hoeveel notes al?quote:
ik vond imperial city eigenlijk tè groot.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:25 schreef Seam het volgende:
Jongens aub Skyrim
Vind Soltitude een beetje tegenvallen, ik had iets grootser verwacht. Hopelijk zijn er nog wel 'rijke' districten die niet getoond zijn, maar ik mis de grootheid in vergelijking met Vivec en Imperial City.
Nee joh, en ik heb maar 24 notes, ben al wel al stuk of 5x gebanned , als niet meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:30 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vond imperial city eigenlijk tè groot.
ik kwam gewoon nooit in hele delen van imperial city, het was vaak Market district > Mage guild > arena en meer nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee joh, en ik heb maar 24 notes, ben al wel al stuk of 5x gebanned , als niet meer.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:30 schreef leeell het volgende:
[..]
ik vond imperial city eigenlijk tè groot.
Te groot? Ik vond het juist te klein voor een hoofdstad. Maar je heb wel gelijk, sommige delen waren bijna nutteloos.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kwam gewoon nooit in hele delen van imperial city, het was vaak Market district > Mage guild > arena en meer niet
oh pas bij >80 notes toon ik interesse, zijn dus gewoon saaie bagger bans geweest
ja precies, de grootte was wel goed, als het allemaal nuttig had geweestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Te groot? Ik vond het juist te klein voor een hoofdstad. Maar je heb wel gelijk, sommige delen waren bijna nutteloos.
Extra Spawn mod voor Mobs en je kunt veel mensen doden...heerlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ja precies, de grootte was wel goed, als het allemaal nuttig had geweest
Een PM ban in elk geval niet, want hij stuurt me net een PM.quote:
Nog maar een maandje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Een PM ban in elk geval niet, want hij stuurt me net een PM.
Ik heb momenteel 255 notes.
Maargoed, Skyrim, in kan verdomme niet meer wachten!
Ik hoop op heel veel huizen voor mijn mage/thiefquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:03 schreef leeell het volgende:
[..]
ja precies, de grootte was wel goed, als het allemaal nuttig had geweest
Ik ook, maar is er wel een Thieves Guild dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:53 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Ik hoop op heel veel huizen voor mijn mage/thief
Geen Elder Scrolls zonder Thieves Guildquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook, maar is er wel een Thieves Guild dan?
Ik zou het erger vinden als er geen moordenaarsgilde wasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:57 schreef ems. het volgende:
Kan je de whine al voorstellen als er geen thieves guild of iets soortgelijks in een nieuwe elder scrolls zal zitten
Ik heb 131 notes. Bans zijn niet meer te tellen, al heb ik er in 2011 nog maar 1 gehad. Langste ban was een maand.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:38 schreef leeell het volgende:
[..]
ik kwam gewoon nooit in hele delen van imperial city, het was vaak Market district > Mage guild > arena en meer niet
oh pas bij >80 notes toon ik interesse, zijn dus gewoon saaie bagger bans geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |