I agree. Jammer dat 1 zo'n boek dan weer onthouden wordt. En bovendien had ie ongeveer tienduizend boeken (ja toch?) dus zijn interesseveld zal wel zeer uitgebreid zijn geweest.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:06 schreef gifkwal het volgende:
Mwah, als je dat afweegt tegen 20 jaargangen playboys vind ik het niet zoveel zeggen.
Met "hem" bedoel je Murray, neem ik aan?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef Poemgirl het volgende:
Ik vind dat alle fans en familie hem massaal mogen aanvallen.
D'ohquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:49 schreef Robijn48 het volgende:
[..]
Met "hem" bedoel je Murray, neem ik aan?
Geheel in de sfeer van je user icon?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:47 schreef Poemgirl het volgende:
Ik vind dat alle fans en familie hem massaal mogen aanvallen.
hahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:52 schreef gifkwal het volgende:
[..]
Geheel in je sfeer van je user icon?
Nou...het punt is denk ik dat hij het niet zo voelt. Hij vindt dat hij niets verkeerd heeft gedaan. Anders was hij deze rechtszaak ook niet ingegaan...heb ergens gelezen dat hem aangeboden was minder gevangenisstraf in ruil voor de schuldig verklaring. Maar dat deed ie dus niet. Zal er ook wel mee te maken hebben dat hij zijn licence niet kwijt wil.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:05 schreef Janena het volgende:
Ik denk dat zijn leven op dit moment al aardig kut is. Ik ga er even vanuit dat er geen opzet in het spel was. Als iemand dood is door mijn schuld zou ik daar veel moeite mee hebben. Ik hoop gewoon op die 4 jaar cel en dat zijn medische licentie permanent wordt ingetrokken.
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:36 schreef Janena het volgende:
Ik weet niet of zij zich nou wel of niet schuldig vindt....Hij zal van binnen echt wel weten dat hij een lul van een arts is geweest.
Nee, er was een feestdag meende ik de rechter te horen zeggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:42 schreef Robijn48 het volgende:
Weet ik niet...zat ook al te denken. Misschien heeft te maken met Katherine die terugkomt uit Wales. Wie weet heeft ze een verzoek gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |