Weer een streek van Nick.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:27 schreef LWD-Godius het volgende:
Maxime heeft net een paar lagen make-up te veel op heb ik het idee.
Als ze terug komt (want 4 jaar stelt niet zo veel voor in GTST tijd), dan is de kans zeer groot dat ze er weer helemaal anders uitziet, Wiet 1:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Wat een irritant liedje op de achtergrond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef leilab het volgende:
Er staat op de site ookal afscheidfilmpjes van Wiet
Vind het een afschuwelijke afscheidsfilmpje hadden ze veel mooier kunnen doen.quote:Wat een irritant liedje op de achtergrond.
Haha, ik keek ook al even naar bol.com!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef Frey het volgende:
Waar blijft het nieuws dat seizoen 6 uit gaat komen?
Rustig aan zeg, ik ben nog niet eens op de helft van seizoen 1quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:31 schreef Frey het volgende:
Waar blijft het nieuws dat seizoen 6 uit gaat komen?
Sneller kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Rustig aan zeg, ik ben nog niet eens op de helft van seizoen 1
Geen tijd, ik zou er vanavond ook maar 1 kijken en dan op bed, maar het zijn er nu al 3 geworden.quote:
3 DVD's neem ik toch aan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Geen tijd, ik zou er vanavond ook maar 1 kijken en dan op bed, maar het zijn er nu al 3 geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |