SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef palawan het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Ik ben weer in Enschede. Na een lange treinreis vanuit het westen. Maar hij ging wel snel voorbij.
Ik kwam namelijk naast een super leuke meid te zitten, en anderhalf uur samen zitten te kletsen
Toen ik moest uitstappen en zij doorreed naar Duitsland al mijn moed bij elkaar geraapt en gevraagd of ze eens wou afspreken. En haar nummer gekregen, nu ben ik blij
Jezus, zo'n waslijst hoeven wij nou ook weer niet te leren. Tot nu toe heb ik voor studie moeten doen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Doen jullie Haskell? Dat staat toch nog een beetje op mijn verlanglijstjeFunctioneel programmeren schijnt erg goed te zijn voor je programmeervaardigheden.
Zelf kan ik C, C++, Java, PHP, C#, Assembler ARM en Javascript. Daarnaast redelijke skills in Perl, Python, shell scripting en XSLT. XHTML en CSS doe ik ook, omdat ik van origine uit de webontwikkelhoek kom, maar ik moet zeggen dat ik me in de nieuwe zaken uit de HTML5 en CSS3-standaarden alleen oppervlakkig bekeken heb.
Leven amsterdam hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef mrk.n het volgende:
Mijn tas is gestolen vandaag (portemonnee is dus weg) en ik moet stoppen met mijn opleiding aangezien ik d'r nu al niks van bak. Het leven is één groot feest.![]()
Vanavond nog mensen aan het hosselen..
Goede basis voor een mooie carriere dat programmeren. Een paar vrienden van mij hebben hebben vanuit die basis een bedrijf opgezet. Inmiddels (4 jaar later) hebben ze al opdrachten uit meer dan 20 verschillende landen gehad. Erg mooi om te zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jezus, zo'n waslijst hoeven wij nou ook weer niet te leren. Tot nu toe heb ik voor studie moeten doen:
haskell, c#, beetje java, een beetje pseudo-assembler, javascript, xslt en aanverwante talen, html, xhtml, javascript, css, een beetje mysql en dat is het denk ik. Haskell is niet echt leuk, qua mogelijkheden en kortheid is het prachtig maar de uitleg en het dictaat is vrij ruk en de tentamens veel te moeilijk.
Als het je leuk lijkt om haskell te leren kan ik wel een linkje sturen naar het dictaat dat we nu gebruiken.
Je bent pas een maand bezig toch?... geen Mlig gaan worden hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef mrk.n het volgende:
Mijn tas is gestolen vandaag (portemonnee is dus weg) en ik moet stoppen met mijn opleiding aangezien ik d'r nu al niks van bak. Het leven is één groot feest.![]()
Ik zie het allemaal niet meer zitten nu, was ik vandaag maar gewoon blijven liggen. Had me een hoop gezeik bespaard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Leven amsterdam heHier ook, gelukkig hebben ze de tas laten staan
Dit weekend ben ik MLIG wel, ik ben d'r kapot van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je bent pas een maand bezig toch?... geen Mlig gaan worden he
Ach ja vandaag en gister zijn waren voor meerdere mensen geloof ik kutdagen. Zal wel door het weer komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben heul geen nerd.quote:
Weet je wat je wel motiveert? Ik hoorde laatst iets over de BNN university ofzoiets? Dat al uitgezocht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef mrk.n het volgende:
Dit weekend ben ik MLIG wel, ik ben d'r kapot van.Nu word ik al van de opleiding getrapt. Niet dat de opleiding me uberhaupt interesseerde, maar het feit dat ik er vanaf word gestuurd vanwege gebrek aan motivatie. Bah. En ik heb mijn rijbewijs nog steeds niet.
Ik heb eigenlijk een paar prima dagen gehadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach ja vandaag en gister zijn waren voor meerdere mensen geloof ik kutdagen. Zal wel door het weer komen.
Voor mij trouwens ook, problemen met mijn ouders en het er even over gehad hoe het moet met de financiën als ik op kamers ga, en dat ziet er niet al te best uit.
SQL kan ik ook vrij goed en ben ik vergeten te noemen. Alle talen die ik noem bij de talen die ik goed kan zijn talen waar ik ook tijdens mijn studie mee in aanraking ben geweest, maar ik zit op een veel hoger niveau dan al mijn studiegenoten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:25 schreef minibeer het volgende:
Jezus, zo'n waslijst hoeven wij nou ook weer niet te leren. Tot nu toe heb ik voor studie moeten doen:
haskell, c#, beetje java, een beetje pseudo-assembler, javascript, xslt en aanverwante talen, html, xhtml, javascript, css, een beetje mysql en dat is het denk ik. Haskell is niet echt leuk, qua mogelijkheden en kortheid is het prachtig maar de uitleg en het dictaat is vrij ruk en de tentamens veel te moeilijk.
Als het je leuk lijkt om haskell te leren kan ik wel een linkje sturen naar het dictaat dat we nu gebruiken.
Ik ook gezeik met mijn ouders omdat ik nooit wat doe voor school en alleen maar relax. Nooit gedaan ook. Sowieso that's the story of my life, zoals mijn mentor op hbo dat altijd zo mooi vermeldde. Maar dit vind ik erg, ik word van de opleiding afgestuurd. Het knaagt echt aan me (slapeloze nachten straks) maar eigen schuld. En die dieven, kan ik weer van alles opnieuw gaan aanvragen qua pasjes en had ook nog ¤100 cash. Kutschooiers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach ja vandaag en gister zijn waren voor meerdere mensen geloof ik kutdagen. Zal wel door het weer komen.
Voor mij trouwens ook, problemen met mijn ouders en het er even over gehad hoe het moet met de financiën als ik op kamers ga, en dat ziet er niet al te best uit.
Ja. Dat is toch niks voor mij al zou ik 't willen, moet je sterk in je schoenen staan etc en daar ga ik alweer de fout in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Weet je wat je wel motiveert? Ik hoorde laatst iets over de BNN university ofzoiets? Dat al uitgezocht?
Het is dat ik sinds dat ik een jochie ben een soort van eeuwig vertrouwen in mijn eigen talent heb dat ik het durf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch niks voor mij al zou ik 't willen, moet je sterk in je schoenen staan etc en daar ga ik alweer de fout in.
Iedereen kan sterk in de schoenen komen te staan; geloof me dat maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Ja. Dat is toch niks voor mij al zou ik 't willen, moet je sterk in je schoenen staan etc en daar ga ik alweer de fout in.
Ik ga naar een vriend toe en daarna stad. Ik drink mezelf helemaal lam, dat is wat ik weet. Fijne avond allemaal.
Welke meet? Ik ben niet arrogant maar ongemotiveerd dat ben ik altijd al geweest. Vanaf klas 1 tot nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:42 schreef Cassandra87 het volgende:
mrk kom jij niet naar de meet? Ik ben heul nieuwsgierig naar jou. Te meer omdat ik zoveel vooroordelen hoor, arrogant, ongemotiveerd, en ik zal de hele rits niet opnoemen, maar ik ben wel nieuwsgierig wie nou de kern van waarheid raakt
Denk ik niet, volgens mij blijft onzekerheid altijd wel in je zitten als je altijd teveel nadenkt zoals bij mij het geval isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Iedereen kan sterk in de schoenen komen te staan; geloof me dat maar. Fijne avond.
5 november in Amsterdamquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Welke meet? Ik ben niet arrogant maar ongemotiveerd dat ben ik altijd al geweest. Vanaf klas 1 tot nu.
De meet van zondag in Enschedequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Welke meet? Ik ben niet arrogant maar ongemotiveerd dat ben ik altijd al geweest. Vanaf klas 1 tot nu.
Is dat niet snel? Wel een mooie schifting, je weet gelijk waar je wat aan hebt en waar nietquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ga trouwens komend gesprek wat ik heb, met dat meisje waar ik een date mee heb binnenkort, opbiechten dat ik nog maagd ben. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren. In verleden wisselend resultaat... sommige vonden het totaal niet erg; die werden alleen maar geïnteresseerd. Andere schrok het erg af, die dachten dat er wat mis met me moest zijn...
Ja, jij hebt talent maar ik niet. Het enige wat ik mee heb is mijn uiterlijk/uitstraling en ik praat wel makkelijk. Dan houdt het ook wel weer op. Sowieso, waarom zou ik een opleiding gaan volgen voor iets waar sommige mensen geeneens een opleiding voor hebben gedaan, kijk naar Gerrie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is dat ik sinds dat ik een jochie ben een soort van eeuwig vertrouwen in mijn eigen talent heb dat ik het durf.
Ik kan wel. Dat wel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
De meet van zondag in Enschede
Kun je dan?
November. Doet me weer beseffen dat de klote winter aanbreekt en dat we alweer bijna in 2012 zijn. Nog deprimerender, dan word ik alweer 21 over 10 maanden.quote:
Ja, maar ik heb persoonlijk niet echt tijd om te werken. Lenen zou inderdaad kunnen, dat zag ik eerst nooit als een optie, maar ik had eigenlijk verwacht dat mijn ouders me wel goed financieel zouden onderhouden (doen ze ook wel: ze willen de huur betalen, maar ik weet niet of dat genoeg is als ik niet werk).quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk een paar prima dagen gehad.
Wat betreft kamers... het is zeker duurder dan thuis blijven wonen; het levert je echter ook weer veel dingen op (in niet-financiele zin). Lenen of flink wat bijverdienen naast je studie behoren altijd tot de mogelijkheden.
Naja, tijdens onze eerste ontmoeting heb ik haar al wat "gepussy-teased" zoals jij dat noemde. Daarna iedere dag contact met haar gehad... aantal gesprekken gehad die ook al over seks gingen enzo... ik wil gewoon dat ze het weet voor de date. Ook omdat ik wederom denk dat de kans dat het op seks uit kan gaan draaien bij die date best behoorlijk is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Is dat niet snel? Wel een mooie schifting, je weet gelijk waar je wat aan hebt en waar niet
Zou je dat wel doen? Ik zou het zelf ten eerste niet durven om van te voren te zeggen, maar ik zou het ook niet echt leuk vinden als er een aantal meiden rondliepen die dat van je weten, maar waar je uiteindelijk niks mee hebt gehad.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ga trouwens komend gesprek wat ik heb, met dat meisje waar ik een date mee heb binnenkort, opbiechten dat ik nog maagd ben. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren. In verleden wisselend resultaat... sommige vonden het totaal niet erg; die werden alleen maar geïnteresseerd. Andere schrok het erg af, die dachten dat er wat mis met me moest zijn...
Ik geloof niet in geen talent hebben, het ligt alleen misschien ergens anders dan dat je altijd dacht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja, jij hebt talent maar ik niet. Het enige wat ik mee heb is mijn uiterlijk/uitstraling en ik praat wel makkelijk. Dan houdt het ook wel weer op. Sowieso, waarom zou ik een opleiding gaan volgen voor iets waar sommige mensen geeneens een opleiding voor hebben gedaan, kijk naar Gerrie.
[..]
Ik kan wel. Dat wel.
[..]
November. Doet me weer beseffen dat de klote winter aanbreekt en dat we alweer bijna in 2012 zijn. Nog deprimerender, dan word ik alweer 21 over 10 maanden.
hoe bedoel je ligt ergens andersquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik geloof niet in geen talent hebben, het ligt alleen misschien ergens anders dan dat je altijd dacht.
Mwa, maakt mij niet uit dat er mensen rondlopen die dat weten. Ik vind het belangrijker dat ze het gewoon weet en dus niet voor verassingen/teleurstellingen komt te staan. Ze kan beter nu afhaken dan tijdens de date ofzo...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen? Ik zou het zelf ten eerste niet durven om van te voren te zeggen, maar ik zou het ook niet echt leuk vinden als er een aantal meiden rondliepen die dat van je weten, maar waar je uiteindelijk niks mee hebt gehad.
Zou je er bij je volgende opleiding wel aan gaan werken dan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee wat ik nu moet, ik ben wel de lul. Het is gewoon een jaar verneukt straks en dan ben ik alweer 21 voordat ik aan iets anders begin tenzij ik kan instromen ofzo.
Mijn moeder lacht mij uit ook nog, zegt ze ja dat krijg je van die instelling, ooit moet je d'r aan gaan geloven blabla.
Ik leen eigenlijk altijd max bij DUO (en voorheen IBG). Niet omdat het nodig is, maar omdat er geen risico is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
ik zat vandaag ook te twijfelen om wat meer te gaan lenen bij mijn stufi. Maar ik zou me te schuldig voelen denk ik, zolang het niet echt noodzakelijk is.
Ach joh, ik ben 27, ik heb een nietszeggend mbo-diploma maar wel een vaste baan, huis, auto en ik ga 2x per jaar op vakantie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee wat ik nu moet, ik ben wel de lul. Het is gewoon een jaar verneukt straks en dan ben ik alweer 21 voordat ik aan iets anders begin tenzij ik kan instromen ofzo.
Mijn moeder lacht mij uit ook nog, zegt ze ja dat krijg je van die instelling, ooit moet je d'r aan gaan geloven blabla....
[..]
hoe bedoel je ligt ergens anders
True, ik denk alleen dat mijn ouders het niet gaan waarderen. Als ik het nu aanvraag, vanaf welke maand kan ik het dan verwachten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:00 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik leen eigenlijk altijd max bij DUO (en voorheen IBG). Niet omdat het nodig is, maar omdat er geen risico is.
Eigenlijk heb ik dat ook wel zo. Dus ik wil het ook steeds wel gezegd hebben.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, maakt mij niet uit dat er mensen rondlopen die dat weten. Ik vind het belangrijker dat ze het gewoon weet en dus niet voor verassingen/teleurstellingen komt te staan. Ze kan beter nu afhaken dan tijdens de date ofzo...
Ten eerste: uiterlijk uitstraling en makkelijk praten is een heel belangrijk talent. Veel mensen waarvan ik vind dat ze eigenlijk niks toegevoegd hebben aan wat dan ook zijn stinkend rijk geworden simpelweg omdat ze goed kunnen praten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef mrk.n het volgende:
Ja, jij hebt talent maar ik niet. Het enige wat ik mee heb is mijn uiterlijk/uitstraling en ik praat wel makkelijk. Dan houdt het ook wel weer op. Sowieso, waarom zou ik een opleiding gaan volgen voor iets waar sommige mensen geeneens een opleiding voor hebben gedaan, kijk naar Gerrie.
Maar hoe wordt er gereageerd? En een meid die hierom afhaakt moeten jullie sowieso niet hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik dat ook wel zo. Dus ik wil het ook steeds wel gezegd hebben.
Het ligt trouwens wel aan je situatie of je er geen nadelen van gaat ondervinden he, begrijp dat wel. Het kan zijn dat je straks minder hypotheek kunt afsluiten (mocht je dat al willen); het kan ook prima zijn dat je straks 200 euro per maand terug moet betalen. Wat verwacht je dat je latere situatie is en kun je dat hebben? Dat moet je meenemen in je afweging.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
True, ik denk alleen dat mijn ouders het niet gaan waarderen. Als ik het nu aanvraag, vanaf welke maand kan ik het dan verwachten?
Ik ook. Ik heb er ook een hekel aan als je schulden hebt bij een instantie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
ik zat vandaag ook te twijfelen om wat meer te gaan lenen bij mijn stufi. Maar ik zou me te schuldig voelen denk ik, zolang het niet echt noodzakelijk is.
Denk je niet dat het de kans dat ze afhaakt vergroot?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa, maakt mij niet uit dat er mensen rondlopen die dat weten. Ik vind het belangrijker dat ze het gewoon weet en dus niet voor verassingen/teleurstellingen komt te staan. Ze kan beter nu afhaken dan tijdens de date ofzo...
De meesten zijn inderdaad vrij snel afgehaakt...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar hoe wordt er gereageerd? En een meid die hierom afhaakt moeten jullie sowieso niet hebben
Ik heb geen bezwaar tegen onervarenheid. Ervaring moet je toch een keer opdoen
Ik leer wel gewoon leven met minder en wacht op reacties op mijn sollicitaties. Dan maar geen kleren en niet stappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:03 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het ligt trouwens wel aan je situatie of je er geen nadelen van gaat ondervinden he, begrijp dat wel. Het kan zijn dat je straks minder hypotheek kunt afsluiten (mocht je dat al willen); het kan ook prima zijn dat je straks 200 euro per maand terug moet betalen. Wat verwacht je dat je latere situatie is en kun je dat hebben? Dat moet je meenemen in je afweging.
Als je het nu aanvraagt krijg je het wellicht nog eind oktober, anders op zijn laatst eind november.
Nee. Kijk; ze komt het hoe dan ook te weten. Of ik het nu zeg; of als ik het tijdens de date zeg; of als ik het laat komen tot seks zonder iets te zeggen, dan merkt ze het wel tijdens de daad. Er is wel een kans dat ze dan nu afhaakt; maar dat heb ik liever dan dat ze straks "the worst seks ever" heeft gehad met mij en me daarna niet meer ziet staan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Denk je niet dat het de kans dat ze afhaakt vergroot?
Hey ouwe lul wat is er trouwens mis met op latere leeftijd starten? Ik ben alweer 25 als ik mijn hbo start en minimaal 28 als ik afstudeer. Maar ik ben wel een van de weinige 'nieuwelingen' met papieren met ruim 13 jaar werkervaring (bij de overheid) waarvan tegen die tijd bijna 9 jaar in het zelfde vakgebied als waarin ik straks afstudeer. En ik denk dat er weinig jongeren zijn die mij dat nadoen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
Mijn moeder lacht mij uit ook nog, zegt ze ja dat krijg je van die instelling, ooit moet je d'r aan gaan geloven blabla....
[..]
hoe bedoel je ligt ergens anders
Hoezo? Terugbetalen moet je toch, met rente.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
Ja komt dat toch vrij vaak ter spraken? Vooral in online daten dan? Stelletje kortzichtige mensenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
De meesten zijn inderdaad vrij snel afgehaakt...
Die dachten allemaal duidelijk niet zoals jij
Valt niet zoveel fout te doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:06 schreef Myraela het volgende:
Ik kreeg nooit negatieve reacties op het feit dat ik nog maagd was, maar ik was dan ook een 17jarig meisje.
Logisch dat jongeren het je niet nadoen, dan hadden ze vanaf hun 4de moeten werken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hey ouwe lul wat is er trouwens mis met op latere leeftijd starten? Ik ben alweer 25 als ik mijn hbo start en minimaal 28 als ik afstudeer. Maar ik ben wel een van de weinige 'nieuwelingen' met papieren met ruim 13 jaar werkervaring (bij de overheid) waarvan tegen die tijd bijna 9 jaar in het zelfde vakgebied als waarin ik straks afstudeer. En ik denk dat er weinig jongeren zijn die mij dat nadoen.
De eerste keer wordt sowieso niet porno-waardig (hoewel het volgens mij wel meevalt, zoveel moeilijks is er niet aan), ik zou zelf zoiets hebben van 'laten we dat dan maar gehad hebben'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:05 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee. Kijk; ze komt het hoe dan ook te weten. Of ik het nu zeg; of als ik het tijdens de date zeg; of als ik het laat komen tot seks zonder iets te zeggen, dan merkt ze het wel tijdens de daad. Er is wel een kans dat ze dan nu afhaakt; maar dat heb ik liever dan dat ze straks "the worst seks ever" heeft gehad met mij en me daarna niet meer ziet staan.
Het is niet dat ik zoiets op tafel gooi na 2 uurtjes chatten hoor! Daar is wel iets meer voor nodig. De kans op afhaken van haar kant is dan ook kleiner... maar toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja komt dat toch vrij vaak ter spraken? Vooral in online daten dan? Stelletje kortzichtige mensen
Ja, helaas komt je ervaring iedere keer wel weer 'n keer ter sprake. En ik kan niet anders dan het met je eens zijn...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja komt dat toch vrij vaak ter spraken? Vooral in online daten dan? Stelletje kortzichtige mensen
Waarom? Ik leen nu helemaal niets, alles is prestatiebeurs.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Terugbetalen moet je toch, met rente.
Nee dat verwacht ik ook niet... het gaat om haar verwachtingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
De eerste keer wordt sowieso niet porno-waardig (hoewel het volgens mij wel meevalt, zoveel moeilijks is er niet aan), ik zou zelf zoiets hebben van 'laten we dat dan maar gehad hebben'.
Ik ga er ook niet van uit dat dat zo is. Hoi ik ben Acel, 23, maagdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:08 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Het is niet dat ik zoiets op tafel gooi na 2 uurtjes chatten hoor! Daar is wel iets meer voor nodig. De kans op afhaken van haar kant is dan ook kleiner... maar toch.
Ik heb voor mezelf besloten dat het 15 seconden worden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
De eerste keer wordt sowieso niet porno-waardig (hoewel het volgens mij wel meevalt, zoveel moeilijks is er niet aan), ik zou zelf zoiets hebben van 'laten we dat dan maar gehad hebben'.
Ik noem mij met 28 tegen die tijd ook nog jongere hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logisch dat jongeren het je niet nadoen, dan hadden ze vanaf hun 4de moeten werken.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf besloten dat het 15 seconden worden.
Haal ik dat heb ik het goed gedaan.
Mag hopen de rest die op hun 28ste afstudeert daarvoor ookal werkervaring heeft dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik noem mij met 28 tegen die tijd ook nog jongere hoor.
Zet laag in.quote:
Laat ik het zo stellen. Stel je was single en je zou gaan daten met een jongen; vrij veel contact, allemaal leuk en aardig. Maar... hij is maagd, en jij verwacht dit niet (dat is me bij haar wel duidelijk dat ze dat niet van mij verwachtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet van uit dat dat zo is. Hoi ik ben Acel, 23, maagd![]()
Als je weet dat je het gaat doen fap je nog een paar keer, duurt het wat langerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Zet laag in.
Kan je het nooit fout doen.
Dat kan; maar in dat geval is het ff een condoom change en weer raggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan duurt het heel lang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:13 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Als je weet dat je het gaat doen fap je nog een paar keer, duurt het wat langer
Als je heel veel rukt dan wordt je lul ongevoeliger. hint hintquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou als een lekker wijf wat aan je ding begint te lurken wil je echt welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan duurt het heel lang.
Dan valt er voor mij een paar uur geen plezier te beleven aan dat ding.
Dat gaat nog wat worden met jou zo te lezen. 15 seconden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan duurt het heel lang.
Dan valt er voor mij een paar uur geen plezier te beleven aan dat ding.
Nee ik waardeer het welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen. Stel je was single en je zou gaan daten met een jongen; vrij veel contact, allemaal leuk en aardig. Maar... hij is maagd, en jij verwacht dit niet (dat is me bij haar wel duidelijk dat ze dat niet van mij verwacht). Zou jij het waarderen wanneer hij dit op zou biechten voordat je tot de daad komt? Of heb je liever dat hij het maar helemaal voor zichzelf zou houden?
Eerlijk gezegd nog niet echt last van... mijn ruk-teller staat inmiddels naar schatting rond de 9000 keer. Kan behoorlijk wat hebben zo'n dingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je heel veel rukt dan wordt je lul ongevoeliger. hint hint
Mijn eerste zoen was echt tofquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ik waardeer het wel
Sterker nog, toen ik 17 was (ook maagd, dat dan weer wel) en mijn ex bijna 23 heeft hij ook van te voren aangegeven nog maagd te zijn. Ik waardeerde zijn eerlijkheid en vond het wel aandoenlijk. En nu nog steeds. Ik weet nog dat ik heeeel boos was op mijn eerste 'vriendje', ik zoende voor het eerst met hem, en vond het verrot gaan, en wat zegt ie, ach dat leer je nog wel. Om veel later te melden dat het ook zijn eerste zoen was
Ik heb het ook niet gezegd bij mijn eerste zoen. Ook niet dat dat praktisch mogelijk was, maar alsnogquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee ik waardeer het wel
Sterker nog, toen ik 17 was (ook maagd, dat dan weer wel) en mijn ex bijna 23 heeft hij ook van te voren aangegeven nog maagd te zijn. Ik waardeerde zijn eerlijkheid en vond het wel aandoenlijk. En nu nog steeds. Ik weet nog dat ik heeeel boos was op mijn eerste 'vriendje', ik zoende voor het eerst met hem, en vond het verrot gaan, en wat zegt ie, ach dat leer je nog wel. Om veel later te melden dat het ook zijn eerste zoen was
Oh dat lijkt me verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:14 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Dat kan; maar in dat geval is het ff een condoom change en weer raggen.
Wat echter ook wel vaker gebeurt is dat je moeite hebt met klaarkomen en gewoon een half uur ligt te hengsten.
Ik moet nog meer gaan rukken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef minibeer het volgende:
[..]
Als je heel veel rukt dan wordt je lul ongevoeliger. hint hint
Goed punt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Nou als een lekker wijf wat aan je ding begint te lurken wil je echt wel
Een mens moet realistisch blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:15 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Dat gaat nog wat worden met jou zo te lezen. 15 seconden.![]()
Ik hoefde ook niet te weten dat het zijn eerste zoen wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:16 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gezegd bij mijn eerste zoen. Ook niet dat dat praktisch mogelijk was, maar alsnog
Ja dat is inderdaad ook raar. Maar op zo'n moment voel je als jongen de drang om iets mannelijks te zeggen, i suppose.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoefde ook niet te weten dat het zijn eerste zoen wasMaar dat 'dat leer je nog wel' op een moment dat ik mij onzeker opstelde, terwijl hij zelf ook nog geen ervaring had, was wel een afknapper
Absoluut; het moet wel aansluiten bij waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
Soms is de timing wat verkeerd om te zeggen dat het je eerste keer is, met wat dan ook, maar als je chat vind ik dat toch anders, dan is het wel normaler om het te melden.
True. Tijdens het chatten ligt de drempel ook lager, ook om het te vragen. Ik zie mezelf niet snel in een cafétje ergens over mijn maagdelijkheid beginnen, of iemand anders erover beginnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
Soms is de timing wat verkeerd om te zeggen dat het je eerste keer is, met wat dan ook, maar als je chat vind ik dat toch anders, dan is het wel normaler om het te melden.
Veel plezier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:20 schreef Axel1988 het volgende:
Mensen, ik ga nog ff een film kijken. Fijne avond iedereen!
plezier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:20 schreef Axel1988 het volgende:
Mensen, ik ga nog ff een film kijken. Fijne avond iedereen!
Ligt aan de leeftijd lijkt me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:21 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoeveel vrouwen er nou daadwerkelijk afknappen op maagden.
Ik denk dat als een vrouw iemand ontmoet, het klikt, ze vind hem aantrekkelijk, het plaatje klopt, dat maagd zijn geen afknapper meer is. Misschien meer als de vrouw twijfelt, dat de onervarenheid een breekpunt is, doorslaggevend.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:21 schreef mrk.n het volgende:
quote:
Denk het ook wel. Ikzelf zou geen problemen hebben met een maagd meisje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik denk dat als een vrouw iemand ontmoet, het klikt, ze vind hem aantrekkelijk, het plaatje klopt, dat maagd zijn geen afknapper meer is. Misschien meer als de vrouw twijfelt, dat de onervarenheid een breekpunt is, doorslaggevend.
Ik heb zelfs liever dat ze maagd is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:25 schreef mrk.n het volgende:
[..]
[..]
Denk het ook wel. Ikzelf zou geen problemen hebben met een maagd meisje.
Cassandra, jij woont toch samen?
Daarom, liever iemand die je niet echt kan teleurstellen als het ware.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:
Oke, gezellig. Ik zou dan iedere avond (en nacht natuurlijk) met mijn vriendin doorbrengen. Lijkt me wel mooi ook.![]()
Heloef, ja, maar ''slecht'' is 't toch wel de eerste keer..
I ben weg.
Als je elkaar echt leuk vindt is sowieso niks een teleurstelling hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom, liever iemand die je niet echt kan teleurstellen als het ware.
Tschuss!
Doeiquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:
Oke, gezellig. Ik zou dan iedere avond (en nacht natuurlijk) met mijn vriendin doorbrengen. Lijkt me wel mooi ook.![]()
I ben weg.
Niet altijd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:33 schreef mrk.n het volgende:
Och zo. Ik dacht bijlenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom? Ik leen nu helemaal niets, alles is prestatiebeurs.
Das waar. Denk ik in ieder geval.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als je elkaar echt leuk vindt is sowieso niks een teleurstelling hoor
Aldus de ervaringsdeskundige.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet altijd.Maar vaak wel ja.
Weet niet. Als ik 'n meisje leuk vind en ik ga voor het eerst met haar naar bed en het blijkt dat ze een vies vadsig lichaam heeft (om maar wat te noemen) en ze heeft dat altijd heel goed verborgen, ben ik wel teleurgesteld ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:35 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Als je elkaar echt leuk vindt is sowieso niks een teleurstelling hoor
Maar het nog niet gedaan heb is wel wat anders dan 3 vetrollen die opeens te voorschijn komen he?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:38 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Aldus de ervaringsdeskundige.
[..]
Weet niet. Als ik 'n meisje leuk vind en ik ga voor het eerst met haar naar bed en het blijkt dat ze een vies vadsig lichaam heeft (om maar wat te noemen) en ze heeft dat altijd heel goed verborgen, ben ik wel teleurgesteld ja.
Je moet dan toch wel heel relaxed en getalenteerd zijn wil dat gebeuren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet altijd.Maar vaak wel ja.
Nu zou ik er bij geen enkele jongen echt op afknappen, maar das omdat ik zelf nog niet veel ervaring heb. Misschien als ik 25 ben of zo dat ik dan wel iemand wil met ervaring die ook een beetje initiatief durft te tonen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:21 schreef mrk.n het volgende:
Ja de vetrollen zou ik veel erger vinden persoonlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het nog niet gedaan heb is wel wat anders dan 3 vetrollen die opeens te voorschijn komen he?
Van vetrollen kom je wel minder snel afquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja de vetrollen zou ik veel erger vinden persoonlijk.
geintje, natuurlijk
Nou hier op Fok had je een topic waarin users moesten zeggen of hun eerste keer goed of slecht was. Toch wel een deel dat het gewoon goed vond. En ik ken wat vriendinnen wiens eerste keer ook niet slecht was. Bij de meerderheid daarentegen wel, maar toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet dan toch wel heel relaxed en getalenteerd zijn wil dat gebeuren.
Ik persoonlijk vind vetrollen makkelijker om te verliezen dan mijn maagdelijkheidquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:41 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Van vetrollen kom je wel minder snel af
Het gaat om surprise vetrollen he.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja de vetrollen zou ik veel erger vinden persoonlijk.
geintje, natuurlijk
Kilo's gaan inderdaad een stuk snellerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind vetrollen makkelijker om te verliezen dan mijn maagdelijkheid
Daar hoef je tenminste niemand voor aan te spreken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik persoonlijk vind vetrollen makkelijker om te verliezen dan mijn maagdelijkheid
Ik wist helemaal niet dat jij nog maagd was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit, maar ik ben wel blij dat tenminste vetrollen me bespaard zijn geblevenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat om surprise vetrollen he.
Niet die je al zag zitten tellen niet mee.
Heb je zelf in de hand.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit, maar ik ben wel blij dat tenminste vetrollen me bespaard zijn gebleven
Echt waarquote:
Gebrek aan mentaliteit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je zelf in de hand.
Tenzij je een ziekte krijgt natuurlijk.
Hahaha. Ligt er maar net aan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar het nog niet gedaan heb is wel wat anders dan 3 vetrollen die opeens te voorschijn komen he?
Nee, op FOK! communiceer jij wel degelijk met mensen. Zo gek is dat niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik praat met mensen ja. Gek hè?
Dat denk ik ook wel. Als je 19/20 bent is het anders dan wanneer je 30 bent. Als iemand op zijn/haar 30e nog maagd is, zou ik 't wel heel vreemd vinden eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu zou ik er bij geen enkele jongen echt op afknappen, maar das omdat ik zelf nog niet veel ervaring heb. Misschien als ik 25 ben of zo dat ik dan wel iemand wil met ervaring die ook een beetje initiatief durft te tonen.
Doe normaalquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:
Nee, op FOK! communiceer jij wel degelijk met mensen. Zo gek is dat niet.
Aanstelster.quote:
Ik zei ook niet dat het me boeidequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Aanstelster.
Okee ik was vroeger ook zo maar goed.
Eten is ook gewoon te lekker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Gebrek aan mentaliteit.![]()
Ach ja ik gooi en tot mijn 20ste wat je neem me maar zoals je bent onzin tegen aan.
Is het dan niet gebeurt probeer ik het nog wel een keer.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:48 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik zei ook niet dat het me boeide
Dan mag ik wel op gaan schietenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef mrk.n het volgende:
Dat denk ik ook wel. Als je 19/20 bent is het anders dan wanneer je 30 bent. Als iemand op zijn/haar 30e nog maagd is, zou ik 't wel heel vreemd vinden eerlijk gezegd.
Wat is de hoofdreden dat het bij jou bijvoorbeeld niet is gelukt/niet lijkt te lukken tot nu toe dan?quote:
quote:
Wat is jouw leeftijd? Denk je daar zelf niet zo over dan? Ik zeg niet dat oudere mensen per definitie vreemd zijn of wat dan ook maar volgens mij zijn het vaak wel de onsociale/onzekere types die dan nog maagd zijn.quote:
Schoonheid is relatief hehquote:
Vrouwen zijn doorgaans niet geïnteresseerd. Dat lijkt me een heel gewichtige redenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is de hoofdreden dat het bij jou bijvoorbeeld niet is gelukt/niet lijkt te lukken tot nu toe dan?
Dat heeft ze ondervonden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Schoonheid is relatief hehmocht dat een troost weze
Ik zit nog nét onder de dertig. En ja, onzeker zal ik ook wel zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:50 schreef mrk.n het volgende:
Wat is jouw leeftijd? Denk je daar zelf niet zo over dan? Ik zeg niet dat oudere mensen per definitie vreemd zijn of wat dan ook maar volgens mij zijn het vaak wel de onsociale/onzekere types die dan nog maagd zijn.
Ach niet iedereen kan knap zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Schoonheid is relatief hehmocht dat een troost weze
Ik kijk zeker eerst wel naar de kok, maar het lichaam is niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
ikzelf kijk bijvoorbeeld eerst naar het lichaam en dan pas naar het hoofd..
Oke, pics graagquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:54 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ach niet iedereen kan knap zijn.
Ik durf er gewoon mee naar buiten en mensen maken geen foto's van me omdat ze nog nooit zoiets lelijks hebben gezien, dus maak ik me er maar niet druk om
Enig idee waarom niet? Ben je wel genoeg onder de vrouwen en zo?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vrouwen zijn doorgaans niet geïnteresseerd. Dat lijkt me een heel gewichtige reden
Als mijn postuur hebt kan je het beter omdraaien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ik kijk wel meestal eerst naar het hoofd trouwens, vind ik toch belangrijker.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Tja, ik kom in het dagelijks leven best vrouwen tegen natuurlijk. Maar ook op een datingsite wil het niet lukken. Dus ja...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Enig idee waarom niet? Ben je wel genoeg onder de vrouwen en zo?
Maar dat is wel een goede reden inderdaad.
Een mooi figuur vergroot voor mij zeker de sexuele aantrekkingskracht. Meer dan een hoofd dat een tien scoort.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk zeker eerst wel naar de kok, maar het lichaam is niet onbelangrijk.
Ik ben er niet zo gefixeerd op of ze lekker is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Een mooi figuur vergroot voor mij zeker de sexuele aantrekkingskracht. Meer dan een hoofd dat een tien scoort.
Ik andersom, altijd eerst gezicht. Als het gezicht me niet aanspreekt, dan is het al een no-go.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:53 schreef GroenerDanGras het volgende:
Ja maar dat is voor de langere termijn..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben er niet zo gefixeerd op of ze lekker is.
Eerder dat ze mooie uitstraling heeft.
Nouja, een lichaam kan het voor mij juist eerder verpesten. Een lelijke kop is sowieso niets. Maar een toffe kop en een mager bleek lichaam vind ik ook niets.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Een mooi figuur vergroot voor mij zeker de sexuele aantrekkingskracht. Meer dan een hoofd dat een tien scoort.
Slaap lekker.quote:
Ik kijk schijnbaar op de langere termijn dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor de langere termijn..
Ik vind mijn eigen lichaam eigenlijk veel en veel te bleek...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, een lichaam kan het voor mij juist eerder verpesten. Een lelijke kop is sowieso niets. Maar een toffe kop en een mager bleek lichaam vind ik ook niets.
Kun je toch af en toe onder de zonnebank?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen lichaam eigenlijk veel en veel te bleek...
Kan je bruin worden?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen lichaam eigenlijk veel en veel te bleek...
Een zonnebank zou mij ook wel goed doen, maar ik vind het maar niks, het kost tijd geld en moeite en het is ook nog slecht voor je (ja dat zal uiteindelijk wel meevallen maar het gaat om het ideequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:01 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Kun je toch af en toe onder de zonnebank?
Je moet wel je best doen natuurlijk..
Vooral roodquote:
Ik heb een zonnehemel thuis, ga 2x in de week 20 minuutjes eronder en ben niet zo bleek meer. Ook niet vies zonnebankbruin maar 'gewoon'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Een zonnebank zou mij ook wel goed doen, maar ik vind het maar niks, het kost tijd geld en moeite en het is ook nog slecht voor je (ja dat zal uiteindelijk wel meevallen maar het gaat om het idee), dus ik ben ook gewoon oldskool bleek in de winter. Na een paar dagen is al het bruin er bij mij weer al
.
Zucht het leven is zo veel makkelijker voor jouquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef heloef het volgende:
Whehe ik heb nooit last van een bleke huid.
Kijk dat lijkt me ideaal, maar zo'n feest is het hier nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:06 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ik heb een zonnehemel thuis, ga 2x in de week 20 minuutjes eronder en ben niet zo bleek meer. Ook niet vies zonnebankbruin maar 'gewoon'.
En ja over dat het slecht is.. elk weekend je klem zuipen is ook niet gezond
Beter dan een roomblank huidje hebben, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een raar kleurtje van mezelf vind ik, maar het is niet wit-wit.
Ik weet niet, zondag wordt mijn meet-maagdelijkheid me afgenomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag.. hoe gaat het nou op zo'n meeting? Die is binnekort toch?
Zitten jullie dan maar stilletjes op de bank ofzo? Komt het dan wel wat los?
Dat er een meisje naast je zit en zegt, uuh ja sorry maare ik ben niet zo goed in versieren
Het gaat toch niet puur om versieren daar?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag.. hoe gaat het nou op zo'n meeting? Die is binnekort toch?
Dat er een meisje naast je zit en zegt, uuh ja sorry maare ik ben niet zo goed in versieren
Anders wordt Erradawen wel helemaal kapot versierd, want voor de rest komen er geloof ik alleen mannenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat toch niet puur om versieren daar?Lijkt mij. Op normale meets is het ook altijd tof.
Op de vorige meet ging het daar iig niet om.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat toch niet puur om versieren daar?Lijkt mij. Op normale meets is het ook altijd tof.
Is zondagquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:10 schreef GroenerDanGras het volgende:
En ik ben nu bezet hoorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Anders wordt Erradawen wel helemaal kapot versierd, want voor de rest komen er geloof ik alleen mannen.
Ja geen idee hoe dat werkt want ben nog nooit op een meeting geweest..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
Dat weet ik, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:16 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
En ik ben nu bezet hoor![]()
Dus er zijn helemaal geen versierbare dames.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt want ben nog nooit op een meeting geweest..
Dacht ja dan komen ze bij elkaar om te oefenenOp de meets waar ik ben geweest, van singles, heel FOK! of ONZ was het altijd gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:18 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja geen idee hoe dat werkt want ben nog nooit op een meeting geweest..
Dacht ja dan komen ze bij elkaar om te oefenenEr zijn binnenkort twee meets, als je het wil weten kun je altijd langskomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
Dat lijkt me zo raar, als het van een topic is ken je in ieder geval de usernames nog, maar als het een meet is van heel fok zou ik echt niemand kennenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Op de meets waar ik ben geweest, van singles, heel FOK! of ONZ was het altijd gezellig.
Ja, nouja, probleem is dat ik er best een hoop ken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:21 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat lijkt me zo raar, als het van een topic is ken je in ieder geval de usernames nog, maar als het een meet is van heel fok zou ik echt niemand kennen.
Ja en dan elkaar aanspreken met elkaars echte naam terwijl je toch aan die username denkt, dat lijkt me wel een beetje awkwardquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wel grappig volgens mij; Hoi ik ben Heloef, oh hoi ik ben Strawberry
Er is 1 autist (lees naatje_1) die mij nog steeds heloef noemt in het echte leven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef GroenerDanGras het volgende:
Wel grappig volgens mij; Hoi ik ben Heloef, oh hoi ik ben Strawberry
Lijkt me wel cool om de persoon achter iemands account te zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:24 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ja en dan elkaar aanspreken met elkaars echte naam terwijl je toch aan die username denkt, dat lijkt me wel een beetje awkward
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Er is 1 autist (lees naatje_1) die mij nog steeds heloef noemt in het echte leven.
Tschussquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:26 schreef minibeer het volgende:
Lieve medemensen, ik ga mij bedwaarts begeven.
Ja je hebt een bepaald beeld bij iemand. Vaak anders dan je denkt irl.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:26 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Lijkt me wel cool om de persoon achter iemands account te zien
En de lamlul weet ook dondersgoed hoe ik wel heetquote:
Trustequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:26 schreef minibeer het volgende:
Lieve medemensen, ik ga mij bedwaarts begeven.
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar minibeerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja je hebt een bepaald beeld bij iemand. Vaak anders dan je denkt irl.
Hetzelfde met stemmen op de televisie. Die zie je nooit, als je ze ziet heb je er een heel ander beeld bij.
Ja daar kom je vast nooit meer afquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:34 schreef Myraela het volgende:
Ik noem bijna iedereen met de username.behalve namen als smegmanus of snuf ofzo. De meeste noemen mij mewstal ook Myra
Gezien z'n naam een klein breed mannetje.. denk ik..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:33 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel heel erg benieuwd naar minibeer
Zout in de koffie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu we 't toch over usernames hebben (ja ja, iedereen is naar bed behalve ik dan), de mijne moet je met een korreltje zout nemen, is natuurlijk bedoeld als grap en had net koffie gezet, en ik wou iets met humor want humor is een must!!
Ik wacht nog even tot m'n download binnen is
Neequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:37 schreef GroenerDanGras het volgende:
Gezien z'n naam een klein breed mannetje.. denk ik..
true.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 11:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
als sex niet vies is, is het niet lekker....
Goeie morgen!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:51 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Zout in de koffie?
Tevens goedemorgen!
Ik heb geen flauw idee.quote:
quote:
Hij is te laatquote:
helaas welquote:
Initiatief tonen staat los van ervaring hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu zou ik er bij geen enkele jongen echt op afknappen, maar das omdat ik zelf nog niet veel ervaring heb. Misschien als ik 25 ben of zo dat ik dan wel iemand wil met ervaring die ook een beetje initiatief durft te tonen.
Maar het is makkelijker initiatief te nemen als je ervaring hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Initiatief tonen staat los van ervaring hebben
Dat is waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Maar het is makkelijker initiatief te nemen als je ervaring hebt.
In theorie misschien.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Initiatief tonen staat los van ervaring hebben
Hoe is het trouwens met die date van vorige week?quote:
De date is volgende week; maar wel met die meid die ik afgelopen week heb leren kennen (vriendin van dat meisje op paiq waar ik mee had afgesproken).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is het trouwens met die date van vorige week?
Dat is mooi tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:34 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De date is volgende week; maar wel met die meid die ik afgelopen week heb leren kennen (vriendin van dat meisje op paiq waar ik mee had afgesproken).
Gaat wel goedkomenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is mooi tochveel plezier alvast.
Ja, ik neem nu ook vaak initiatief bij het versieren terwijl ik daar ook geen ervaring in heb; je moet wel...quote:
Er zit nog wat verschil in online versieren en dan ook de stappen in het echt zetten zodat je overgaat van een leuke ontmoeting naar rollebollen in bed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, ik neem nu ook vaak initiatief bij het versieren terwijl ik daar ook geen ervaring in heb; je moet wel...
Hosselkoning die titel is eerder voor jou dan voor mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:36 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Gaat wel goedkomen; het klikt tot dusver wel prima.
Ik heb haar niet online ontmoetquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er zit nog wat verschil in online versieren en dan ook de stappen in het echt zetten zodat je overgaat van een leuke ontmoeting naar rollebollen in bed.
Dat moet je maar niet onderschatten. Ervaring helpt daar enorm bij. In het begin is dat echt even zweten.
Ah okay.quote:
Naja goed; er is wel een verband tussen het initiatief nemen en de ervarenheid. Dat verband is echter niet dat je geen initiatief neemt op het moment dat je geen ervaring hebt. Het verband moet je meer zien als het niet goed in kunnen schatten op welke manier en op welk moment je welk initiatief moet nemen. Het loopt wat minder soepel dan je zou verwachten; soms zit je er volledig naast of schat je iets verkeerd in. Dat is de ervaringskwestie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:44 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ah okay.
Ja ik ga daar maar even standaard vanuit in dit topic. Constant Paiq dit en Paiq dat.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ja, ik neem nu ook vaak initiatief bij het versieren terwijl ik daar ook geen ervaring in heb; je moet wel...
Tip van de dag!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je niet het geluk hebt een meisje te treffen die het voortouw durft te nemen, dan zal je je daaroverheen moeten zetten. Dus goed dat je dat doet.Al lijkt me dat wel lastig.
Haha; idd. Vrouwen die het initiatief nemen... ik ben ze nog niet tegen gekomen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Tip van de dag!
Als je dat geluk wel hebt, denk er dan ook over na om aan de staatsloterij mee te doen. Je hebt daar dan ook een 100% winkans.
Nu is het wachten op Mpj die komt verkondigen dat hij dat aan de lopende band heeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha; idd. Vrouwen die het initiatief nemen... ik ben ze nog niet tegen gekomen.
Het meest frappante zou zijn als ik dat zou gaan roepen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu is het wachten op Mpj die komt verkondigen dat hij dat aan de lopende band heeft.
Zijn situatie interesseert me niet. Als dat in zijn leven voorkomt dan is dat prima voor hem; bij mij is het niet zo. Het is verder een externe factor die je niet kunt beïnvloeden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nu is het wachten op Mpj die komt verkondigen dat hij dat aan de lopende band heeft.
Ach, het lijkt ook weleens te gebeuren. Dan zie je een vrouw op een man afstappen, zo lijkt het althans. Dan heb je alleen het hele verhaal erachter gemist. Mannen die dat roepen, die hebben meestal niet zoveel door van wat er echt gebeurdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zijn situatie interesseert me niet. Als dat in zijn leven voorkomt dan is dat prima voor hem; bij mij is het niet zo. Het is verder een externe factor die je niet kunt beïnvloeden.
Is ook zo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Zijn situatie interesseert me niet. Als dat in zijn leven voorkomt dan is dat prima voor hem; bij mij is het niet zo. Het is verder een externe factor die je niet kunt beïnvloeden.
Hmm, dat valt wel mee maar zulke dingen vermeld ik allang niet meer. Kon jij zoiets maar eens vermelden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel die behoefte niet zo om dat te melden eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:01 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Hmm, dat valt wel mee maar zulke dingen vermeld ik allang niet meer. Kon jij zoiets maar eens vermelden.
Grapje natuurlijk.Haha.
Maarrr maarrrr.... we hebben spannende verhalen van dames nodig hier...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel die behoefte niet zo om dat te melden eigenlijk.
Ik heb 'n plaat voor mijn kop bedoel je? Zou kunnen maar ik probeer niks bij vrouwen verder dus dat proberen gaat voor mij niet op. Meestal hebben mensen wel door of iets flirtend is bedoeld of niet. Jij niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach, het lijkt ook weleens te gebeuren. Dan zie je een vrouw op een man afstappen, zo lijkt het althans. Dan heb je alleen het hele verhaal erachter gemist. Mannen die dat roepen, die hebben meestal niet zoveel door van wat er echt gebeurd
Maar goed, ik heb ook zo'n vriend met een enorme plaat voor zijn kop. Meisje wil niet en toch maar proberen. En uiteindelijk lukt het hem. Dus wie ben ik? Plaat voor je kop is enorm aantrekkelijk.
Ik ook, natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
We hebben ook gelachen allemaal. Heel hard.
Ik ook niet echt, maar bij jou is het zo dat jij iets ziet als flirten terwijl het eigenlijk normaal gedrag is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik voel die behoefte niet zo om dat te melden eigenlijk.
Ik heb nooit iets door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:05 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ik heb 'n plaat voor mijn kop bedoel je? Zou kunnen maar ik probeer niks bij vrouwen verder dus dat proberen gaat voor mij niet op. Meestal hebben mensen wel door of iets flirtend is bedoeld of niet. Jij niet?
Hmm, ik soms ook niet, maar soms is het wel duidelijk. Mensen hier zien 'n simpele glimlach al als een versierpoging, ik niet. Jij?quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:05 schreef mrk.n het volgende:
Ik ook niet echt, maar bij jou is het zo dat jij iets ziet als flirten terwijl het eigenlijk normaal gedrag is ik het eigenlijk zie als normaal gedrag, maar ik flirt dan ook onbewust met iedereen.
Volgens mij zijn we er niet knap genoeg voor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:54 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haha; idd. Vrouwen die het initiatief nemen... ik ben ze nog niet tegen gekomen.
Ik heb een plaat voor mijn hoofd met dat soort dikker dan Chinese muur.quote:
Mwa; ik denk dat 30 procent van de mannen in NL een knapper hoofd/lichaam heeft dan ik; echter 95% van de mannen is langer dan ik... dat bij elkaar opgeteld zal me qua uiterlijk ergens in de middenmoot brengen. In de middenmoot moet je het niet hebben van je uiterlijk; maar je uiterlijk vormt ook geen blokkade om iemand te scoren. Je moet alleen je andere kwaliteiten goed over zien te brengenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we er niet knap genoeg voor.
Ach joh, volgens mij heb jij een beperkte definitie van flirten.quote:
quote:Er zijn nogal wat definities van 'flirten'. Het woord flirten wordt vaak gebruikt als we het hebben over contact met mensen waar we ons toe aangetrokken voelen. Maar we spreken ook wel van 'zakelijk flirten' en flirten ook met mensen waar we niet seksueel tot aangetrokkken zijn. Daarom voor eens en altijd opheldering: wat is flirten precies?
In de Van Dale staat flirten omschreven als "hofmakerij van voorbijgaande aard". Maar flirten is meer dan vrijblijvend een ander of elkaar het hof maken. De definitie van Wikipedia komt al meer in de buurt: "Flirten is een vorm van communicatie tussen mensen waarin met sensualiteit wordt gespeeld of seksuele interesse wordt getoond". Flirten is dus een manier om te communiceren, maar heeft zeker niet altijd 'verleiden' als doel. Flirten kan allerlei soorten interactie omvatten: een gesprek, oogcontact of aanraking, maar ook e-mail, telefoon of sms. Je speelt met sensualiteit, waardoor je andere mensen beïnvloedt. Flirten is luchtig: speels, zonder verwachtingen, eisen of ernstige bijbedoelingen. Als een flirt niet beantwoord wordt is er niets verloren.
Het grootste misverstand over flirten is dat het altijd puur seksueel is. Flirten doe je niet alleen met mensen die je seksueel aantrekkelijk vindt, en het betekent al helemaal niet dat je een relatie met die ander wil. Flirten is meer dan 'het hof maken'. Flirten is een manier om jezelf te presenteren aan de buitenwereld. Flirten is het geven van positieve aandacht aan een ander met het doel iets te bereiken. Wat dat 'iets' is, kan ieder voor zich invullen.
Je kunt ook flirten met je werkgever of zakenpartners inderdaad; maar hier gaat het toch vooral om het flirten tussen mannen en vrouwen in de context "elkaar op een of andere manier leuk vinden" (niet perse seksueel idd).quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach joh, volgens mij heb jij een beperkte definitie van flirten.
[..]
Weet ik, het ging me alleen om zijn opmerking.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je kunt ook flirten met je werkgever of zakenpartners inderdaad; maar hier gaat het toch vooral om het flirten tussen mannen en vrouwen in de context "elkaar op een of andere manier leuk vinden" (niet perse seksueel idd).
Daar ben ik het mee eens.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa; ik denk dat 30 procent van de mannen in NL een knapper hoofd/lichaam heeft dan ik; echter 95% van de mannen is langer dan ik... dat bij elkaar opgeteld zal me qua uiterlijk ergens in de middenmoot brengen. In de middenmoot moet je het niet hebben van je uiterlijk; maar je uiterlijk vormt ook geen blokkade om iemand te scoren. Je moet alleen je andere kwaliteiten goed over zien te brengen.
Je vindt jezelf zeker niet lelijk dus?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:20 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mwa; ik denk dat 30 procent van de mannen in NL een knapper hoofd/lichaam heeft dan ik; echter 95% van de mannen is langer dan ik... dat bij elkaar opgeteld zal me qua uiterlijk ergens in de middenmoot brengen. In de middenmoot moet je het niet hebben van je uiterlijk; maar je uiterlijk vormt ook geen blokkade om iemand te scoren. Je moet alleen je andere kwaliteiten goed over zien te brengen.
Lichaamstaal en op wat ze zegt. Zoiets voel je meestal ook wel aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef Edarrawen het volgende:
Even een vraagje aan de heren hier: hoe merken jullie of een vrouw je ziet zitten? Let je dan vooral op lichaamstaal of meer op wat ze zegt?
Ik ben van nature introvert; ik heb jarenlang op school aan moeten horen dat ik niet genoeg vertelde, ik me niet genoeg liet zien etc. Het komt nu echter regelmatig voor, dat mensen die me pas een korte tijd kennen, zien als een typisch extravert type. Dat bewijst voor mezelf genoeg dat je wel degelijk veel kan doen aan hoe je jezelf presenteert en hoe je omgaat met de buitenwereld. Ik heb echter ook zo nu en dan veel tijd voor mezelf nodig; ik kan niet constant extravert zijn want ik ben en blijf nou eenmaal introvert. Dit is echter helemaal niet erg; ik ben "extravert" wanneer dat handig is in bepaalde situaties, bijvoorbeeld bij het vrouwen versieren of netwerken etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:28 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Je vindt jezelf zeker niet lelijk dus?
Ik heb een vriend die is niet bepaald aantrekkelijk (niet lelijk) maar krijgt veel aandacht van meiden. Het ligt er ook aan hoe je overkomt inderdaad, hij is zelfverzekerd, heeft humor, is goed gekleed, spontaan en is erg makkelijk in de omgang met mensen. Allemaal pluspunten en dat maakt hem meteen al een stuk aantrekkelijker voor mensen.
Ik weet alleen niet of je zoiets kan aanleren als je van jezelf heel erg stil/terughoudend bent. Jij zegt van wel, maar ik vraag het me af.
Lichaamstaal voor mij; duidelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef Edarrawen het volgende:
Even een vraagje aan de heren hier: hoe merken jullie of een vrouw je ziet zitten? Let je dan vooral op lichaamstaal of meer op wat ze zegt?
Op wat voor signalen moet je dan letten?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lichaamstaal voor mij; duidelijk.
Ik denk meer aan wat ze zegt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef Edarrawen het volgende:
Met name hoe ze reageert op aanrakingen; raakt ze mij ook aan, of komt het van 1 kant? Hoe kijkt ze me aan (is het uberhaupt makkelijk om oogcontact met haar te maken)? Hoe ze lacht wanneer ik iets grappigs vertel... is het geforceerd of is het oprecht?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Op wat voor signalen moet je dan letten?
Ik ben namelijk nogal slecht in het overbrengen van lichaamstaal, vandaar dat ik me afvroeg hoe bepaalde signalen overkomen op mannen...
Ik heb hetzelfde. Ik kan extravert doen als het moet en mensen noemen mij ook extravert/enthousiast/spontaan, terwijl ik dat niet totaal ben volgens mij. Ik heb geen idee hoe ik nou eigenlijk ben. Aan de ene kant ben ik introvert, maar aan de andere kant ook weer extravert. Feitelijk kan dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:32 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik ben van nature introvert; ik heb jarenlang op school aan moeten horen dat ik niet genoeg vertelde, ik me niet genoeg liet zien etc. Het komt nu echter regelmatig voor, dat mensen die me pas een korte tijd kennen, zien als een typisch extravert type. Dat bewijst voor mezelf genoeg dat je wel degelijk veel kan doen aan hoe je jezelf presenteert en hoe je omgaat met de buitenwereld. Ik heb echter ook zo nu en dan veel tijd voor mezelf nodig; ik kan niet constant extravert zijn want ik ben en blijf nou eenmaal introvert. Dit is echter helemaal niet erg; ik ben "extravert" wanneer dat handig is in bepaalde situaties, bijvoorbeeld bij het vrouwen versieren of netwerken etc.
Ik leef gewoon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Weet ik, het ging me alleen om zijn opmerking.
Als een vrouw je aanraakt, een open houding heeft, gezichtsuitdrukking vriendelijk en open, speelt met zichzelf ( haar, draaierig etc. )quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:34 schreef Edarrawen het volgende:
[..]
Op wat voor signalen moet je dan letten?
Ik ben namelijk nogal slecht in het overbrengen van lichaamstaal, vandaar dat ik me afvroeg hoe bepaalde signalen overkomen op mannen...
Min of meer aangeleerd ja. Het is het oprekken van je comfort zone. Je kan zeker extravert zijn, maar het kost veel meer moeite voor een introvert persoon. Zie het bijvoorbeeld als het leren om links te schrijven wanneer je rechtshandig bent. Je kunt het leren, je kunt zelfs op gegeven moment geen verschil meer zien in een tekst die met je linker of rechterhand is geschreven. Het zal echter altijd minder natuurlijk aan blijven voelen... het zal altijd iets meer moeite blijven kosten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:37 schreef mrk.n het volgende:
Heb je het jezelf niet gewoon aangeleerd, omdat het moet? En je doet dus eigenlijk een soort van alsof, dat is toch helemaal geen fijn gevoel?
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Als een vrouw je aanraakt, een open houding heeft, gezichtsuitdrukking vriendelijk en open, speelt met zichzelf ( haar, draaierig etc. )
Oh dan snap ik nu waarom het al die tijd misging bij mijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:37 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Met name hoe ze reageert op aanrakingen; raakt ze mij ook aan, of komt het van 1 kant? Hoe kijkt ze me aan (is het uberhaupt makkelijk om oogcontact met haar te maken)? Hoe ze lacht wanneer ik iets grappigs vertel... is het geforceerd of is het oprecht?
En in de kroeg... wanneer ze met andere mannen praat die haar proberen te versieren... komt ze weer terug naar mij of niet?... heel belangrijke
Haar draaien is wel een van de meest overdreven signalen... dat is gewoon letterlijk zeggen "maakt geen reet meer uit wat je doet, ik wil je"... zeker in combinatie met een verleidelijke blik. Ik heb het 1x meegemaakt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:38 schreef kedge het volgende:
[..]
Als een vrouw je aanraakt, een open houding heeft, gezichtsuitdrukking vriendelijk en open, speelt met zichzelf ( haar, draaierig etc. )
Hangt af van het soort oogcontact denk ik.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:37 schreef mrk.n het volgende:
Vinden jullie constant naar elkaar kijken ook flirten?
Ook niet altijd hoor, ik draai altijd met mijn haar, ook in de les, ook alleen thuis op de bank.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:41 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Haar draaien is wel een van de meest overdreven signalen... dat is gewoon letterlijk zeggen "maakt geen reet meer uit wat je doet, ik wil je"... zeker in combinatie met een verleidelijke blik. Ik heb het 1x meegemaakt.
Gewoon een beetje kijken naar elkaar, weer wegkijken en weer terugkijken. Ik denk dat mensen dat wel herkennen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hangt af van het soort oogcontact denk ik.
Je bent constant geil?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor, ik draai altijd met mijn haar, ook in de les, ook alleen thuis op de bank.
Dit ja, ik hoorde hier voor het eerst dat dat een teken was van leuk vinden en poosje geledenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ook niet altijd hoor, ik draai altijd met mijn haar, ook in de les, ook alleen thuis op de bank.
Ook zoiets, denken dat een vrouw jou ziet zitten als ze draait met haar haar. Je zou maar net iemand treffen die uit gewoonte draait aan haar haar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ook zoiets, denken dat een vrouw jou ziet zitten als ze draait met haar haar. Je zou maar net iemand treffen die uit gewoonte draait aan haar haar.
De context is wel belangrijk wanneer iemand dit als vervelende gewoonte heeft ontwikkeld. Ik ken nauwelijks vrouwen die constant met hun haar zitten te draaien. Dat heb je echter wel meteen door of ze het puur uit gewoonte doen of niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ook zoiets, denken dat een vrouw jou ziet zitten als ze draait met haar haar. Je zou maar net iemand treffen die uit gewoonte draait aan haar haar.
Omdat het geheel aan de context ligt en je duidelijk ff als een smartass uit de hoek wou komen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De context is wel belangrijk wanneer iemand dit als vervelende gewoonte heeft ontwikkeld. Ik ken nauwelijks vrouwen die constant met hun haar zitten te draaien. Dat heb je echter wel meteen door of ze het puur uit gewoonte doen of niet.
Als dat het enige signaal is zou ik eerst op de rest gaan letten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee.quote:
Bij mij zie je het alleen al aan de krul die alleen aan de linker kant zit.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
De context is wel belangrijk wanneer iemand dit als vervelende gewoonte heeft ontwikkeld. Ik ken nauwelijks vrouwen die constant met hun haar zitten te draaien. Dat heb je echter wel meteen door of ze het puur uit gewoonte doen of niet.
Inderdaad, bij mij betekent het niet zoveel. Kan net zo goed uit verveling zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ontkennen is zinloos.quote:
Voor echt flirten denk ik dat je meer contact moet leggen, zoals haar blik langer vasthouden en zo. Door gewoon kijken en wegkijken toon je interesse, maar zie ik persoonlijk niet als flirten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Gewoon een beetje kijken naar elkaar, weer wegkijken en weer terugkijken. Ik denk dat mensen dat wel herkennen.
Ik ben extravert als ik op mijn gemak ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:48 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat er maar weinig mensen helemaal introvert of helemaal extravert zijn. Het is eerder een soort schaal. Sommige mensen zijn extraverter dan anderen. Per situatie kan het verschillen. Denk wel dat iedereen een bepaalde aanleg heeft tot spontaniteit of juist meer teruggetrokken zijn van aard. Als je van jezelf meer teruggetrokken bent en behoudend dan is het moeilijker aan te leren juist extravert te zijn, maar niet onmogelijk.
Nee. Ik vind dat haar draaien altijd maar raar gezegd. Er zou maar net een autist meelezen en het heel serieus opvatten. Of MLIG, die leest ook mee. Grappig trouwens dat drie andere meiden precies hetzelfde zeggen maar je daar niet zo op reageert.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Omdat het geheel aan de context ligt en je duidelijk ff als een smartass uit de hoek wou komen.
[..]
Ik zie constant naar elkaar kijken wel weer als flirten (of inderdaad interesse tonen), het is maar net hoe je het allemaal bekijkt. Komt allemaal op hetzelfde neer in mijn ogen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voor echt flirten denk ik dat je meer contact moet leggen, zoals haar blik langer vasthouden en zo. Door gewoon kijken en wegkijken toon je interesse, maar zie ik persoonlijk niet als flirten.
Context is belangrijk idd. Het kan wel wat betekenen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wanneer kom jij beter 'tot je recht' als het ware, 1 op 1 of in groepen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben extravert als ik op mijn gemak ben.
Anders ben ik een muurbloempje.
In groepen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wanneer kom jij beter 'tot je recht' als het ware, 1 op 1 of in groepen?
Dan ben je gewoon wispelturig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:04 schreef Edarrawen het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik nu introvert of extravert ben. Kan bij mij ineens omslaan, dat ik het ene moment tegen iedereen druk en gezellig doe, en dat ik daarna plotseling heel erg in mezelf gekeerd raak
Omschrijving van iedere vrouw dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon wispelturig.
Ja, stemmingswisselingen enzo, vet irritant somsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon wispelturig.
En heb jij nu een relatie of niet?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:04 schreef Edarrawen het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik nu introvert of extravert ben. Kan bij mij ineens omslaan, dat ik het ene moment tegen iedereen druk en gezellig doe, en dat ik daarna plotseling heel erg in mezelf gekeerd raak
Volgens mij welquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:10 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En heb jij nu een relatie of niet?
Ikzelf heb trouwens dat ik het haat om in het middelpunt van belangstelling te staan. Bah.Daarom haat aan verjaardagen enzovoort. En ik wil graag alleen zijn, ik vind het bijv. relax om alleen in de bus of trein te zitten. Kan ik beetje nadenken enzo. Gewoon om alleen te zijn vind ik wel chill maar ook niet te lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |