SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:07 schreef palawan het volgende:
Heb ik nog iets gemist?
Ik ben weer in Enschede. Na een lange treinreis vanuit het westen. Maar hij ging wel snel voorbij.
Ik kwam namelijk naast een super leuke meid te zitten, en anderhalf uur samen zitten te kletsen
Toen ik moest uitstappen en zij doorreed naar Duitsland al mijn moed bij elkaar geraapt en gevraagd of ze eens wou afspreken. En haar nummer gekregen, nu ben ik blij
Jezus, zo'n waslijst hoeven wij nou ook weer niet te leren. Tot nu toe heb ik voor studie moeten doen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef benzin het volgende:
[..]
Doen jullie Haskell? Dat staat toch nog een beetje op mijn verlanglijstjeFunctioneel programmeren schijnt erg goed te zijn voor je programmeervaardigheden.
Zelf kan ik C, C++, Java, PHP, C#, Assembler ARM en Javascript. Daarnaast redelijke skills in Perl, Python, shell scripting en XSLT. XHTML en CSS doe ik ook, omdat ik van origine uit de webontwikkelhoek kom, maar ik moet zeggen dat ik me in de nieuwe zaken uit de HTML5 en CSS3-standaarden alleen oppervlakkig bekeken heb.
Leven amsterdam hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef mrk.n het volgende:
Mijn tas is gestolen vandaag (portemonnee is dus weg) en ik moet stoppen met mijn opleiding aangezien ik d'r nu al niks van bak. Het leven is één groot feest.![]()
Vanavond nog mensen aan het hosselen..
Goede basis voor een mooie carriere dat programmeren. Een paar vrienden van mij hebben hebben vanuit die basis een bedrijf opgezet. Inmiddels (4 jaar later) hebben ze al opdrachten uit meer dan 20 verschillende landen gehad. Erg mooi om te zien.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:25 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jezus, zo'n waslijst hoeven wij nou ook weer niet te leren. Tot nu toe heb ik voor studie moeten doen:
haskell, c#, beetje java, een beetje pseudo-assembler, javascript, xslt en aanverwante talen, html, xhtml, javascript, css, een beetje mysql en dat is het denk ik. Haskell is niet echt leuk, qua mogelijkheden en kortheid is het prachtig maar de uitleg en het dictaat is vrij ruk en de tentamens veel te moeilijk.
Als het je leuk lijkt om haskell te leren kan ik wel een linkje sturen naar het dictaat dat we nu gebruiken.
Je bent pas een maand bezig toch?... geen Mlig gaan worden hequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef mrk.n het volgende:
Mijn tas is gestolen vandaag (portemonnee is dus weg) en ik moet stoppen met mijn opleiding aangezien ik d'r nu al niks van bak. Het leven is één groot feest.![]()
Ik zie het allemaal niet meer zitten nu, was ik vandaag maar gewoon blijven liggen. Had me een hoop gezeik bespaard.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Leven amsterdam heHier ook, gelukkig hebben ze de tas laten staan
Dit weekend ben ik MLIG wel, ik ben d'r kapot van.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Je bent pas een maand bezig toch?... geen Mlig gaan worden he
Ach ja vandaag en gister zijn waren voor meerdere mensen geloof ik kutdagen. Zal wel door het weer komen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:29 schreef mrk.n het volgende:
Ik ben heul geen nerd.quote:
Weet je wat je wel motiveert? Ik hoorde laatst iets over de BNN university ofzoiets? Dat al uitgezocht?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef mrk.n het volgende:
Dit weekend ben ik MLIG wel, ik ben d'r kapot van.Nu word ik al van de opleiding getrapt. Niet dat de opleiding me uberhaupt interesseerde, maar het feit dat ik er vanaf word gestuurd vanwege gebrek aan motivatie. Bah. En ik heb mijn rijbewijs nog steeds niet.
Ik heb eigenlijk een paar prima dagen gehadquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach ja vandaag en gister zijn waren voor meerdere mensen geloof ik kutdagen. Zal wel door het weer komen.
Voor mij trouwens ook, problemen met mijn ouders en het er even over gehad hoe het moet met de financiën als ik op kamers ga, en dat ziet er niet al te best uit.
SQL kan ik ook vrij goed en ben ik vergeten te noemen. Alle talen die ik noem bij de talen die ik goed kan zijn talen waar ik ook tijdens mijn studie mee in aanraking ben geweest, maar ik zit op een veel hoger niveau dan al mijn studiegenoten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:25 schreef minibeer het volgende:
Jezus, zo'n waslijst hoeven wij nou ook weer niet te leren. Tot nu toe heb ik voor studie moeten doen:
haskell, c#, beetje java, een beetje pseudo-assembler, javascript, xslt en aanverwante talen, html, xhtml, javascript, css, een beetje mysql en dat is het denk ik. Haskell is niet echt leuk, qua mogelijkheden en kortheid is het prachtig maar de uitleg en het dictaat is vrij ruk en de tentamens veel te moeilijk.
Als het je leuk lijkt om haskell te leren kan ik wel een linkje sturen naar het dictaat dat we nu gebruiken.
Ik ook gezeik met mijn ouders omdat ik nooit wat doe voor school en alleen maar relax. Nooit gedaan ook. Sowieso that's the story of my life, zoals mijn mentor op hbo dat altijd zo mooi vermeldde. Maar dit vind ik erg, ik word van de opleiding afgestuurd. Het knaagt echt aan me (slapeloze nachten straks) maar eigen schuld. En die dieven, kan ik weer van alles opnieuw gaan aanvragen qua pasjes en had ook nog ¤100 cash. Kutschooiers.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:37 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ach ja vandaag en gister zijn waren voor meerdere mensen geloof ik kutdagen. Zal wel door het weer komen.
Voor mij trouwens ook, problemen met mijn ouders en het er even over gehad hoe het moet met de financiën als ik op kamers ga, en dat ziet er niet al te best uit.
Ja. Dat is toch niks voor mij al zou ik 't willen, moet je sterk in je schoenen staan etc en daar ga ik alweer de fout in.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Weet je wat je wel motiveert? Ik hoorde laatst iets over de BNN university ofzoiets? Dat al uitgezocht?
Het is dat ik sinds dat ik een jochie ben een soort van eeuwig vertrouwen in mijn eigen talent heb dat ik het durf.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch niks voor mij al zou ik 't willen, moet je sterk in je schoenen staan etc en daar ga ik alweer de fout in.
Iedereen kan sterk in de schoenen komen te staan; geloof me dat maarquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
Ja. Dat is toch niks voor mij al zou ik 't willen, moet je sterk in je schoenen staan etc en daar ga ik alweer de fout in.
Ik ga naar een vriend toe en daarna stad. Ik drink mezelf helemaal lam, dat is wat ik weet. Fijne avond allemaal.
Welke meet? Ik ben niet arrogant maar ongemotiveerd dat ben ik altijd al geweest. Vanaf klas 1 tot nu.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:42 schreef Cassandra87 het volgende:
mrk kom jij niet naar de meet? Ik ben heul nieuwsgierig naar jou. Te meer omdat ik zoveel vooroordelen hoor, arrogant, ongemotiveerd, en ik zal de hele rits niet opnoemen, maar ik ben wel nieuwsgierig wie nou de kern van waarheid raakt
Denk ik niet, volgens mij blijft onzekerheid altijd wel in je zitten als je altijd teveel nadenkt zoals bij mij het geval isquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Iedereen kan sterk in de schoenen komen te staan; geloof me dat maar. Fijne avond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |