wordt em echt niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:27 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind ik niet, moeten ze maar niet zoveel eten, dat doen ze in de VS al
Of ze knappen openquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, bij mij ook niet!! Of je krijgt van die gluurgaten bij je tieten
Ja, of je baalt er van dat hij eerder kwam met de opmerking dan jijquote:
The horror!! Sta je op chique op een bruiloft... *floep*quote:
Idd, ik kan ook alleen een vest aandoen maar die houden hier in Den Helder de wind niet tegenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou en?
[..]
er zijn ook veel mensen zonder zomerjas...ik kan dat niet. ik moet in de lente en de nazomer een zomerjas hebben.
kek Dekkerssetje eronderquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
The horror!! Sta je op chique op een bruiloft... *floep*
Ik heb er misschien al 100 geprobeerd, maar ik krijg ze er echt niet ingeproptquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef 3rdRock het volgende:
en bij deze opper ik dat dames altijd bloesjes aan moeten en dan het liefst net iets te krap
Ja, precies. Alhoewel, ik ben wel eens ietsje te stug een blousje door blijven dragen. Sta je dan, bij de kassa bij de Appiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
The horror!! Sta je op chique op een bruiloft... *floep*
ach, zolang de watermeloenen in de bonus zijn.....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, precies. Alhoewel, ik ben wel eens ietsje te stug een blousje door blijven dragen. Sta je dan, bij de kassa bij de Appie
quote:
Er lijkt mij weinig zo irritant als al die bandjes, volgens mij gaat dat zwaar onhandig (nog afgezien van de prijs van die dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kek Dekkerssetje eronder
en nu ben ik weg. Voetbal kijken. misschien tot straks
Het blousje dusquote:
Da's het stomme. Ik ben 'maar' een C... Blousjes zijn voor kleinborstige vrouwen bedoeld, schijnbaarquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, zolang de watermeloenen in de bonus zijn.....
Ik bedoel van die hele vetlappen..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als verhoudingen hè? Wat ik net al zei, 1.80 en 36, wat schijnbaar als gangbaar wordt gezien, dat wordt em echt niet.
Ik vind die bandjes erboven ook zwaar ordinair.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Er lijkt mij weinig zo irritant als al die bandjes, volgens mij gaat dat zwaar onhandig (nog afgezien van de prijs van die dingen)
Ik durfde het niet te zeggen...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind die bandjes erboven ook zwaar ordinair.
Mja, da's ook niet gezond. Maar de kledingindustrie klopt in ieder geval niet echt, alhoewel ik me afvraag of het dat ooit wel zal doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik bedoel van die hele vetlappen..
deze ken ik al....quote:
welnee, pushup ding eronder, bovenste knoopje los en je hebt een plek om je pindas te bewarenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Het blousje dus
[..]
Da's het stomme. Ik ben 'maar' een C... Blousjes zijn voor kleinborstige vrouwen bedoeld, schijnbaar
Neuh waarom zou ikquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of je baalt er van dat hij eerder kwam met de opmerking dan jij
Vandaar ook dequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neuh waarom zou ikDat zou wel heel sneu zijn..
Zit op iPad en ben moequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Vandaar ook de, ik meende het niet serieus
Tieten ftwquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:32 schreef minthy het volgende:
Kijk... Ga je het over tieten hebben en ineens springt het topic weer tot leven
nja, ik ben dan toch meer een billenmanquote:
Ik niet en tieten heb ik ook niks meequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik ben dan toch meer een billenman
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar zonder haren!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:43 schreef CindieY het volgende:
En bij billen valt het topic weer stil?Ik ben overigens een billenvrouw, een man met welgevormde mannelijke billen
Ja, dat dan weer welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer mee eens, maar zonder haren!!
Nee, ik sowieso nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik doe het laatste, in combi met spelletje op mijn mobiel met de halve familie en ik kijk nog met een half oog naar de tv.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...kak. de overburen hebben een feestje. ze hebben wel netjes gewaarschuwd hoor, maar naar bed gaan zit er nog ff niet in...
zal ik een filmpje doen? achter mn ps3 kruipen of m'n tijd verdoen op internet?
Ik denk dat, wanneer ik een man zou zijn geweest, ik tieten ook interessanter had gevondenquote:
Ik zit m'n tijd wat te verdoen achter internet, maar veel anders kan ik ook niet doen. Denk niet al te laat naar bed, nog even lekker lezen en morgen enigszins op tijd opstaan. (Zeg ik nu...)quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm...kak. de overburen hebben een feestje. ze hebben wel netjes gewaarschuwd hoor, maar naar bed gaan zit er nog ff niet in...
zal ik een filmpje doen? achter mn ps3 kruipen of m'n tijd verdoen op internet?
quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga eens kijken of ik nog een lekker filmpje kan vinden. liefst iets met kettingzagen en lijken
horrorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:55 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga deze maar kijken denk ik....
http://www.moviemeter.nl/film/64329
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:00 schreef Dagoduck het volgende:
Sielug!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga eens kijken of ik nog een lekker filmpje kan vinden. liefst iets met kettingzagen en lijken
Het idee alleen alquote:
Ik ben het gewoon een keer eens met 3rdRockquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
3 kwartier te vroeg?quote:
Heerlijkquote:
Dat gaat heel hard en je ziet idd zelf de groei niet. Had ik ooit met m'n hond; zag ik een half jaar nadat ik hem kreeg een foto terug, had ik hem als frummeltje op mijn arm. Het was inmiddels een grote lobbesquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
HeerlijkOndeugend beest is het. Vriendinlief zegt dat ze al steeds groter wordt, ik merk dat natuurlijk niet omdat ik die kat elke dag zie natuurlijk.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef hole1988 het volgende:
over poezen gesproken een niet simon's Cat
Hé een nieuwequote:Op zondag 9 oktober 2011 00:26 schreef hole1988 het volgende:
over poezen gesproken een niet simon's Cat
Ik vermaak me liever met family guy, kan ik iig nog slapen zoquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:30 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was weer een fijne slechte horrorfilm. 6 tieners die afgeslacht worden door elkaar dankzij giftig water ofzo. sloeg weer nergens op
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 oktober 2011 01:44 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar naar bed ondanks dat het nog niet echt rustig is op straat.
slaap lekker iedereen
twitter:elger twitterde op zondag 09-10-2011 om 09:15:02OH: Ik neem @Domien niet meer serieus, omdat ie een snor heeft. reageer retweet
dat kan toch helemaal niet alors! je weekendse fapuurtjes!quote:
je hebt toch digitale tv? dan heb je vaak ook digitale radio via de decoder...quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:45 schreef minthy het volgende:
Ik kan weer niet luisteren, heb Discovery channel maar opgezet
Zit bij m'n ma, die vindt dat onzin. Of tv of radioquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je hebt toch digitale tv? dan heb je vaak ook digitale radio via de decoder...
ouderwets gedoe!quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit bij m'n ma, die vindt dat onzin. Of tv of radio
keizerjingle is het!quote:
misschien worden de links- en rechtsback van Odysseus Dames 1 toch nog Scissor Sisters!quote:
Een tikje, al vraag ik me af of het verstandig is om continu het radiokanaal aan te zetten op je tv, ivm inbranden van het stilstaande beeld dat Ziggo erbij uitzendtquote:
nja. das waar...hoewel veel nieuwerwetse tv's de optie hebben om het beeldscherm uit te schakelen terwijl het geluid aan blijft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje, al vraag ik me af of het verstandig is om continu het radiokanaal aan te zetten op je tv, ivm inbranden van het stilstaande beeld dat Ziggo erbij uitzendt
Heeft de TV geen optie om scherm uit te doen? Tevens valt dat inbranden bij LCD wel mee, neem aan dat ze dat hebben.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Een tikje, al vraag ik me af of het verstandig is om continu het radiokanaal aan te zetten op je tv, ivm inbranden van het stilstaande beeld dat Ziggo erbij uitzendt
Geen idee, niet in verdiept. Ze heeft idd een lcd, bij mijn eigen bakbeest maakt het me niets uitquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heeft de TV geen optie om scherm uit te doen? Tevens valt dat inbranden bij LCD wel mee, neem aan dat ze dat hebben.
en toen gingen ze een kutplaat draaien, Bruno Mars, en toen dacht ik: ja doeg ik ga wel even mijn verse downloads beluisterenquote:Op zondag 9 oktober 2011 12:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan toch helemaal niet alors! je weekendse fapuurtjes!
dan heb je een pottenflirt gemist!quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:57 schreef alors het volgende:
[..]
en toen gingen ze een kutplaat draaien, Bruno Mars, en toen dacht ik: ja doeg ik ga wel even mijn verse downloads beluisterenen toen was het opeens 1 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |