abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:16:26 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102829490

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_102829592
Wie hosselt in het OV? ;)
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:19:28 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102829644
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Axel1988 het volgende:
Wie hosselt in het OV? ;)
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef palawan het volgende:
Heb ik nog iets gemist?

Ik ben weer in Enschede. Na een lange treinreis vanuit het westen. Maar hij ging wel snel voorbij.

Ik kwam namelijk naast een super leuke meid te zitten, en anderhalf uur samen zitten te kletsen :D
Toen ik moest uitstappen en zij doorreed naar Duitsland al mijn moed bij elkaar geraapt en gevraagd of ze eens wou afspreken. En haar nummer gekregen, nu ben ik blij :D
C'est la vie
pi_102830004
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef benzin het volgende:

[..]

Doen jullie Haskell? Dat staat toch nog een beetje op mijn verlanglijstje :9 Functioneel programmeren schijnt erg goed te zijn voor je programmeervaardigheden.

Zelf kan ik C, C++, Java, PHP, C#, Assembler ARM en Javascript. Daarnaast redelijke skills in Perl, Python, shell scripting en XSLT. XHTML en CSS doe ik ook, omdat ik van origine uit de webontwikkelhoek kom, maar ik moet zeggen dat ik me in de nieuwe zaken uit de HTML5 en CSS3-standaarden alleen oppervlakkig bekeken heb.
Jezus, zo'n waslijst hoeven wij nou ook weer niet te leren. Tot nu toe heb ik voor studie moeten doen:
haskell, c#, beetje java, een beetje pseudo-assembler, javascript, xslt en aanverwante talen, html, xhtml, javascript, css, een beetje mysql en dat is het denk ik. Haskell is niet echt leuk, qua mogelijkheden en kortheid is het prachtig maar de uitleg en het dictaat is vrij ruk en de tentamens veel te moeilijk.
Als het je leuk lijkt om haskell te leren kan ik wel een linkje sturen naar het dictaat dat we nu gebruiken.
Finally, someone let me out of my cage
pi_102830231
Haha zijn we allemaal nerds hier?
Ik C, C++, C#, assembler (is kut) en hoe heet dat andere daar heb ik nog de meeste hekel aan.
OSD system on chip :P
Do what you love, love what you do!
pi_102830236
Mijn tas is gestolen vandaag (portemonnee is dus weg) en ik moet stoppen met mijn opleiding aangezien ik d'r nu al niks van bak. Het leven is één groot feest. :r *O*

Vanavond nog mensen aan het hosselen..
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:32:02 #7
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_102830354
Gelukkig ben ik zo goed in programmeren dat ik niet eens weet waar jullie het over hadden. Tevens ben ik leuk aangeschoten.
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_102830357
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef mrk.n het volgende:
Mijn tas is gestolen vandaag (portemonnee is dus weg) en ik moet stoppen met mijn opleiding aangezien ik d'r nu al niks van bak. Het leven is één groot feest. :r *O*

Leven amsterdam he *O* Hier ook, gelukkig hebben ze de tas laten staan
pi_102830379
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:25 schreef minibeer het volgende:

[..]

Jezus, zo'n waslijst hoeven wij nou ook weer niet te leren. Tot nu toe heb ik voor studie moeten doen:
haskell, c#, beetje java, een beetje pseudo-assembler, javascript, xslt en aanverwante talen, html, xhtml, javascript, css, een beetje mysql en dat is het denk ik. Haskell is niet echt leuk, qua mogelijkheden en kortheid is het prachtig maar de uitleg en het dictaat is vrij ruk en de tentamens veel te moeilijk.
Als het je leuk lijkt om haskell te leren kan ik wel een linkje sturen naar het dictaat dat we nu gebruiken.
Goede basis voor een mooie carriere dat programmeren. Een paar vrienden van mij hebben hebben vanuit die basis een bedrijf opgezet. Inmiddels (4 jaar later) hebben ze al opdrachten uit meer dan 20 verschillende landen gehad. Erg mooi om te zien.
pi_102830437
quote:

Je bent pas een maand bezig toch?... geen Mlig gaan worden he :P
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:36:36 #11
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102830608
Whehe Amsterdam was weer aardig vandaag. _O-
C'est la vie
pi_102830623
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Leven amsterdam he *O* Hier ook, gelukkig hebben ze de tas laten staan
Ik zie het allemaal niet meer zitten nu, was ik vandaag maar gewoon blijven liggen. Had me een hoop gezeik bespaard.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:33 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Je bent pas een maand bezig toch?... geen Mlig gaan worden he :P
Dit weekend ben ik MLIG wel, ik ben d'r kapot van. :P Nu word ik al van de opleiding getrapt. Niet dat de opleiding me uberhaupt interesseerde, maar het feit dat ik er vanaf word gestuurd vanwege gebrek aan motivatie. Bah. En ik heb mijn rijbewijs nog steeds niet. :')
pi_102830637
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef kree het volgende:
Haha zijn we allemaal nerds hier?
Nerds gamen; helden programmeren!
pi_102830660
quote:

Ach ja vandaag en gister zijn waren voor meerdere mensen geloof ik kutdagen. Zal wel door het weer komen.
Voor mij trouwens ook, problemen met mijn ouders en het er even over gehad hoe het moet met de financiën als ik op kamers ga, en dat ziet er niet al te best uit :').
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:38:08 #15
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102830679
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Nerds gamen; helden programmeren!
Ik ben heul geen nerd.
Okee hoogstens een radionerd.
C'est la vie
pi_102830690
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef mrk.n het volgende:
Dit weekend ben ik MLIG wel, ik ben d'r kapot van. :P Nu word ik al van de opleiding getrapt. Niet dat de opleiding me uberhaupt interesseerde, maar het feit dat ik er vanaf word gestuurd vanwege gebrek aan motivatie. Bah. En ik heb mijn rijbewijs nog steeds niet. :')
Weet je wat je wel motiveert? Ik hoorde laatst iets over de BNN university ofzoiets? Dat al uitgezocht?
pi_102830795
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ach ja vandaag en gister zijn waren voor meerdere mensen geloof ik kutdagen. Zal wel door het weer komen.
Voor mij trouwens ook, problemen met mijn ouders en het er even over gehad hoe het moet met de financiën als ik op kamers ga, en dat ziet er niet al te best uit :').
Ik heb eigenlijk een paar prima dagen gehad :).
Wat betreft kamers... het is zeker duurder dan thuis blijven wonen; het levert je echter ook weer veel dingen op (in niet-financiele zin). Lenen of flink wat bijverdienen naast je studie behoren altijd tot de mogelijkheden.
pi_102830867
mrk kom jij niet naar de meet? Ik ben heul nieuwsgierig naar jou. Te meer omdat ik zoveel vooroordelen hoor, arrogant, ongemotiveerd, en ik zal de hele rits niet opnoemen, maar ik ben wel nieuwsgierig wie nou de kern van waarheid raakt
pi_102830891
quote:
10s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:25 schreef minibeer het volgende:

SQL kan ik ook vrij goed en ben ik vergeten te noemen. Alle talen die ik noem bij de talen die ik goed kan zijn talen waar ik ook tijdens mijn studie mee in aanraking ben geweest, maar ik zit op een veel hoger niveau dan al mijn studiegenoten.

Vroeger genoot ik echt van dingen in elkaar hacken in mijn vrije tijd, maar sinds ik dit voor werk en studie doe heb ik het een beetje gehad met programmeren in mijn vrije tijd. Vind ik erg jammer.

DM/PM staat open voor een linkje naar dat dictaat :)
pi_102830977
Heeft iemand trouwens uberhaupt nog iets van MLIG vernomen? Ben ook wel benieuwd hoe zijn begin van het schooljaar is gegaan.
pi_102830978
Ik ben terug van mijn kutwerk!
Man, het is echt niet bevorderlijk te gaan werken als je zo moe bent dat je dingen ziet die er niet zijn. :{
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102831001
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef minibeer het volgende:

[..]

Ik ook gezeik met mijn ouders omdat ik nooit wat doe voor school en alleen maar relax. Nooit gedaan ook. Sowieso that's the story of my life, zoals mijn mentor op hbo dat altijd zo mooi vermeldde. Maar dit vind ik erg, ik word van de opleiding afgestuurd. Het knaagt echt aan me (slapeloze nachten straks) maar eigen schuld. En die dieven, kan ik weer van alles opnieuw gaan aanvragen qua pasjes en had ook nog ¤100 cash. Kutschooiers.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Weet je wat je wel motiveert? Ik hoorde laatst iets over de BNN university ofzoiets? Dat al uitgezocht?
Ja. Dat is toch niks voor mij al zou ik 't willen, moet je sterk in je schoenen staan etc en daar ga ik alweer de fout in.

Ik ga naar een vriend toe en daarna stad. Ik drink mezelf helemaal lam, dat is wat ik weet. Fijne avond allemaal.
  vrijdag 7 oktober 2011 @ 23:47:04 #23
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_102831054
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja. Dat is toch niks voor mij al zou ik 't willen, moet je sterk in je schoenen staan etc en daar ga ik alweer de fout in.
Het is dat ik sinds dat ik een jochie ben een soort van eeuwig vertrouwen in mijn eigen talent heb dat ik het durf.
C'est la vie
pi_102831056
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:

Ik ga naar een vriend toe en daarna stad. Ik drink mezelf helemaal lam, dat is wat ik weet. Fijne avond allemaal.
Iedereen kan sterk in de schoenen komen te staan; geloof me dat maar ;). Fijne avond.
pi_102831068
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:42 schreef Cassandra87 het volgende:
mrk kom jij niet naar de meet? Ik ben heul nieuwsgierig naar jou. Te meer omdat ik zoveel vooroordelen hoor, arrogant, ongemotiveerd, en ik zal de hele rits niet opnoemen, maar ik ben wel nieuwsgierig wie nou de kern van waarheid raakt
Welke meet? Ik ben niet arrogant maar ongemotiveerd dat ben ik altijd al geweest. Vanaf klas 1 tot nu.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Iedereen kan sterk in de schoenen komen te staan; geloof me dat maar ;). Fijne avond.
Denk ik niet, volgens mij blijft onzekerheid altijd wel in je zitten als je altijd teveel nadenkt zoals bij mij het geval is
pi_102831081
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Welke meet? Ik ben niet arrogant maar ongemotiveerd dat ben ik altijd al geweest. Vanaf klas 1 tot nu.
5 november in Amsterdam
pi_102831082
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef mrk.n het volgende:

[..]

De meet van zondag in Enschede :)
Kun je dan?
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.
pi_102831126
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

5 november in Amsterdam
Die wil ik ook graag naartoe. Die naar Enschede zondag gaat niet lukken helaas.
pi_102831182
Enschede :N Ik blijf lekker thuis. Ik zou het combineren maar de personen die ik zou opzoeken spreek ik ook niet dus das de moeite niet.

ik zit vanaf dinsdag ook weer in de schoolbanken, prestart voor mijn studie, brrr.. 10 jaar geleden alweer bijna
pi_102831229
Ik ga trouwens komend gesprek wat ik heb, met dat meisje waar ik een date mee heb binnenkort, opbiechten dat ik nog maagd ben. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren. In verleden wisselend resultaat... sommige vonden het totaal niet erg; die werden alleen maar geïnteresseerd. Andere schrok het erg af, die dachten dat er wat mis met me moest zijn...
pi_102831235
Moet je nou trouwens weer weg uit amsterdam mrk? Welke opleiding deed je?
pi_102831277
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef Axel1988 het volgende:
Ik ga trouwens komend gesprek wat ik heb, met dat meisje waar ik een date mee heb binnenkort, opbiechten dat ik nog maagd ben. Ben benieuwd hoe ze gaat reageren. In verleden wisselend resultaat... sommige vonden het totaal niet erg; die werden alleen maar geïnteresseerd. Andere schrok het erg af, die dachten dat er wat mis met me moest zijn...
Is dat niet snel? Wel een mooie schifting, je weet gelijk waar je wat aan hebt en waar niet
pi_102831294
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef heloef het volgende:

[..]

Het is dat ik sinds dat ik een jochie ben een soort van eeuwig vertrouwen in mijn eigen talent heb dat ik het durf.
Ja, jij hebt talent maar ik niet. Het enige wat ik mee heb is mijn uiterlijk/uitstraling en ik praat wel makkelijk. Dan houdt het ook wel weer op. Sowieso, waarom zou ik een opleiding gaan volgen voor iets waar sommige mensen geeneens een opleiding voor hebben gedaan, kijk naar Gerrie.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef Edarrawen het volgende:

[..]

De meet van zondag in Enschede :)
Kun je dan?
Ik kan wel. Dat wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

5 november in Amsterdam
November. Doet me weer beseffen dat de klote winter aanbreekt en dat we alweer bijna in 2012 zijn. Nog deprimerender, dan word ik alweer 21 over 10 maanden.
pi_102831327
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk een paar prima dagen gehad :).
Wat betreft kamers... het is zeker duurder dan thuis blijven wonen; het levert je echter ook weer veel dingen op (in niet-financiele zin). Lenen of flink wat bijverdienen naast je studie behoren altijd tot de mogelijkheden.
Ja, maar ik heb persoonlijk niet echt tijd om te werken. Lenen zou inderdaad kunnen, dat zag ik eerst nooit als een optie, maar ik had eigenlijk verwacht dat mijn ouders me wel goed financieel zouden onderhouden (doen ze ook wel: ze willen de huur betalen, maar ik weet niet of dat genoeg is als ik niet werk).
pi_102831336
Alweer 21, je bent nog een broekie zeg! hihi. Over 10 maanden word ik 25 :@
pi_102831363
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:52 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Is dat niet snel? Wel een mooie schifting, je weet gelijk waar je wat aan hebt en waar niet
Naja, tijdens onze eerste ontmoeting heb ik haar al wat "gepussy-teased" zoals jij dat noemde. Daarna iedere dag contact met haar gehad... aantal gesprekken gehad die ook al over seks gingen enzo... ik wil gewoon dat ze het weet voor de date. Ook omdat ik wederom denk dat de kans dat het op seks uit kan gaan draaien bij die date best behoorlijk is.
pi_102831368
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef Axel1988 het volgende:
Zou je dat wel doen? Ik zou het zelf ten eerste niet durven om van te voren te zeggen, maar ik zou het ook niet echt leuk vinden als er een aantal meiden rondliepen die dat van je weten, maar waar je uiteindelijk niks mee hebt gehad.
pi_102831373
Ik zou overigens heel graag voltijd studeren maar dat zit er gewoon niet in, vaste lasten zijn veels te hoog, wordt nog een zware kluif, fulltime werken, school..
pi_102831394
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef mrk.n het volgende:

[..]

Ja, jij hebt talent maar ik niet. Het enige wat ik mee heb is mijn uiterlijk/uitstraling en ik praat wel makkelijk. Dan houdt het ook wel weer op. Sowieso, waarom zou ik een opleiding gaan volgen voor iets waar sommige mensen geeneens een opleiding voor hebben gedaan, kijk naar Gerrie.

[..]

Ik kan wel. Dat wel.

[..]

November. Doet me weer beseffen dat de klote winter aanbreekt en dat we alweer bijna in 2012 zijn. Nog deprimerender, dan word ik alweer 21 over 10 maanden.
Ik geloof niet in geen talent hebben, het ligt alleen misschien ergens anders dan dat je altijd dacht.
pi_102831422
ik zat vandaag ook te twijfelen om wat meer te gaan lenen bij mijn stufi. Maar ik zou me te schuldig voelen denk ik, zolang het niet echt noodzakelijk is.
pi_102831462
Geen flauw idee wat ik nu moet, ik ben wel de lul. Het is gewoon een jaar verneukt straks en dan ben ik alweer 21 voordat ik aan iets anders begin tenzij ik kan instromen ofzo.

Mijn moeder lacht mij uit ook nog, zegt ze ja dat krijg je van die instelling, ooit moet je d'r aan gaan geloven blabla....

quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:56 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik geloof niet in geen talent hebben, het ligt alleen misschien ergens anders dan dat je altijd dacht.
hoe bedoel je ligt ergens anders
pi_102831474
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:55 schreef minibeer het volgende:

[..]

Zou je dat wel doen? Ik zou het zelf ten eerste niet durven om van te voren te zeggen, maar ik zou het ook niet echt leuk vinden als er een aantal meiden rondliepen die dat van je weten, maar waar je uiteindelijk niks mee hebt gehad.
Mwa, maakt mij niet uit dat er mensen rondlopen die dat weten. Ik vind het belangrijker dat ze het gewoon weet en dus niet voor verassingen/teleurstellingen komt te staan. Ze kan beter nu afhaken dan tijdens de date ofzo...
pi_102831497
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:
Geen flauw idee wat ik nu moet, ik ben wel de lul. Het is gewoon een jaar verneukt straks en dan ben ik alweer 21 voordat ik aan iets anders begin tenzij ik kan instromen ofzo.

Mijn moeder lacht mij uit ook nog, zegt ze ja dat krijg je van die instelling, ooit moet je d'r aan gaan geloven blabla.
Zou je er bij je volgende opleiding wel aan gaan werken dan?
Anders lijkt het me verspilde moeite...
pi_102831516
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:57 schreef Myraela het volgende:
ik zat vandaag ook te twijfelen om wat meer te gaan lenen bij mijn stufi. Maar ik zou me te schuldig voelen denk ik, zolang het niet echt noodzakelijk is.
Ik leen eigenlijk altijd max bij DUO (en voorheen IBG). Niet omdat het nodig is, maar omdat er geen risico is.
pi_102831534
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef mrk.n het volgende:

Mijn moeder lacht mij uit ook nog, zegt ze ja dat krijg je van die instelling, ooit moet je d'r aan gaan geloven blabla....

[..]

hoe bedoel je ligt ergens anders
Ach joh, ik ben 27, ik heb een nietszeggend mbo-diploma maar wel een vaste baan, huis, auto en ik ga 2x per jaar op vakantie.
Sex met condoom is hetzelfde als een Fruitella eten met het papiertje er nog omheen
pi_102831537
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:00 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik leen eigenlijk altijd max bij DUO (en voorheen IBG). Niet omdat het nodig is, maar omdat er geen risico is.
True, ik denk alleen dat mijn ouders het niet gaan waarderen. Als ik het nu aanvraag, vanaf welke maand kan ik het dan verwachten?
pi_102831543
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:58 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mwa, maakt mij niet uit dat er mensen rondlopen die dat weten. Ik vind het belangrijker dat ze het gewoon weet en dus niet voor verassingen/teleurstellingen komt te staan. Ze kan beter nu afhaken dan tijdens de date ofzo...
Eigenlijk heb ik dat ook wel zo. Dus ik wil het ook steeds wel gezegd hebben.
pi_102831559
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef mrk.n het volgende:
Ten eerste: uiterlijk uitstraling en makkelijk praten is een heel belangrijk talent. Veel mensen waarvan ik vind dat ze eigenlijk niks toegevoegd hebben aan wat dan ook zijn stinkend rijk geworden simpelweg omdat ze goed kunnen praten.
Verder lijkt het me wel lekker om wat doen, anders word je zo depressief enzo (mlig was het denk ik ook wel een beetje omdat hij niks deed) en het kan geen kwaad. Verder vind ik het bij sommige bnners ook wel een erg amateuristische zooi (vooral bij spuiten en slikken), en denk ik dat een opleiding sommigen wel had geholpen op dat opzicht.
pi_102831590
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:01 schreef Capstan het volgende:

[..]

Eigenlijk heb ik dat ook wel zo. Dus ik wil het ook steeds wel gezegd hebben.
Maar hoe wordt er gereageerd? En een meid die hierom afhaakt moeten jullie sowieso niet hebben

Ik heb geen bezwaar tegen onervarenheid. Ervaring moet je toch een keer opdoen
pi_102831603
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 00:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

True, ik denk alleen dat mijn ouders het niet gaan waarderen. Als ik het nu aanvraag, vanaf welke maand kan ik het dan verwachten?
Het ligt trouwens wel aan je situatie of je er geen nadelen van gaat ondervinden he, begrijp dat wel. Het kan zijn dat je straks minder hypotheek kunt afsluiten (mocht je dat al willen); het kan ook prima zijn dat je straks 200 euro per maand terug moet betalen. Wat verwacht je dat je latere situatie is en kun je dat hebben? Dat moet je meenemen in je afweging.
Als je het nu aanvraagt krijg je het wellicht nog eind oktober, anders op zijn laatst eind november.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')